Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Maj 2021
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Skarbiec

Komentarze z shoutboxa

nowy Skarbiec wczoraj jak ladnie wybil i go zgasili
nowy Skarbiec ładnie
filip Skarbiec, Altus, Quercus
tomciu filip w styczniu przeszła duża buła do TFI to mogą prognozować dalsze wzrosty Mnie ciekawi korelacja wyceny np do skarbiec TFI bo to może pokazać ogólny trend w branży
Piaskun kriss1975 to juz lepszy Quercus lub Skarbiec
Bartas_Gda (r) Ed skarbiec czapki z głów
Ed Skarbiec Holding, właściciel Skarbiec TFI, odnotował w pierwszym kwartale roku obrotowego 2020/2021 24,2 mln zł zysku netto j.d. wobec 3,4 mln zł przed rokiem. Przychody wzrosły w tym czasie do 45 mln zł z 19,3 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie.
Bartas_Gda (r) dokupilem ostatnio Skarbiec i GTS
Bartas_Gda (r) lion83 dobrze dla GPW i Skarbiec - funduszy inwestycyjnych to na pewno - i dla XTB też
Bartas_Gda (r) PiotrGPW dlatego ostatnimi czasy był wpsi o TFI skarbiec
Ed No właśnie brakuje pompy na Skarbiec Quercus itp po 200%
Bartas_Gda (r) pieniadze płyną na rynek szerokim strumieniem - ostatnio raportowane dane o wpływach to funduszy bardzo optymistyczne - i tutaj w kontekście analizowanego przez mnie ost na gpwatak TFI Skarbiec
Ed Prezes Skarbiec TFI: Zaczynają się większe napływy środków do funduszy
k0gi taaa Alior otworzyli jakis skarbiec i okazalo sie ze maja 1 tone zlota :D
Piaskun Skarbiec już po 19pln...
LiBrA PIEQ ja mam w portfelu. Wczoraj info o zwolaniu NWZ w sprawie emisji akcji na 23.10. Ciekawa jaka bedzie cena i kto obejmie, nowy czy obecni. Ostatnio do RN weszedl czlowiek ze Skarbiec a oni chyba sa zwiazani z murapol wiec moze oni chca znow wejsc do akcjonariatu.
laptop kramrok a skarbiec trzymasz ?
laptop jak wyglada technicznie ten skarbiec bedzie cos z niego ?
laptop kramok kupiles skarbiec a nie boisz sie domykania luki ?
emefe skarbiec może wróci do 23-24
Piaskun Skarbiec piekny raport podał 4,57pln zysku na akcje...
Ed Skarbiec ładne wyniki może być pompka
piotrlotr Donbas78 quercusa nie imalem, ja tylko SKARBIEC
PIEQ Skarbiec niespodzianka
karkalis coś tam wiem na temat gpw:) ale mogłem przegapić. No i odwilż na prywatynych TFI, Altus, Skarbiec (dzięki Batman za przypomnienie), quercus - to może być teraz grane
Batman karkalis jeszcze skarbiec
Przemek (r) Donbas78 na tą chwilę na to wygląda dlatego Skarbiec również wygląda interesująco
karkalis Batman Przemek (r) wiem, że za to co napisze to niektórzy mogą mnie wyzwać, ale pod hossa na ppk altus i skarbiec nie skorzystają
Batman Do obs tez skarbiec
karkalis koku skarbiec to TFI, a otoczenie regulacyjne "zabija" niezależne, małe, prywatne TFI (zmiana sposobu dystrybucji jednostek uczestnictwa)
piotrlotr SKARBIEC ciekawa sytuacja. RSI 15, duzy wolumen i mlotek. Wiadomo kijowo ze to TFI branza ale nic noweo sie tam chyba nie podzialo. licze ze odbije, zerknie ktos?
piotrlotr a obserwuje ktos SKARBIEC? mysli ktos ze warto zaryzykowac a kupnem na b krotki termin ? ostro spadl bez chyba zadnego infa, tylko jakie problemy z zarzadem
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK