Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Styczeń 2025
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Wydarzenia

Analiza techniczna spółek: Columbus, Mirbud oraz Skarbiec.

Pierwszą z analizowanych spółek jest to największy przedstawiciel sektora OZE notowany na NewConnect z chęcią przejścia w I kwartale 2021 na główny pakiet GPW. W dniu 22.03.2021 spółka opublikuje roczny raport finansowy za 2020 rok.
Drugą spółką jest Mirbud przedstawiciel sektora budowlanego, który to sektor odporny jest na pandemię co potwierdził bardzo dobry raport finansowy największej spółki w tym sektorze Budimex.
Ostatnią spółką jest Skarbiec przedstawiciel towarzystwa funduszy inwestycyjnych. Ta branża przeżywa ostatnio mocny wzrost wpływów kapitału ze względu na bardzo niskie stopy procentowe.

COLUMBUS (CLC)

interwał dzienny

Columbus, analiza techniczna
Spółka znajduje się w trendzie wzrostowym. Na wykresie od ponad pół roku widoczny jest ruch korekcyjny, który przybrał kształt a’la formacji trójkąta zniżkującego z podstawą w okolicach 40 zł, która stanowi mocne wsparcie. Najbliższy lokalny opór stanowi SMA100, która jest respektowana przez kurs. Następny opór znajduje się w okolicy 90 zł. Zagrywamy na wybicie z formacji.

Przykładowy LimAkt 50,50 zł SL poniżej średniej SMA50.

MIRBUD (MRB)

interwał dzienny

Mirbud, analiza techniczna
Spółka znajduje się w trendzie wzrostowym. Od stycznia po silnym rajdzie wzrostowym kurs przeszedł w trend boczny i zaczął się konsolidować w obszarze 4,00 zł – 4,50 zł(nowy historyczny szczyt 4,63 zł). Najbliższym oporem może się stać psychologiczny poziom 5 zł. Po wybiciu górą z konsolidacji najbliższe solidne wsparcie znajduje się dopiero na poziomie 4 zł. Zagrywamy na wybicie górą z konsolidacji i kontynuacje trendu wzrostowego.

Przykładowy LimAkt 4,64 zł SL poniżej 4,3 zł.

SKARBIEC (SKH)

interwał dzienny

Skarbiec, analiza techniczna
Spółka znajduje się w trendzie wzrostowym. Kurs na ostatnich sesjach utworzył ruch konsolidacyjny przypominający a’la formację, flagi poniżej psychologicznego poziomu oporu na 40 zł, z której na wtorkowej sesji doszło do wybicia górą. Zagrywamy na wybicie poziomu 40 zł i kontynuację wzrostów.

Przykładowy LimAkt 40,10 zł SL poniżej 38 zł.

Autor analizy: Przemysław Witkowski


Przykładowy LimAkt, to jedynie nasz wewnętrzny umowny poziom, który brany jest do podsumowań i statystyk skuteczności analiz. Jeżeli zastanawiasz się nad zmianą konta maklerskiego, to sprawdź nasz ranking domów maklerskich.


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje

Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje
Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.

Zobacz podobne analizy:



Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

roger dawać mirbud na widły
walduci50 Columbus zachaczył dzisiaj młotem o 200sesyjna czas na odreagowanie
walduci50 Columbus chce wykorzystać wstrzymanie Czystego Powietrza Piotr Pająk 02-12-2024https://www.gramwzielone.pl/energia-sloneczna/20291523/columbus-chce-wykorzystac-wstrzymanie-czystego-powietrza
zenek69 Columbus słabo ale pewnie chcą domknąć ta lukę otwarcia
roger Prezes mirbud kupuje akcje
Piaskun Zarząd Columbus Energy SA z siedzibą w Krakowie ("Columbus") w nawiązaniu do raportu nr 16/2024 opublikowanego 29 maja 2024 r., w którym informował o działalności w ramach programu Czyste Powietrze, informuje, iż w dniu 30 września 2024 r. przekroczona została liczba 8 200 umów, o łącznej wartości brutto przekraczającej 1 mld zł, w tym 3 200 to kontrakty już złożone jako wnioski o dotację z programu Czyste Powietrze do Wojewódzkich Funduszy Ochrony Środowiska. Suma wartości złożonych wniosków wynosi ponad 430 mln zł.
razor45646 kriss1975 tylko pytanie czy MSZ wybije teraz z tego spodka czy tak jak w przypadku MIRBUD zrobi najpierw sporą korektę. Gdyby była korekta na szerokim rynku po wyborach w USA to akurat może wtedy te +/- 30% poszło by w dół
mediolan Komunikat GPW Benchmark S.A. z dnia 5 września 2024 r. GPW Benchmark informuje, że po sesji w dniu 20 września 2024 r. zostanie przeprowadzona korekta kwartalna portfeli indeksów WIG20, WIG20TR, mWIG40, mWIG40TR, sWIG80, sWIG80TR, WIG30 oraz WIG30TR. W indeksach WIG20 oraz WIG20TR portfele pozostaną bez zmian, a udział spółki PKOBP zostanie ograniczony do 15 proc. W indeksach mWIG40 oraz mWIG40TR będą miały miejsce następujące zmiany: ? nowa spółka: MIRBUD ? spółka opuszczająca indeks: POLIMEXMS Udział spółki INGBSK zostanie ograniczony do 10 proc. W indeksach sWIG80 oraz sWIG80TR będą miały miejsce następujące zmiany: ? nowa spółka: MENNICA, MLPGROUP, POLIMEXMS, PURE ? spółka opuszczająca indeks: ACTION, MIRBUD, OTLOG, SPYROSOFT W indeksach WIG30 oraz WIG30TR portfele pozostaną bez zmian, a udział spółek PKOBP oraz PKNORLEN zostanie ograniczony do 10 proc
roger cześć, wiecie kto i dlaczego popsuł wczoraj mirbud?
zenek69 Piaskun bo sunex ma tylko pompy a columbus i pomp i magazyny energi a to wokol nich ma byc hype
Przemas przydałoby się żeby Mirbud zagrał na podwojenie
kozineczka kuna na mirbud mozna ladna linie trendu pociagnac od poczatku roku , po przelamaniu 12,5 mozna sie martwic...
kuna kozineczka spójrz proszę na Mirbud
zenek69 kriss1975 czemu akurat grodno? columbus nie lepszy?
Dzikun zauważyłem, że przy gwałtownych wybiciach (jak kupię), to wybicie jest przerwane i następuje cofka. A jak nie kupię, to rośnie przez tydzień po 20% codziennie, jak Columbus :)
zenek69 COLUMBUS chyba wraca na 100 zł
zenek69 zadziwia mnie columbus co tam sie dzieje
roger dawać mirbud na 20
hessa kriss1975 yhm, myślę, że i Columbus i Grodno może być dobrym typem na parę kwartałów, chyba we wrześniu rusza Mój prąd 6.0, to się nakłada na wyższe rachunki za energię, a do tego spółki przecenione
guf Piaskun pewnie temu, że budimex i mirbud wykazują spore zyski, a pxm straty, ale mogę się mylić
Piaskun guf spółki wszystkie rosły budowlane a teraz raczej wybiórczo do góry ida np taki Budimex i Mirbud a reszta w dalekim ogonie
Adam_ Mirbud ma korektę , budimex też może się trochę kapitału przemieści :)
roger Mirbud kolejna umowa na 800mln
roger Udział funduszy Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Mirbud przekroczył 5 proc. - podała spółka w komunikacie.
koku kriss1975 Anon jeśli chodzi o Columbus to poza wykresem duże zmiany od środka (w organizacji). Do tego zaczęli robić więcej dla biznesu (mniej indywidualni, choć program Mój Prad 6.0 (chyba) zapewne rozrusza branże. Weszli w magazyny energii dla firmy i domów jednorodzinnych w tym systemy zarządzania konsumpcją i produkcją - może i fundamentalnie coś z tego będzie - choć zyski będzie ciężko, ale zmniejszanie straty może już tak.
roger mirbud mam od ok.4, też dobrze
roger wszyscy chcą mieć mirbud?
roger mirbud info o chęci przejęcia w kolejnictwie
roger mirbud umowa na kolejne 600 baniek
LiBrA roger mirbud szacunkowe wyniki za I kwartal podal, zysk wzrosl r/r o 151,5%.
roger pchają mirbud na widły dzisiaj
roger jak widzicie mirbud, bo szaleje od kilku dni?
Adam_ ale jadą na Mirbud
Dzikun na rbw już 89,96 rsi, ostatnio takie poziomy to widziałem na columbus, mercator itp.
Adam_ słabo przecenili Mirbud rano liczyłem na wiecej , trochę wpadło
roger mirbud odbuduje swoją hale za pieniądze z ubezpieczenia, to chyba dobra informacja, nowy kontrakt:)
roger mirbud wyniki lepsze od oczekiwań podał
Misiek91 ale udupili Mirbud tym infem o emisji
Adam_ kriss1975 PXM trzymasz na dłużej, czy na szybkie tango, bo tak myślę , czy kapitał nie bedzie szukał z Budimexu jakiejś budowlanej, która jeszcze nie odpaliła za dużo i on mi tak pasuje. Mirbud już trochę podrósł. Jestem ciekawy twojej opinii
roger to teraz mogą pompować mirbud
roger mirbud rusza pod info
kriss1975 koku mirbud , torpol,elt,msz , to moje perły w koszyku emerytura 2026 :)
roger mirbud kolejna umowa
roger mirbud ma budować fabrykę Izery, to oni dalej to robią?
roger ma ktoś może rysunki dla mirbud?
nowy I ładny obrót się pojawił na ostatnich sesjach, Mirbud i Budimex na szczytach więc tu widzę też potencjał.
roger mirbud kolejna umowa
roger mirbud idzie na ath
roger na mirbud wymiana pakietów na 8,5
Przemas Ed ciekawe kiedy Mirbud za nim ruszy
space Piaskun budowlankę to juz pocisnęli pod kpo. patrz na budimex. erbud ostatnio poszedł w górę, mirbud. a pxm jak widać nikt nie chce.
roger mirbud może dzisiaj na dobre przebije 8pln
Anon drugi columbus
roger co stało się z mirbud?
roger mirbud info
roger pierwsze zaliczki na KPO unia chce wypłacić, czas na mirbud, torpol, polimex?
hessa wpadło dziś sporo świeżych rekomendacji m.in. Skarbiec z ceną docelową 32zł od Pekao
roger prezes mirbud kupuje akcje, będzie jak z cognorem?
Przemek (r) Piaskun czyli presja kosztowa. W Mirbud było tak samo więc nie jest to jakieś zaskoczenie.
sebinski Ktoś tu brał mirbud ? Chyba trzeba poczekać
roger o i mirbud budzi się
Przemek (r) Columbus - wyhamowanie spadków do tego na ostatnich sesjach zwiększone wolumeny i na tą chwilę dzisiaj tworzy się mocna świeca wzrostową na znacznym wolumenie. Co to oznacza to czas pokaże.
space a np. mirbud c/z 6, bdx już wysoko bo 18. ale to ulubieniec funduszy, bo duży i płynny
roger tym razem mirbud będzie atakował 10zł:)
Dzikun teraz patrzę na wykres mirbud, pierwszy raz
razor45646 kriss1975 mały budimek do mirbud?
roger mirbud po korekcie?
Cichy_2030 Mirbud ruszył
Cichy_2030 MIRBUD INFO
roger witam, co myślicie o mirbud?
Przemas Budowlanka cały czas mocna, MSZ nawet nie chciał zejść niżej, Budimex akumulowany. Mirbud też w ciekawym miejscu po korekcie na wsparciu MA100, wskaźniki schłodzone
mizarro I do mirbud po 2
kriss1975 Anon mirbud ?
Donbas78 Mirbud się rozwija mocno...
hessa Mirbud ma 5% w Torpolu
Anon Przemek (r) a Columbus jakie miał zyski na fali OZE jak zagrywaliśmy lub inne wydmuszki? :))))))
roger mirbud przy SMA50, ciekawe czy koniec korekty
mediolan cognor lubawa mirbud perełki spadają znaczy będa inne
Przemek (r) Mirbud
PIEQ Columbus nie miał przypadkiem rosnąć pod wzrost Sunex ?
Roberts Rozpędza się columbus
Roberts Columbus chyba też rusza
Piaskun Janek zobacz jak BDX rośnie z Mirbudem...Budimex to już ponad 80% od pażdziernika a Mirbud jakieś 140% a Taki MSW to tak naprawdę nic nie urósł...
Dzikun Anon MLS to ja ostatnio oglądałem jak Columbus latał po 100 zeta
Lechu wskaźnikowo IZS może pójść na 10PLN... to może być podobny case co mirbud
space mirbud ładnie pruje na północ
Przemas Coraz więcej dobrych spółek znika niestety. Nie zdziwi mnie jeśli następne w kolejce będą np. Cognor, Mirbud, Torpol
Dzikun coś jak columbus
Dzikun Columbus strata 50 baniek
Kam Mirbud sie rozkręca:)
Kam JSW pięknie:) Mirbud też:)
Kam zenek69 no i gra, niech Mirbud jutro rosnie a reszte będzie się brać na bieżąco jak będzie rosło:)
Kam ja póki co tylko Mirbud sobie zbieram
Kam Mirbud wzięty
zenek69 poza tym jaki zysk mial columbus czy sunex jak je pompowali?
Roberts Triathlonista No ja aktualnie columbus + lubawa w portfelu :)
Triathlonista Roberts Columbus ciagle na fixach lata?
Roberts Triathlonista columbus największe kontrakty zawarł na magazyny energii więc myślę że będzie przodował w tym temacie, do połowy roku zamkną temat kredytów bo dostaną kasę za farmy i od początku kwietnia schodzą z 2 fixow, z tego co wiem dużo umów podpisują na fotowoltaike nadal
Roberts Czyli taka powtórka z rozrywki trochę pierw gramy zbrojeniówkę potem energetyczne.. może columbus się zalapie pod te magazyny energii też
roger a co to za popychacz na mirbud?
Roberts Columbus chyba tylko magazyny energii
hasior Triathlonista COLUMBUS
Przemas Mirbud i Polimex mocno
space to lepszy już mirbud
Mallo no i idą TORPOL ZUE i MIRBUD ramie w ramie :) świetny widok, ciekawe czy kulminacja eurofri wypadnie w chwili otrzymania środków
Mallo Rozpoczyna się rozgrywka pod KPO, mirbud i torpol solidnie rosną wybijając ostatni szczyt, jeszcze ZUE to odrobinę brakuje
space zue torpol, mirbud u mnie w portfelu, uważam że mają potencjał
Przemas Mallo zgadzam się, jak coś to infrastruktura: mostostale, PXM, Budimex, Mirbud, Torpol itd. pod KPO (ale też pewnie klepną za pół roku), energetykę, CPK itd. W połowie roku zaczną ruszać inwestycje w regionach z nowej perspektywy EFS
Maciejka poza tym, Mirbud ma swoich kibiców, a tak to jeszcze Erbud, Ferrum,
Kam Donbas78 ja to tylko PXM obserwuje i musze Mirbud wrzucić do arkusza, Rafako nie lubię
kriss1975 Przemek (r) mirbud
kriss1975 Piaskun mirbud to perła europejskiej budowlanki dlatego +7
Piaskun Mirbud - przymiarki do zakończenia ponad rocznej korekty Tomasz Gessner - Tavex 18 listopada 2022 11:53 Jeden ze stałych Czytelników podpytuje o technikę Mirbudu. Faktycznie już na pierwszy rzut oka na wykres tygodniowy robi się bardzo ciekawie, bowiem po po-covidowym rajdzie od ponad roku obserwujemy tutaj w miarę nieźle kontrolowaną korektę (dynamika wzrostu vs. dynamika cofnięcia), na zakończenie której popyt ostrzy sobie obecnie apetyt.
Kam Dzikun a pamięta ktoś jakie wskaźniki miał Columbus przy 100 zł?
bronas16 Ciszewski i JRH nabyli pakiet w Columbus Energy w 2015 roku za 1 mln zł, finalnie ze sprzedaży wcześniejszych pakietów oraz ostatecznego wyjścia, uzyskali łącznie przychód w wysokości 140 mln zł - podała JRH w komunikacie prasowym.
Kam Dzikun Columbus dla mnie np. już nie istnieje
space btw. skoro torpol czy budimex sobie poradził z inflacją, to ciekawe co pokaże mirbud
Dzikun (?). Sama usługa montażu pompy u klienta trwa 2-3 dni robocze. Natomiast czas oczekiwania na montaż, w zależności od marki urządzenia i firmy montażowej, wynosi od 3 do 12 miesięcy ? mówi nam Arleta Czekaj-Kwiecień, dyrektor zarządzająca sprzedażą B2C w Columbus Energy. ? Termin oczekiwania na dostawy sprzętu jest znacząco wydłużony. W zależności od modelu oraz producenta danej jednostki, czas oczekiwania zaczyna się od miesiąca, a w przypadku niektórych jednostek nawet 4-6 miesięcy ? mówią o sytuacji przedstawiciele Dystrybutora OZE. Potwierdza to przedstawiciel Thermosilesii: ? Obecnie czas oczekiwania na pompę ciepła u większości producentów i dystrybutorów wynosi min. 3-4 miesiące, a u niektórych nawet dłużej niż pół roku. W hurtowniach od dłuższego czasu brakuje dostępnych urządzeń. W przypadku pomp ciepła, które dystrybuuje nasza firma sytuacja wygląda nieco lepiej, bowiem czas oczekiwania to ok. 2 miesiące ? bo śledzimy trendy i raporty z rynku, i dobrze zaplanowaliśmy produkcję na ten rok.
space Piaskun mirbud
space Piaskun no akurat mirbud urósł 700% :p
space mirbud ma c/z 2.3
mizarro patrze na elt i przypomina mi się mirbud po 1 zł
Przemek (r) Ed np taki Columbus chce wybudować największy magazyn energii w Polsce
krzyh columbus na fixach rośnie pytanie czy po tej cenie jeszcze warto wejść
zenek69 Maciejka no columbus na 2 fixach pięknie rośnie
zenek69 Pojawiają się głosy, że Sunex jest drogi, że obecny poziom zysków jest w cenie itd... Pamiętajcie jednak o jednym - giełda wycenia przyszłość i w przypadku tak jednoznacznie przyszłościowych branż jak OZE, czy np. biotechnologia, wyceny spółek zawsze będą wybiegały w przyszłość. Proponuję porównać wycenę i wyniki Sunexu z innymi spółkami sektora - np. Columbusem, MLSystem, Photon Energy i np. Saule. Zobaczcie ich wyniki za I kw. 2022 oraz ostatnie 12M i kapitalizacje. Columbus - kapitalizacja 373 mln zł, strata I kw. -13,8 mln zł, strata 12M -38,8 mln zł. MLSystem - kapitalizacja 409 mln zł, strata I kw. -0,5 mln zł, strata 12M -2,7 mln zł. Photon - kapitalizacja 708 mln zł, strata I kw. -14,7 mln zł, strata 12M -29,4 mln zł. Saule - kapitalizacja 323 mln zł, strata I kw. -0,2 , strata 12M -0,29 mln zł. Na tym tle przyszłościowych spółek OZE zobaczcie Sunex - kapitalizacja 328 mln zł, ZYSK I kw. +5,88 mln zł, ZYSK 12M +10,26 mln zł ! Mam nadzieję, że różnicę widać nader wyraźnie i wnioski są oczywiste :) By nie być posądzonym o manipulację - są oczywiście spółki związane z odnawialnymi źródłami energii, które jednak osiągnęły w I kw. 2022 oraz ostatnich 12M zyski (podobnie jak Sunex). Porównując wyceny zawsze staram się jednak porównywać również dynamikę wyników - i biorąc to pod uwagę Sunex wydaje się bezkonkurencyjny - w I kw. wzrost przychodów +144%, dynamika zysku +219% r/r ! Zapraszam do dyskusji :)
kriss1975 zobacz jak skończyli ci co kupowali przeszłośc , asbis,mercator,cog , columbus itd
hessa space Mirbud ma prawie 3x większą kapitalizację, a większość umów to kilkadziesiąt do małych kilkaset baniek, a na MSW ma być 1 strzałem ponad 1 mld i do tego cześć z tortu CPK o wartości 1.7 MLD, ale zgadzam się, że to są często krótkotrwałe podbitki.
space zenek69 columbus to efekt stycznia
zenek69 guf napisz nam jakie c/z miał Columbus jak latał po 3 mld...
Dzikun na pewno robią większe wyniki niż ML System, Columbus i wszystkie inne z OZE ;)
Dzikun Columbus Energy poinformował o zawieszeniu negocjacji w sprawie zaangażowania kapitałowego ze strony amerykańskiego funduszu inwestycyjnego na kwotę 200 mln zł. To decyzja samej spółki, która nie widzi obecnie uzasadnienia ekonomicznego dla tej transakcji. Mimo to spółka ogłosiła plany przejścia na rynek główny bez emisji nowych akcji.
guf zenek69 a columbus to chyba schodzi z NC?
zenek69 guf tak podpieta pod columbus
Janosz Kam columbus mu nie sluzy
hessa Wiecie, że Columbus i Hemp idą na 2 fixy?
piotrek68 To że columbus idzie na fixing to jest tak na 100% czy narazie tylko straszą ?
ekielka columbus idzie na fixing
Dzikun że sunex w pompach jest tym, czym był columbus w OZE
space mirbud też jest ciekawy, ale niekonieczne dziś
Dzikun jak patrzę na wykresy mrc, bumech, columbus jak szły to stwierdzam, że lepiej być cierpliwym
hasior Ciekawostka biznesowo-rynkowa: po 66% II kwartału (kwiecień i maj) Columbus Energy ma 17% przychodów z I kwartału.
hasior i padło na SUNEX pod drugi COLUMBUS :)
Kam Maciejka Columbus zrobił do 100 zł więc jakby jeszcze miejsce jest;)
kramrok kriss1975 a jak widzisz PXM i Mirbud?
Dzikun ajajaj Columbus kurs jednocyfrowy, do czego to doszło :)
kriss1975 Piaskun od zawsze powtarzałem Ci że Mirbud , torpol, budimex to perły
space ale mirbud też na 4 niech w końcu ruszy
Przemek (r) space hehe mój błąd mobruk ci chodziło a nie mirbud :)
Maciejka Mirbud
Kam Piaskun mi się wydaje że PXM i Mirbud rosną pod kasę z KPO
Aron Sprzedawałem kiedyś columbus leady na foto. Słabo to wyglądało, organizacyjnie to korpo. Miałem dużo bardzo dobrych leadów, 2 miesiące negocjowania umowy i po 2 miesiącach współpracy zrezygnowali bo szefowa marketingu miała "swoje" leady i zaczynał jej biznes kiepsko wyglądać. Od tej pory omijam ich na GPW.
Adam_ Mirbud w końcu ruszył lekko,
Adam_ Mirbud nie wiadomo jaki procent ma podwykonawców- a tam podobny problem z pracownikami z Ukrainy po prostu ich nie ma i mogą mieć zawalane terminy,
Przemek (r) Może mirbud ruszy w końcu ze względu na możliwość podania szacunków za 2021 r. w następnym tygodniu
mizarro na logikę niby dość taki mirbud mógłby odbić bo fajne drogi robią ale tu nie ma nic na logikę więc i 2,56 może mu się przydarzyć , ceny zaklepane a surowce killują zyski
tomciu Michał (a) ja słyszałem że rozmawiają o podziale jak kiedyś RFN NRD W okolicy Żytomierza Ruscy mają skarbiec na rok wojny Że stratami się na razie nie liczą (jak zawsze)
space kriss1975 a to juz nakupiłem, mirbud, pozbud, erbud, torpol :) i pewnie coś jeszcze
kriss1975 Dzikun cięzko zbierało się bdx, mirbud, torpol , wczorajsza sesja przyspieszyła ten proces i w sumie chyba dobrze
Drakkar7 Dzikun Columbus ma długi i rosnące stopy procentowe a gierki to ostatnia rzecz na czas wojny:)
Dzikun albo columbus do stawiania farm?
Luk hessa teraz se możemy podywagować, że gra pod to, że skarbiec będzie przejęty przez Q :)
hessa Może Quercus ogłosi wezwanie na Skarbiec? :D
Michał (a) Dolar Columbus - bardzo spekulacyjna spółka oczywiście, więc jedynie z krótkoterminowej perspektywy można ją przeanalizować. Teraz główne wsparcie leży przy 16,00 zł. Można zagrać spekulacyjnie pod przebicie oporu 20,00 zł - czyli pod pozytywną sytuację powstałą po świecy 04.01.22. Na razie nie ma większych spadkowych świec - oprócz tej 24.01.22. Ale właśnie po to by było zagranie na przebicie 20,00 zł czyli na przebicie rejonów gdzie 24.01.22 była największa podaż.
Dolar Michał (a) czy pokusiłbys się o analizę techniczną columbus?
space z budowlanki to mirbud jest dobry
Dolar Michał (a) Czy możesz napisać jak widzisz Columbus?
mediolan Dzikun nie wiem..na razie wzrost jest 50 % z 3,3 około na 4.9 , a columbus zrobił z 15 na 26 wiec troszkę wiecej
space ja tam stawiam na mirbud i torpol
tomciu Maciejka moim zdaniem w CDR chodzi teraz o zrobienie masy Nieważne w jakiej cenie ważne ile kopii CP2077 zostanie sprzedanych Widać to na przykładzie Wiedźmina który obecnie ma porównywalna liczbę graczy do CP Świat CP to projekt przyszłościowy na którym jak widać chcą jeszcze sporo zarobić Jeśli chodzi o promke to Wiesiek tez po roku dostał minus 50% A zakupy innych studiów to w pewnym sensie ucieczka od inflacji - gotowki której mają pełny skarbiec
Ed Zysk netto Skarbiec Holding, właściciela m.in. Skarbca TFI, spadł w pierwszym kwartale roku obrotowego 2021/22 do 12,7 mln zł z 24,2 mln zł przed rokiem - poinformowała spółka w komunikacie
Ed Grupa Columbus Energy w trzecim kwartale 2021 roku miała 172,4 mln zł przychodów z działalności operacyjnej, wobec 213,2 mln zł przed rokiem. EBITDA wyniosła 11,7 mln zł wobec 31,2 mln zł rok wcześniej. Strata netto j.d. wyniosła 4,3 mln zł, w porównaniu do 24,4 mln zł zysku przed rokiem - podała spółka w raporcie.
Ed SKARBIEC fajne wyniki pokazał
hasior COLUMBUS rusza
hasior co myślicie o COLUMBUS? Dziś młotek na ładnym wolumenie
kriss1975 Drakkar7 ostatni tak jest , patrz mirbud , ale tutaj to spekuła pierwszorzedna więc myslę że jutro opór to pyknie jak zapałka
Janek Czy możesz rzucić okiem na mirbud?
Janek mirbud ktoś trzyma czy out dzisiaj?
Janek kiedy wyniki na mirbud?
Przemek (r) Błażej (a) ciekawie wygląda jeszcze Mirbud który ma małą konsolidację na bieżących poziomach a w poniedziałek mają opublikować raport finansowy, który po tak długim ruchu bocznym może w końcu ruszyć na północ.
Michał (a) Jak MostalZabrze, Instal Kraków, Mirbud itp
kriss1975 Piaskun w/g mojej oceny mirbud zakończył korektę i prawdopodobnie rozpoczął ruch na północ , co do torpolu nie jestem dróg przekonany , ale fajnie ze wam rośnie
kriss1975 Piaskun nie , wybrałem mirbud
Janek kriss1975 czy mi sie wydaje czy skarbiec brałeś ostatnio?
tomciu Uwielbiam prostotę w biznesie Columbus hmmm... Zobacz obrazek <20210816_214956.jpg>
Przemek (r) Piaskun Mirbud ciekawie wygląda bo długo tkwi w konsolidacji dlatego przy dobrych wynikach byłby potencjał do dalszych wzrostów
Przemek (r) Piaskun jakiś przypuszczenia masz co do wyników spółki Mirbud ?
Dzikun Novavis +7,52%, Columbus +7,39%, 01C +12,96%, Grodno +3,28% - czemu dzisiaj :)?
Dzikun prawie jak columbus z 1 na 100
hasior COLUMBUS ciekawie wygląda
kriss1975 koku mirka zle oszacowałem o jakieś 70-80 groszy , no nic dołek uszczeliłem górki nie udało się do końca , ale mam plan na niego już ułozony ponownie , co do poz to zakładam że on jest dopiero w miejscu w którym mirbud był rok temu.
kriss1975 cooper pozbud , w/g mnie kierunek ma tylko jeden (to mój taki drugi mirbud jak był po 1zł) ekp , cóz czekamy dalej
Przemek (r) Mirbud mocna sesja dzisiaj i do tego bardzo bycza świeca tygodniową
kramrok Mirbud przypadkiem się nie szykuje na jakis ruch?
space Piaskun grodno czy columbus ?
space columbus chyba chce zakończyć konsolidację
nowy Skarbiec wczoraj jak ladnie wybil i go zgasili
nowy Skarbiec ładnie
roger raport columbus
Przemek (r) Dzisiaj wyniki przedstawi Columbus, którego wykres od jakiegoś czasu porusza się w wąskiej konsolidacji Zobacz obrazek <Screenshot_20210323_091141_pl_bossa_bossaMobile.jpg>
space columbus dziś wyniki, może wyjdzie z tej konsoli
Drakkar7 kriss1975 Columbus?;)
Piaskun kriss1975 Mirbud - 7-krotny wzrost kursu i ryzyko prawego ramienia Tomasz Gessner - Exeria.com 12 marca 2021 13:06
kramrok Mirbud sie budzi
kriss1975 Sal tez bardzo lubię literkę M , wczesniej Mirbud , teraz Mabion i czekam jeszcze na Merca I MDG
Sal walduci50 o to już wiemy dlaczego Mirbud tak ładnie się dziś zachowywał
walduci50 MIRBUD SA (9/2021) Informacja o wyborze oferty konsorcjum firm Emitenta i spółki zależnej Emitenta na budowę obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej
kriss1975 Sal mirbud to śmieć :)
Sal Mirbud dziś ładnie sobie radzi
krzysieksisiek Mirbud odbił od wsparcia
Przemek (r) Mirbud
filip Skarbiec, Altus, Quercus
tomciu filip w styczniu przeszła duża buła do TFI to mogą prognozować dalsze wzrosty Mnie ciekawi korelacja wyceny np do skarbiec TFI bo to może pokazać ogólny trend w branży
Piaskun kriss1975 to juz lepszy Quercus lub Skarbiec
Piaskun Anon no chyba że emisję zaczną robić jak na columbus wtedy kibel
nowy kriss1975 dobrze kupiłeś Mirbud ale nie rozumię czemu sprzedawałeś kurs cały czas do góry
Inwestor space asbis, mirbud, pxm jak najbardziej ale pdz to jest coś czego nie ruszam
Jas3105 k_jar oprócz mobruk, mirbud, eah co jeszcze zagrywasz?
k_jar mirbud 1,7
k_jar Ja specem nie jestem, gram na giełdzie od dwóch lat zaledwie ale wiem jedno bez analizy finansowej kreski nic nie dadzą, gdybym się opierał na at to dawno bym wyszedł z mirbud czy torpol bo nie jeden fachowiec zapowiadał tutaj korektę. Fachowcem nie jestem ale mi wystarcza analiza finansowa plus podstawy z at, do tego być na bieżąco z informacjami, komunikatami, a czysta at to wiesz może będzie góra, a może będzie dół
hessa czytaliście o Columbus Energy, że pożyczkodawca zgłosił się po akcje i że tam może być spora podaż z tego tytułu, jeśli zarejestrują te akcje?
Ed Columbus szacun za rozegranie dziś
Dzikun podobnie oze, columbus -7,45% wut? Za każdym razem jestem tak samo zdziwiony, covid nie ma kompletnie wpływu na pv
Drakkar7 Cesarz i Columbus....dwie dwiazdy..ehhh;)
kriss1975 faziswd zakładam że firma powoli wstaje z kolan i przyszły rok pokaże że potrafią zarabiać , niech tylko znów nie zaczną bawić się w budowanie dróg , bo od tego jest budimek i mirbud
kriss1975 space mam nadzieję że to nie mirbud remontuje twoją ulice:)
Piaskun kriss1975 Budimex widze startuje na 30pln a Mirbud na 3,00pln
Grzesiek grodno moze sie obudzi jak columbus
Roberts nemooo lo to Columbus ładnie. Ja za 10kw płaciłem 38 tysięcy
nemooo kriss1975 nie, columbus po ofercie szytej specjalnie dla mnie chciał 35k za 5.6kWh
Michał (a) Piaskun Dalej większych sygnałów sprzedaży na Mirbud nie ma. Kurs dobił do oporu ale mocno spadkowych świec jeszcze nie ma.
lskibinski Piaskun nie, patrzyłem tylko na mirbud
lion83 Pamiętam jak na Mirbud wszyscy mówili że muł. Prezes skupwal
Bartas_Gda (r) Ed skarbiec czapki z głów
Ed Skarbiec Holding, właściciel Skarbiec TFI, odnotował w pierwszym kwartale roku obrotowego 2020/2021 24,2 mln zł zysku netto j.d. wobec 3,4 mln zł przed rokiem. Przychody wzrosły w tym czasie do 45 mln zł z 19,3 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie.
Piaskun Po 3q ERB zysk powyżej 33mln oni więcej zarobili jak Mirbud moim zdaniem niedwartościowana spółka
Agutek jak ten mirbud ladnie sie zzachowuje
Grzesiek grodno i columbus. Oze dziś tez rusza
mediolan Dzikun umowa bardzo duża... zobacz jaki był ruch jak podali gdy columbus coś podpisał na 180 MW chyba...a tu mamy 500 MW !
Inwestor Po prostu ten dramat na wykresie mirbud i wskaźniki to był kompletny brak zaufania do Mirgosa i emisję i ziewanie akcjonariatu ale to się ewidentnie zmienia, no i właśnie obiecali, że będą systematycznie już dywidendę płacić.
Inwestor kriss1975 mirbud 1,70 bardzo ciekawie, zobaczymy czy jakoś wolumen będzie na obronie czy jednak jeszcze niżej, też bardzo dobry zakup się szykuje
Inwestor Bardzo dobre miejsce na mirbud, zobaczymy reakcję.
kriss1975 space chociaz taki unimot , mirbud,asbis w cenach z marca to nie pogardził bym
hessa myślę, że jeśli columbus ma iść na północ to niedługo może to robić, przynajmniej tak mi to wygląda z m15
hessa Ed Columbus technicznie malina z przetestowaniem sma200 i do tego wpada fundament. Teoretycznie ręce pod tyłek i siedzieć ale pewnie i tak dziś to wywale :D
krzysieksisiek hessa Zobacz Grodno, Columbus, Photon, 01C - wszyscy wyceniają kończenie programu dofinansowania na panele FV. Następny program ma być za parę miesięcy i to jeszcze bez dopłat bezpośrednich
hessa przekorna jest ta giełda, np taki Columbus jak był po 70-100 zł to się leszcze tratowały o akcje, a jak jest na sma200 po 44 to się odsuwają
hessa myślę, że warto obserwować Columbus, gdyż pomacał się z sma200 i może pójść kontra
hessa Columbus już od szczytu lekko oddał
space Inwestor no własnie columbus czy 01C aczkolwiek to nie leci.
Inwestor Columbus to co innego
Savio Jak widzicie BRH po wydarzeniach z piatku od Columbus ?
roger ale columbus wysypał inf w piątek
Dzikun dopiero widzę jakie ładne wyniki przedstawił columbus
Drakkar7 no i jeszcze fotowoltaika słabo chociaż może Columbus trochę podniesie;)...
roger columbus info
Przemek (r) Columbus się obudził
Przemek (r) Columbus ciekawy młotek
Inwestor nemooo no ale ta lista tych gwiazd jest ogromna, nawet taki Mirgos z mirbud kupę lat dymał wszystkich dookoła
k0gi kriss1975 mirbud nieodzałowana perłą,,, tak jak i CRJ u mnie mialem i wypuscilem z rak mimo ze wierzylem
Inwestor Gdzie mirbud do odkupienia po korekcie widzicie?
lion83 Agutek pamiętam Mirbud wszyscy mówili że to muł. Prezes kupował a potem z 80 gr poszło na ponad 2 złote
Paweł kriss1975 opłaca się jeszcze w mirbud wchodzić ?
kriss1975 lion83 mirbud to perła budowlana
lion83 kriss1975 wygląda to coraz lepiej. VRG tam coś wiedzą i dlatego ciągle dokupują. Pamiętam Mirbud wszyscy mówili że to muł. Prezes ciągle dokupował potem wzrost o ponad 100%
Dzikun wówczas Novavis, Columbus, 01c chodziły po 1 zł
kriss1975 Piaskun no cóz mogę powiedzieć , widocznie mirbud ma ładniejszą nazwę;)
k_jar jedynie mirbud nie zawodzi mnie dzisiaj
kriss1975 Drakkar7 dziwne , ale ja ostatnio to omijałem takie tematy , siedzę sobie na spokojniejszych spółkach i bynajmniej na takich sesjach nie obgryzam paznokci , zobacz na kruka , mirbud,ccc,ten
k0gi Piaskun to moze zobacz ile mirbud kosztowa ljak mial straty ;)
k0gi Agutek chodzilo mi o mirbud
Drakkar7 Mirbud to z kolei kriss1975 Twoja spólka;)
k0gi najgorzej, znowu paytrzylem na Mirbud jak byl po 1,6 mowie wezme, ale moze jescze cos cofna, poczekam
lukasci87 kriss1975 wiem ale nie jestem pewien czy wyniki będą dobre. Pamiętaj ze Mirbud to nie tylko budowlanka ale jeszcze deweloperka, centrum wystawiennicze i Marywilska, a to może ciążyć.
lukasci87 Wszystko zależy od perspektywy. Ja na razie krótkoterminowo patrzę na ta inwestycje. Czekam jeszcze z wejściem w Mirbud i te dwie spółki z budowlanki widzę pozytywnie.
lukasci87 lion83 ja z budowlanki sentyment mam tylko do. Mirbud ale perspektywy ma cała budowlanka i wierze w hossę związana ze sporymi inwestycjami jakie czekają PL
Bartas_Gda (r) dokupilem ostatnio Skarbiec i GTS
hessa widzę, że na fotowoltaice też cisną... Columbus -15%
My-Bro-Joe h3rlitz hessa "śmichy hihami" ;) columbus 2 lata temu byl w okolicach 1 pln :) tak że ten
k0gi co ja czytam :D Columbus wieszky od Taurona :D
Dzikun tak ciągle umiera od roku, że columbus 110 zł stoi
My-Bro-Joe columbus zadziwia 52400,00% w 2 lata... jak ktoś mial za 2k :) to zostal milionerem hehhe
Michał (a) Na Columbus raport za II. kw. będzie 12 sierpnia.
Anon Ktoś wie czemu Columbus i Novavis wybiły?
Anon Ktoś wie czemu Columbus i Novavis wybiły?
Dzikun lion83 a jak columbus puszcza informacje o "zawarciu umowy współpracy przy realizacji projektów fotowoltaicznych" to jest ok :)?
Dzikun koku zdaje się, że poszedł zrzut, a nie było dużo akcji w arkuszu to i zleciało. Inne spółki też przeceniło dość mocno (photon, novavis, columbus na chwilę wyzerował wzrost), a teraz jakby odbijało
mediolan Dzikun columbus przed pandemią miał cenę 25 zł 01C 12,50 zł novavis 12.50 zł a teraz columbus 90 zł 01 C 13 zł z infami a nvv to już 14 zł
Dzikun mediolan ta. Columbus rośnie więcej bez infa :)
Bartas_Gda (r) lion83 dobrze dla GPW i Skarbiec - funduszy inwestycyjnych to na pewno - i dla XTB też
Michał (a) Dzikun Tyle, że 01C uzyskał jeszcze w przedostatnim kwartale 11 mln zł straty operacyjnej. Columbus za to od 2 lat twardo poprawia dynamicznie wyniki.
nowy columbus wycena 3.64 mld
lion83 Ja też wczoraj wziąłem Polimex po 2,30 uważam, że jest w dobrym miejscu. Faktycznie jak przebiłby 3 złote to może ruszyć mocniej jak Mirbud, którego kiedyś wszyscy uważali tu za miłą
k0gi Piaskun Mirbud na pewno !
k0gi Mirbud to spolka z ktora pracuje moj ojciec
k0gi Mirbud wychodzi z 1,7
kriss1975 szyderca667 mirbud sobie odpoczywa i proszę was tylko żebyście mi nie zepsuli mojej perły, ja nie chcę tutaj was widzieć i po 30% dziennie :0
Bartas_Gda (r) PiotrGPW dlatego ostatnimi czasy był wpsi o TFI skarbiec
Ed No właśnie brakuje pompy na Skarbiec Quercus itp po 200%
Bartas_Gda (r) pieniadze płyną na rynek szerokim strumieniem - ostatnio raportowane dane o wpływach to funduszy bardzo optymistyczne - i tutaj w kontekście analizowanego przez mnie ost na gpwatak TFI Skarbiec
Piaskun Ronson ładnie wybija...Czyzby 2 Mirbud?
Piaskun Ed Ronson ładnie zbierany czyzby 2 mirbud?
Dzikun zaraz columbus na 100 pójdzie, a co tam :)
kriss1975 nemooo mirbud i ply , sandał a zagram na krótki czas , tak jak na kreskach
kriss1975 h3rlitz mam cały biotech , czyli slv,rvu,oat,cln i mirbud , reszta out , oczywiscie nie pisze o DT bo tutaj ostatnio duzo sie dzieję
Przemas Anon trzeba pamiętać, że w akcjonariacie jest January więc mimo wszystko jest to spółka nieco spekulacyjna, ale póki co jest sentyment do jego spółek vide columbus czy jrholding
Inwestor Trzyma ktoś cały czas mirbud, może Mirror pozwoli wkoncu
Hordos Columbus wybił ponad 40 ziko
kriss1975 http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/info/2928602,mirbud-sa-(37-2020)-informacja-o-wyborze-oferty-konsorcjum-firm-emitenta-i-spolki-zaleznej-emitenta-na-budowe-drogi-s1-kosztowy---bielsko-biala--odcin Mirbud z kolejnym kontraktem
kriss1975 Dosyć długo ale bardzo sensownie , nie jest to moja praca , ale ten ktoś zrobił to naprawdę dobrze. Znalezione w necie. Żeby mieć szeroki obraz spółek budowlanych wybrałem kilka żeby porównać jak wygląda ich sytuacja. Sytuacja jest porównywana w kilku aspektach.Generalnie branża budowlana moim zdaniem wygląda na obecny czas ciekawie na tle całego rynku i innych branż dlatego warto się też nią zainteresować, warto też popatrzeć na sytuację w poszczególnych spółkach w dość dużym skrócie i później jeszcze samemu przeanalizować bo moim zdaniem różnice w zmianach przyszłych wyników spółek mogą być bardzo duże bo niby branża podobna ale Portfele kontraktów różne:I. Portfele zamówień i kapitalizacja spółki do wartości portfela ( wycena na GPW 1 zł wartości kontraktu)1.Budimex: Portfel: 12 mld zł. Kapitalizacja to 5,88 mld co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 5,88/12 = 0,49 zł2. Mirbud: Portfel około 5 mld. Kapitalizacja to 117 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 117/5000 = 0,023 zł3.Erbud: Portfel 2,55 mld zł:Kapitalizacja to 256 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 256/2,55 = 0,10 zł4.Ubibep: Portfel: 1,65 mld zł:Kapitalizacja to 318 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 318/1650 = 0,19 zł5. Torpol: Portfel: 2,79 mld zł Kapitalizacja to 263 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 263/2790 = 0,094 zł6. Polimex: Portfel: 3,72 mld zł: Kapitalizacja to 619 mln co daje wycenę 1 zł Portfela na 619/3720 = 0,16 złJak widać najdrożej na GPW płaci się za 1zł Portfela kontraktów Budimexu bo prawie 0,5 zł a najmniej za 1 zł Portfela Mirbud bo zaledwie 0,02 zł.Można też przeanalizować strukturę tych Portfeli ze spojrzeniem na przyszłość w epoce po wirusie. Wydaje się że portfele infrastrukturalne powinny dać zdecydowanie dobre marże, ale z zaznaczeniem że te kalkulowane w ostatnich 1-1,5 roku. Te starsze są mało rentowne a te obecne przetargi też nie dadzą zapewne bardzo dobrych rentowności bo firmy już uwzględniły przy kalkulacji spadek cen podwykonawstwa i materiałów, z którym mieliśmy do czynienia przez ostatnie 1-2 miesiąca.Dokładnych obliczeń nie będę robił w tym zakresie ale wydaje się że Torpol ma bardzo duży udział nowych kontraktów w strukturze i robi tylko kontrakty infrastrukturalne, Mirbud ma w zasadzie tylko nowe kontrakty drogowe które stanowią ok. 80% Portfela, Budimex zdobył ostatnio dużo nowych kontraktów kolejowych i drogowych, które ważą już 70% w Portfelu ale te stare jeszcze raczej będą ważyły w wynikach 2020 a nowe coś więcej dodadzą pewnie od 2021, Erbud i Unibep też mają kontrakty infrastrukturalne ale ważą one pewnie coś około 20-30% Portfela. A w Polimex infrastruktura waży około 0% z tego co widzę w Prezentacji ale na energetyce też marże mogą być lepsze niż w ostatnich latach. II. Rentowność netto:1. Budimex: 2019:Przychody 7 569 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 226 mln Rentowność netto: 226/7569= 2,98%IQ2020: Przychody 1 474 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 22 mln Rentowność netto: 22/1 474= 1,49%2. Mirbud 2019:Przychody 949 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 28,1 mln Rentowność netto: 28,1/949= 2,96%IQ2020:Przychody 192,7 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 6,6 mln Rentowność netto: 6,6/192,7= 3,42%3.Unibep 2019:Przychody 1 659 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 29,3 mln Rentowność netto: 29,3/1659= 1,76%IQ2020: Przychody 346 mln zł, Zysk netto akcj. jed. dom: 3,22 mln, Rentowność netto 3,22/346 = 0,93%4.Erbud 2019:Przychody 2 313 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 33,6 mln Rentowność netto: 33,6/2313= 1,45%IQ2020: Przychody 439 mln, Zysk netto akcj jed dom: -0,4 mln Rentowność netto : -0,4/439 = - 0,09%5. Torpol2019:Przychody 1 604 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 29,1 mln Rentowność netto: 29,1/1604= 1,81%IQ2020: Przychody 248 mln, Zysk netto akcj jed dom: 7,1 mln Rentowność netto : 7,1/248 = 2,86%6. Polimex2019:Przychody 1 589 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 50,7 mln Rentowność netto: 50,7/1589= 3,19%IQ2020: Przychody 351 mln, Zysk netto akcj jed dom: 9,7 mln Rentowność netto : 9,7/351 = 2,76%Jak widać za 2019 najwyższą rentowność miał Polimex, a tuż za nim Budimex i Mirbud.Natomiast za IQ2020 najwyższą rentowność miał Mirbud a tuż za nim Torpol i PolimexIII. Wskaźniki P/E i P/BV1. Budimex P/E= 26,8 P/BV=7,072. Mirbud: P/E= 4,1 P/BV=0,283.Unibep P/E= 10,4 P/BV=1,214.Erbud P/E= 8,2 P/BV=0,955. Torpol P/E= 8,1 P/BV= 1,136. Polimex P/E= 7,9 P/BV= 0,84Jak widać na historycznych danych najniżej wyceniany jest Mirbud zarówno P/E jak i P/BV. Najdroższy jest Budimex.Oczywiście to są dane historyczne a liczą się przyszłe zyski- zobaczymy czy aż taka premia Budimexu do wszystkich innych wymienionych spółek jest uzasadniona. Z drugiej strony czy takie duże dyskonto Mirbud jest uzasadnione.IV. Cash flow z działalności operacyjnej za 5 ostatnich lat ( nie liczę IQ2020) do obecnej kapitalizacji 1. Budimex: Cash flow operacyjny za 5 lat: 1556 mln, kapitalizacja 5880 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,262. Mirbud: Cash flow operacyjny za 5 lat: 256 mln, kapitalizacja 117 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 2,183. Unibep: Cash flow operacyjny za 5 lat: 204 mln, kapitalizacja 318 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,644. Erbud: Cash flow operacyjny za 5 lat: 1 mln, kapitalizacja 256 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,005. Torpol: Cash flow operacyjny za 5 lat: 57 mln, kapitalizacja 263 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,216. Polimex: Cash flow operacyjny za 5 lat: -434 mln, kapitalizacja 619 mln, Cashflow do Kapitalizacji= - 0,70Bardzo słaby Cashflow Operacyjny Polimexu- jako jedyny ma bardzo duży ujemy, Erbud też słaby.V. Dywidend deklarowana za 20191. Budimex: Cena Akcji 229 zł, Dywidenda: 4,56 zł ,Stopa dywidendy: 4,56/229 = 1,99%2. Mirbud: Cena Akcji 1,28, Dywidenda 0,02 zł, Stopa dywidendy: 0,02/1,28 = 1,56%3. Unibep: Cena Akcji 9,06, Dywidenda 0,22 zł, Stopa dywidendy: 0,022/9,06 = 2,42%4. Erbud: Cena Akcji 20, Dywidenda brak, Stopa dywidendy: 0/20 = 0% ( ma być skup akcji za 16 mln zł)5. Torpol: Cena Akcji 11,45 Dywidenda 0,90 zł, Stopa dywidendy: 0,90/11,45 = 7,86%6. Polimex: Cena Akcji 2,61, Dywidenda brak , Stopa dywidendy: 0/2,61 = 0%Czas pokaże jak dalej pójdą dalej wyceny tych spółek na GPW i jak zmienią się wskaźniki.Trzeba jednak przyznać że różnice między wycenami i różnymi wskaźnikami są bardzo bardzo duże dla tych 6 spółek
nowy GTS pewnie pociagnie jak columbus
Fernon Mirbud też wybił w końcu
Mroczek mirbud po korekcie gotowy do jazdy czy jeszcze postoj?
Fernon Mirbud przeszedł 1,17
Grzes1974 piaskunn Columbus
k0gi mirbud
kubsi mirbud widły
k0gi skubany mirbud 1,05 nie do przejscia
Błażej (a) Piaskun o budowlance wypowiadam się pozytywnie od dłuższego czasu we wpisach KzK. Na mirbud musiałbym zerknąć na wykres przed monitorem.
Dzikun kozineczka to prawda. NVV też miałem, właśnie oddałem po 10,50 na chwilę. Zastanawiam się czemu nie gram na najpewniejszych spółkach typu właśnie Columbus. Tak samo nigdy nie wszedłem w cd projekt, jakaś porażka. Ale mam nieodparte wrażenie, że jak wejdę to przestanie rosnąć (i tak cd red rośnie i rośnie i rośnie.... ) :)
Ed Columbus obstawiam 100% w dwa dni
Ed Columbus +30%
Ed Prezes Skarbiec TFI: Zaczynają się większe napływy środków do funduszy
baro panowie zerknijcie na columbus, coś tam się chyba szykuje
Drakkar7 GTS, CLN , BDX, MIRBUD ;)....piątego elementu nie znam;)
nemooo columbus zawiera umowę z geotrans:)
Grzes1974 COLUMBUS ENERGY
k0gi taaa Alior otworzyli jakis skarbiec i okazalo sie ze maja 1 tone zlota :D
zenek69 Janosz spokojnie dzien sie jeszcze nie skonczyl mala korekta sie przyda moze na koniec wyciagna na maxy...jak tu weszla spekula to dziś sie dopiero zaczely wzrosty...w czwartek raport poda columbus wiec jest paliwo nawet na caly tydzien duzych wzrostow..sam jestem ciekaw
Drakkar7 kriss1975 sypnij troche mirbud;P
kriss1975 dlatego w ostatnim czasie akumulowalem mirbud i dalej uważam że rynek za chwile upomni się o spółkę.
Piaskun k0gi Mirbud brałes?
k0gi columbus poszedl
k0gi pieknie columbus !
k0gi Ed columbus drogi, ale daje najdluzsza gwarancję
k0gi Ed i podobno columbus ma badoz duzo paneli jeszcze
Ed fotowoltanikę na dziś to montażu ma tylko Columbus jeszcze na magazynach reszta puchy i brak dostaw to tak dla Waszej wiedzy
k0gi mi skonczyli Panele na budynku Columbus wczoraj i mowia ze maja duzo bardzo paneli i nie ma zadnych zachamowan w montażach
Michał (a) Wskaźniki płynności jednak Columbus ma optymalne.
Michał (a) Columbus środków pieniężnych i inne aktywa pieniężne ma na poziomie ~14 mln zł - na szybk osprawdzając.
Mariuszu Dodatkowo w sytuacji, gdy w danym roku obrotowym przychody Everest przekroczą 100 mln zł i średnia kapitalizacja Everest przekroczy 100 mln zł w tym samym roku obrotowym zaproponowana zostanie emisja akcji Everest z wyłączeniem prawa poboru skierowana do członków Zarządu oraz kluczowych osób w Everest _"Program Motywacyjny"_. Oferta nie przekroczy 2 000 000 akcji, po cenie emisyjnej 1,00 złoty. jeśli tam są takie powiązania czyli everest i columbus i j teraz nexity, to te przychody bez problemy zrobią w kilka miesięcy na marży minimalnej :( słabe to. co raz bardziej zaczyna mi to śmierdzieć
Mariuszu Inwestycja polegała będzie w szczególności na: _i_ nabyciu przez Everest od Dawida Kmiecika 100 % udziałów w Nexity za łączną cenę 980.000 złotych, _ii_ udzieleniu przez Columbus do Everest pożyczki w wysokości 2.303.049 złotych na warunkach rynkowych z terminem spłaty do końca kwietnia 2025 r. z możliwością jej konwersji na akcje Everest wskutek podwyższenia kapitału zakładowego w razie braku spłaty począwszy od 1 maja 2025 r. _iii_ udzieleniu przez Columbus Dawidowi Kmiecikowi pożyczki w wysokości 700.000 złotych na warunkach rynkowych na okres 5 lat z możliwością wcześniejszej spłaty po 2 latach zabezpieczonej na akcjach Everest, _iv_ podwyższeniu kapitału zakładowego Everest z wyłączeniem prawa poboru i objęciu nie więcej niż 7.696.951 nowych akcji Everest przez: Dawida Kmiecika w ilości 1.100.000, Columbus w ilości 3 796 951, Janusza Sterna w ilości do 200 000, Gemstone w ilości do 900 000 oraz innych inwestorów w ilości do 1 700 000, za cenę emisyjną w wysokości 1,00 zł za jedną akcję. Gemstone i Janusz Sterna spowodują udzielenie pożyczki w wysokości do 400 000 tys. zł dla Everest w celu pokrycia istniejących bieżących zobowiązań. Dodatkowo w sytuacji, gdy w danym roku obrotowym przychody Everest przekroczą 100 mln zł i średnia kapitalizacja Everest przekroczy 100 mln zł w tym samym roku obrotowym zaproponowana zostanie emisja akcji Everest z wyłączeniem prawa poboru skierowana do członków Zarządu oraz kluczowych osób w Everest _"Program Motywacyjny"_. Oferta nie przekroczy 2 000 000 akcji, po cenie emisyjnej 1,00 złoty. Dawid Kmiecik będzie uprawniony do objęcia do 1 000 000 akcji, prawo do objęcia pozostałych 1 000 000 akcji zostanie ustalone przez Zarząd i zatwierdzone przez Radę Nadzorczą Spółki. Strony postanawiają, że do czasu realizacji Programu Motywacyjnego nie będą w żaden sposób dążyć do wypłaty dywidendy z Everest, ani zaliczki na poczet dywidendy.
Mariuszu Columbus przejmuje nexity
k0gi Mirbud szansa na kolejny ruch w gore
Mariuszu kupujesz spólki które sa na dnie i przynosza straty, tam gdzie fundusze albo prezesi nie moga pozbyc sie akcji bo zwyczajnie nikt takiego szamba nie kupi, kupujesz ich pakiety np 10 czy 30% akcji spolki, czasrem jest tak ze zostawia czesc akcji komus ze niby wchodzi jako wspolnik a nie wlaściciel, jesli Twoje zakup zaczynaja dziwnie wygladac, kupujesz akcje spolki juz bezposrednio na rynku, tak jak to zrobił z slk, robisz sobie mały pakiecik i zaczynasz z nimi rozmawiać, rynek myśli o kurde on ma wizje, kupił normlana spolke, któa płaci nawet dywidendę i ma sowite zyski, ok, nastęnie znowu kupujesz śmieciowe spółki za grosze bo nikt tego nie kupi, w tym czasie insajderzy wiedza ktore spolki zakupujesz i zarabiaja na wzrostach bo jest hype na Twoje imię, i jakoś biznes się ciągnie, a najlepsze jest to, że w skonsolidowanym raporcie jrh za 2 kwartał jeśli nie będize kreatywnej księgowości to powinien wykazać duże straty, chyba, że wszystko pokryje columbus na co pewnie liczy. nie zdziwi mnie kolejne kupno akcji jakiejś śmieciowej spółki żeby pokazac że on buduje jakąś mega korporacje a finalnie na każdej skończy się emisja albo finalnie wywaleniem akcji bo "biznes nie wypalił" tak to widzę po dzisiejszym komunikacie, co raz mniej mi to isę podoba na szczęście groszowe pakiety i dalej obserwuje :)
nemooo columbus, zakładasz fotowoltaike
k0gi Mirbud moze czas na dalszy up
nemooo Głównymi inwestycjami JR Holding ASI są pakiety akcji w spółkach notowanych na NewConnect: Columbus Energy (instalacje fotowoltaiczne), One More Level (producent gier komputerowych) i Synerga.fund (biotechnologia i gry komputerowe), Thunderbolt (sportowa i edukacyjna platforma internetowa, w trakcie budowy), Premium Fund (mobilne gry komputerowe, w trakcie negocjacji), oraz notowanej na głównym rynku GPW spółki Setanta (w trakcie połączenia z All in! Games, wydawcą gier komputerowych).(PAP Biznes)
zenek69 niby tak ale na kursie widać że za chwile walnie tylko w ktora strone ;] a po wynikach moze sie okazac ze za tyle sie juz nie kupi...kapitalizacja ledwo 108 mln gdzie columbus ma prawie miliard ;]
beatum mocne info na MIRBUD
anka Drugi columbus się nam rodzi.
malwina Columbus ma ktoś? Czy ostanie trzy świece nie są wymowne?
Dolar Co myslicie o spolkach columbus ,mls system photon.Czy w tym roku dalej spektakularne wzrosty?
Adamec21 Columbus Energy kupił za ok. 8 mln zł projekty farm PV o łącznej mocy 13 MWp
marios columbus zamowil za 200 mln pln paneli Fv u chinczykow
marios Hordos columbus mialem wywalic po 15-16 , ale teraz zaczekam do wynikow rocznych, beda rekordowe
marios columbus tez bedzie mial piekne wyniki,bo i spadac nie chce
kramrok Bartas_Gda (r) tak Mirbud
Grzes1974 Piaskun dlaczego sadziszze ubrani na OZE ja mam sie dobrze na columbus
Ed wow jaki obrót na start na Columbus
Ed Columbus elegancko przebił 20pln
Hordos Columbus chyba dziś daje sygnał, że jest napompowany, podczas gdy inne oze na sporym plusie
k0gi columbus tryzmacie czy oddaliscie ?
Grzes1974 Piaskun columbus zaczyna sie budzic
Hordos Siema! Columbus i Photon ładnie podjechały do góry
k0gi kriss1975 nie prawda, mirbud to moj czarny konn na 2020 :)
k0gi no i mirbud dzis moze ladnie zaczac nowy rok
Piaskun Skarbiec już po 19pln...
k0gi PIEQ strasznie meczacy jest ten mirbud
PIEQ k0gi juz batona na Mirbud :(
k0gi mirbud tez moze dzis wyjsc ponad 1,1
beatum k0gi ten mirbud to zawsze był takim drętwym papierem
Adamec21 A mirbud kiedy ruszy?
k0gi no i Mirbud, obserwowac bo jest szansa na wybicie
k0gi piotrlotr mirbud robi skup akcji JHM wlasnie
piotrlotr MIRBUD bardzo czytelny trójkacik, mozna zagrac na wybicie https://www.tradingview.com/x/KMlSlEcM/
kramrok Mirbud nie chcą puścić wyżej, znowu wielkie pakiety
k0gi i Mirbud sie zbiera znowu
PIEQ Irytujące jest to sypanie na Mirbud przy 1.05
loko kramrok Mirbud to moim zdaniem spolka z szansa na duze wzrosty w 2020
k0gi mirbud 1,04 poszedl odebral mi sie 97,,,, a mogl nizej, ehhhh
Michał (a) Adamec21 Na Columbus dalej się tworzy trójkąt symetryczny i potencjalny ruch w górę będzie dopiero po przebiciu 16,00 zł.
k0gi Michał (a) Columbus podobno ma najwiecej Paneli kupionych i u nich nie ma tak ze czeka sie z realizacja zamowionej instalacji. Ja wlasnie z nimi rozmawiam i mowia ze moga nawet w grudniu mi postawic instalacje
Michał (a) emefe Na Columbus tworzy się trójkąt symetryczny i po przebiciu 16,00 zł może być jakieś mniejsze/większe wybicie. Ale SL ciasny tutaj konieczny, bo branża mocno spekulacyjna i spółka już relatywnie mocno urosła w krótkim czasie.
PIEQ brzydka swieca na Mirbud sie robi
k0gi Mirbud jaka srednia ?
k0gi do tego Mirbud i mysle nad eex ale cos nie ladnie sie tam robi
k0gi no i baja! a pisalem tu jak mirbud byl po 74-80 ze to koniec i ze trzeba kupowac
k0gi mirbud haha jaki baton na 0986
k0gi no mirbud jakies tam broty sa
k0gi kriss1975 a ja mysle ze w 2020 mirbud moze dac 100% zysku ;)
k0gi dzis Mirbud moze zmienic trend
PIEQ Czy możecie zerknąć na raport Mirbud z dziś ?
kramrok Mirbud rusyzł
k0gi no no mirbud moze cos w koncu
PIEQ Mirbud walczy z linią trendu i SMA100
Bartman tak samo nie mam wejscia na Mirbud
laptop WislaPlockSA @WislaPlockSA ??? Poznaliśmy wykonawcę nowego stadionu! Komisja przetargowa zakończyła pracę i wybrała ofertę skierniewickiej spółki Mirbud. ????????????? http://bit.ly/2KvlOl2
Michał (a) k0gi Konstelacja świec od 25.09 do 10.10.2019 była pozytywna na Mirbud i pod to można było zagrywać. Teraz jednak już kurs zbytnio się odddalił do najbliższego wsparcia 0,85 zł. Opór 0,90 zł również został przebity co pozytywnie świadczy. Jedynie jeszcze obroty w dalszym ciągu są niskie.
k0gi mozliwe ze Mirbud w koncu wyjdzie na stale ponad 90 gr
Piaskun Mirbud info
k0gi Mirbud robi podejscie na przebicie 90 gr
laptop dla tych co maja mirbud :)
Dzikun photon columbus novavis - takie są obroty jak nie gra na spółkach spółdzielnia
guf to teraz obstawiam Columbus
czarny columbus to już przesadza, mógłby się uspokoić
Hordos w każdym razie średni termin na to wybrał przy takim sygnale z columbus
laptop co ten columbus wyczynia
czarny Przemek (r) mógłbyś spojrzeć na spółki z oze, czyli columbus, novasis - gdzie nawet bywało po -15%, 01cybaton i photon? Czy według Ciebie spekulacja i przechodzenie kapitału między spółkami?
marios dzis zerknalem na zwrot z akcji columbus przekroczylem 600 %, mam od kilku lat , ale ... tylko za grosze kupilem
Grzes1974 Piaskun ja Columbus trzymam od naszej ostatniej rozmowy
laptop mirbud info
laptop columbus pomaga
Kozak Podobno prezes Columbus liczy na kapitalizacja w ciągu roku na 1 mld A w ciągu 2 lat na 2 do 3 mld
Piaskun Columbus po 14pln a ludzie kupują na oślep....Będzie płacz na tym walorze jak główni zaczną się pozbywać papiera...Emisje obejmowali po 1pln takze przebitke konkret mają...
Piaskun laptop Columbus to dobra spółka ale cena za papier mega napompowana....
laptop Piaskun columbus to wychodza dt spokojnie inna liga
Sols Columbus dalej pięknie w górę, jak myślicie na jakim poziomie może być opór?
Dzikun zobacz Novavis, Columbus, Cyberaton
kriss1975 mirbud , powinien w końcu przyatakaować 1 zł
laptop o mirbud info i jada
Michał (a) Lubelak Wklejam co pisałem dwa tygodnie temu, bo na razie żadne wyżej wsparcie się nie ustanowiło: "29.09.2019 21:52Michał (a) Przykładowo na Columbus można aktualnie ustawić potencjalny SL lekko poniżej 6,70 zł. Szczególnie, że piątkowa sesja była mocno pozytywna. 29.09.2019 21:51Michał (a) filip na tych wszystkich spółkach teraz nie jest idealny moment na wejście. Wejście by było zdecydowanie zbyt spóźnione. Jeżeli ktoś ma pozycje to teraz najlepszych wyjściem będzie Stop Loss kroczący. Wsparcia są zbyt mocno oddalone. Przykładowo na Columbus mocniejsze wsparcie jest dopiero przy ~5,40 zł."
k0gi Mirbud ladnie ladnie
Ed Mirbud czy ktoś analizował pod wejście ?
k0gi Bartman jesli mirbud odbija to ciagle cena jest niska, tak uwazam, ale duzo lepiej bylo brac ponizej 80 gr ;)
Bartman k0gi dzieki za Mirbud przyglądałem się ale jak zwykle zostałem na peronie:D
k0gi Mirbud a mowilem ze warto zbierac ;)
lion83 kriss1975 Mirbud ruszył 7 % w górę
lion83 kriss1975 Ja Mam Mirbud i Polimex
laptop o matko columbus
filip Mirbud też
lion83 Wybory potrafią zdziałać cuda! Na jutro (10 października) zapowiadane jest podpisanie umowy na budowę odcinka drogi ekspresowej S1 Przybędza ? Milówka, czyli obejścia Węgierskiej Górki!Jak dowiedział się nasz portal podpisanie umowy zaplanowano o 16.30 w Katowicach w Muzeum Ślaskim przy ulicy Dobrowolskiego 1 z udziałem premiera Mateusza Morawieckiego. Dodajmy, że jeszcze kilka dni temu Ministerstwo Infrastruktury (jak i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) zapowiadało, iż podpisanie umowy planowane jest w listopadzie. Jednak ?ciśnienie? wyborcze ze strony rządzących sprawiło nieprawdopodobne przyspieszenie, a wręcz cud? Mirbud
Lubelak Bartas_Gda a co powiesz o columbus ?:) odbije zaraz czy dalej dno ?
lion83 Mirbud ładnie kontynuuje wzrosty
lion83 13. MIRBUD - 1,14 mld zł (+32,9 proc.) Jerzy Mirgos, fot. PTWP Jerzy Mirgos, fot. PTWP Firma założona przez prezesa Jerzego Mirgosa zaliczyła awans o jedną pozycję. Spółka jest beneficjentem hossy na rynku magazynowym oraz deweloperskim. Ostatnie lata to także dynamiczny rozwój grupy na w sektorze budownictwa drogowego.
lion83 Mirbud dzisiaj ładnie.
filip Mirbud na przebicie 0,83
filip Polnord, Rafako, Mirbud
k0gi Mirbud puscily widly
k0gi Mirbud widły :o
laptop filip korci mnie ten mirbud ale to mul
filip Mirbud widzę biorą
kriss1975 lion83 Mirbud jak dla mnie to jedna z lepszych spółek budowlanych , wydaję mi się że niebawem powinna zmienić kierunek.
lion83 Mirbud uklepał dno
filip Columbus, Setanta, Jrh i Oml to przykładowo jego spółki
laptop Piaskun malo daje zarabiac columbus z 60 gr na 9
emefe JRH= Columbus
Lubelak czesc, ma ktoś z Was columbus - warto ??
filip Patrzę na Photon, Navavis, Columbus i 01Cybaton
lion83 Mirbud https://m.bankier.pl/wiadomosc/MIRBUD-S-A-Zmiana-stanu-posiadania-akcji-MIRBUD-S-A-7748503.html a kurs jakoś dalej w d....
bronas16 columbus 01c tylko mls kisi
laptop Piaskun columbus teraz cybek wsio wstaje juz he
filip Columbus i Novavis już mocno czerwono
filip Photon, 01C , Sunex, Novavis, Mlsystem, Columbus Remorsol, Gng
filip Teraz będzie spuszczanie się nad Mirbud
lion83 mirbud kontrkt
Hordos Przemek (r) i Columbus jest dla innych benchmarkiem, tym bardziej poważniejsi gracze mogą chcieć urealnić wycenę.
LiBrA PIEQ ja mam w portfelu. Wczoraj info o zwolaniu NWZ w sprawie emisji akcji na 23.10. Ciekawa jaka bedzie cena i kto obejmie, nowy czy obecni. Ostatnio do RN weszedl czlowiek ze Skarbiec a oni chyba sa zwiazani z murapol wiec moze oni chca znow wejsc do akcjonariatu.
marios jak widzicie columbus i o1cybek, cybek wyglada na niedowartosciowany w stosunku do colum. cybek ma c/z 10, a col c/z 58, obie spolki beda miesc tluste lata
lion83 Mirbud 7 % w górę ?
laptop mirbud ale to elci dna nie widac szok
Hordos mimo, że Columbus dziś na minusie, a zazwyczaj zachowują się podobnie
Hordos Do tego na podobnej ścieżce jest Novavis, ale mają raporty co miesiąc i mają ostatnio podpisane kontrakty na 9MW, prawie jak Columbus
lion83 Mirbud gdzie jest dno spadków
Grzes1974 COLUMBUS JEDZIEMY DO GÓRY
Piaskun Columbus jaka mocc nie chce się korekcić na ile to idzie?
laptop kramrok a skarbiec trzymasz ?
lion83 k0gi Mirbud odbije na północ
lion83 k0gi Mirbud jakieś info o kontrakcie i poleci ponad 1PLN bez problemu
k0gi MIRBUD jest zdrowa spolka
k0gi ktorego dnia Mirbud po prostu odpali i poleci ostro nad 2 zł
k0gi ale,,,,,, Mirbud zrobi ktoregos dnia to co zrobil UNIMOT, tam tez osoby zwiazane z zarzadem ciagle dobieraly jak spadalo
lion83 Karola Mirbud kurs leciał kilka sesji w dół ulica się wystraszyła a Prezes korzystał z okazji i kupował.
lion83 Mirbud na zielono odbija
laptop jak wyglada technicznie ten skarbiec bedzie cos z niego ?
lion83 Mirbud może w końcu odbije i zakończy na zielono po tygodniu spadków
laptop kramok kupiles skarbiec a nie boisz sie domykania luki ?
emefe skarbiec może wróci do 23-24
Piaskun Skarbiec piekny raport podał 4,57pln zysku na akcje...
Michał (a) laptop Tak, na Mirbud wsparcie poszło. Teraz najbliższe wsparcie może się uformować przy 0,80 zł. Kurs dalej idize zgodnie z długoterminowym trendem spadkowym.
lion83 emefe ja zbieram 01C w okolicach 1,50 i Biomass poniżej 0,45. Obstawiam też, że ten nieszczęsny Mirbud odbije w górę w tym tygodniu.
lion83 Columbus ruszyło 01Cyberaton jakoś zabrać nie może.
lion83 Mirbud chyba osiągnął dno ?! Obroty zerowe ?!
lion83 Mirbud cały czas szarpią ale jakoś zabrać nie może
k0gi lion83 nic nie jest pewne, ale mirbud w miare znam bo to spolka z moich okolic i z tego co mi wiadomo problemow tam wielkich nie ma, w ub roku weszli tam skandynawowie powyzej 1 zł prezes co by nie mowic nazbieral akcji sporo w przeciagu dwoch lat okolo dokupujac,,,, mysle ze przyjdzie dzien gdzie 1,2 to bedzie minięte
k0gi lion83 mirbud dla cierpliwych, przyjdzie dzien ze wywali na 1,6 lub wyzej ale tutaj to ja kan unimocie bedzie, spadalo spadalo spadalo, prezesi dokupywali nizej i nize i nizej, az pewnego dnia zaczelo rosnac
lion83 laptop mirbud muli muli to fakt ale ten niski kurs i zakup Prezesa korci
laptop lion83 mirbud to najwiekszy mul sypie ktos i sypie bez wzgledu na cene
lion83 Mirbud może coś odbije w górę ?!
lion83 k0gi mirbud dokładnie
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK