Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Marzec 2025
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Wydarzenia

Analiza techniczna: 11Bit, Biztech, Ifun4all, Infoscan, Mbfgroup i Unimot.

Mijający tydzień nie należał do udanych na naszej giełdzie. W nadchodzącym nie zapowiada się jakaś znacząca poprawa nastrojów. Moimi typami w nadchodzącym tygodniu będą spółki przede wszystkim spekulacyjne z Newconnect.

11BIT

Kurs spółki znajduje się w długoterminowym trendzie wzrostowym, gdzie od kilku miesięcy mamy do czynienia z korektą. Aktualnie kurs doszedł do wsparcia, gdzie pojawiły się większe obroty. Zagrywamy na przebicie linii korekty.

Przykładowy LimAkt 175,01 zł.

BIZTECH

Spółka w krótkoterminowym trendzie wzrostowym, przy czym kurs znajduje się na wsparciu z jednej strony a z drugiej jest tuż przy linii korekty. Zagrywamy na wybicie linii korekty.

Przykładowy LimAkt 0,33 zł.

IFUN4ALL

Spółka znajduje się w trendzie spadkowym. Kurs dotarł do wsparcia gdzie nastąpiło delikatne odbicie kursu, który zmierza w kierunku linii trendu. Zagrywamy na przebicie linii trendu.

Przykładowy LimAkt 1,36 zł.

INFOSCAN

Spółka znajduje się w trendzie wzrostowym z dość płaskimi korektami. Na wykresie widzimy kolejną korektę, która może się niedługo zakończyć. Zagrywamy na przebicie wyznaczonego oporu i kontynuację wzrostów.

Przykładowy LimAkt 7,11 zł.

MBFGROUP

Spółka od dłuższego czasu znajduje się w trendzie bocznym. Od około miesiąca na wykresie obserwujemy wzmożone obroty akcji. Wskaźniki AD/OBV wskazują akumulację akcji, a do tego pojawił się sygnał kupna na MACD. Kurs na piątkowej sesji przebił narysowaną korekty. Zagrywamy na kontynuację wzrostów.

Przykładowy LimAkt 1,52 zł.

UNIMOT

Spółka w długoterminowym trendzie spadkowym. Na ostatniej sesji powstała krótka świeca na znaczącym wolumenie, która może zwiastować chęć spekulacyjnego odbicia. Zagrywamy na przebicie zaznaczonego poziomu.

Przykładowy LimAkt 26,01 zł.


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje
Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.

Zobacz podobne analizy:



Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

kriss1975 mizarro w długim terminie zawsze wyniki mają znaczenie , w spekulacji na swing , i w przypadku spółek z w20 to juz wszystko w rekach tych , co maluja wykresy, co z tego ze pkn jest w miare dobry fundamentalnie jak za ostatnie 2 lata stopa zwrotu na duzym minusie , gdzie np taki unimot z tej samej branzy zrobił 300% up
mediolan DM BOŚ dodał Orlen i Cyfrowy Polsat do listy długich pozycji Spółki, które mogą - zdaniem analityków DM BOŚ - zachować się lepiej od rynku to: Asseco Poland, Asseco SEE, Benefit Systems, CCC, Cyfrowy Polsat, Decora, Grodno, LPP, mBank, Millennium, Neuca, Orlen, PKO BP, Tauron, Toya, Unimot, Vercom, Voxel. Według autorów raportu, gorzej niż rynek mogą zachowywać się natomiast akcje Inter Cars, JSW, Pekao.
Michał (a) Unimot wygląda ciekawie
space ciekawym tematem był infoscan ale wziął i padł :P
space unimot coś niemrawo rośnie, ktoś musi nowe reko chyba wydać
Lechu wystarczy porównać taki Unimot z Orłem nielotem
Triathlonista Zysk netto grupy Unimot wyniósł w III kwartale 2022 r. 41 mln zł w stosunku do 4 mln zł przed rokiem.
Triathlonista Janosz ja mam s na wiga l na lubawe ale jeszcze euro i unimot na L ale mysle ze nie bedzie tragedii
space unimot potrzebuje kasę na kupno częsci lotosu. więc jak go złupia to może nie kupić
Triathlonista Piaskun patrzylem to unimot w q2 marza netto byla 1,3% w porownaniu do 1% r/r skad oni wezma te nadmiarowe zyski
Lechu space to prawda, jednak przerzuciłem srodki z Unimot na PKN
space Lechu i jeszcze sporo unimot może zrobić
Lechu Unimot zrobił od lokalnego dołka 40%... niech spolka SP zrobi choc 10% :p
Lechu ten kto zamienił konie z PKN na Unimot, JSW na Bumech i Energetykę SP na ZEP odrobił straty sierpnia/września...
Lechu Unimot ciśnie w okolice 200sesyjnej,można zagrywać na odbicie korekcyjne pod 100sesyjna
space Kam niekoniecznie, bo widze ze np. unimot podaje zatrudnienie tylko w rocznym raporcie. w kwartalnych nie podał. sprawdzałem przed chwilą
space ppp np. unimot wyda kasę na zakup Lotos Terminale, więc o np. moze być wliczone w inwestycje kluczowe
space unimot zatrudnienie 143 osoby, więc się nie łapią na dodatkowy podatek
space unimot pieknie ciśnie do góry
space beatport na unimot nie było naganiania zbytnio, więc luz
space unimot ma spółkę zależną Tradea która handluje energią
kriss1975 Triathlonista jeszcze unimot , ale to ciut inna para kaloszy , ale uważam że to fajna spółka na obecne czasy
koku kriss1975 liczę, że przy okazji korekty odkupię wagony, z których mnie pieknie wysadzili i może unimot
Przemek (r) Piaskun ze spółek paliwowych to znacznie lepiej wygląda kurs unimot i to nie jest spółką SP
kriss1975 space paliwa sa grane od dłuższego czasu , od wojny bynajmniej nalezało mieć , teraz to juz tylko jakas nie duża cześc portfela , u mnie tylko został unimot , lts sprzedałem objtkowi :)
space ze spółek które jescze mało urosły to unimot
space unimot też
space ja tam ciągle liczę że ten unimot się ogarnie i pójdzie na pincet złoty :p
space i unimot ciągle ładnie się pnie do góry
space unimot za to ładnie idzie
space bylu liczę obecnie na unimot i jakiś wzrost na huuge
space dla mnie dziś to ładnie unimot idzie
space ja tam czekam na szacunki unimot
space a taki unimot c/z 2.45, dali info ze przychody 100% w górę, i tylko 4#% wzrostu
space unimot piękny wynik, zrobiło się c/z 2.6
mizarro Raczej spekuła na zagrywki 1dniowe, ale kto tam wie ostatnio z infoscan wyjąłem >20%
mizarro Mój portel: elektrotim, infoscan, molecure-wypłukane na maxa, może niezłe dla nowych.
mizarro bedzie coś z tego https://primodo.com/c4558,2622,0,0,,sukienki , infoscan zaraz zmiana nazwy
mizarro dobra zatem jasne w infoscan , ktoś cos wie
mizarro infoscan dziś zamyka na stałe 0,5 czy po majówce
mizarro czy mi się wydaje czy ktoś zastawia z prawej i zbiera infoscan - e Commerce grypy modne zakupy
kriss1975 zastanawiam się czy unimot tez nie będzie skakał ze szczęscia
mizarro i jeśli nie będzie sypania to infoscan ma szanse trwale rozwalić >1ziko
mizarro infoscan - przypominajka jak wyglądała emisja która była przedłużona , zakładam taką możliwość że może dostał te akcje ten kto miał dostać Zobacz obrazek <Obrazek6182.png>
mizarro ciekawe czy pójdzie jutro infoscan tak jak Prima Moda
Przemek (r) Lotos i PKN Orlen ruszyły a unimot stoi w miejscu ciekawe dlaczego.
Przemek (r) Ktoś się orientuje czy unimot zarabia na wysokich cenach ropy ?
mediolan na Infoscan ktos ładnie spuscił az na 0.32 jednym strzałem ich poubierał
Michał (a) Jednym słowem jak ktoś ma akcje Infoscan to będzie musiał rozważyć wykorzystanie PP gdyż inaczej będzie stratny na tej operacji - w zależności jak kurs będzie stać.
mediolan a co tam się stało na INFOSCAN ? ktos moze wie ?
space unimot dalej walczy, ciekawe czy przebiją tego batona co stoi na 50pln
space unimot obecne c/z to 5.5
space mklll unimot to trochę przegrzany jest. więc nie zdziwię się jak będzie korekta. u mnie z konta spekulacyjnego już out, ale na emerytalnym jeszcze poleży. jest potencjał
Michał (a) Dolar Unimot natomiast dopiero będę obserwować po stałym przebiciu oporu 48,00 zł lub jak kurs dojdzie do wsparcia 30,00 zł.
Michał (a) Dolar Czyli pytasz o CDProjekt oraz Unimot?
Adam_ takie moje przemyślenia, czy Unimot potencjalnie może być wymieniany jako firma do przejęcia części stacji Lotos?
Przemas Unimot wchodzi w energetykę jądrową, to co 100% w 2 tygodnie?
space infoscan też ładnie pruje dziś
hessa Unimot lekko się rusza po reko
Maciejka Unimot reko Squaber
space ale unimot to ruszył jako typ z jednego portalu
space unimot
Michał (a) koku Unimot dalej w trendzie wzrostowym i ostatnie spadki odbywały się na relatywnie niskich obrotach. Do tego występują dalej pozytywne świece jak 09.06.21. Dzisiejsza świeca negatywna, ale na mniejszych barach intraday były na koniec wzrostowe bary na dużych wolumenach.
space unimot pięknie leci, trzeba się przyjrzeć po ile to łapać
tomciu Michał (a) a to widzę tak ;) unimot wsparcie 53.35 czyli fibo 50% Jeśli przyjmiemy że ostatnio testowano to wsparcie i zostało obronione to można się spodziewać ruchu w górę do poziomu 54
tomciu 2x unimot z TT
faziswd jak widzicie stalprodukt , xtb, wittchen, wielton i unimot? :D
Michał (a) I na zakończenie: Na Unimot główne wsparcie to dalej 45,00 zł. Kurs właśnie do niego się zbliżył.
Michał (a) Unimot aktualnie spada do głównego wsparcia 45,00 zł. Z uwagi na małe obroty na spadkach dalej możemy mówić jedynie o zwykłej korekcie.
Janek czy ktoś wie w jakim wątku jest komnatrz remium odnośnie unimot?
cooper Ja w portfelu obecnie mam na longa OAT, nie ruszam i czekam cierpliwie. Liczę na dalsze wzrosty na SNT i pompę gdy będzie umowa na kardioznacznik. Ponadto nadal POZ pod przyszłe przetargi i lepsze wyniki finansowe, COG pod ceny stali. Jakbym miał wolne środki to wpakowałbym pewnie w PKP, Unimot i ICE. Niestety kupowane po 14 zł PSH zrobiło robotę i czekam aż odrobią.
Janek kriss1975 unimot trzymasz czy jakieś kółko?
space infoscan trzyma się ponad sma200, wygląda jakby chciał do góry.
hessa goscniedzielny dzięki za Asbisa, a sprawdzałeś jaką cenę wskazali do Unimot?
goscniedzielny UNIMOT reko od BOŚ -> cena docelowa 65zł Zobacz obrazek <Obrazek5417.png>
Przemek (r) Ceny produkcji asfaltu idą mocno w górę a ze spółek giełdowych Unimot powinien mieć około 10 % udziału w rynku po przejęciu Onico
cooper kriss1975 pytałem bo zastanawiałem się nad JSW ale ostatecznie zapakowałem w Unimot
cooper Zapakowałem w Unimot, myślałem nad JSW ale Unimot mnie bardziej przekonał
luq19 jak widzicie technicznie Unimot?
Grzesiek Anon masz racje napewno cośsie znajdzie. Ja obserwuje INFOSCAN pod kątem połaczenia z MOVIE GAMES
space acp dobre wyniki, unimot na pierwszy rzut oka słabe
kriss1975 natki unimot to porzadna spółka i nie oszukuje akcjonariuszy jak merc , jak obiecuje to daje , a latex zamiast wypłacic dywidendę to skupi sobie akcje
natki kriss1975 unimot
natki kriss1975 trzymasz unimot?
space unimot wybija opór
space ulg znowu na minusie, infoscan coś nie rośnie
space infoscan idzie na wymęczenie ludzi :)
Janek space no co tam na walnym infoscan? jakieś przecieki? ;)
My-Bro-Joe kto ma infoscan ? trzymacie dalej ?
natki Grzesiek hej tylko PRO SEV I BIZTECH
space btw. na infoscan to wczoraj i dziś po 25% akcji się zmieliło
Piaskun space Infoscan rusza?
space kriss1975 i znowu unimot mi uciekł, a tak ładnie spadał :p
space infoscan już nie będzie brał kasy od european securization fund, więc fund więcej będzie opychał na brasterze. zagrywając brastera warto wiedzieć w jaki sposób ten fund działa.
kriss1975 space jak mls drogi , to może unimot oze,foto,sórowce w jednym , taki wasch&go :)
space unimot z zyskiem sprzedałem więc już nawet zapomniałem
Michał (a) I Unimot przebija powoli wspomniany wczorajszy opór 38,30 zł. Główne wsparcie to 35,00 zł. Dalej w trendzie wzrostowym.
Michał (a) Do obserwacji Unimot na ew. przebicie 38,50 zł - tam się znajduje aktualny opór. Wsparcie większe przy 35,00 zł. Od końca 2018 w długoterminowym trendzie wzrostowym. Dzisiaj jest szansa na utworzenie się pozytywnej świecy, ale najważniejsza będzie końcówka sesji, czyli ~ 16:00
space w sensie najniższa kapitalizacja to infoscan
space a najtańszy gaming to infoscan :)
nemooo space po co kupowaliby infoscan?
space nemooo ja to jestem ciekaw czy to jeszcze infoscan czy tylko gierki będą
space dostał ktoś z was maila od unimotu ? czy to nie jest niezgodne z rodo że unimot dostał od kdpw dane akcjonariuszy i to dawnych akcjonariuszy ? bo ja już od jakiegoś czasu nie mam tej spółki w portfelu
krzysieksisiek Unimot rusza z programem benefitów przy posiadaniu akcji
lskibinski zresztą sam wskazywałem grodno do portfela longterm od stycznia:-) Grodno, Unimot, jakiś bank po głębszej korekcie (mil, peo), MDG, kolej (trakcja, torpol, pkp)
space kriss1975 a unimot to jeszcze poleci i wtedy kupię
space unimot ładnie ;) będzie mozna kupić tanio
space faziswd na unimot
space kriss1975 unimot w promocji
space gejming też passe, jak już jutubery wchodzą w temat czy firmy medtech jak infoscan. jutro zobaczymy jak tam pcf. czy game on, czy game over
space jak tam widzicie ist ? wchodzić nie będę ale jestem ciekaw opinii. kapitalizacja 10mln tylko. movie games mobile chce wejśc na giełdę poprzez połączenie się z infoscan. z punktu widzenia infoscanu to taka troche porażka. pytanie co z tymi urządzeniami medycznymi co mieli
faziswd kriss1975 ja mam unimot mam :)
faziswd kriss1975 unimot zbierasz? myslisz ze tu ladny ruch bedzie na nich z foto?
space to movie games będzie robić sprzęt medyczny czy infoscan gierki będzie robił ?
krzysieksisiek Męczy ten Unimot
Dzikun jak to się stało, że unimot po takiej umowie -2%?
Dzikun space niezłe info na unimot
space kriss1975 zrzucili by ten unimot w końcu :p
space tak mi się marzy unimot :p
space kriss1975 pa unimot :p
space unimot może się ładnie skorekci
space a unimot znowu infa pod podbitki robi, heh
lskibinski michal1984 to giełda, nic nie jest pewne, ale liczę, że MDG dołek ma już za sobą i zacznie się poprawiać, a co za tym idzie poprawiać kurs. ostatnio sporo fundów zapakowało się w MDG więc liczę, że mają rację. Biznes kolejowy wygląda na perspektywiczny, a wybrałem sobie Trakcję, bo mają wysoko sufit. Banki nadal nisko, ale wezmę któryś na korekcie. PEO chyba, albo Millenium, zobaczę. Unimot to dość prosty typ, ale jeszcze popatrzę, gdzie go wyciągnie grudzień, bo petro jest grane. A Grodno nie dość, że nisko, to jeszcze mają fotowoltaikę, która pewnie od wiosny znowu będzie grana. Ahh... do tego Famurek, po korekcie jeszcze bym dołożył.
lskibinski michal1984 unimot, grodno, jakiś bank, trakcja, mdg - to moje typy na zakopanie na 2021 longterm.
piotrlotr infoscan ladnie idzie, ciekawe pod co, nawet wywalania fundu nie widac. Na fejsie naganiaja na inwestowanie w telemedycyne a tu sie zgadzam :)
space kriss1975 i patrz pchają jednak unimot
space kriss1975 patrz na unimot
lskibinski k0gi tak. moje typy do longterm na rok 2021 - MDG, Trakcja, PEO, Unimot i Grodno
Inwestor2000 MLS, UNIMOT, 01c, CLC to Fv, co jeszcze tylko nie jakies wydmuszki? :)
Bartas_Gda (r) space daj spokój z infoscan - on za wiele z biotechem nie ma współnego
space kriss1975 na unimot to mi pokazuje że zlecenie poszło o 16:50 czyli chyba mikrosekundy przed fixem
space wczoraj na unimot
space kriss1975 unimot trzymasz ?
space kriss1975 popatrz na infoscan, ten sam temat co mdg
guf space Infoscan miałem w obserwowanych, tylko aktualnie brak wolnej gotówki
space no i co do MDG to niepopularnie powiem że infoscan tu ma pole do popisu bo ich nowy produkt będzie też robił ECG i to 12 kanałowo. tylko 1) musza się przebić przez FDA 2) musza się pozbyć funduszu który tam ciągle sypie
Ed https://stooq.pl/n/?f=1388770 unimot coś słabe te cyfry
space unimot tez dziś wyniki
space dzis raport będzie na unimot
space z value (moim zdaniem) i z tego co ostatnio kupowałem : unimot 42%, STF 32%, ODL 18%, KSW 7.8%, IZS 12%, IRL 7.5%, GTS 23%, AMB 6%
space kriss1975 patrz, unimot dalej ciśnie
space unimot :)
space unimot może ładnie się zamknie i wtedy dzida dalej
space unimot doszedł do bandy i rostrzygnie się pewnie jutro. trafił do squbera jako okazja
space unimot pięknie, i wolumen duży
space unimot to w ogóle ciekawostka bo przy cenie 50pln to insajderzy kupowali, i potem poleciało w dół prawie 50%
space to dziś obserwujemy reakcję na wyniki, gts, xtb i szacunkowe unimot. i reakcja BLO na przesunięcie premiery
underground IST (INFOSCAN) Nowe urządzenie opracowywane przez Infoscan będzie zawierało 3 moduły: ZOPS, służący do diagnostyki zaburzeń oddychania podczas snu, POX służący do pulsoksymetrii, czyli badania pod kątem niewydolności oddechowej oraz moduł EKG/EEG/EMG https://strefainwestorow.pl/wiadomosci/20200303/infoscan-wprowadzi-na-rynek-urzadzenie-nowej-generacji
Grzesiek unimot kto bierze ?
Grzesiek unimot chce chyba wybic
lskibinski Grzesiek unimot jest pod presja razem z ropa;)
Grzesiek czas juz na gts i unimot. Za mocno przecenili te papiery
kriss1975 space chociaz taki unimot , mirbud,asbis w cenach z marca to nie pogardził bym
Inwestor Jakieś przemyślenia, jakie spółki będziecie łapać na tych przecenach, pomijam czebole bo to wszyscy mniej więcej znają ale z mniejszych? Na pewno gts, unimot się przewijają, zapraszam do propozycji
goscniedzielny tak przeglądam sobie rekomendacje które BOŚ dziś publikuje to jeszcze przed nami reko dla JSW -> cena docelowa 10 zł , a jutro Unimot -> 32zł
Grzesiek gts i unimot piekne ceny
Grzesiek moze unimot i gts poderwą
Grzesiek gts , unimot i grodno pieknie
Grzesiek grodno i unimot jeszcze w okazyjnej cenie :)
space kriss1975 unimot to mi się wydaje że może dojedzie do 33 i dalej będzie lecieć. chętnie bym kupił na longa, ale piątkowa świeczka mnie nie przekonała. ale jak wszedłeś to fajnie bo rośnie
nowy Unimot ruszyła ale na narazie na marnym obrocie
nowy lotos i orlen w piatek dolki wiec moze Unimot dzis
space a na unimot to jacyś niewychowani ludzie, podeszli do luki i nie zamknęli ;)
space kriss1975 jednak jadą z unimot
space kriss1975 no może na fixie kupię unimot, bo rsi niskie
space ale dziś nie namawiam, żeby nie było :) nie wiem czy ten unimot to skończył spadac czy jednak tą lukę będzie domykał
space i tak typuję że unimot to w przyszłym tygodniu pewnie do wzięcia bo rsi już daje sygnał
space unimot c/z 5
Inwestor space No unimot to leci bo paliwa lecą a foto to przy okazji dokłada swoje
space dziś na unimot zatrzymaliśmy się na luce
space na unimot czekam aż skończy spadać
space jest jeszcze unimot czy votum które złych wycen nie mają
space unimot to pewnie idzie lukę zamknąć
ekielka a co było o biztech ?
Luk grzesiek i miałeś rację z tym biztech
Hordos space dziękuję za Twoje spostrzeżenie co do Unimot. Miałeś racje i się jednak odbili
Przemek (r) Unimot twierdzi że realizacja prognozy na 2020 będzie dużym wyzwaniem
space unimot jednak się odbija od oporu skośnego
Hordos Unimot wygląda spoko, może jutro wrócić pod 40
Przemek (r) unimot przy wysokim zamknięciu może być ciekawa świeca na znaczącym wolumenie
space kriss1975 unimot w twojej cenie ?
space więc teoria jest taka ze jak ceny lecą to unimot kupuje taniej a sprzedaje jak chce. minus jest gdy ceny idą do góry, bo kupuje drożej ale klienci niekoniecznie chcą płacić więcej, więc musi ciąć na marży
space Bartas_Gda (r) no ale unimot nie wydobywa czy nie produkuje. po prostu dystrybucja, chyba że coś pomyliłem
space jak narazie to spółki paliwowe w usa w dól. ale to jest mieszanie spółek wydpobywczych z dystrybucyjnymi jak unimot
nemooo https://stooq.pl/n/?f=1376167 infoscan już nie dystrybuuje testów
space lskibinski patrzę na dwa wykresy unimot i ten twój z xtb i każdy inny :p
Krisjaworski Podpowie ktoś o Unimot? mamy RGR i odwrót trendu?
Krisjaworski Cześć, Czy Unimot jest już w trendzie spadkowym?
Krisjaworski Cześć, jak widzicie Unimot?
Krisjaworski Ma ktoś Unimot?
space też się spóźniłem na unimot po 32
k0gi Dzikun OZE, tez przez konkurencję, wszyscy wchdoza w OZE teraz :) fotowoltaika, wchdozi UNIMOT CyfrowyPolsat dziesiatki innych firmy ,akzdy chce kawalek tortu i juz te spolki czysto fotowoltaiczne beda mialy ra ze ciezej, dwa ze bankowo marze pospadają
Bartas_Gda (r) Błażej (a) może to złe doświadczenie. Najwięcej pieniędzy ale i nerwów straciłem na infoscan - raz podpisali taką kluczową umowę we Francki - taki break even dla nich - zbagatelizowałem, że strona kontrahenta to dramat, żadnych informacji o nich w sieci - to było przy ~5zł już przy mojej 50% stracie - nawet nie wiem gdzie kurs jest dziś - bo oczywiście z umowa została chwilę później bodajże zerwana
Bartas_Gda (r) wywiad z prezesem Unimot https://www.youtube.com/watch?time_continue=114&v=DT5ZT_kWlFI&feature=emb_logo
space czy ktoś widział pełen raport unimot ?
Grzesiek obserwuje ktoś biztech ?
space http://infoscan.pl/dla-inwestora/rynek-i-plany-rozwoju/ "Przeprowadzenie skutecznego procesu FDA na urządzenia Infoscan do końca roku 2017"
ekielka Data sporządzenia: 2020-08-18 Skrócona nazwa emitenta UNIMOT S.A. Temat Przychody ze sprzedaży w lipcu 2020 r. ? wstępne dane Podstawa prawna Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu: Zarząd UNIMOT S.A. (?Emitent?) z siedzibą w Zawadzkiem podaje do publicznej wiadomości informację na temat wstępnych przychodów netto ze sprzedaży (?przychody?) osiągniętych w lipcu 2020 r. Według wstępnych danych, Emitent osiągnął w lipcu 2020 r., w ujęciu jednostkowym, przychody w wysokości 560 153 tys. zł. Przychody uzyskane w lipcu 2020 r. są wyższe o 39% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego (lipiec 2019 r.: 401 618 tys. zł). Wzrost przychodów wynika głównie z handlu ropą naftową oraz wzrostu wolumenów sprzedanego oleju napędowego i benzyn. Zgodnie z informacjami przekazanymi w raporcie bieżącym nr 4/2018, pomimo zaprzestania stałej publikacji miesięcznych przychodów, Zarząd na bieżąco analizuje te dane pod kątem poufności. Informacja o przychodach za lipiec 2020 r. została uznana za poufną ze względu na fakt, iż poziom przychodów znacząco odbiega od poziomu przychodów w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Hordos Promise i Unimot ładnie dziś rosną
kramrok ktoś wie co się stało na Infoscan?
kramrok co tam na infoscan?
Grzesiek biztech wybija '
h3rlitz patrz - Unimot po 36
Grzesiek analizował ktoś raport biztech ?
Grzesiek biztech otwarty
Grzesiek moze biztech dziś otworzą:)
mediolan biztech promise to jakies info..?
kozineczka Luk biztech i promise nie, czekam na korekte, nie lubie w biegu kupować, ale podebrałam podobne spoleczki
Luk kozineczka a Ty brałaś ten Biztech, bo o it wspominałaś dziś
Luk Grzesiek twój biztech przyspiesza raport q2
space ktoś przeanalizował unimot ? coś źle u nich czy zwykła korekta ?
k0gi Dzikun na OZE jest jeden problem, wchodzi w to mnóstwo nowych DUZYCH podmiotów, CyfrowyPolsat/Plus, Unimot itd itp,,,,,
Grzesiek biztech jakiś ruch
space infoscan będzie zaraz po 1zł
h3rlitz Bartas_Gda (r) unimot to już jest pod wsparciem, bo było na 45, a potem na 43.
Bartas_Gda (r) unimot na wsparciu
space ktoś obserwuje unimot ? tam jest ukryciak na 42 ?
space bo unimot to wraca po mnie bo się nie załadowałem ;)
nowy kuna kiedys ostro trzymali infoscan po 14 :)
nowy czamu Unimot na widłach ?
beatum INFOSCAN chyba wkońcu rusza
k0gi Unimot do mnie dzaonil wlasnie z oferta Paneli fotowoltaicznych :)
Ed Unimot też bierze się widze za foto :)
Anon Unimot tez rusza, wyniki b.dobre
Luki unimot wzrost przychodów
nowy co ma wspolnego infoscan :)
beatum dzisiaj to koronahossa , ruszają spółki BMX, AIRWAY, INFOSCAN
krzysieksisiek Cześć ;) co myślicie o infoscan? czy nie wybija?
Przemas Ciekawe o jaki majątek Unimot się wzmocni po fuzji Orlenu i Lotosu
h3rlitz nowy unimot to wczoraj robił ATH
nowy unimot ładnie sie trzyma
beatum hej, obserwuje ktoś INFOSCAN, spadać już nie chce, wygląda jakby szykował się do wybicia??
Bartas_Gda (r) Przemas Unimot był wyżej w 2017 notowany. Jeżeli chodzi o ten rok - to taka atak na szczytty
Przemas Unimot nowy szczyt
kramrok brastera oddałem z 50% strata, a jednak urósl ostatnio tak, że byłbym nawet na niezlym plusie, może na infoscan się tego kiedyś doczekam
space kramrok hehe, tak. ale teoretycznie to infoscan ma szansę jeszcze coś osiągnąć, tylko skumał się z dziadowskim funduszem
kramrok space a Ty za to próbujesz z tym infoscan jak jest tyle innych dobrych spółek:-)
kramrok Luk zarząd nonstop dokupuje jak na unimot
Drakkar7 piotrlotr trzymasz Infoscan?
h3rlitz o, a tego to się nie spodziewałem, że urwą tez Unimot
Marianus89 h3rlitz wsiadles na unimot ?
space unimot to dziś przegiął :p patrzę sobie, mówię może odwrót i może wejdę, poczekam na koniec sesji jak się zachowa, a ci z infem wyskakują
Marianus89 swedzialo mnie zeby wejsc w unimot po 40,50 dzis ale nie wszedlem
kramrok pisałem że Unimot cos sie swieci był po 38 zł wtedy:-)
Marianus89 20 milionow na unimot znalezli :))
Marianus89 info na unimot
Marianus89 unimot wystrzelil
kramrok jak widziecie Unimot?
Grzesiek krzychu no no biztech wczoraj ładnie urósł
Grzesiek biztech warto teraz wziąc ?
krzychu Ma ktoś z Was Biztech?
Grzesiek biztech ma ochote na górne widły
kramrok no ja mam ały czas trzy smieciuchy jeszcze sprzed covida - wse, infoscan i groclin
les + Infoscan 1h Zobacz obrazek <Obrazek2964.png>
les Infoscan Zobacz obrazek <Obrazek2963.png>
VeRtO UNIMOT dzisiaj jeszcze można kupić z prawem do dywidendy? Czy trzeba 2 dni przed dniem (KDPW)? [dzisiaj jest dzień ustalenia praw do dywidendy]
VeRtO UNIMOT - właśnie zaczyna się dzień inwestora - dla zainteresowanych transmisja: https://www.youtube.com/watch?v=rWdYdsG_TkY
VeRtO UNIMOT dostarczył tankowiec ropy z USA do ...Białorusi https://www.portalmorski.pl/zegluga/45424-pierwsza-ropa-z-usa-dla-bialorusi-z-polskim-posrednikiem-przez-port-w-klajpedzie
Ed Unimot już ponad 40 :)
Drakkar7 Unimot co robi:)....dołączył do TSGAMES spółk kórych żałuję;)
Bartas_Gda (r) to samo infoscan
ttrader MBFGROUP - jest w ciekawym miejscu - dolna banda kanalu wzrostowego. https://i.imgur.com/KQEtGOi.jpg
Michał (a) Unimot w dalszym ciągu tworzy pozytywne świece, m.in ostatnie z dnia 29.04 oraz 30.04.20. Jednak kurs zbliża się do kluczowego oporu ~30/31 zł i tam zobaczymy reakcję kursu na te obszary cenowe.
k0gi unimot kurde jak kiedys Duon
Przemek (r) Dzisiaj ciekawie wyglądają spółki cyfrowy Polsat Unimot Varsavr
Grzesiek infoscan pod oporem ?
Drakkar7 ale zobacz unimot asbis.....odrobiły część i spadać nie chcą
beatum Infoscan ciekawie wygląda na godzinówce, podobna sytuacja była wczoraj na Airway Zobacz obrazek <INFOSCAN_hour_03042020.jpg>
szyderca667 bronas16 masz racje, tez to zauwazylem dziwna sprawa. Jakby ktos zobaczyl opadajace tko na bmx, pozniej zrzut na scp, a pol godziny pozniej na infoscan. Moze to jedna mafia ogrywa caly nc
Marianus89 infoscan tez poubierali
Marianus89 infoscan plecial w miedzy czasie
bronas16 tak jak pisalem wcozrja infoscan, nestmedic i nvv
Marianus89 to dzisiaj dalej wig bio, farm i infoscan :))
nemooo Bartas_Gda (r) szyderca667 wiecie tu tak naprawdę połowa jeśli nie większość tych spółek z corona wigu nie wnosi nic poza wysyłaniem komunikatów, infoscan pewnie da zarobić ale to będzie bardzo gorący kartofel
bronas16 infoscan - gra może być po dystrybucje repisratorów
bronas16 szyderca667 może infoscan nestmedic
bronas16 infoscan moze dystrybuowac resporiatory
kramrok obecna sytuacja na swiecie może ruszyć takie firmy jak Nestmedic czy Infoscan
nemooo ciekawe jak unimot
nemooo unimot podał świetny raport, czasem to 15 pln może nie nadejść
Drakkar7 Unimot coś jednak chce isć w górę;)
nemooo unimot
nemooo infoscan ruszył
nowy Unimot -82%
Drakkar7 apropo łączenie Orlenu z Lotosem to jak sie sprawa ma? i kogośw tej kwestii interesuje unimot? bo pewnie będzie szansa dzisiaj i jakaś pokusa jest;)
h3rlitz no unimot mocno jedzie dzisiaj to odbicie :D
Drakkar7 h3rlitz UNIMOT to dodatkowo za silne odreagowanie;)
space h3rlitz unimot wczoraj zamknąłem, myślę że jeszcze bardziej poleci. ropa tez w dół. a spółki z tego sektora w usa też cisną w dół
h3rlitz patrzcie Unimot
nemooo unimot 13.xx
space unimot i 11b wisi
space Mariuszu taaak, ale rynek wywala wszystko, a to urosło. dziś wywaliłem lvc i unimot bo chyba pocisna niżej. asbis też cisna w dół
space Mariuszu tylko spójrz jak asseco urosło ostatnio. jak nic walor do wywalania. jak lvc czy unimot
Drakkar7 UNIMOT też się zbliża do wsparcia
h3rlitz Unimot na wsparciu dzisiaj był, po 24,40
space szaleństwo jakieś. unimot na widłach dolnych
nemooo mógłby ktoś spojrzeć na infoscan? jak to wyglada
nemooo infoscan ładnie
Michał (a) Na Unimot w dalszym ciągu tworzą się pozytywne świece - nawet podczas aktualnej korekty, m.in. 20.01.20.
kramrok Infoscan umowa
filip karkalis nisko masz Unimot, bo na wsparciu
h3rlitz Unimot już wyciągneli
h3rlitz Unimot na wsparciu.
marios unimot ciekawie jest nisko
nowy Unimot troche sypia
nowy unimot czyzby podwojny szczyt
space nemooo mdg zrobiło dużą emisję. cena wcale nie jest tak dużo niższa niż cena rynkowa, więc nie opłaca się walić w rynek. jedyny fund który tak robi to european securization fund znany każdemu na brasterze. ale też siedzi na infoscan
Hordos h3rlitz Unimot się ostatnio coś nie może zdecydować czy rosnąć
nowy patrzac jak to wyglada na przykładzie infoscan to bardzo długi proces
Michał (a) Unimot : tutaj główne wsparcie jest przy 30,00 zł. Aktualnie kurs znajduje się przy historycznych szczytach ~32-33 zł, stąd ta dzisiejsza podaż nie jest dziwna. Najwaniejsza teraz jest obrona 30,00 zł.
adamek Ponawiam pytanie o UNIMOT. Warto kupić?
adamek co sądzicie o kupnie UNIMOT
Michał (a) I Unimot przebił opór 32,00 zł, ale oczywiście najważniejsze będzie czy kurs zakończy na tych poziomach.
Michał (a) Tak, Unimot w dalszym ciągu w ładnym trendzie. Aktualnie opór przy 32,00 zł.
filip Unimot silny
nowy Ja dziś stawiam na Unimot i BLO
marios dobre fundamentalne spolki to unimot, tesgas, kiedys mialem DUON, zdjeli z gieldy, oddalem 50 %
Kozak Unimot pięknie
filip Piaskun co myślisz o Unimot?
Kozak filip Unimot już kupiłem wcześniej
filip Bierze ktoś Unimot?
Hordos myślicie, że coś się zaczyna dziać na Unimot?
Kozak ktoś śledzi Unimot, bo się niestety ubrałem
Kozak potem jest Gts, a potem Unimot
Kozak Novavis, Geotrans i Unimot to moje główne inwestycje
Kozak Mam jeszcze Unimot
nowy Unimot wybił
nowy Unimot gotowy do wybicia z trójkąta
space też wszedł w infoscan (tam to w ogóle dziwne rzeczy na kursie się dzieją) , no a mdg to podobna spółka. ta sama branża
kramrok a Infoscan ktoś wie czemu tak pędzie kolejna sesje?
Hordos Hej hej! Podpytam jeszcze raz, jak to wytłumaczyć, że na Unimot poszła pakietówka po cenie akcji prawie -40%? Trochę mi się nie chce wierzyć, z drugiej strony nie ma dziś spadków póki co.
Hordos Słuchajcie, jak to wytłumaczyć, że na Unimot poszła pakietówka po cenie akcji prawie -40%? :O
k0gi kramrok EEX to akurat takaspolka ktora moze zrocbi drugi Unimot :P
Przemek (r) Bartas_Gda (r) wybacz :) sam straciłem na Infoscan
Przemek (r) erbosss jakoś nie czuję tego waloru i przypomina mi się przepychanka informacyjna na Infoscan
space ja to na mabionie zrobiłem kółko we wrześniu i wyszedłem bo nie lubię ryzykować. infoscan z fda już mnie od tego oduczył.
space grzemich1986 właśnie dlatego mabiona dawno wywaliłem, bo to było tak niepewne jak infoscan z fda.
kramrok bronas16 stara nazwa ifun4all
piotrlotr Unimot idealny RGR, az milo popatrzec
laptop a unimot to czemu
Hordos Co sądzicie o Unimot teraz? czy od października zrobił się tam RGR?
k0gi PIEQ i tak jak pisal tu ktos, moze to bedzie drugi UNIMOT ;)
Hordos ja liczę, że Unimot podrośnie. to taki bezpiecznik w portfelu
Hordos weszły wyniki Unimot
kramrok mnie to zastanawia czy EEX nie zrobi czegoś takiego jak Unimot z 6 zł na 30 zł
Hordos swoją drogą wiecie, że Unimot też kładzie instalacje pv? we współpracy ze Stillo Energy
Hordos Unimot korekci
marios unimot pieknie , patrzylem jak osiol kiedy byl po 15-16, tylko czekajac na nizej,
lion83 mBank. - wyjaśnili analitycy brokera. W gronie faworytów znalazły się: 11 bit studios, AB, Asbis, Asseco SEE, BSC Drukarnia Opakowań, Comarch, Inter Cars, JSW, Lotos, LSI Software, Neuca, PKN Orlen, Play, Ten Square Games, Unibep, Unimot, Voxel oraz VRG.
laptop unimot ladnie
PIEQ Unimot jakby chcial wejsc na nowe szczyty
laptop unimot widze ze pchaja
laptop o unimot
Przemek (r) Unimot super świeca :)
space na unimot NN sypie czy jakies info było ?
Hordos Marta laptop myślałem, że korekta na Unimot pójdzie dalej do 22 chociaż, a wychodzi, że będzie boczniak przez tydzień lub dwa, do podania szacunków za wrzesień
Marta space mówisz o unimot?
laptop czy unimot skonczyl korekte?
Hordos na Unimot chyba ciąg dalszy korekty
krzysieksisiek Bartas_Gda czyżbyś mówił o infoscan i "doświadczeniu"?
Fernon filip dawne ifun4all
Hordos Unimot ładnie wraca po korekcie
Marta Przemek (r) zerkniesz na unimot?
kramrok Infoscan może ruszy
piotrlotr kurcze ktos pisal w piatek o dobym infie na BIZTECH, kurs nie reagowal a dzisiaj...
beatum Btk biztech fajna umowa 2.5mln zl netto a kapitalizacja ledwo 2mln..
space czy ja dobrze rozumiem że zarząd infoscan pożyczył akcje ? na szorty ?
Karola Unimot ładnie, do ilu może dojść, czy nie walczy z oporem w obecnych okolicach 25,70 ?
k0gi lion83 tu po prostu jak kiedys, gdy nagle wybilo 84 gr to poszło na 1,9, a po chwili juz bylo 1,2 :) spekulacyjna mocno spolka, . Lice ze bedzie ja kna UNIMOT
k0gi a na UNIMOT jak spadlao to nikt nie nie wyproznial ?
laptop k0gi zzycze wam jak najlepiej unimot to spadal bo byl powod a tu ktos sie wyproznia i wyproznia ale trzymam kciuki by to odpalilo
k0gi ale,,,,,, Mirbud zrobi ktoregos dnia to co zrobil UNIMOT, tam tez osoby zwiazane z zarzadem ciagle dobieraly jak spadalo
piotrek68 Mam takie nie typowe pytanie jak obecnie nazwa się IFUN4ALL bo mieli zmienić nazwę
k0gi Bartas_Gda oj szkoda szkoda, ja tez placze a obserwowalem UNIMOT dluuuugo
Bartas_Gda a pomyśleć że miałem Unimot za 12 zł
Bercik1974 infoscan mam kupione ale wyżej
marios infoscan,pairie, czy braster to wielka niewiadoma no i ryzyko tez, aczkolwiek jesli odpala to nie wiadomo gdzie sie zatrzymaja
Bercik1974 do obserwacji CCC, Infoscan coraz więcej niby dobrych informacji ale nie ma to na przełożenia na kurs, VRG pomału chyba rusza
k0gi ale mirbud nisko, ja troche wzialem, unimot tez spadal i spadal a osoby z zarzadu kupoway coraz nizej i coraz nizej, tez sie robilo to nudne az nagle z 8 zł zrobilo sie 24 za akcję :P moze na mirbudzie tez tak odpali w koncu
Piaskun Unimot ten papier ładnie rośnie od tych 10pln....
laptop czy to dzis unimot wybije?
Michał (a) Unimot powoli tworzy wsparcie przy 18,50 zł.
space ifun4all chyba zrobi młotek na zwiększonym wolumenie
analizyprezesapl Unimot pięknie wybił :-)
piotrlotr Przemek (r) unimot rosnie tez pewnie dlatego ze przejmuja zadania i personel onico.
Przemek (r) Unimot przebił opór i dalej rośnie po dobrych wynikach
space kramrok ifun4all. dzięki za info, coś wpisałem źle. zaraz poprawię
kramrok u Unimot piękne wstępne szacunki
Przemek (r) kramrok Unimot w okolicy 16 zł można wyznaczyć lokalne wsparcie ze względu na konsolidację. Jak kurs przebije te poziomy to następny przystanek może być w okolicy SMA100. Zobacz obrazek <unt_d1.png>
kramrok gdzie Unimot może się zatrzymać?
kramrok Unimot ciekawe do ilu spadnie
kramrok Unimot dzisiaj ładnie
laptop unimot jak ladnie
kramrok infoscan ładnie idzie
space infoscan to już od jakiegoś czasu podejrzanie rośnie
space dziś spekuły widzę grają na trakcja, unimot i polimex
space infoscan jeszcze parę dni i wróci gdzie był przed spadkiem
Przemek (r) Bartas_Gda unibep fajnie wygląda a ciebie interesuje unimot?
Bartas_Gda he he - ależ ja zamotany - unimot z unibep pomyliłem:D
k0gi Bartas_Gda Unimot kurcze fajnie, moze rosnoc mocnom chcialem go miec, ale przespalem, czekalem z zakupem za dluzo i jak juz mialem ochote brac po 8 zł to wystrzelilo
Bartas_Gda Unimot
Michał (a) Unimot dalej nad 14,00 zł co jest pozytywne. Mimo relatywnie mocnego wzrostu.
Hoze unimot rosnie po wstepnych przychodach za kwiecien
Bartas_Gda Mocne utwarcie na Unimot
Bartas_Gda jeżeli jest zainteresowanie mogę szerzej we wpisie omówić wyniki Unimot - jeżeli będzie zainteresowanie.
Bartas_Gda jest raport na Unimot
laptop unimot ladne wyniki
Bartas_Gda dziś z analizowanych ostatnio spółek czekamy na raport unimot
Bartas_Gda Unimot z Twojego wpisu też się podniósł
Bartas_Gda Unimot w ważnym miejscu
Lubelak ale zjechali z unimot.
Lubelak akcje unimot czy warto wchodzic? jesli jeszcze zejdzie?
Bartas_Gda laptop osobiscie Ambra czekałbym na korektę Unimot, do brania był w piątek lub rano teraz ~12 zł bedzie silny opór - więc uważam, że nie jest to idealny moment uzywając sformułowania Michała na zajęcie pozycji na obu spółkach
laptop pany ktora spola ambra czy unimot ?
laptop unimot wstaje z kolan
Bartas_Gda Przemek (r) widzę Twoją analizę Unimot na bankierze i u prezesa
szyderca667 Bartas_Gda Unimot, to co napisales przed chwila odnosnie zanieczyszczonej ropy, w jaki sposob Unimot korzysta?
Bartas_Gda SL przy ok 12stu pościły i poszły konie po betonie. Przemek (r) moim zdaniem tak, ale weryfikacja nastpi w poniedziałek i wtorek zwłaszcza że wyniki podane otentacyje za 1q19 są fajne, na zanieczyszczoej ropie ludzi piszą że unimot korzysta - co by nie było widzę na haku ładnie jak to karkalis pisze;)
Bartas_Gda karkalis zasadniczo 3 infa się nałożyły - wg informacji od spółki żaden temat Unimot nie dotyczy 1) zabrudzona ropa 2) informacja o nowej ustawie - zasadniczo o chęci jej przedłużenia do 2022 z 2019 3) jakieś zatrzymania członków spółki paliwowej - na bankierze straszyli - ale to zupełnie inny rok i spółka podpisała że informacja nie dotyczy unimot
karkalis Bartas_Gda A coś się wydarzyło że tak unimot poleciał?
Bartas_Gda Przemek (r) właśnie wczoraj siedziałem unimot śledzę, poszedłem młodemu kanapki zrobic, pojawił się ten news i poszła lawina. Od dziś zakup i sztywny SL - wytnie trudno ale gorycz jest mniejsza niż po tym co wczoraj przeżyłem
Bartas_Gda Po ost akcji z Unimot skreślam u mnie pojęcie "mentalny sl"
Przemek (r) space ale na unimot przy 10 mamy mocne wsparcie a na tbull takiego brak na razie
space Przemek (r) a pod to samo co na unimot
Przemek (r) Bartas_Gda unimot ma szansę na odbicie o ile zamknie się powyżej 10 zł i na stastepnej sesji nie zejdzie poniżej tego poziomu
Bartas_Gda space Unimot odpisał że zanieszczyszenie nie powinno miec wpływu na ich wynik
Bartas_Gda ale nie bezpośrednio ono dotyczy unimot
Przemek (r) Unimot wygląda ciekawie bo przy 10 zł pojawiają się większe pakiety. Możliwe że szykuje się odbicie. Najlepiej byłoby zagrać kupując blisko wsparcia na 10 zł i SL poniżej tego poziomu
mlody_inwestor Bartas_Gda I jak rozegrałeś unimot?
Bartas_Gda na Unimot wlumen łądnie przy wpsarciu skoczył
szyderca667 Przemek (r) jak widzisz Unimot?
analizyprezesapl Unimot może spadać po tej informacji https://finanse.wnp.pl/mf-planuje-dodatkowe-1-1-mld-zl-dla-funduszu-kolejowego,344862_1_0_0.html
loko oooo kurde UNIMOT co tam sie stalo ?
Bartas_Gda co się na unimot stało - jakieś info?
Bartas_Gda W sprawie zanieczyszczonej ropy i jej ew wpływu na prezentowane jakiś czas temu prognoizy wyników Unimot
Michał (a) Ale na Unimot 12,00 zł powinno być głównym wsparciem.
Michał (a) Unimot już słabą sesję zaliczył 24.04.19
Bartas_Gda Michał (a) Unimot raczej sł?abo po dzisiejszym?
Bartas_Gda Przemek (r) na Unimot ~12 zł wsparcie?
Michał (a) Unimot sprawdzimy reakcję na ~12 zł.
mlody_inwestor Lubelak o ciech miałem też, ale wyszedłem w sumie na 0, sprzedałem za wcześnie, teraz mam unimot i niedawno był playway, i zrealizowałem już cały zysk z autopartner
mlody_inwestor Bartas_Gda coś unimot nie chcę rosnąć :/
Bartas_Gda a IFUN4ALL?
mlody_inwestor Bartas_Gda coś unimot nie ma dziś siły
Michał (a) Unimot również spadł na chwilę do wsparcia 13,00 zł.
Bartas_Gda mlody_inwestor ja brałem wczoraj Unimot
mlody_inwestor Widzicie coś ciekawego na unimot?
mlody_inwestor a co myslicie o unimot
Janek jak mysliscie? infoscan po otwraciu teraz w którą sytronę?
szyderca667 Michał (a) odnosnie Unimot. Nie wiem czy domkna ta luke na 13, dzisiaj poszlo reko z dm.bos z 13,8 na 21,5.
beatum cooper a z biotechnologi medycyny INFOSCAN śledzisz może, masz jakieś przeczucia co do decyzji FDA??
borneo cooper, jak widzisz perspektywy dla Infoscan?
laptop panowie i panie a unimot jak go widzicie koniec wzrostow czy dalej
borneo jak widzicie szansę na odbicie Infoscan?
Alutka unimot pewnie będzie rekomendował dywidendę
k0gi kramrok obserwuje UNIMOT od 8 zlo, chwile go mialem, nie wiem gdzie teraz sie podczepic
k0gi kramrok a pod co na UNIMOT ten wzrost ?
kramrok dzisiaj może czas na unimot
Janek laptop infoscan?
Przemek (r) Infoscan wygląda jakby miał się wybić z tej konsolidacji
kramrok infoscan idzie do gory
Michał (a) space Na Infoscan każdy czeka praktycznie jedynie na certyfikację od FDA. Ta kwestia tutaj jest jak na razie kluczowa, a dziwnie się przeciąga.
space czy ktoś ma jeszcze infoscan ? jak wydzicie wpływ publikacji wyników na kurs ? bo wyniki pewnie znowu na minus.
kramrok czy ktoś trzyma infoscan? mam duzy pakiet na minusie, jakby dostali fda to będzie gigantyczny zarobek a jak nie dostana albo przesuna to mi się zrobi co najmniej 70% straty
Przemek (r) Bartas_Gda super informacje odnośnie infoscan :)
Bartas_Gda Infoscan z umową z Polmed
kramrok infoscan znowu jestem na plusie, ładny dzień:-)
Przemek (r) Może Onico w końcu się poprawi finansowo w następnych kwartałach skoro Unimot tego dokonal
Hoze ale infoscan poleciał lol
Alutka Cześć, czy ktoś obserwuje Unimot?
Janek na infoscan w końcu jakieś porządniejsze odbicie się szykuje?
Alutka czy ktoś jest w posiadaniu Unimot i co sądzicie o tak jużwysokim Rsi?
Przemek (r) analizyprezesapl wrzucałeś u siebie na portalu ostatnio analizę Unimot ?
analizyprezesapl Unimot już na widłach
analizyprezesapl wpadłem trochę nagonić na Unimot. Mamy w mojej ocenie dzisiaj silny sygnał kupna i zmiana trendu na wzrostowy (z 2 letnich spadków), umacnianiu trendu powinny sprzyjać dużo lepsze wyniki r/r przynajmniej za 3 kwartały.
Michał (a) Hoze Z Infoscan wyszliśmy po 8,10 zł
Hoze infoscan trzymacie dalej ?:D
Hoze infoscan czeka na jakiś obrót który wskażę kierunek ale to jutro dopiero raczej
Przemek (r) infoscan wyglada niezle, moze jutro cos odbija
Hoze apropo infoscan może zaraz ruszyć :D
Przemek (r) Infoscan zgodnie ze świecą
Hoze ktoś stawia popychacza na infoscan i ktoś wali z po 4,41 czy to ta sama osoba :D
Michał (a) Na Unimot bardzo małe obroty są, więc tutaj więcej powiedzieć nie mogę.
Greg Michał spojrzałbyś w wolnej chwili na Unimot
Michał (a) kuna Takie spadki przed kluczowymi informacjami nie są dobre. Zbyt duże ryzyko teraz żeby w Infoscan inwestować.
Hoze infoscan zakupiony
Bercik1974 Infoscan info
Bartas_Gda "Procedura 510k dla MED Recordera wciąż jest w toku. Etap, w którym jesteśmy polega na ocenie holistycznej wniosku, w którym porównujemy nasze urządzenie do predykatu. Zdaniem naszym i naszego konsultanta dostarczyliśmy wystarczająco dużo dowodów na bezpieczeństwo i prawidłowe funkcjonowanie produktu. Etap administracyjno-prawny polega na przedstawieniu osobom decyzyjnym tych aspektów wniosku, które z punktu widzenia przepisów prawnych regulujących rynek wyrobów medycznych w USA, pozwalają FDA na podjęcie decyzji pozytywnej dla Infoscan. Procedura umożliwia Spółce i konsultantowi na przedstawieniu decydentom FDA nieistotności pozostałych braków z punktu widzenia całości wniosku i wymagań prawnych rynku. Takie podejście zostało zarekomendowane przez konsultanta pracującego nad wnioskiem i uzupełnieniami do niego. Jesteśmy pozytywnie nastawieni do finału certyfikacji."
Janek infoscan łądnie dziś
Janek emefe infoscan pod pozytywne informacje o przekazaniu odp do FDA i pod potencjalną zgodę, ale to najwcześniej za miesiąc
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK