Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Marzec 2019
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Wydarzenia
MAR
22
EXPO INVEST CUFFS - Kongres Inwestycyjny
Kraków 08:00
MAR
23
EXPO INVEST CUFFS - Kongres Inwestycyjny
Kraków 08:00
Dodaj wydarzenie
Dodaj wydarzenie +

Szybki „Brainstorm” / 4 – Czy ,,nabijemy” 2400 pkt na WIG20?

Autorem wpisu jest czytelnik Batman

Temat jest dość ciekawy… Popyt nie daje za wygraną… Jak to wygląda na wykresie „kasowym” i „Futures”?

2 raz z rzędu zamknięcie ponad górnym ograniczeniem trójkąta + średnie pomagają. Zobaczymy jutro czy potencjał zostanie wykorzystany.

Które spółki mogą pomóc we wzroście W20 i jak to wykorzystać w razie ewentualnego wzrostu indeksu W20? Wszystkie spółki z indeksu mogą się aktywować lub aktywacja nie będzie fałszywa w sytuacji. gdy W20 zamierza kontynuować wzrost w kierunku 2400 pkt.

Alior

SMA45 – ciekawe msc. Zagranie jak na świece młot

CCC

Zagranie jak na świecę młot

CDR

Aż prosi się o pozycję Short. Jednak to CDR i wiemy z przeszłości jak potrafi rosnąć. Wybicie silnego oporu może wyprowadzić kurs do okolic 180 zł.

ENG

SMA200 + świeca młot – zagranie jak na świecę młot

JSW

KGHM

Średnie już pomagają – Jutro ,,złoty krzyż (sma200 i sma100). LA na przebicie 92 zł.

Banki – wszystkie w trójkącie. Wybicie na północ prawdopodobnie da dalszy sygnał na PN

TPE

SMA200 + SMA45 – kolejne zagranie jak na świece młot…

PKN

LA na wybicie okolicy 100 zł

Pozdrawiam !


Autorem wpisu jest czytelnik Batman

Zobacz podobne analizy:



5 komentarzy

  1. GreenGo GreenGo pisze:

    fajny wpis, dużo do wyboru, najbardziej podoba mi się TPE, ale bardziej z obroną na 2,08 (świeca z 21.12) niż na 2.13 (dzisiejszy „młot”), dzisiaj nie weszło mi zlecenie na 2.14 … będę się czaił jutro ;)

  2. d3 d3 pisze:

    Batman ale jak te opory padną to na 2400 może się nie zatrzymać… czy jednak to będzie fałszywka?

  3. Batman Batman pisze:

    * co do pkn to miąło być oczywiście LA na wybicie 110 zł nie 100 zł :)

  4. Inwestor2000 Inwestor2000 pisze:

    Batman, co myślisz po tej fatalnej swieczce w piątek na kghm?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

beatum jsw I kghm LONGI ??
piotrlotr Batman hej, jakie czynniki ( z analizy techincznej ) sprawily ze byles pewien kupna JSW ? pytam czysto edukacyjnie. Sam tez mialem JSW ale nieco predzej
erbosss Nie zdziwię się jeśli JSW jeszcze pocisną na koniec dnia w górę
Janek erbosss batman napisał że właśnei wyszedł z JSW
erbosss Batman Do jakiego poziomu będziesz siedzieć na JSW? Też planujesz okolice 65-66 czy wychodzisz wczesęniej?
erbosss Batman Też szarpnąłem jsw, ale dopiero dzisiaj z rana. Cisną ten walor ostro dzisiaj
Batman W piątek rano pisałem że wziąłem cały wór jsw
erbosss ładna pompka na jsw :) - oczywisćie jak na tę spółkę
erbosss a swoją drogą JSW bardzo ładnie idzie, więc powoli ci odjeżdża - wyżej już bym nie brał :)
Lubelak erbosss czy nie zamienic ekoexport na jsw ?:)
erbosss Lubelak no jsw jak pisałem wziąłem, i ofkoz cały czas trzymam ENEA bo dobrze wygląda. Tylko tu warto pamiętać że w czwartek publikacja raportu rocznego - wstępne wyniki już były, ale i tak może bujnąć wtedy kursem
k0gi erbosss i PRAIRIE i JSW ruszyly w gore na wysokim obrocie, wiec chyab sie dogadali dogaduja i pracuja nad szczegolami
k0gi erbosss JSW to niedlugo komunikat o przejeciu prairie da, i ciekawi mnie jak na to zareaguje rynek, i jak przejma PRAIRIE i skad kasa na to
erbosss a wy tylko te getiny i getiny :) Wrzucam coś dla prawdziwych graczy: JSW :D A tak na poważnie, moim zdaniem warto się zainteresować, wykres wygląda fajnie. Ja zagrałem pod to:
erbosss hej, a jsw nikt się nie interesuje:)? Bardzo ładne wybrane w piątek podaży
kramrok ok, dzieki, alior to ma straszny ten system, co dziennie nie działa kilkanaście razy, a dzisiaj nie działa od poczatku...
Michał (a) Na Alior zagrywaliśmy już wcześniej.
k0gi kramrok ale wiesz, kwestia jak JSW to przejmie, moze PRAIRIE odda akcje im a na pozostale bedzie wezwanie, moze bedie mega dodruk, ciort wie
k0gi nie no 1,4 to moze spokojnie, ale generalnie, gdy mieli koncjesje i PLANY budowy dwoch kopalni spolka byla nawet 2,4. JEsli przejmie JSW to jets koncesja spokjnie pozwolenie na budowe kopalni z czego jednej nie beda budowac bo,,, JSW chce z sasiedniej kopalni tunelami przejsc do tyc hzloz wiec koszty spadaja znaczaca w porownaniu z planami PRAIRIE,,,,,
Batman niezły obrót na jsw
kramrok JSW chce do końca IV podpisać term sheet ws. przejęcia kontroli nad Praire MiningPAP - Biznes 15 mar 2019, 11:10 15.03.2019, Warszawa (PAP) - JSW podtrzymuje zainteresowanie aktywami Praire Mining, do końca kwietnia chce podpisać term sheet w sprawie przejęcia kontroli nad tą spółką - poinformował prezes JSW Daniel Ozon."Chcemy do końca kwietnia podpisać term sheet w sprawie przejęcia kontroli nad Praire Mining" - powiedział Ozon podczas piątkowej konferencji prasowej. (PAP Biznes)
kramrok hasior jsw moze spasc do 47 zl
hasior JSW nikt nie łapie?
mabiel Witajcie, wyniki JSW nie spodobały się inwestorom
Błażej (a) Z drugiej strony ostatnie sesje JSW, który przelamal solidne wsparcie na 60pln, pomimo nieźle wyglądającego wykresu WIG20, pokazuje że nie ma sztywnych i pewnych poziomów obrony. Z trendem na ogół się nie dyskutuje, a jego zmiana nie następuje z dnia na dzień.
Ed Jak tam wyniki JSW ?
erbosss więc jeśli odbije, na enea liczę najbardziej (mam też trochę energa, ale 4 razy mnie niż ENA)
Lubelak jutro energa spadnie podobnie do pge.
Bartas_Gda Alior b. ładnie
Janek Batman dzięki, jsw wygląda dobrze, zaraz da sygnał kupna
Batman Janek Możliwe ze na jsw szykuje się jakiś ruch powrotny pod 65
Janek Batman jak widzisz jsw? czy widzisz szansę na odreagowanie spadków?
64bartek zwróćcie uwagę na JSW
custer Analitycy Santander Biuro Maklerskie w raporcie z 8 marca 2019 r. podtrzymali rekomendację Sprzedaj dla spółki KGHM, ustalając Cenę Docelową na 56,00 zł.
pezet Błażej (a) oo dzięki za info a jak widzisz JSW luka domknieta
KRomek Batman S poprzez certy, PGNiG kupowałem jak rosło od 7,5 do 7,7, średnia mam 8,12 na lewarze 3. Alior brany 2 dni temu, oraz S na wig20, na ropę mam też certa ale tu siedzę na razie na 0.
kuna Przemek (r) planujesz shorta turbona kghm
Batman KRomek Tzn chyba bo generalnie wszedzie mam jakieś dodatkowe opcje ze względu na generowany obrót i na xtb i na dm alior więc nie jestem pewny co jest w ,,standardzie"
Michał (a) piotrlotr JSW przebił ważne wsparcie 60,00 zl, więc na razie spółka nie jest u mnie brana do żadnej inwestycji.
piotrlotr JSW spory obrot jak na ta godzine, domkneli luke, pytanie co dalej
Maciej_M piotrlotr Nie wiem w którym miejscu kupiłeś JSW i jaki masz mentalny SL. J bym jeszcze nie sprzedawał czekając na domkniecie luki i reakcje po niej. Swoją drogą pamiętam dokładnie tamta lukę bo byłem jej beneficjentem (pierwsze miesiące grania).
Michał (a) Negatywne na JSW było właśnie przebicie tego wsparcia na 60,00 zł na podwyższonych obrotach.
Michał (a) piotrlotr Teraz na JSW jedynie wsparcie na 57 zł może zatrzymać kurs, tam się utworzyła w miarę pozytywna świeca dnia 01.03.19
piotrlotr Doradzilby ktos co robic z JSW ? RSI niby <30 ale jakos kusi zeby sprzedac gniota. Ktos widzi szanse na odbicie?
GreenGo Alior u mnie działa teraz, wcześniej były problemy
Hoze cześć, działa wam alior ? mam jakiś błąd portfela i zleceń :(
kuna Błażej (a) energa ciekawie wygląda ,obrót , świeczka akumulacyjna i obrona sma100
mabiel Batman a jak widzisz JSW? ciąży mi w portfelu ze średnią 60,03 zł...
koku 64bartek ok ale JSW się mocno osunęło
koku Batman ok, ale analizowałeś ostatnio właśnie JSW i PZU.
koku 64bartek fajnie jak Batman skomentował w kontekście swojej analizy, szczególnie zachowanie JSW jest dość ciekawe
koku Batman co teraz z JSW i PZU. Pyam w kontekscie BS z 27/02
TakiOn Batman Nie dziwie sie. JSW 3mld w kasie ,koks na topowy cenach, rok zamkną na 1,5mld +/- zysku net a tu emisja w tle.
pezet Batman na jakim poziomie na JSW widzisz wsparcie ??
Batman patrząc czysto technicznie zaskakuje mnie spadek jsw i brak kreakcji na silne wsparcie ale jak widać rynek boi się emisji ?
Michał (a) Maciej_M Ja KGHM nie analizuję. Jak Błażej będzie to pewnie Tobie odpisze.
pezet na JSW możemy domknąć luke z października 1016
k0gi krzysieksisiek JSW rozwaza emisje ,,,,, zeby miec kase na Prairie, o ile sie dogadaja
krzysieksisiek Jak widzicie dalsze losy JSW?
pezet niektore spolki w fajnym miejscu sie zamknely PKN zatrzymal sie na sma100, Energa na sma300
Batman Janek dzięki za to jsw że mi przypomniałeś bo wziąłem w ostatnim momencie :) Może coś z tego będzie
Janek Batman a jsw nie bierzesz?
Adamec21 TAURON szacuje wyniki wyższe niż konsensus
Batman Dzis pisalem o h4 na jsw
Batman Bartas_Gda tak jsw super
Bartas_Gda ale JSW fajnie
Bartas_Gda KGHM nadal nad 100
Batman Jsw pzu w20
Bartas_Gda JSW fajnie
Batman Na h4 na jsw jakis ala po2 dno zalażek
pezet co myślicie o JSW w tych cenach ?? czy poczekać na 55-57 luka pazdzernika 2016
space kghm chyba słabą świeczkę zrobi na koniec
Janek energa na wsparciu
filip KGHM złamał 100 zł
Roberts kghm przebil 100
Przemek (r) Można spróbować OPL na przebicie 5,6 zł, CPS na wybicie 26 zł, KGHM na wybicie 100 zł, BRS zagranie na korektę ostatnich spadków na przebicie 4,57 zł, NEU ostatnio większe wolumen przy lokalnym wsparciu przy 250 zł możliwe jest odbicie na walorze, QRS mocny wolumen na piątkowej sesji możliwy ruch w górę
filip KGHM będzie mocno oskubany
filip kuna nie lepiej brać faktorowe na KGHM?
kuna filipja dźwignia 1,7 kghm
kuna filip kghm pge i dax
Batman co fajnego jest w alior ?
Przemek (r) Bartas_Gda Alior dobry typ fajnie wygląda
Bartas_Gda Przemek (r) Alior z aktywacją ~61 ciekawie
Inwestor2000 Energa mnie troche męczyła i wyszedłem na zero, tpe trzymam
Przemek (r) AmiMarine zarówno Ena jak i Energa najbliższe opory mają na 11 zł
AmiMarine energa jeszcze ma zapas, podobnie jak enea do 13 zl dobije niedlugo
Inwestor2000 Przemek (r) a co myslisz o energetyce ogolnie? A ze społek to o tpe i energa?
Michał (a) Siano Na Tauron po ostatnich wzrostach przed oporem 2,50 zł już zbyt duże ryzyko aby wchodzić w tym konkretnym momencie.
Batman kiedyś o kghm zrobię wpis pt ,,jak mnie przewieźli"
Batman zobacz kghm i vsa
Batman Błażej (a) możliwe że większy kapitał założył spadek USD więc dziś zaczęli zbierać w20 :) Ciekawie się zrobiło. Niezły obrot na kghm
Batman patrze jaki obrót na kghm
kuna mam s na kghm int ,zobaczymy ::)
Batman patrząc na miedź odpuszczam short na kghm
kuna Batman czaisz na short dla kghm ?
Batman z wpisu jsw mi odjechało niestety
Batman na jutro jsw jak w20 nie upadnie
Błażej (a) JSW jeszcze walczy, PKN natomiast nie dał rady i uległ presji podaży
Bartas_Gda Batman jsw jak najbardziej:)
Batman Na jutro jest do rozegrania jsw na L:
beatum a teraz JSW im ile zapłaci 1mld za prawa do kopalni??
beatum Karola czuć jakieś info w powietrzu od JSW, wogóle to wałek niesamowity, PRaire za 2mln Euro kupiło od bankrutującej NWR Debieńsko, gdzie okazuje się jest ok 200mln ton węgla koksującego, tak się wyprzedaje polski majątek i robi interesy
custer Karola cooper no właśnie... Podobnie jak Famur i patentus za JSW
krzysieksisiek Bartas_Gda CO do JSW trzeba uważać, jak potwierdzą emisję to lipa...
Bartas_Gda JSW na fajnych poziomach
koku cześć, w jednym z wpisów pod hasłem "Armagedon" Batman pokazał, że JSW zmierza do 60. I rzeczywiście się tak dzieje. Pytanie co dalej?
beemar filip w wywiadzie prezes JSW mowil, ze w tym tyg info dot PDZ
TakiOn JSW 59-60 zł może ciekawe miejsce
Przemek (r) jsw po piątkowej sesji może rosnąć wewnątrz wyrysowanej formacji a'la trójkąta zniżkującego.
Przemek (r) filip jsw tez ciekawie wyląda ale brak certów niestety
Przemek (r) Jsw podpisało umowę na dostawy koksu na rynek Austiacki za 2,1 mld zł to dlatego pewnie te wolumenu wczoraj i dzis
Marta Przemek (r) co widzisz na jsw?
Przemek (r) jsw :)
Przemek (r) Batman JSW ciekawie wygląda na 1H
Batman JSW do 55-60
tango77 dr32 KGHM Na S chyba za wcześnie
tango77 Błażej (a) KGHM w tym opisz oki
My-Bro-Joe Panowie i Panie jak oceniacie JSW wsparcie na 63 czy jazda niżej
erbosss Tauron, energa i pge jeszcze trzyma
filip ale ENerga i TPE to ten sam parasol
Batman filip Myślałem że król jest tylko jeden - kghm :)
Bartas_Gda Batman a jaki masz proent od transackjic w alior?
filip Batman Alior się zapłacze, ba pewny bankrut
filip jak nie kupujesz i sprzedajesz to chorujesz Alior zresztą też
Batman dr32 na kontraktach na kghm jest jak piszesz
dr32 Batman cos pisales o kghm i zbieraniu podazy, ja na kontraktach to bardziej dystrybucyjnie widze (godzinowka)
GreenGo JSW ciekawie, trzeci raz dzisiaj na 64.08. z coraz mniejszym wolumenem na dołkach ... albo runie albo nie ... :)
Batman na kghm mamy ładne wybranie podazy przy próbie zejścia niżej
adamek A co sądzicie o S dla KGHM ?
Roberts Przemek (r) a przez wczorajsza wtope na kghm staram sie szanowac zysk i takiego stracha mam troche.. :P
Błażej (a) Ja na dzisiaj niczego nowego nie zajmuje, chociaż KGHM dotarł do wsparcia i możnaby go rozwazyc.
krzys1960 Witam.Czy KGHM dzisiaj na Lki?
Roberts Batman jak widzisz kghm ?:p
Roberts zerkniecie na KGHM ?
Roberts Batman zerkniesz na kghm ?
Roberts Mógłby ktoś zerknąć na kghm ?
Roberts Batman ja biore L na kghm
Ed JSW ?
erni Ja widzę S na KGHM
erbosss poskubałem trochę dzisiaj - pge, tauron, enea
karkalis krzysieksisiek nie pamiętam gdzie to czytałem, ale CBA chce trochę aresztowań zrobić w JSW
krzysieksisiek Teraz kolejni zajmowali w piątek pozycje S na JSW
r0bbi co sądzicie o KGHM , chyba fajnie na S wygląda ?
pezet jak widzicie JSW, chyba nie ma juz sily aby rosnąć dalej
Hoze bierze ktos L na kghm ?
Przemek (r) Błażej (a) JSW rośnie to może i Bogdanka w końcu ruszy
d3 Batman siemka prośba o opinię. Czy jeśli byś nie miał nastawienia na S i popatrzyłbyś na KGHM to czy na tym poziomie zagrałbyś S i ewentualnie gdzie byś stawiał SL - chcę jutro tu coś zawalczyć i mimo że uważam że KGH może rosnąć w najbliższych tygodniach to zastanawiam się czy będą z buta atakować 100 czy jednak cofka
Batman carlittoo Nie dziś rano wywaliłem jak pisałem bo rynek niby na S ale coś spadać nie chce... wolę nie zarobić niż stracić przynajmniej na naszym podwórku bo mnie nie przewiexli na fw20 tak jak pewnie wielu przewieźli z shortami na kghm z Marshallem włącznie
Inwestor2000 kghm tez fajnie a juz go miałem oddac w piatek :) czsami kurcze to lepiej nie patrzec w notowania normalnie :D
Inwestor2000 kghm mocny
erbosss Batman Na KGHM jak dla mnie tyle było sygnałów dystrybucji że mocno bym się zdziwił gdybyśmy tu nagle zaczęli jakąś hossę. Dla mnie ta spółka modelowo jest przygotowana do odpału w dół.
Batman nic się nie zmieniło od ostatniego wpisu. Podciągnęła się jeszcze energetyka i w mega bólach kghm
Batman Dawno nie widzialem zeby cos roslo w tqkich bólach... mowa o kghm
Hoze tauron ładnie poszedł jednak :D
erbosss energa - potencjał do ok. 11zł
erbosss Bartas_Gda Myślę, że jeszcze trochę podciągną, ale rośnie ryzyko sporej realizacji zysków - i na pge i na tauronie. Ciekawie cały czas prezentuje się energa, która - wydaje się - finalnie wybiła 10zł i jedzie na 11
Bartas_Gda ja ile jest teraz energa?
ja energa...
Bartas_Gda KGHM delikatnie wybił
erbosss Energa ponownie atakuje 10zł
ja a jak wg was Energa w świetle inwestycji w atom ma się w enegetykach jakji poziom
grzemich1986 Jak widzicie JSW?
Batman jutro może dać czadu kghm i paliwa + dalszy rajd energetyki
Bartas_Gda KGHM i JSW
erbosss słabiej dzisiaj tauron, ale dalej ok wygląda
Donbas78 Jsw już -1% a rosło po otwarciu 2,50%
Roberts KGHM Widzę oddał wzrosty
Batman ale zepsułem :( A tak pięknie miąłem zajęte Ski na kghm I pozbyłem się z 50 zł zysku na szt :( Czemu ja to zrobiłem :)
Batman d3 robi sie podazowo na h4 na kghm
Batman d3 możliwe że szykują KGHM na atak :)
Batman widać ze wazna sesja na kghm
krzysieksisiek Batman Czekaj, ale jeżeli S na KGHM wziąłeś, a L na sp500 to przypadkiem niewytnie Ci KGHM jak podciągną USA do góry?
Batman a KGHM jest dobrym kandydatem
KRomek ENA, ENG, TAURON uśpione, PGE może się rozwinie?
Batman więc i KGHM może dać czadu
Batman d3 aczkolwiek jsw możliwe że dziś wybije
Batman s na KGHM wzi ete
grzemich1986 Co sądzicie o JSW? Niezły ruch
krzysieksisiek Roberts Może masz wyświetlane nie te kontrakty. Obrót na KGHM już 2,29 MLN
Roberts czemu na kontraktach KGHM nikt nie gra ?
Batman do obs kghm
erbosss ENERGA tylko lekko mnie zawiodła na koniec dnia, ale nie jst tu jeszcze nic przesądzone
erbosss Tauron też super
erbosss No i na koniec dnia mamy realizację zysków na energetyce. Na ENERGA brzydko, być może zostanie zanegowane wybicie - oby nie. PGE i tauron bez zmian pozytywnie.
erbosss Inwestor2000 ENERGA
Janek erbosss jaki masz tp na energa?
erbosss PGE, tauron, energa (i cdp spekulacyjnie na małą kwotę)
erbosss Na ENERGA kłopot jest taki, że tutaj widać pewne oznaki dystrubucji powyżej 10zł więc jest ryzyko że to fałszywka (no ale od czego są Stop Losssy)
KRomek Hoze wg mnie za wcześnie, energetyka będzie dalej ciągnieta do góry, pierwsza ENA, ENG I TAURON
Hoze bartas tauron tygodniowy
erni miedź od 14 już rośnie i jakoś nie specjalnie ruszyło to KGHM
Inwestor2000 Batman mam troch kghm
erbosss no, pge ruszył porządnie w końcu, czekam jeszce na tauron
Inwestor2000 cos za dobry dzien dzisiaj mam poki co bo oprocz kghm to wszystko drozeje :)
Roberts Nie ma siły dziś coś ten tauron
Misiek91 Jak Alior widzicie ? Dobije 57,xx i na S ? :)
Roberts Dobra kupiłem 50 kontraktów do 2,30 na TPE... notowań nie mam na to tylko na sam tauron :D trochę lipa
CzeKaN Przemek (r) hej w przesłanej analizie zamiast spółki tauron na wykresach dałeś PGE ;)
Batman alior też coś jak by stał w przedbiegach
Batman Ja na razie skromnie 2s na w20 1 s na cdr 2 na kghm i 1 na pzu
Batman więc Donbas78 L na jsw przy 59,xx
Batman Donbas78 co jsw ?
Donbas78 Batman jSW
Batman mam ski na cdr fw20 pzu kghm
Batman może by tak ten kghm wreszcie spuścili ze smyczy
Batman jeszcze dołożyłe shorcik na kghm
erbosss Bartas_Gda Ja aktualnie PGE, tauron, dzisiaj mała spekulacja na orlen - wzięte przy 111,30 - wąski SL. Wczoraj udało się wziąć 5,6% na CDR w 2h, ale trktuję na razie większość spółek z W20 tylko spekulacyjnie, bo też mój scenariusz bazowy to spadek w najblższych tygodniach, podobnie jak to opisał Batman
Batman W odpowiedzi Błażeju na Twoje pytanie :) Problem jest mocno złożony. Mamy ponad przeciętny skok obrotu na w20 w bardzo istotnym msc. Opór skośny/poziomy + fibonacci 61,8 https://bankfotek.pl/view/2131480 Rysując jednak wykres na W1 mocno podażowe msc mamy dopiero w okolicy 2500 i lekko powyżej tego miejsca a to nie tak wcale daleko bo jedynie 3% od okolic 2420. https://bankfotek.pl/view/2131481 Jest też zaznaczona widoczna formacja jakiegoś podwójnego dna. Kolejny problem jest w moim założeniu ponieważ zakładałem że zbiegnie się nabicie 2400 pkt z wyznaczonym prze mnie msc podażowym na sp500 w okolicy 2700 pkt. Dziś wig 20 nic siboe nie robił z chwilowego osłabienia na sp500. Patrząc tez na rozkład wolumenu na d1 to co się stało w dniu wiedź może oznaczać ze smart money cały czas są na L. https://bankfotek.pl/view/2131482 Spółki z tego indeksu też są mocno ,,rozerwane" Na wielu wieje słabością inne wykazują siłę... W skrajnie optymistycznym przypadku możliwe jest respektowanie tego kanału wzrostowego i właśnie wzrost do okolic 25xx https://bankfotek.pl/view/2131484 tym bardziej że średnie pomagają i złoty krzyż (sma200 i sma100) Spółki: Alior - nijako CCC widoczna słabość i możliwość testowania dolnego ogr klina. https://bankfotek.pl/view/2131485 CDR - Taki wzrost po rekomendacji podmiotu który zaryzykuję mocno manipuluje kursem wielu spółek przez rekomendacje ? Mocno to ,,śmierdzi" w dodatku to własnie cdr mocno przyczynił się dziś do takiego wzrostu indeksu... dość ciekawa spekulacja. Jak dla mnie ta okolica jest idealna na S jeśli kurs jeszcze delikatnie wzrośnie (jutro albo w pt) https://bankfotek.pl/view/2131487 CPS - standardowo nie omawiam EUR - Miejsce silnego oporu - łatwo już było https://bankfotek.pl/view/2131488 JSW - ciągle przy mocnym wsparciu ale im dłużej tam jest tym bardziej prawdopodobne wydaje mi się finalne wyłamanie i test 60 zł gdzie możliwe że nastąpi akumulacja https://bankfotek.pl/view/2131489 KGHM - konsolidacja trwa w nieskończoność i ciągle widać oznaki słabości... https://bankfotek.pl/view/2131490 LPP - nie omawiam LTS - wszyscy widzą trend jest mocny i ciężko szukać oznak przesilenia. Możliwe że psychologiczne 100 zł będzie ciężkie do przejścia MBK - w okolicy silnego oporu. https://bankfotek.pl/view/2131492 OPL - nie omawiam PEO - robi się podażowo aczkolwiek tak długo jak okolice dolnej linii klina trzymają i powstają świece na większym obrocie to ciężko jest stwierdzić czy faktycznie jest tak podażowo jak się to wydaje.. Zapewne rozwiązanie już niebawem https://bankfotek.pl/view/2131493 PGE jak i cała energetyka (enea energa TPE (wykresy wyglądają mimo wszystko dość podobnie)) - mimo że można dostrzec pozytywny rozkład wolumenu na poszczególnych D1 zachowuje się dość nijako i czekamy na jakiś silniejszy ruch https://bankfotek.pl/view/2131495 PGN - aż się prosi powiedzieć wystarczy ! pora troszkę się cofnąć https://bankfotek.pl/view/2131496 PKN - mocny opór ale aż się prosi by go nabić więc możliwy short dopiero w okolicy 115,xx https://bankfotek.pl/view/2131497 PKO - Możliwe że właśnie tu się wszystko rozegra. Kurs zatrzymał się idealnie na górnym ogr trójkąta, a ostatnio obrót mocno wzrósł i widać na prawdę zaciętą walkę. Strona wygrana może mieć decydujący wpływ na indeks z racji wagi pko w w20 :) https://bankfotek.pl/view/2131498 PZU - bardzo silny opór i problem byków na D1 https://bankfotek.pl/view/2131499 Santander jak Mbank TPE jak PGE lecz trochę bardziej harmonicznie. Co mnie wprowadza w dodatkowe zakłopotanie ? USD/PLN - spadek spowodować może dalesze paliwo na w20 https://bankfotek.pl/view/2131500 SP500 - dalej moc i możliwy scenariusz nabicia 2700 pkt co powinno dać paliwo na w20 nawet do 2500 pkt z przecinkiem... https://bankfotek.pl/view/2131501 Jaki mam plan na pozycję ? Mimo tego że w okolicy 2420 planowałem mocno wejść w shorty słaby USD i mocny SP500 mocno krzyżuje mi plany. Sytuacja wydaje się mocno skomplikowana i daję szansę 55/45% dla niedźwiedzi co własciwie nie daje mo żadnej przewagi. Mimo tego że obecnie posiadam jedynie 2 kontrakty nie zamierzam uśredniać. Możliwe 3 scenariusze dalszego postępowania. 1. Z samego rana wywalam 2 ski i obserwuję 2. W razie skrajnie optymistycznego scenariusza trzymam i liczę się ze stratą 100 pkt na 1 szt uśredniają x2/3 w okolicy 2500 xx i staram się wyjść na 0 co jest bardzo prawdopodobnie w między czasie rozgrywając pojedyncze pozycje. 3. W razie optymistycznego scenariusza na w20 gdy zobaczę po ewentualnym wzroście zdrową korektę i pozytywny rozkład wolumenu (przy pozytywnym usd i sp500) lub od razu rano korektę i j.w. zamieniam S na L i podpinam się pod jakiś mały swing do 2500 pkt. Reasumując - muszę się z tym wszystkim przespać ponieważ sytuacja jest jak dla mnie mocno skomplikowana i momo że czekałem na obecne poziomy tym razem nie jest tak że mówię sobie... Mam to inni myślą inaczej 0,5% do 1% i pójdzie po mojej myśli więc mogę zbierać pozycję :) Pozdrawiam ! Tem komentarz zamiast wpisu z powodu braku czasu a tak jest szybciej - nie ukrywam że nowy sposób robienia wpisów wcale nie jest dla mnie intuicyjny i mocno wydłuża mi redagowanie wpisu niestety... jak macie jakieś sugestie zapraszam do dyskusji bo jestem ciekaw !
Janek Błażej (a) eur pięknie, a jsw czekasz na wyznaczone posiomy cały czas?
Hoze tauron już blisko jakiegoś ruchu konsola trochę trwa
Batman Janek lepiej njz kghm ale wlasnie kghm bedzoe moim faworytem na shorta
Janek Batman a jak widzisz jsw? w20 rośnie a jsw stoi :/
Janek Błażej (a) jak oceniasz te infa od JSW?
Błażej (a) i jeszcze jeden gorący news: JSW może wrócić do wypłaty dywidendy już za '18; możliwa też emisja akcji - prezes
Janek Batman masz jeszcze kontrakty na jsw czy wywliłeś wczoraj? pytam bo wczoraj nie patrzyłem na SB
malwina PZU słabnie, BOŚ obniżył rekomendację na KGHM. Miedź spada. Może to czas na głębszą korektę na GPW
Ed Ładna wycena KGHM od BOŚ 75pln
Batman Jsw fajnie
Marta jsw to jakas masakra - nie wie w którą stronę pójść :)
Batman czyżby jsw się budziło ?
Błażej (a) Janek o jsw pisałem w ostatnim kąciku spekulacyjnym w premium, więc nie mogę go publicznie omawiać - przynajmniej nie w tym tygodniu. Sorry
Janek Błażej (a) możesz jeszcze rzucić okiem na jsw?
Janek zobaczcie na te kreski na jsw, czy to ma sens? wybicie przyspieszonej linii spadkowej luką, fałszywe wybicie wsparcia i jego retest, będzie większe L
laik Batman Alior dalej powyżej sma45
Batman 200 zl na jednej szt kontraktu na jsw nie jest zle
Batman Janek jeszcze jsw trzymam
Janek Batman a jsw tyeż pout?
Janek Batman kurcze, a ja mam L na JSW, PKO, PGE, Eurocash ;-)
Batman Ja mam nedze w portfelu na gpw troszke PAt kilka L na pko i JSW
Bartas_Gda Przemek (r) jsw powyżej 65 będzie naprawde fajna pozycją
Przemek (r) Janek jsw jak się zamknie powyżej 65 zł to będzie pozytywnie. Poziom 65 zł wyznacza wsparcie.
Janek Przemek (r) jak widzisz jsw? powrót do wyłamanego wsparcia?
Janek Batman jakbyś wychodził z jsw to daj znać, ok?
Janek Batman a jaki masz plan na jsw?
Batman Janek tak mam jsw
Janek Batman jsw jeszcze masz?
Bartas_Gda KGHM na zamknięcie powyżej ~94 byłby fajną opcją na L
Bartas_Gda Batman ~60 na JSW mamy bardzo ważny poziom w postaci puki i moim kurs zmierza w tym kierunku
karkalis A coś się stało że jsw poleciał?
Janek Batman co sądzisz o JSW? Jest wg Ciebie jeszcze szansa jutro na ruch w górę?
Batman Donbas78 ciekawie mozna ustawic sl ponizej dzisiejszych mininow. Mnie sie udalo wziac przy minimach wiec do SL blisko. Ciekawie alior wyglada
Donbas78 Batman jak oceniasz zamkniecie na JSW?
Batman JSW ciekawie na kontraktach dziś
Batman Marta ale jsw pisałem że jak nie obroni się to bym wywalał :)
Marta o jsw
Batman Marta symbolicznie wziąłem jsw z Sl poniżej dzisiejszych minimów
Batman ale co do jsw to się zastanawiam czy nie brać właśnie z SL poniżej dzisiejszych minimów
Donbas78 Batman co z tym JSW?
Janek Przemek (r) gdzie widzisz najbliższe wsparcie na jsw?
Donbas78 JSW rzeż:(
Janek jsw wybiło dołem
Inwestor2000 cholera cba w kghm i jakas afera ze społkami podległymi a ja mam kilka akcji...wrrr wszedzie korupcja i przekrety
Janek Może w końcu JSW się ruszy? Wczoraj niezła świeczka
filip choć eski na Alior też mnie kusiły
Donbas78 custer oni fajne umowy podpisali w pażdzierniku z JSW na 23mln...
Donbas78 Inwestor2000 podpisali z JSW w pażdzierniku umowę na 23mln...Patentus maszyny górnicze...
Janek Błażej (a) cześć, jak widzisz tauron?
Batman łądnie wyzbierali kghm
Zaba widzicie jakieś szanse na odbicie na jsw?
Hoze S na alior :P
Donbas78 Hoze ja dzisiaj PAT wziąłem jakiś kontrakt podpisali z JSW takze powinno być okey...
Batman jsw ciekawe czy da czadu wreszcie
Donbas78 Przemek (r) z tym JSW i EUR to trza zaczekać....Nie ma co kusić losu:)
Donbas78 Przemek (r) to wtedy JSW może i po 60pln wpadnie...
pezet chociaz dzisaj zakuple JSW liczac ze nie odwolaj prezesa zobaczmy jak jutro
space w jsw odwołali ludzi z zarządu. pytanie co dalej. bo widać gorąco się robi w jsw
jarzebinka88 JSW https://stooq.pl/mol/?id=244
Janek Batman jak widzisz jsw? cały czas na wsparciu niby
PIEQ s_mario mowisz o jsw ?
Donbas78 PIEQ i jeszcze coś pitolą że kase z JSW wezma na Ostrołekę:(
PIEQ ktoś z was śledzi aktualną sytuację JSW ? wczoraj kurs przebił 67, więc kupiłem
Artonius karkalis min. Tchórzewski już zaprzeczył, jakoby JSW miało finansować Ostrołękę, ale... to wersja na teraz :)
karkalis Batman na jsw plotki, że jsw ma pomagać w budowie Ostrołeki
Hoze jsw poniżej 60 zł na L puki co to musi batman jebnoć
Batman w takim razie do obs jsw
Batman jsw ładnie
PIEQ Na JSW coś się dzieje
Batman Donbas78 jsw cały czas mieli się nad wsparciem i nic się nie zmienia
Donbas78 Batman JSW,PGE?
Inwestor2000 witam, co myslicie o kghm?
Hoze Dobrym działa wam alior bo mam wieczny loading screen?
Batman a co do jsw to systematycznie w tejk konsolidacji obrót maleje więc jest szansa że coraz bliżej do rozstrzygnięcia
Marta ależ ten jsw sie zdecydować nie może..
Batman możliwe że kghm się wreszcie ruszy
Batman No i ciągle czekam na jsw
Batman d3 jak pisałem jak kghm jeszcze nie zszedł to może mieć problem z zejściem
Batman to samo ciągle jsw mimo wczorajszej nie ciekawej świecy
kuna Ładnie pojechali z jsw
Batman d3 fajnie trafiłej z tym kghm. Jednak jak piszesz na obroty na w20 to raczej to popucha i wycinanie L
Przemek (r) Marta na JSW mocniejsze wsparcie znajduje się na 65 zł
Marta jsw sl poniżej dzisiejszych minimum będzie rozsądne?
Batman d3 ten kghm to taka dziwna spółka. Moim zdaniem jest przewaga podazy ale ciągle trzymają miedziaka i nie wykluczam jeszcze jakiegoś podejścia
Batman Przemek (r) Jak tego nie zasypią to może być fajny rajd na jsw
Batman Przemek (r) nawet masz już Swój LA na jsw
Batman No i jadą na jsw na razie :)
Batman Przemek (r) możliwe że jsw się zbiera
Przemek (r) Batman JSW jak najbardziej
Batman Patrząc na wykres jsw to jeśli w20 będzie sprzyjał to może to już dziś
Batman Cały czas czekam na to jsw
space alior jak rozumiem zmiana z 0.29% na 0.21%
erbosss karkalisA według mnie wiele spółek jest przygotowane na dalsze spadki (kruk, ccc, kghm itd)
Batman i jsw LA 67,40
Batman jsw rano wywalone symbolicznie zostało
krzysieksisiek Szkoda JSW, fajnie zapowiadało do 11, a później obsuwało się...
Batman jsw troszkę słabo na razie czekam jeszcze na koniec sesji
radzionl witam na JSW teraz okazja na wejście ? czy odpuścić ?
Batman Jsw zobaczymy czy dziś wreszcie moc pokaże
Batman No i może jsw mocniej pocisnie. Mikołaj zaspał moze aniołek się obudzi :) Przemek (r)
Batman alior też
Batman Bartas_Gda co do jsw to zagranie było precyzyjne dzisiejsza świeca jest nijaka
Bartas_Gda dziś na JSW zagrywałęś chyva
Bartas_Gda JSW
Macdab Jsw
Przemek (r) Macdab jsw wyglada niezle, duzo bedzie zalezec jak jutro to rozegraja
Macdab Przemek (r) Możesz rzucić okiem na JSW i wse
kuna jsw slabiutko
Batman JSW TP1 między 71 - 72 zł
Batman Na jsw nie ma żadnego łapania dołka
Batman Jest szansa że za chwilkę dalej pocisną na jsw
lece jsw dzienny
grzemich1986 Właśnie jsw do ilu może podejść? Siedzę z papierem w duzej ilosci przy 72 i chciałbym go uplynnic
erbosss Zaryzykowalem wczoraj i wzialem jsw po 66,70 na wybicie 67:). Czekam na wiecej :)
kuna Przemek (r) jsw tp 71 ?
kuna Przemek (r) Batman jsw :))) Ladnie
karkalis Batman dzięki za jsw. Wziąłem rano L, a sprzedałem S na wig20 prawie przy dołku samym
Batman No to jedziemy na jsw :)
Przemek (r) Batman jsw
Batman Ale wolę jsw
Batman Do ścisłej obserwacji jsw zgodnie z wpisem dobrałem L
Przemek (r) JSW ładnie wygląda do ścisłej obserwacji
Batman Generalnie jak pisałem mam bardzo mała ekspozycję na akcję. Mam tylko L na jsw abc i relpol (grosze)
lece Tauron 30min
lece Tauron tyg
Batman Ale ja z w20 mam jedynie kontrakty L na jsw
lece KGHM też raczej mocne
Macdab Mam nadzieje ze jeszcze Jsw wypali next week
Batman Bartas_Gda Ale raz mieli rację z kghm
space swoją drogą zmniejszyli na kghm
space jestem przekonany że dziś patrzyłem i nie widziałem tej pozycji na kghm od marshalla wace.
Batman Jsw nie aktywowalo się ale dalejnobserwuje
Macdab Batman jak widzisz jsw nie ma siły przebić 67 PLN, nastawienie to samo?
Batman Donbas78 Wykres JSW w krótkim terminie wygląda podobnie do eur
kuna jsw +sl i dmucham :)
kuna Przemek (r) siedzę na jsw :)
PIEQ na JSW na 67-67,1 lezy 250k PLN na S
Batman Przemek (r) no dawaj dawaj jsw
Przemek (r) no JSW pokaż na co cię stać :)
Batman Zbliżamy się do LA na jsw
Przemek (r) Batman na JSW można zagrywać na przebicie 67,16 zł
Batman Do ścisłej ścisłej JSW LA zgodnie z wpisem
Batman Dobra musze lecieć przerwa mi się skończyła :) Nie wiem nie biorę ustawiam LA na JSW i zaglądne tu później !
lukasci87 Może teraz jsw;p
Batman Ja się czaję na jsw
Batman Jsw do obserwacji zagranie z LA jak we wpisie
sebastian Tauron musi wybić szczyt 2,47 na dużym dokumencie
sebastian Na tauronie może dojść do zmiany trendu na wzrostowy . Powtórka z JSW
Batman Bartas_Gda kghm na wielu d1 wygląda na dystrybucję. Nie skorzystał też za bardzo z tego zrywu... Ale to że Chiny słabna wiadomo od dawna i nie wydaje mi się że będzie to impuls po którym sp500 urwie dno.
Batman Na jutro JSW na L, Kruk na przebicie 160, GNB na kontynuację i Alior na L
Batman lece Ja tam jakos bardziej widze shorta na kghm
lece kupiłem wczoraj KGHM mówiłem o tym
lece kghm
filip akurat TPE i Energa to poszły jak kamień w wodę
space na energa ktoś usilnie chciał kupić certy i podbił kurs. akcje są po 9.06 a certy po 9.22
space filip tpe dobry wybór. ja energa i enea i tak sobie
Janosz Jsw ,ciekawe czy jutro odreaguje coś
lece Ja wziałem trochę miećki ponieważ anglo american odbija a i miedż lepiej a KGHM jest na totalnym wsparciu niech stopy będą ze mna amen
lece kghm
Hoze batman alior mi działa
Batman balrog mnie alior tez nie działa
filip zresztą mamy kopalnie boksytów w Macedonii Bumech, rafinerie ropy Serinus w Algierii chyba, ciągniki Ursus w Tanzanii i Sierra Golda w Chile KGHM
Bartas_Gda ew Alior
filip generalnie z Wig20 to na wzrosty tylko Energa, Enea, TPE, PGE i PGNIG
cooper BM Alior Bank: FORTE - Spółka Dnia: http://inwestycje.pl/wyniki_spolek/BM-Alior-Bank-FORTE---Spolka-Dnia;329616;0.html
pezet Primetech ladnie ruszyl maja umowę z JSW na 49 ml
sebastian Myślę ,że KGHM również .
Błażej (a) Batman JSW beze mnie. Tutaj prędzej bym S po 72 zagrywał czy też dzisiejsze 71
Batman Błażej (a) jsw L ?
Błażej (a) JSW fajnie odbił od oporu
Batman jsw na wsparciu
Batman kghm który domyka lukę
karkalis Ja wig przespałem ten cały wzrost, jakieś drobne wzrosty na jsw, pkn, lts złapałem ale ruch mi uciekł
Bartas_Gda to WFO na KGHM takie na słowo;p druga pozycja powinna przetestowac pierwszą - ale fakt podaż widać zdecydowaną
Batman groldominika na kghm mamy nawet jakieś podazowe wfo
groldominika miedź w dół więc i KGHM powinien oberwać
Błażej (a) JSW zgodnie z założeniem na 72 ma swój opór
karkalis cholera, a rano zamknąłem eLki na jsw
hasior JSW za to jakie waleczne
filip ja myślę na longach na Alior
Bartas_Gda Janek tak wczoraj patrzyłem to amica,ccc jsw i kghm wydali mi ie kandydatami na s
Bartas_Gda jsw i kghm kandydaci na s
Batman d3 powiem szczerze że odpoczywam od kghm... nie obraziłem się na spółkę ale miedź dolar polityka i kilku grubasów co się tam wzajemnie dymają (widać po marshall) mnie już wystarczająco wymęczyli
Bartas_Gda Alior *
Batman o tym wam nie pisałem ale kontrakty na S co kupwałem w liczbie bodajże 20 - 30 szt na spadek kghm w okolicy końca paxdziernika co mnie przewieźli 2giego listopada i zaksięgowałem sstratę około 7 - 9 tys zł w 1 dzień mnie trochę zabolała. Nawet nie suma ale fakt ze mnie rynek tak przewiózł a myślałem sobie że przecież ja się nie dam tak zrobić bo wiem co rynek robi... Chodziło o fakt że to był 1 raz i psychicznie ucierpiałem trochę 1 raz od dłuższego czasu co spowodowało zmodyfikowanie strategii dzielenia kapitału i kilka innych kwestii :)
Błażej (a) a w przypadku JSW takiej sytuacji nie ma.
karkalis Błażej (a) wiadomo, ale no cenna uwaga, na co patrzysz. muszę sobie trochę jak tak nad warszatem analitycznym do jsw popracować jak tak
Błażej (a) powiem w ten sposób: dopóki JSW nie wybiło te wsparcie o którym pisałem w KzK, dopóty wierzyłem, że uda się wyjść nad 80 zł
Błażej (a) ale jest korelacja między tym wykresem, a wykresem jsw
karkalis a jsw produkuje coking coal
karkalis ja w tamym tygodniu miałem L na jsw, I know what you mean tylko pozamykałem a dziś liczyłem na bardzien dynamiczne wybicie na surowcach
karkalis zgodnie z przewidywaniami metale i surowce up po weekendzie, wiec kghm i jsw były spółkami co rano chciałem brać, wybrałem jsw
karkalis Błażej zakupię na dniach premium, ale jeśli możesz i nie koliduje to z wpisami, co sądzisz o jsw?
Batman Błażej (a) Ciech może iśc na fali bo wiele osób tu to w piątek typowało na kilku bloigach zobaczyli ten młotek i nawet w dm alior banku analitycy o tym pisali rano dziś
Błażej (a) teraz mój Alior strajkuje
Błażej (a) JSW z możliwym testem na 72
sebastian KGHM cel 105 -110
filip no i Alior zatypowałem
ja a jak tam dzisiaj ALIOR widzicie ?
Błażej (a) https://stooq.pl/n/?f=1264138 tak w sprawie JSW ...
Błażej (a) JSW z nieśmiała świeczką po dzisiejszej sesji, ale zdecydowanie słabiej sobie radził.
custer TPE< KGHM ENEA po 10%
Bartas_Gda Batman z wczorajszego naszego pisania ALior, PEAKO, ABC ładnie
karkalis albo teraz jsw - panika pod ukrainę, ale świat jak zwykle zamiecie to pod dywan i teraz trzeba pakować L
karkalis i ten alior, kurcze, no tani jest:P
Bartas_Gda Batman życzę zarobku ja jsw, ja muszę na spokojnie na to spojrzeć, strata min prawie 0, zobaczymy po tej sesji co z JSW:)
Batman Ja dziś dobrałem jsw
Batman Bartas_Gda w20 ma szanse jeszcze pocisnąć i jsw ma szanse jak dla mnie
Batman Bartas_Gda sprzedaż jsw nie jest raczej dobrym pomysłem
Bartas_Gda Batman ja sprzedałem JSW z minimalną strata i ustawiłem sie pod ABC
Bartas_Gda nie jestem w pracy obserwuje tylko trk pxm abc boryszew jsw i PEAKO
Bartas_Gda na JSW tez na razie walczą zgodnie z Batman Twoim wpisem
usher Batman a to info co zapodałem, uważasz, że neutralne? Alior wiadomo od dawna, ale po tak ogólnym artykule może jutro być różnie.
Bartas_Gda dziś fajny dzień GRI w portfelu +18%, PEKAO jak na razie 6%, Trakcja 4%, niestety JSW i na razie IST na minusie
usher Bartas_Gda nie boisz się Alior, PKO i PEO? Mają ponoć coś partycypować w mniejszym (niewiadomym) lub większym (Alior) stopniu przy rozliczaniu getback z obligatariuszami. Dla tych banków jutro może być mocno czerwone. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Panstwowe-banki-powinny-wesprzec-postepowanie-ukladowe-GetBack-przewodniczacy-rady-wierzycieli-7628882.html
Bartas_Gda alior na wsparciu
kuna jsw chyba nie koniec spadkow
hasior Marta tu wczesniejsza analiza JSW https://ppcg.com.pl/blog/analiza-spolki-jsw-kontrakty-i-akcje/
Bartas_Gda erbosss ja miałem tauron za ~1,86 sprzedałem z 6% zysku
erbosss Pochwalę się panowie, że dzisiaj ładny zysk zrealizowałem na energetyce. Bartas_Gda gadaliśmy o tym w okolicach wakacji, wtedy też Batman się przymierzał do LT na energetyce a potem odpuścił. Ja cierpliwie zostałem. Ostatecznie wszedłem w tauron lekko powyżej 2zł i uśredniałem po 1,7x ostatecznie miałem średnią 1,89. Dzisiaj wyszedłem po 2,19. (ok. 15% zysku). Dlaczego? Wykres mi się nie podoba:
Batman doważam jsw
Bartas_Gda jsw omg
kozineczka Słabe to JSW
laik JSW nie wygląda jakby chciała przestać spadać
Batman aktualnie mam L na w20 w40 cdr jsw pkn
fiorino wiec może jeszcze zlecieć troszkę Jsw
Batman ale coś wziąłem z jsw
Przemek (r) Batman jsw jest po sporym spadku i jakby w20 miało odbić to jest szansa na sporakorektę spadków
Batman Bartas_Gda Lop się ładnie na kontraktach zachowuje na jsw
Bartas_Gda Batman my z Przemkiem już na JSW jesteśmy
Batman jsw jest do wzięcia
Bartas_Gda Przemek (r) JSW może coś z tego będzie
Przemek (r) kozineczka dzisiaj JSW wziąłem na odbicie
kozineczka Podebrałam skromnie JSW i F51 na małą spekulacyjną podbitkę
Przemek (r) Bartas_Gda wolumen trochę się zwiększył na JSW. Trzymam kciuki za sesję odwrotu.
Bartas_Gda JSW się pdonosi
Przemek (r) JSW słabo i pogłębia spadki
Hoze JSW było złotym strzałem na S
Michał (a) JSW to WIG20, więc niestety nie analizuję.
Przemek (r) jsw wygenerowal znaczace obroty na ostatniej swiecy na interwale 2H
Michał (a) Na Alior nie widzę jeszcze żadnych pozytywnych sygnałów.
Bartas_Gda Przemek (r) ale zamknięcie słabe na jsw
Przemek (r) Na Jsw ladnie wolumen urosl
Przemek (r) Błażej (a) myslalem ze podzwigna kurs na jsw
Błażej (a) JSW na mocnym minusie, więc coś jest na rzeczy
Batman yyyy puszczą kghm ?
sebastian Ja liczę na wzrostowy Grudzień . KGHM może tu być czarnym koniem .
Błażej (a) na JSW zadziałał SL
groldominika J*bnie KGHM :) czy nie to też odwieczne pytanie
Bartas_Gda Batman a jak jsw widzisz?
Bartas_Gda Batman ja wziałem przed chwila jsw pojawił się popyt na 5 i 15 min
Bartas_Gda Batman spójrz na jsw
Bartas_Gda Marta JSW bardzo ostrożnie, już nizej zeszli
Bartas_Gda Marta jsw fajna świeca na 15 min
Marta sl poszedł na jsw
RVN masz 5 S na JSW od np 140, jest 130 chcesz odwrocic wiec puszczasz zlecenie K na 10 kontraktow, 5 z nich zamknie Ci S, a 5 zostanie nowych na L, czy zlecenie sie zamknie zalezy od popytu po cenie ktora okresliles
hasior mam S na JSW i chciałbym zamienic na L
Bartas_Gda Marta na jsw ~71,50 jest miesjcem na dobicue
Marta hmm jsw sie jakoś ruszyć nie moze
filip to jest perła w koronie obok Jsw czy Polimeks
Bartas_Gda Przemek (r) patrzę na jsw i tak szukam tego wsparcia na 72 ono takie raczej umowne
kuna Przemek (r) Ładnie jsw słucha Twojego wykresu
Bartas_Gda Przemek (r) możesz rozrysować ja JSW widzisz?
Przemek (r) Kuna nie wiem jak to patrzyłem na wykres JSW chyba jakiś przemęczony byłem bo nie zauważyłem, że kurs po spadku wybronił wsparcie na 72 zł wyznaczony w mojej analizie. Dlatego jest to w miarę fajne miejsce na zagranie spekulacyjne na odbicie spekulacyjne.
kuna na jsw 1h jest WFO , zobaczymy czy zadziała
Hoze Cie nie rozłaczyłna tym jsw
Przemek (r) Hoze tylko ze dalem jsw na zagranie na prsebicie 80 zl
Hoze jsw na mniejszym interwale
Hoze jak w 20 pojedzie do góry to i jsw podciagną:P
Przemek (r) kuna jsw troche slaby wolumen na tym spadku
kuna Przemek (r) jak widzisz jsw ?
Hoze troche slabo to jsw wygląda
kuna Przemek (r) sl na jsw pod cien świecy ?
kuna zakupiłem jsw na fix ,zobaczymy co z tego wyjdzie
Marta Batman czy widzisz to samo co ja na jsw 1h coś na kształt rgr?
Batman jak kghm walnie to będzie problem
Batman bronas16 jsw już sprostowałem
Batman tzn jsw
kozineczka Żegnam Panowie, dziś już bez patrzenia w monitor. Wszędzie SL ustawione CDR JSW i w20, może nic nie wytnie :P
Batman jak w20 ma się skorekcić lub spać to właśnie w jsw i kghm widze największą szansę że walnie dołem ale to subiektywna opinia
Batman kozineczka Dlaczego chcesz łapać jsw w tym msc jak wygląda chyba jagorzej ze wszystkich spółek z w20 ?
kozineczka Batman chyba kupie zaraz to JSW, już -4% to ile może spaść 1% , SL ustawie i tyle a szansa, że na koniec wyciągną wig20 spora. Oczywiście akcje bo kontrakty mało płynne jednak...
Batman kozineczka Wiesz co mnie ani kghm ani jsw na L jakoś nie przekonują
kozineczka Batman a jsw ? ciekawe miejsce na L
kozineczka A pisałam brać Lki na CDR. Batman uważasz, że JSW dobre miejsce na kupno ?
hasior na JSW ciekawa świeczka ok 11.15
filip Alior też mam statikę za darmo z 1 ofertą, 5 ofert - obrót lub 88,19
Mareksy alior też statice oferuję z 5 pozycjami?
sebastian Błażej (a) KGHM myślę, że powinien być w grudniu powyżej 100zl. Na W20 powinna być jeszcze cofka na 2140-2150 pkt i ostatni wzrost w tym roku ktory przebije 2296pkt na FW20Z1820. To tylko moje zdanie .
Błażej (a) Zdecydowanie ciekawie wyglada m.in. KGHM, który nie chce poddac sie presji podaży i walczy o utrzymanie w konsolidacji
Hoze zbyt ryzykowne lepiej brać S na cały wig bo tauron może być zbyt mocny :P
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK