Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Kwiecień 2025
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Wydarzenia

Analiza techniczna spółek: LPP i VRG.

Dwie spółki z sektora odzieżowego znajdujące się w różnym miejscu na wykresach.

Pierwsza spółka LPP to największa spółka w tym sektorze wchodząca w skład indeksu WIG20, która ma swoje sklepy na 3 kontynentach a jej kapitalizacja wynosi aż ponad 13 mld zł. Przy tak silnie rozbudowanej firmie czasami ciężko o mocne skokowe wzrosty przychodów co spółka pokazała w ostatnim raporcie przedstawiającym szacunki grupy za drugi kwartał 2019:
– zysk operacyjny 330 mln zł (+6 % r/r)
– przychody 2,22 mld zł (+8 % r/r)
– przychody w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) (+1,3 % r/r)
– zysk brutto 1 315 mln zł (+7 % rdr).

Druga spółka VRG (dawniej Vistula) dobrze się rozwija notując spore skokowe wzrosty widoczne w raportach miesięcznych. Ostatni publikowany raport obejmuje miesiąc lipiec a wyniki finansowe prezentują się następująco:
– przychody około 85 mln zł (+35,1 % r/r)
– przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym 51,1 mln (+60,1 % r/r)
– przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim 31,5 mln (+17,6 % r/r)
– marża ze sprzedaży 50,4 % (+3,1 % r/r).

LPP

wykres tygodniowy

wykres dzienny

Na wykresie z interwałem tygodniowym można wyrysować długi kanał spadkowy, który w tej sytuacji oznacza korektę kursu po mocnych wzrostach. Tworzenie się tego kanału spadkowego trwa od końca 2017 roku. Aktualnie kurs doszedł do poziomu, gdzie można wyznaczyć wsparcie w okolicy 7 000 zł a pierwszy opór znajduje się w okolicy 8 000 zł co wynika z luki spadkowej zaznaczonej na wykresie. Jeszcze jedna luka znajduje się przy poziomie 7 500 zł, która może stanowić jedynie przystanek we wzrostach. Tutaj warto dodać, że wskaźnik RSI na interwale dziennym wyszedł ze strefy wyprzedania i zaczyna się piąć do góry a dodatkowo oscylator MACD ładnie zawija do góry i jest bliski wygenerowania sygnału kupna, co jak możemy zauważyć pokrywało się w przeszłości z wzrostami. Średnie SMA100 i SMA200 znajdują się tuż poniżej oporu na 8 000 zł. Możemy tutaj zagrywać przy wsparciu.

Przykładowy LimAkt okolice 7 000-7 150 zł, SL poniżej 6 950 zł.

VRG

wykres tygodniowy

wykres dzienny

Kurs akcji porusza się zgodnie z wyznaczoną linią trendu w kierunku wyznaczonego oporu 4,35 zł. Na wykresie ponadto widać, ze kurs przebił linię korekty a teraz będzie się mierzył z oporem na 4,35 zł, który musi zostać przebity jeśli wzrosty mają być kontynuowane. Na wykresach wolumeny mają tendencję malejącą co jest moim zdaniem pozytywne. Najbliższe wsparcie stanowi krótka linia trendu wzrostowego. Pozytywnie wygląda również oscylator MACD, który się delikatnie obniża mając linie blisko siebie. Natomiast wskaźnik RSI znajduje się po środku między strefą wykupienia i wyprzedania. Zagrywamy na przebicie oporu.

Przykładowy LimAkt 4,37 zł, SL poniżej 4,24 zł.

Autor wpisu: Przemysław Witkowski


Przykładowy LimAkt, to jedynie nasz wewnętrzny umowny poziom wejścia.

Źródło – infostrefa.com


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje
Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.

Zobacz podobne analizy:



15 komentarzy

  1. bigaj pisze:

    LPP ma mocne fundamenty i planuje jeszcze sporo inwestycji, w dalszym ciągu to jedna z lepszych pozycji na rynku.

  2. Przemek pisze:

    LPP już w lipcu pokazało jak się szybko może odbić.

  3. Michał Michał pisze:

    VRG: Lokalny opór teraz się wytworzył przy 4,30 zł. Obszar wsparcia znajduje się przy 4,10 – 4,20 zł. Sytuacja w dalszym ciągu pozytywna.

  4. robson33 pisze:

    Mam pytanie techniczne. Jak jest prawidłowo – linie trendu wyznaczamy po cenach zamknięciach czy po High lub Low? Czy może nie ma to większego znaczenia?

    • Przemek Przemek pisze:

      Wg mnie powinno się wyznaczać po cenach zamknięcia ewentualnie jeśli pojawia się cień dolny albo górny na utworzonej świecy to po niej również można rysować linię trendu.

  5. Wrzucam link do analizy wyników za 2 kwartał https://www.analizyprezesa.pl/bez-kategorii/vrg-na-pierwszy-rzut-oka-duzy-progres/ której treść będzie dostępna dla osób nie zalogowanych w czwartek o godz. 12. W analizie użyłem podsumowania sytuacji technicznej zespołu gpwatak.pl z tego posta.

  6. Błażej Błażej pisze:

    LPP natomiast nadal broni wsparcia na 7000 PLN. Scenariusz trochę oddalony, ale wybicie 8000 zrealizuję formację podwójnego dna.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

mediolan lpp , dino już na zero
mediolan moja siostra pracowała w lpp i testowali przez 0,5 roku paski, torebki koszulki wszystko co produkują żeby zobaczyć czy coś nie pęka , urywa się, gdzieś szwy nie trzymają itd itd
Adam_ lpp -7%...
mediolan detal idzie żaba dino allegro to jest szansa na ccc i lpp
nowy LPP CCC podaly bardzo dobre wyniki wiec mysle ze tu nie powinno byc zle
Anon koku u mnie ASB leży i czeka na lepsze czasy identycznie jak ELT. Szybkie zagrywki robię na DAT, MSZ, EUR, PCO, JSW, CCC, CDR, 11BIT, LPP itd
Ed LPP wyniki dobre ale poniżej konsensus = będzie jutro promocja
koku kuna to zależy (jeśli chodzi o doświadczenia) ;) - certy mają swoje plusy dodatnie i ujemne, zależy jakie (np. turbo) i u kogo (ING, Raiffaisen). Największym ryzykiem jet kiedy papier bazowy jest w trendzie spadkowym, ale np. 1 dnia spada a następnego rośnie, wówczas po kilku sesjach pomimo spadku może nie być widać dużej różnicy (jeśli cert jest aktualizowany codziennie i spread duży: kupno/sprzedaż),ale np. przy LPP (spadku w piątek chyba wtedy max było -30% po tym "raporcie Hindenburga) i odbiciu na lewarze dało prawie 100% w poniedziałek (ale to naprawdę wyjątek)
mediolan DM BOŚ dodał Orlen i Cyfrowy Polsat do listy długich pozycji Spółki, które mogą - zdaniem analityków DM BOŚ - zachować się lepiej od rynku to: Asseco Poland, Asseco SEE, Benefit Systems, CCC, Cyfrowy Polsat, Decora, Grodno, LPP, mBank, Millennium, Neuca, Orlen, PKO BP, Tauron, Toya, Unimot, Vercom, Voxel. Według autorów raportu, gorzej niż rynek mogą zachowywać się natomiast akcje Inter Cars, JSW, Pekao.
kriss1975 Piaskun nie gram lpp , nawet nie wiem o co tam biega
Piaskun kriss1975 Może LPP trza wziąść?
Adam_ kriss1975 dzięki, czyli kaszana, chyba , że wolumen się pojawi , a może jutro promocję zrobią na LPP i CPS https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/wielki-konflikt-w-imperium-zygmunta-solorza-trojka-jego-dzieci-wyslala-alarmujacy-e/vyd33j7,79cfc278
Ed Lpp wyniki dobre ale poniżej oczekiwań czyli będzie promocji
nowy kriss1975 LPP tez ma co nadrabiac
koku kozineczka wiem, że certy to słaby produkt, ale przy większej zwale (albo rajdzie jak na LPP :)) dać mogą ładne % ;)
adamek Osobiście uważam, że jeszcze dziś dino odrobi z 5 % tego tąpnięcia. To tak jak z niedawnym tąpnięciem na LPP. Ktoś takiego newsa na pewno wykorzysta żeby dobrać papier w okazyjnej cenie.
Ed Ładne reko kupuj na lpp za 24tys zł
kozineczka guf guf jutro moze byz miana koni, dadzą odpoczac cdr cps lpp i odpala banki... pko ladnie wyglada do korekty w gore
Piaskun Adam_ VRG pewnie zrobia zjazd przed dywidenda żeby się obkupić
Adam_ Piaskun czekam na VRG znów na 3 zeta
kuna mediolan Otworzyłem shorta na LPP
mediolan kuna FW na LPP ?
kuna S lpp In
Ed + ccc i lpp i detal pod babciowe
blender z drugiej strony Alianz był mocno zapakowany w LPP Zobacz obrazek <LPP.jpg>
hessa Na LPP dojechali do luki spadkowej, przy której wcześniejsze odbicie zawróciło
mediolan LPP i Orlen robią +0,7% wzrostu na indeksie
blender Marshall Wace LLP shortuje chyba całego WIG :D już ma na LPP, Allegro, Budimex, JSW, PKN i CDR
defjohn ja wisze na S na LPP
mediolan kriss1975 jasne tam zagrali S ( spekulacja ) - LPP, ale zobaczymy co dalej z detalem
kriss1975 i mysle ze nie skończyła jeszcze ujeżdzania lpp, cel maja chyba w okolicy 10500
kriss1975 mediolan lpp wyniki petarda , tam akurat zleciała sie smietanka spekulacyjna
mediolan LPP, Dino ..? kto następny ? detal ?
defjohn ale rownowazenie cdprojektem czy lpp to im sie nie uda :P
Piaskun Zaraz się okaże że ktos duży zajął pozycję na spadki na Dino to poleci -20% jak LPP
kozineczka kriss1975 wczoraj napisales ale 3 cyfrowy i tak sobie pomyślałam, w sumie jak LPP i DINO przeżywają ostatnio gorszy okres to jakiś detal bedą ciagneli wiec pozostaje ALE :)
Ed Nawet Marshall skusił się na małe S na LPP
kuna kriss1975 dino wyniki słabe - pociągnie lpp jutro nie wiem .Banki to jest znak zapytania . Ja mam S na mbnk :)
kriss1975 kuna Dino , myślę że LPP nie skończył jeszcze tego co rozpoczą kilka dni temu , plus niech tylko banki przestaną rosnąć i pyk mamy 100 pkt w dół
defjohn korci mnie zagranie jeszcze raz lpp shorta
kriss1975 defjohn lpp nie polityczny i pograli az miło:)
defjohn LPP tez pograli :P
koku kozineczka też miałem takie wrażenie odnośnie ING, dlatego np. dla LPP kupowałem certy w piątek Raiffeisen'a
Anon LPP widzę że jednak nie wyciągnęli
pezet kriss1975 z LPP skonczyles zabawe ?
defjohn ja wzialem po 2314 5 kontraktow i pozbylem sie lpp Zobacz obrazek <Obrazek7352.png>
defjohn uf LPP zatapiane dalej
defjohn o matko ale sie sam rozegralem, nie zamknalem zlecenia stoploss ktory mialem wczesniej na LPP na 12900 i mi dorzucilo shortow tam wiec moja srednia znaczaco spadla i teraz raptem +200 zl :p oby jutro wyprzedali rano troche zebym sie tego pozbyl, nie mialem jak zerknac nawet, wstyd
kozineczka czy ja dobrze widze ze samo LPP > obroty od wszystkich z w20 ?
mediolan latają na LPP jak chcą !!!
mediolan LPP słabiutkie od 15 godziny
Anon a co to na LPP się dzieje, miało być up a ktoś uwala konkretnie
pezet dawac lpp w dol !
hasior ruszyła lawina na LPP
pezet kriss1975 pytanie czy juz skonczyli z lpp :)
mizarro LPP, Allegro, CDpro niech częstują i przewalają między sobą, ja skupiam się na innych.
kozineczka gratulacje zarobionym na lpp. Przykro sie patrzy, że jak na wig20 cos wiecej rośnie to musza uwalać inne spolki...
koku to ja też się pochwalę :) nie kupowałem akcji LPP a wziąłem małym pakietem (na zasadzie wejdzie to będzie miło a jak nie to strata która nie zaboli), ale z lewarem x4 cert RCFL4LPP2 po 52 grosze oddane dziś po 1,35. Ciekawe doświadczenie i lekcja jak napisał kriss1975
mediolan defjohn nie myślałem że tak odbije LPP
mediolan LPP i budimex trzymają rynek , a reszta z udziałem znaczcym w wig20 na minusach co daje -1,35 % gdyby nie było LPP i budimexu na plusach a na zero
mediolan kriss1975 ale z tym 35 % na LPP to strzał w 10 :):)
kriss1975 Anon tak zagrałem na lpp , jak juz wspominałem -40% na w20 zmusza do myslenia
Anon kriss1975 zapakowałeś LPP? Ja wykorzystałem ten sentyment do dobrania ASB poniżej 24,50, średnia 24,50 i mam nadzieję, że teraz już tylko up
Anon Cześć, na LPP solidnie kto zarobił
kuna macie rację jak LPP popuści, a popuści pod koniec sesji (realizacja zysków to banan się osunie . tak to widzę na ten moment
pezet mediolan masz racje dzisiaj LPP ratuje wig20
mediolan pezet gdyby nie LPP mamy spadek -1,2 % na w20
kuna pezet licze na realizacje lpp mam S 2376
mizarro szyderca667 " Chcesz pokoju, szykuj się do wojny" Zgadzam sie z pezet, Lpp i w mojej ocenie służy co wyciskania , mogą skakać po innych płynnych, kierunek na loonga mimo wszystko jest UP
pezet w przpadku realizacji na LPP pociagnie wig20 w dol
Ed Akcja na lpp idzie zgodnie z planem,))
mediolan strona LPP padła
mediolan komuś udało się zarejstrować na konfe LPP , bo jest problem
mediolan to czekamy na konferencję LPP
kriss1975 lpp na 14 k?
Misiek91 LPP chyba jednak da zarobić, wyniki spoko i o 10 na konfie prezes będzie sie bronił po ile oddajecie jak będzie luka up ?
Ed Według LPP raport Hindenburg Reasearch to element przygotowywanego od 5 miesięcy ataku dezinformacyjnego celującego w spadek kursu akcji spółki. Spółka nie wyklucza, że to działanie może być próbą przejęcia wpływów w LPP przez podmioty trzecie.
Ed LPP zwołało na poniedziałek na godz. 10 konferencję prasową prezesa Marka Piechockiego i wiceprezesa Przemysława Lutkiewicza - wynika z zaproszenia przesłanego PAP Biznes.
Ed Polecam po akcji z lpp sprawdzić które spółki nagle mają wzrosty sprzedaży od momentu startu wojny na Ukrainie Gdzie pojawiają się hity exportu jak Kazachstan, ZEA itp
blender LPP 1 mld obrotu
kuna kriss1975 kozineczka szyderca667 może ktos na kogoś sie w ku... i ten numer z Lpp zrobili . Taki dzień a oni taki numer zrobili
kriss1975 kuna ogólnie dawno nie było takich wiedzm , ale ja mysle ze to dzis co widzimy to zasługa lpp, chyba nikt sie nie spodziewał , nawet taki morgan
kriss1975 oj wyglada ze nie dadza dokupic na -40 lpp :)
kozineczka kriss1975 brak odbcia na lpp wiec docisk
pezet kriss1975 masz lpp?
hessa ciekawe czy jest dziś na rynku jakiś trader, który się nie skusił na akcję LPP :)
hessa jeszcze brakuję żeby LPP pozwało Hidenburga np na 10mld czy o ile tam spadła kapitalizacja :)
Dzikun coś jeszcze poza LPP tak ciągnie indeks w dół?
hessa a w rejestrze KNF brak krótkiej sprzedaży LPP
hessa już 3 dementi z LPP i zawiadomienie do prokuratury a na kursie minima
Ed Ładny obrót zrobią dziś na lpp
kozineczka kolejne oświadczenie LPP
kriss1975 kozineczka tak mysle ze ten numer z lpp nie na reke morgana , i musza teraz cos rozkminic , czyli pkn, kghm, alek , cdr up
kozineczka kriss1975 niefortunnie morganim to LPP weszło i musza czyms wyciagac :D
kriss1975 kozineczka tak , mysle ze to dobry pomysł , lpp -40 , alek +40 nic nie moze zginąc
hessa ciekawe czy amerykany będą wyciągać czy spiuszczać LPP
hessa prawie 500mln obrotu na LPP
kriss1975 lpp in 11500
Piaskun Ktoś bierze lpp w tej cenie?
Dzikun puścili lpp
hessa drugie ESPI LPP już bardziej konkretnie się odcinają od zarzutów
koku kriss1975 :) bardziej obstawiam, że smród wokół LPP spuści jeszcze CCC trochę niżej
kriss1975 pezet dobra to lpp , to twoja sprawka
kriss1975 mediolan wiedziałe chyba o tej akcji z lpp , i wczoraj podebrał S:)
kriss1975 koku nie mam pojęcia , ale uwazam ze ccc ma tyle wspolnego z lpp co ja z lotami w kosmos:)
koku kriss1975 na ccc też od razu pomyślałem, że dostaje rykoszetem, ale może ten rykoszet będzie się jeszcze odbijał, a nie tylko jednorazowo, jeśli wyprzedaż na LPP będzie kontynuowała
Ed Lpp tko ponad -40%
kozineczka pewnie dzisiaj po sesji LPP uruchomi swoich prawnikow. Może z rana w poniedzialek bedzie podbitka ale po takiej podazy to ciezko o odbicie V
Misiek91 pezet ostatni kurs LPP był 12900 jak otworza po 10000 to przy wadze 6,3 % LPP w W20 wog zjecie automatycznie o 1,4 % w dół czyli na -2,9 troceh ryzykowne
kriss1975 bylu a i jeszcze jedno wszyscy lukają na lpp , a tu Bogu Ducha winny ccc obrywa , rano podebrałem jak sie gawedz pomyliła z lpp
szyderca667 po ile jest lpp teraz, czy zawieszony?
Piaskun LPP lecimy na 10000zł równe
szyderca667 lpp ma wielkiego pecha, za duza spolka sie zrobila i jeszcze ten zarobek na s, spolka nie ma politycznego parasola ochronnego jak inne giganty 'praworzadne' EU
mediolan Były pracownik LPP, w rozmowie z Hindenburg Research, potwierdził, że sprzedaż aktywów była "fasadą" i że działalność w Rosji jest "bezpośrednio kontrolowana" przez centralę firmy
szyderca667 no lpp sporo straci wizerunkowo na tej aferze i odleci sprzedaz ro ru, bo teraz bedzie patrzenie na rece. Srednioterminowo wzrostow poza podbitkami moze nie byc, wazna rynek i PR spolki zaorany, do tego wyjcia pewnie fundow. Do wczorajszego poziomu to dlugo nie dojdzie wg mnie
blender 11 godzina 530 mln obrotu, przy czym 230 mln obrotu na samym LPP
koku kriss1975 mediolan kozineczka a to nie jest trochę tak, że to tajemnica poliszynela, ale kiedy jest oficjalne info (potwierdzone) to każda poważna instytucja nie chce być łączona z tym faktem i opuszcza pokład. LPP to przecież fundy i chyba lawina ruszyła, każdy może będzie chciał wyjąc póki jeszcze zysk albo niewielka strata do tego indywidualni inwestorzy i efekt domina
szyderca667 'Hindenburg Research to aktywiści, którzy wcześniej zatopili negatywnymi raportami spółki Adani i Nikola, a także Tether i zmusili Muska do kupna Twittera' to przeciwnik wagi ciezkiej dla lpp
szyderca667 powazne zarzuty stawiaja lpp, spolka 30mld kapitalizacji, armaty z 2 stron beda lecialy
mizarro polecam patrzeć na w20 bez LPP , ciekawie co
mediolan space boją się tykać LPP teraz i dla mnie na wykresie pierwsze wsparcie 14200 a drugie to na linii trendu 13000
mediolan amortyzują spadek LPP innymi spółkami ciągnąc je
blender https://stooq.pl/n/?f=1602541 Kurs akcji LPP zniżkuje o ponad 17 proc. po raporcie Hindenburg Research
blender LPP -18% Co tam się stanęło ?
mediolan LPP zawieszone na -19 %
mediolan Spółki, które w nadchodzącym miesiącu mogą - zdaniem analityków DM BOŚ - zachować się lepiej od rynku to: 11 bit studios, AB, Alior, Arctic Paper, Asbis, Asseco SEE, Benefit Systems, Comp, Decora, Eurocash, Erbud, LPP, Marvipol, mBank, Millennium, Neuca, Pekao, Vercom, Voxel. Według autorów raportu, gorzej niż rynek mogą zachowywać się natomiast akcje Asseco Poland, CI Games, Cloud Technologies, Comarch, Cyfrowy Polsat, Dino, Inter Cars, KGHM, PGE.
kozineczka bez bankow i dino, zeby w20 ruszyła to musza kupowac pkn lpp ale kgh, najwieksze udziały w indeksie
gface Ed LPP też, ale zielone, tylko świnka w tyle
mediolan pod co rożnie LPP, CCC i allegro..?
pezet detal rosnie CCC LPP. ALE a swinka stoi :)
mediolan Lpp i allegro to wzrost łącznie 0,7 %
mediolan LPP daje w wig20 obecnie +0,35 % ( a mamy wzrost 1,2%)
mediolan kriss1975 lepiej LPP i Dino niech poświecą na czerwono
blender tylko 2 spółki na czerwono CDR i LPP
Ed BM mBanku podwyższyło cenę docelową akcji LPP do 20 tys. zł, utrzymało rekomendację "kupuj
Ed BM mBanku podwyższyło cenę docelową akcji LPP do 20 tys. zł, utrzymało rekomendację "kupuj
Ed VRG odwołuje strategię p
mediolan LPP 0,01 cena :):) pekao 0,10 zł
mediolan kozineczka twoje faworyty nam trzymają w20 LPP KGHM ALE
Ed mediolan ale to dotyczy też innych lpp ccc itd
Piaskun mediolan może detal w końcu odpali LPP tez rusza czekamy na VRG
mediolan kozineczka LPP, Dino, PKN Orlen te 3 mają duzy udział, KGHM też
nowy LPP wczoraj slabe wyniki kurs -5% dzis +3 gdzie tu logika
Piaskun Adam_ VRG puścilem
Adam_ Piaskun tak,- PXN - VRG trzymasz jeszcze czy puściłeś ?
Adam_ piaskun VRG masz jeszcze ? jaki plan.... do 4 ? czy 5 :))
mediolan guf mam LPP wykres ale nie śledzę tego papieru bo nie ma jak grać tam na krótko... słaba plynnosc kontraktów
mediolan guf LPP nie aż tak bardzo , bani i Dino mają dużo
guf no ciekaw jestem jak to rozegrają, ważny moment, mediolan dasz wykres LPP? spory udział ma w w20, Zobacz obrazek <fwdyw.png>
mediolan LPP nowe plata na zimę rozdaje
Piaskun VRG czyżby w końcu odpalało
guf kriss1975 banki, orlen, dino i lpp trzeba
Piaskun VRG ładnie zbierają
Piaskun Sal zobacz VRG czyżby kolejna spółka po ccc do wzrostów?
Piaskun Anon pięknie CCC i LPP idzie jak burza ja jeszcze spoglądam na mniejsze spółki z sektora VRG,MON
kriss1975 Piaskun nie obserwuje lpp, mnie interesuje pco i ccc
Piaskun kriss1975 LPP,CCC gra pod 2 pracujące Niedziele?
Piaskun kozineczka LPP,CCC,VRG te spółki moga zyskiwać na umocnieniu złotego
Piaskun LPP jaki odpał
Ed Piaskun VRG ratuje biżuteria
Misiek91 No i łyknęło mi CCC, LPP i Dino jedzie inflacja 6,5 wynagrodzenia realne rosną więc ludzie wystartują po buty na zime ? :P
kozineczka pezet zmina koni, kety kghm lpp orange w gore, banki nieco gasna, szkdoa, ze jsw stoi
Ed Widzę że wskakują pierwsze fundy z S na odzieżówki lpp o ccc
kriss1975 do 6 miesiecznej bessy nie pasuje mi index bankowy , energetyczny który kończy korekte , i kopalnie , wiec nie wiem czym tu uwalic index , pepco , dino, lpp , za mały udział tak mysle
kriss1975 Piaskun złe rozumowanie , wybieram te które uwazam ze sa dobre do spekulacji w krótkim i srednim terminie , co mam spekulowac na msw, czy vrg gdzie kapitał o nich zapomniał i cena od lat w miejscu stoi?
Piaskun VRG się rozpędza ma gdzieś spadki
Piaskun Adam_ Na VRG we wrześniu masz prawo do dywidendy 6%
Adam_ Piaskun też liczę, że na VRG w końcu będzie się dobrze dziać
kriss1975 Piaskun VRG to chyba dla masochistów kwit , to cos przespało juz 3 porzadne ruchy na indexach
Piaskun Jan Koliański skupuje VRG....Ciekawy artykuł w Pulsie biznesu https://www.pb.pl/jan-kolanski-skupuje-akcje-vrg-1194109
Piaskun CCC ładne wzrosty LPP sie rozkręca
Piaskun space Monarri jakiś wyskok na wolumenie wyższym ciekawe jak VRG
walduci50 Kupilem dzisiaj LPP po13120 na wsparciu sma50 zobaczymy
walduci50 Lpp do brania na wsparciu 1350na pare% plynne hehe
Piaskun VRG jaki wolumen
mediolan LPP urwało 5 % w dół
kriss1975 hasior w/g donbasa i jego kolegi piaskuna to prezesi wszedzie to cwaniaki , tylko na msw i vrg sa nie skazitelni:)
Piaskun kriss1975 LPP i CCC perełki
Piaskun Ed LPP fajne zyski pokaże oni płaca z towar w USD także marze lepsze pokażą...
Ed Lpp czas uderzać na 20k
Ed Lpp jedziemy dalej i wyżej:;)
Ed Obroty lpp = dino ;) pewnie przypadek
Ed LPP +19% na koniec ;)
Ed Zobaczcie jakie obroty na lpp i dino vs reszta ;)))
Ed Ustawiają kurs Wig20 dziś przez LPP i Dino, szybka akacja idzie
Piaskun Ed LPP da kierunek reszcie spólek odziezowych?
Ed Lpp +17% szanuje graczy
Piaskun Sal ja po mału sobie skubie VRG
Piaskun Przemek (r) LPP ładna dzida obserwuje jeszcze z odzieżówki VRG Tylko oni jeszcze nie wystartowali
Piaskun kriss1975 tani USD,EUR to miód dla takich spółek jak LPP,CCC,VRG
Ed Lpp +10% ;)))
Przemek (r) Lpp rekomenduje wypłatę dywidendy w wysokości 430 zł na akcję przy kursie 1000 zł co daje 43% dywidendy Wow :)
Piaskun WTN mocc ciekawe co z taka spółka kal VRG?
Przemek (r) Piaskun vrg aktualnie kurs utrzymuje się nad średnia sma200, która stanowi wsparcie. Kurs powinien w dłuższym terminie powalczyć o przetestowanie poziomu oporu w okolicach 4 zł
Piaskun Przemek (r) a jak widzisz VRG?
Piaskun ppp VRG,MON,LPP,CCC moga znacząco poprawić wyniki
Piaskun Sal a co myslisz o VRG?
Piaskun Przemek (r) VRG jak widzisz?
Donbas78 VRG będzie rekomendować wypłatę dywidendy z zysku za 2022 rok ISBnews - Biznes 5 kwi 2023, 12:20
Misiek91 Jak widzicie LPP ? walczy na SMA200 na dziennym sporo się już skorekcili i wchodzą na nowe rynki
kriss1975 Donbas78 jedyne co lubie z vrg to marynarki, spółki nie obserwuje , to taka dobra dla emerytów
Donbas78 kriss1975 VRG jeszcze nie brału udzialu w odbiciu na swig80
Ed A jak idzie zimno to CCC i LPP
Ed Wyniki LPP słabiej niż rok temu a więc kupujemy
Donbas78 Przemek (r) VRG po wynikach ciągnie
Donbas78 Przemek (r) VRG w sumie jeszcze nie wybił z kanału?
Przemek (r) Donbas78 vrg bez praktycznie obrotów ale jeśli będą dobre wyniki to powinno mocniej rosnąć ze względu na dłuższą konsolidację. Kupno w tym momencie przy 3,3 zł nie jest złym pomysłem o ile pozytywny scenariusz wynikowy się sprawdzi.
Donbas78 Przemek (r) Monnari zobacz jak ładnie rośnie co myślisz o VRG jak widzisz tam wykres?
Donbas78 Maciejka wymiany jakieś...Teraz VRG jest w kanale jak wybije z niego droga na 4.00pln otwarta
Maciejka Donbas78 a co to za wolumen 07.09 na VRG? Kojarzysz?
Donbas78 Kam Monnari pięknie rośnie wziąłem VRG tu dość długa konsolidacja a wyniki na dniach miesięczne
Piaskun kriss1975 no i lpp
Triathlonista Piaskun a co do eur mam te same wnioski mysle ze ludzie beda chciec poczuc normalnosc po pandemii i beda swieta na bogato, licze tez na lpp
Ed W II kwartale roku obrotowego 2022/2023 zysk netto LPP spadł o 46 proc. do 246,2 mln zł i był o 4 proc. niższy od konsensu prognoz analityków.
Ed Ccc lpp itp płacą za ciuchy pewnie w USD także nie kumam tej radości na kursie
Piaskun Przemek (r) zobacz VRG fajnie wygląda na wykresie
Triathlonista Co myślicie o lpp? Kurs całkiem nisko, niby recesja w drodze i ogólnie słaby czas ale nadal zatrudniają nowych pracowników do e-commerce więc chyba nie tak źle u nich
defjohn Janek wczesniej wrzucalem LPP wykres, moim zdaniem na cienkim wolumenie zbijali i zaluje ze mam longa z 10000 a nie tych 9500/9700 jak bylo :P
defjohn LPP malym wolumenem zbili wiec gdyby sie skonczyla wyprzedaz to moze byc dobry strzal - na 50 DMA Zobacz obrazek <Obrazek6240.png>
defjohn LPP z co raz wiekszym potencjalem na 200 DMA Zobacz obrazek <Obrazek6237.png>
Ed LPP gwiazda ostatnich sesji
Ed wysoki kurs USD to przypadkiem nie lipa dla takich spółek jak CCC i LPP ?
space wyniki LPP chyba obarczone odpisami za Rosję i Ukrainę, tylko nie wiem czemu te odpisy nie są w 2022
space Ed a ile zysku w 4Q LPP ?
Ed Grupa LPP w roku 2021/22 miała 953,5 mln zł zysku netto, Grupa CCC miała, 223,4 mln zł straty netto. widać że CCC będzie rosło :)
Ed Wyniki lpp za 21 wyglądają ładnie
Ed Maciejka LPP też konkret od kilku dni
Ed Jest tam wizja LPP 30k
Ed LPP +7% szanuje :)
Przemek (r) Myślę że i asbis ccc oraz lpp na tym skorzystają
Ed pójdzie LPP
Przemek (r) Julabik lpp powyżej 10k zł moze dac sygnał do dalszych zwyżek
Julabik niech cetry ida za lpp
Ed Hmmm LPP to Ukraina?
Przemek (r) Anon wig Ukraina ruszyła więc i asbis i lpp ruszyło
Aron Ktoś wchodzi w LPP?
Ed Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 24 lutego, obniżyli cenę docelową akcji LPP do 13.020,2 zł z 22.030 zł poprzednio, utrzymując rekomendację "kupuj".
Ed Dobra nie ma co się jarać wzrost na DAX to zasługa głównie dwóch spółek Adidas i ubezpieczyciel. Adidas to efekt CCC i LPP dziś
Ed LPP +10% :))))))
Ed spadł śnieg na wschodzi i od razu CCC z LPP +6% :)
Przemek (r) Artykuł odnośnie Famur LPP oraz Amica jako spółki które mogą stracić najwięcej na wojnie rosyjsko-ukraińskiej https://pl.investing.com/analysis/3-spolki-z-gpw-ktore-najbardziej-odczuja-wybuch-wojny-na-ukrainie-200256405
Ed LPP zawiesza działanośc w Rosji
Drakkar7 Ed i wtedy LPP otworzy tam możliwośc kupna parówek;)
Ed Zaraz im tylko LPP zostanie
Błażej (a) jeszcze czekam co zrobi LPP ze sklepami w Rosji, póki co dzisiaj po sesji info o delikatnym zbyciu i nabyciu akcji wyszlo
Ed Bo chyba ekipa z LPP zapomniała że chcemy wprowadzać sankcje
Ed Ciuchów LPP
Przemek (r) podało przedstawicielstwo spółki LPP (LPP.PL), firma podjęła decyzję o zawieszeniu działalności na rynku ukraińskim oraz odpisaniu wartości wszystkich aktywów na Ukrainie o wartości 270 mln zł. Wszelkie działania zostaje podjęte na czas nieokreślony, do momentu przywrócenia stabilności na Ukrainie gwarantującej bezpieczeństwo pracowników firmy. Spółka zobowiązała się zapewnić wsparcie oraz pomoc pracownikom oraz ich rodzinom zlokalizowanym na Ukrainie. Obecnie niemal 5% sprzedaży firmy generowana jest właśnie na Ukrainie.
Ed a LPP ciagle cisza i robi biznes na Białoruś i Rosja ? brawo
Ed Czas banować LPP za pozostawienie otwartych sklepów w Rosji. Wstyd LPP
defjohn wiec LPP to sie bede pozbywac dzis
defjohn jakies odreagowanie na LPP
defjohn LPP to jazda bez trzymanki
Ed LPP -23%
Rudy102 a co z lpp sie zadzialo >
tomciu Maciejka LPP podobnie leci Obawy o lock w PL i byki mają żer
kozineczka to LPP tez powinno
mediolan Ed LPP ma chyba tylko 5 % udział w w WiG20
Ed mediolan LPP robi robotę
Ed LPP może w końcu pocisną ponad 2ok
Błażej (a) jest to najwyższa rekomendacja dla LPP.
Błażej (a) BOS od wczoraj z nową rekomendacją dla LPP na 22.030
Michał (a) Główne wsparcie na LPP leży przy 14 tyś zł. Główny opór to aktualnie 18 tyś zł.
Michał (a) lukaz Cześć, na LPP w dalszym ciągu brak większych sygnałów negatywnych. Dalej w trendzie wzrostowym który jest potwierdzany przez takie pozytywne świece jak 09.12.21 oraz 10.12.21.
lukaz Michał Cześć, coś o LPP ? jaki opór aktualnie ?
kozineczka karkalis tak ja mam S na LPP od 2 dni. RSI historycznych maxach
karkalis rozważa ktoś lpp na S?
Błażej (a) 10 grudnia Trigon wydał rekomendację dla LPP na 20200.00 zł. To najwyższa rekomendacja dla spółki.
Błażej (a) Dla przypomnienia JP wydał reko dla LPP na 18,2 tys. zł.
Błażej (a) Cena docelowa dla LPP od JPM została dzisiaj osiągnięta. Niecały tydzień po wydaniu rekomendacji.
mediolan kriss1975 jak widzisz wykres LPP ?
mediolan kriss1975 co mylisz o LPP na krótko ? czyli S
Ed LPP cel 22k to moje reco
kriss1975 Drakkar7 tak palto od lpp i trzewiki z ccc , albo na allegro mozna kupić :)
space kriss1975 gorzej jak LPP będzie już po 100k :P
kriss1975 space perła , co tu dużo pisać , Kiedyś .D.Miłek w jednym z wywiadów powiedział że przegoni LPP z ceną akcji , trzymam go za słowo:)
space kriss1975 lpp 600mln zysku q 3Q, ponad miliard w 2021 będzie, tak więc się ludzie nakręcają na spółkę
kriss1975 Drakkar7 aż się cisnie na usta , kupuj ccc , patrząc na LPP , ale zapomniałem ze obowiązuje sprzedaj ccc
Drakkar7 a LPP pod co idzie? zazwyczaj po wynikach była realizacja;)
mediolan defjohn zamknąłes bo nadala rozgrywaja LPP do góry
Ed brawo lpp
defjohn puscilem 2 shorty LPP, ciekawe czy splone :-)
lece przykład LPP ale to już było
Ed LPP po wynikach - czas na atak 20k za akcje
Błażej (a) LPP nieźle zareagował wczoraj przy SMA200 w okolicy 11700 zł. Byki nadal nie powiedziały ostatniego słowa.
Ed CCC, LPP
Ed no dobra to czy będą jutro ratować Wig20 jak CDR zrobi dobrą wyprzedaż ? CCC i LPP ?
Ed No to jak ccc to i lpp
lece popatrz na dino lpp i myśl
lece kupuj allegro orange sprzedaj lpp ccc dino
space a LPP na 20k ;)
Michał (a) mediolan U mnie na razie LPP odpada po świecy 06.10 oraz 07.10. Na 14.615 zł znajduje się teraz główny opór Pierw kurs by musiał przebić ten poziom.
mediolan Michał (a) co myślisz o CDR ? i LPP ?
Błażej (a) defjohn LPP jak zamknie się po obecnej cenie, to potwierdzi wybicie nad kolejną średnią kroczącą oraz wczorajsze doji. Short w tym miejscu raczej ryzykownie oceniam
defjohn na LPP probuje shorta :p Zobacz obrazek <Obrazek5834.png>
space ciepłe palto po 14 tysi od LPP na zimę też dobre
defjohn ciekawe czy to nie ubieranko na LPP bylo
hessa Paweł ja byłem przekonany do shortów i że na konferencji po 12 powiedzą to co na LPP tylko w mniejszym stopniu i łagodniej, ale widzę że tu już jakaś konferencja była i przekaz jest odmienny. Nie zmienia to faktu, że i takich mogą spuścić, bo to się często zdarza po wynikach - sprzedaż faktów.
defjohn a Rzezniczek to tak specjalnie na LPP ubiera? 50DMA jest dosc wazne Zobacz obrazek <Obrazek5823.png>
Ed Wolą LPP
Ed ALE -6 to LPP +6 i jest okej
Ed LPP i JSW łykają jak pelikany
Ed LPP tez widać że siedzą tu i rozdają karty
Ed CDR out LPP in taka akacja poszła :)
Ed LPP też szacun :)
Ed to może teraz trochę LPP pociągnie pod braki towaru, wyższe ceny zakupu itp :)
Ed S na LPP ładnie
Błażej (a) mocny spadek zaliczył LPP, który jednym ruchem wybił m.in. dwie ważne średnie kroczące.
defjohn LPP
Julabik LPP ma problemy z dostawami z Chin i notuje wyższe ceny produkcji n
Michał (a) tomciu LPP w końcu nie wziął pomocy z tarczy covidowej PFR.
tomciu Tak właśnie było w przypadku LPP. Firma wycofała się, ponieważ procedury z poprzednich miesięcy miały zastosowanie wobec innych wyników finansowych. A po odbiciu te wyniki się zmieniły. LPP wzięła pieniądze na dofinansowanie wynagrodzeń, ale z pożyczki zrezygnowała.
tomciu Michał (a) pożyczki covidowe Tylko teraz doczytałem że LPP miało tylko żywy i skarbówkę PFR zrezygnowali
tomciu Ed a nie wiesz czy LPP już rozliczeni z PFR?
Ed no i gacie z LPP
Ed myślę że czas na powrót pompy na LPP
Ed odpalamy LPP
Michał (a) gabat46 Takie świece też były w przeszłości wiele razy. LPP dalej w trendzie wzrostowym.
gabat46 Na fixie LPP przemieliło się 60mln zł. Any idea ?
Ed LPP to lepsze niż covidówki
Błażej (a) LPP kolejny raz potwierdza istotę średnich kroczących, konkretnie SMA50, od której kurs rośnie ok 5%.
Ed LPP ładnie grane od rana oby tak dalej cel 20k
Janek piotrlotr ładnie short na LPP Ci zarabia :)
space na LPP znowu palta po 14k sprzedają
Piaskun VRG rekomendacja prawie 4,00pln nieżle
Ed Lpp silny papier
space Ed na lpp to zaraz palta po 15k będą sprzedawać
Ed są lepsze bańki niż stalówki :) CCC i LPP moje ulubione
Przemek (r) space na tle LPP tamte spółki są niso wycenione
space Piaskun LPP wycena niska ?
Piaskun kriss1975 teraz to odzieżówka do obserwacji bo 2q był świetny obserwuje WTN,VRG,MON,SOL,RDN a na tle LPP wycena niska tych spółek
kriss1975 tomciu gucci , armani w tym chodzi Polak , a nie w lumpach od LPP , czy innego h&m :)
tomciu Swoją drogą wg OLX prawie 40proc Polaków planuje zakup nowych ciuchów przed wyjazdem na urlop . Paliwo dla LPP
Piaskun VRG to jednak lipna spółka
space LPP na 20000 ;)
Michał (a) LPP powoli wybija opór 13.950 zł. Główne wsparcie leży przy 12.500 zł. Dalej można zagrywać pod pozytywną świecę z dnia 18.06.21 oraz pod aktualny trend wzrostowy.
Błażej (a) Na LPP dopiero wybicie 13560 zł EOD zachęcić mogłoby do korekty.
Błażej (a) LPP pomimo wyśrubowanych wskaźników nadal z presją na nowe szczyty.
Marianus89 Ed lpp jest o tyle gorze ze jest znacznie drozsze
Ed Patrząc po C/Z do LPP już bliskie jak balon BML ;)
Ed 20k na LPP samo się nie zrobi ;)
Ed Marianus89 LPP lepsze ?)
space Ed no właśnie te eSy mają wpływ, bo najprawdopodobniej robienie ATH na LPP to fundusz zamykający pozycję
Ed Przykład LPP najlepszy
Błażej (a) widzę że fundusz grający na spadek LPP zszedł poniżej 0,5%.
koku Bartas_Gda (r) gość jest straszny, ale na VRG się nie obrażam bo dało zarobić ????
Bartas_Gda (r) koku on mnie od VRG odstrasza
Bartas_Gda (r) koku nie ma Mazgaja już w VRG?
koku kriss1975 myślisz, że korekta będzie głębsza? to co wtedy grać? brać Ski? np. PKP wygląda bardzo ciekawie. btw - nie wiem czy czytałeś ale Pana Mazgaja nie ma już w RN VRG ;)
Błażej (a) AKO Capital LLP możliwe że zmniejszy swoje zaangażowanie w shorta po dzisiejszym wystrzale na kursie LPP
space Ed lpp to w czasach zarabiania miało c/z 30-60. obecnie jesteśmy na historycznych poziomach, więc nawet nie ma co liczyć c/z. balon i tyle.
Ed tomciu no to manna dla CCC i LPP ;)
Michał (a) Piaskun Tylko te spółki to już sporo urosły (odzieżowe). I szczególnie VRG. Ja już chyba kilka miesięcy temu Tobie nawet pisałem przy 2,00 - 2,50 w przypadku VRG, że właśnie jest czas na ewentualną inwestycję.
morlinek92 Mallo co do potrzeb ubraniowych to uważam, że będzie wzrost. Pandemia sprawiłą ze większość przytyła wiec nowe ciuchy trzeba kupić, później schudną to do starych wracać? Podejrzewam, że dzieci sporo się narodzi bo ludzie czekali na popandemie znowu ciuszki, wakacje no to nowe sandały, czapeczka, okulary, itd. Widziałem co się działa w wiosce jak i dużym mieście jak tylko otworzyli sklepy. Największe kolejki były do LPP, CCC i innych odzieżówek.
Michał (a) LPP też na zbliżonym poziomie co w 2018
space a LPP to drogie jest, tam c/z zwykle oscyluje w przedziale 30-60
Piaskun Ed LPP fundamentalnie to najlepsza spóla z sektora...
Ed Oby tylko LPP zysku nie pokazał to do 20k dojdą
Błażej (a) jeszcze nie szukałem wyjaśnienia dla którego World Quant siedzi na shorcie na LPP od kwietnia
Błażej (a) Piaskun zagram na spadek LPP gdy indeks WIG-Odziez wybije 6500 pkt :)
tomciu VRG jest przyczyną i skutek
Błażej (a) Eminence Capital, LPP zwiększył shorta na CDR z 0,67 do 0,85.
Ed LPP to chyba obecnie większy balon w wycenie niż Covid team a podobno pójdzie na ponad 20k :)
space tomciu hehe, jak LPP też dywa ze straty będzie wypłacona
space vrg strata
Ed A Lpp nac22
mediolan LPP rekomendacja poranna kupuj działa jednak
Ed jak już BOŚ daje kupuj LPP to znak że mega balon
tomciu VRG zainwestuje w nowy koncept sklepów Wólczanka https://retailnet.pl/2021/05/11/86191-tylko-u-nas-grupa-vrg-prezentuje-nowy-koncept-salonow-wolczanka/
Błażej (a) Jak wynika z rejestru krótkiej sprzedaży fundusz grający na spadek kursu LPP jeszcze nie zrezygnował z pozycji.
Błażej (a) ale tak jak napisałem, sytuacja prowzrostowa na kursie nadal trwa, dodatkowo potwierdzają ją dobre nastroje na innej spółce z WIG-Odzież, LPP, która notuje historyczny szczyt.
mediolan inwestorzy wczoraj poszli do galerii zobaczyć czy sklepy są otwarte LPP i CCC Monnari i mówią Morawiecki nie kłamał
Ed LPP ładna pompka czy już najdroższy w historii ?
Ed gwiazdy CCC i LPP podały cyfry za Q1 - były jakieś szacunki i oczekiwania ?
Ed Analitycy Ipopema Securities, w raporcie z 26 kwietnia, podnieśli wartość godziwą dla akcji LPP do 9.950 zł z 8.500 zł wcześniej, a dla akcji CCC do 117 zł z 82 zł poprzednio. Dla obu spółek podtrzymana została rekomendacja "kupuj
Ed To teraz S na LPP i zarabiamy w dwie strony
Błażej (a) LPP w interwle miesięcznym zamknął się najwyżej w historii.
Ed Dobry balon ten LPP także prawo do obrony;)
Drakkar7 świat się kończy honoru wiguni broni tylko LPP na szczytach;)
space Ed lepiej kupić LPP na ATH bez zysków, może wrócą do zysków i znowu będzie c/z 60
Błażej (a) widzę, że LPP zetknęło się dzisiaj z 10.000 zł
space Błażej (a) a to nie dziwne, skoro LPP wchodzi na ATH, z tymi wynikami co pokazali
Błażej (a) od wczoraj na LPP na spadki gra AKO Capital LLP
space LPP idzie na ATH
Ed LPP podał ładne minusy tak więc jedziemy dalej ponad 10k za akcję
Ed Jak tam C/Z na LPP ?;)
Błażej (a) Vrg de facto od kwietnia wystrzeliło o 28%
Mallo VRG to spółka dużo "cięższa" z uwagi na kapitalizację
Błażej (a) Kurs wtn wzrosł r/r o ponad 41%, vrg i mon po ok. 32%.
Ed VRG zachowuje się słabiej ?
Piaskun Błażej (a) 8mln zysku za cały 2020r lepiej niż VRG,MON
Piaskun kriss1975 Wittchen może być kolejnym po VRG motorem dla wig odzież
mediolan VRG info o transakcjach
koku kriss1975 ja podobnie byłem ustawiony i finalnie skończyło się 2,87, ciekawe czy nie będą chcieli zejść niżej jak ostatnio. VRG próbowałeś? Jak zamknąłem pozycję, ale trochę kusi ponownie ;) chociaż nie lubię pana M
mediolan Piaskun Ty dzisiaj zwyciezca sesji VRG
Piaskun kriss1975 no to nas fundy wystraszyły na VRG
Piaskun koku na VRG to fundusze rządza także ciężko przewidzieć
Piaskun VRG ładnie poszło ale teraz przed Oporem mocnym jest także ostrożnie
koku kriss1975 widziałeś jak VRG ruszyło.... chyba Pan Mazgaj się postarał ;)
mediolan kriss1975 typ dla Ciebie VRG piaskuna....strata a do góry idzie :):)
Sal Piaskun oczywiście miałeś rację z tym VRG. Cierpliwi zostaną nagrodzeni ;)
Sal Wiele rzeczy się na świecie zmienia, ale pewne są stałe. Jak to że Piaskun skorzysta z każdej okazji i zachwali VRG. W sumie to fajne. Stwarza takie jakby poczucie bezpieczeństwa :)
Piaskun kriss1975 VRG fajnie idzi po 2/3% dziennie
bylu ofe tak spokojnie prowadzą te vrg
bylu Piaskun masz vrg?
Piaskun bylu VRG do 3,20pln ma szanse Tuszkiewicz pozytywnie ocenia
bylu vrg jeszcze za 96tys do kupienia i 3zł
koku Michał (a) jeśli mogę wrócić do VRG to oporem dość znacznym będzie 3,0-3,05?
Michał (a) Na VRG pozytywny sygnał wystąpił przebijając 2,70 zł. Teraz aby wykres dalej pozytywnie wyglądał to by nie mogło dojść do stałego przebicia 2,70 zł. Jeżeli kurs odbije się od tego poziomu to będziemy mieć nowe wsparcie i wstępne wyjście z konsolidacji.
Piaskun MON pięknie wzrosty może VRG zacznie pogoń
space Piaskun a jakis powód jest na vrg do wzrostów ?
Piaskun space VRG zrobi 3,00zico?
koku kriss1975 z odzieży posiadam najlepszego muła VRG :D no i CCC of kors
tomciu Prezes Piechocki z LPP o tym co się sprzedaje Dziś ludzie do czegoś innego potrzebuj:a odzieży. Widzimy. że np. ubrania ,.formalne''. bardziej elegainckie czy do biura nie cieszą się takim zaintcresowanic1n jak kiedyś. Sprzedają się źle. Od koszul męskich przez damskie bluzki. garsonki ... Klienci kupują głównie odzież casu-alową-dresy. leisure. home wear ... Ale to akurat nie powinno dziwić. Obserwujemy natomiast inny typ zmiany zachowań konsumentów, który ma wpływ na nasz biznes: ludzie nie mogą lub boją się podróżować, więc te wszystkie atrakcyjne z ?turystycznego" punktu widzenia największe centra handlowe odnotowują najbardziej dramatyczne spadki sprzedaży, a z kolei mniejsze centra retail czy obiekty lokalne są w bardzo dobrej kondycji a wraz z nimi sklepy naszych marek. To cierpienie wielkich jeszcze potrwa, niestety. Prędko do podróżowania nie wrócimy. To z kolei skłania nas do myślenia bardziej lokalnego.
kriss1975 Drakkar7 vrg to muł i nawet nie zerkam
Drakkar7 kriss1975 ale VRG stoi:)
Piaskun Błażej (a) chyba cały sektor startuje zerknij na VRG,SOL
Piaskun space MON ciekawe ruchy robi no ale to nie CCC czy LPP raczej dużo młodzszy brat
Piaskun space VRG zaczęli kasać to tez może być ciekawe
Piaskun Michał (a) ppytanie jakis większy opór na VRG 3,00pln?
Piaskun Michał (a) zerknij na VRG czyżby chcieli wybić?
Piaskun VRG startuje
Ed Skonsolidowane przychody VRG w marcu 2021 roku wyniosły około 60,1 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 40,3 proc. w porównaniu do marca 2020 roku - poinformowała spółka w komunikacie.
Błażej (a) Fundy mają jeszcze shorty na CDR, 11B i LPP
kriss1975 space vrg to się ocknie jak na wiguni przyjdzie spłuczka i ten znów zaliczy 1,80
Piaskun space VRG na wiosenkę powinno wybić....
space vrg to ciekawa konsola się zrobiła, jak na xtb. miękiszon nowy
kriss1975 Piaskun na czym innym teraz skupiam uwagę , vrg dopóki nie wybije nad 3 zł to szkoda czasu
kriss1975 Piaskun to moż vrg podskoczy z 2% rano :)
Piaskun kriss1975 jutro wyniki na VRG za luty powinny być chyba lepsze niż za styczęń po otwarciu galerii...
Piaskun Michał (a) okey dzięki....Cos gadają o powrocie do wesel być może VRG w końcu wystartuje ...Technicznie spółka w boczniaku....
kriss1975 Piaskun nie zerkam na vrg , wypadła całkowicie z kręgu zainteresowań , niech się dalej sami bawią kursem +/- 5% . spółka przespała całe odbicie od marca 2020
Piaskun kriss1975 no dokladnie jak widzisz VRG?
Sal nemooo A zakaz szalików, to VRG spadnie ;)
Piaskun VRG już nie chcą wywalać powinno również wystartować
space tylko vrg nie ma asa w zanadrzu żadnego. takie tam miętolino i jescze co chwilę newsy że nie zrobią dobrego zysku
kriss1975 Piaskun roczna hossa na vrg :) Zobacz obrazek <Obrazek4905.png>
Piaskun Sal VRG nie miało strat siegających blisko 1mld pln...
Piaskun Sal nie wiem czy spuszczą poniżej 2,60 VRG
Sal Miałem po korek VRG ale powoli wyprzedałem. Poniżej 2,5 raczej już nie spadnie, za dużo wzięli w tych rejonach. Teraz widać powolną zbiórkę przy 2,6-2,7. Ale rzeczywiście po co siedzieć na czymś co nie wiadomo kiedy ruszy skoro są szybsze tematy. Jak wreszcie pójdą w górę, zawsze można dołączyć. Niech pokażą wreszcie jakieś dobre wyniki zamiast opowiadać w wywiadach, póki co wskażnikowo spółka droga
kriss1975 Piaskun vrg miało na wyciągnięcie ręki answera , dlaczego tego nie wykorzystali to ja się zastanawiam po dzień dzisiejszy
kriss1975 Piaskun vrg to gniot większy niż xtb , za moment bedzie rok czasu jak się hossa zaczeła a on w czarnej dup...
Piaskun kriss1975 mnie zastanawia VRG moim zdaniem to niedoceniona spółka
Piaskun VRG "Pierwsze dwa tygodnie lutego należy uznać za bardzo dobre. Mieliśmy udane otwarcie, klienci wrócili i dopisali. Ku naszemu pozytywnemu zaskoczeniu sprzedaż internetowa nie ucierpiała po otwarciu salonów, utrzymaliśmy wysoką sprzedaż, taką jak mieliśmy w styczniu. Sprzyja nam zimowa pogoda" - powiedział wiceprezes
Piaskun Błażej (a) VRG jak widzisz na wykresie?
Sal Wywaliłem do końca VRG. Teraz niech leci na 3 i wyżej, droga wolna ;)
Drakkar7 kriss1975 ale oni teraz nie do końca covidowi;) lakiery będą robic dla lpp
Drakkar7 Sal nie wiem to VRG to już męczące jest chociaż kiedyś pewnie ruszy;)..... bo to zbieranie od słabych rąk trochę już trwa;)
Sal Drakkar7 Żeby nie było , że bez uzasadnienia to VRG z powodu a) otwarcia galerii handlowych, b) wygaszenia konfliktu akcjonariuszy i wyzbierania podazy od słabych rąk
Sal Drakkar7 VRG ruszy
lskibinski Vrg nie mam;-(
lskibinski Sal ty o vrg, ja o cig:-)
space ja tam vrg sprzedałem miesiąc temu po 2.75 i mam swięty spokój od tego miękiszona
Sal lskibinski Wyhamowanie konfliktu akcjonariuszy powstrzymało wzrosty, ale w dłuższej perspektywie jesty korzystne dla VRG
lskibinski Sal vrg to dziwny papier. Miałem go w maju chyba i wciąż od tego czasu jest na tym samym poziomie, a przecież odzieżowka była brana
Sal Te 2,62 na VRG to nie jest pewnie jakiś techniczny opór już, ale zapamiętałem jako taką magiczną liczbę poniżej której jak spadało to leciałó na dłużej niżej. A jednak na 2,50 co mieli zebrać to chyba zebrali
Sal VRG przechodzi przez 2,62. Z braku cierpiwości wyzbyłem się większości papiera, ale nadal uważam że na wiosnę te 4 zł może zrobić
Ed Grupa LPP szacuje, że miała w czwartym kwartale roku obrotowego 2020/21, czyli w okresie listopad 2020 r. - styczeń 2021 r. 2,18 mld zł przychodów i 35 mln zł zysku operacyjnego - podała spółka w komunikacie. W analogicznym okresie rok wcześniej przychody wynosiły 2,724 mld zł, a zysk EBIT 295 mln zł. LPP szacuje, że marża brutto na sprzedaży LPP wyniosła 1.135 mln zł (spadek o 20 proc.), a koszty operacyjne sięgnęły 1.010 mln zł (spadek o 3 proc. rdr). Powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2021 roku wyniosła 1.438 tys. m kw. (wzrost o 17 proc. rdr). Grupa LPP ma opublikować raport finansowy za IV kwartał 2020/21 29 kwietnia 2021 roku. (PAP Biznes)
lion83 Vrg wymiana akcjonariatu ? Zobacz obrazek <Screenshot_2021_01_29_14_35_15_748_pl_asseco_mpromak_android_app_bre.jpg>
kriss1975 sandał i lpp jedyne zielone wyspy , świat oszalał:)
lion83 VRG może ktoś jakieś kreski porysować. Wygląda jakby był trójkąt. Może jakieś wybicie pod info o otwarciu galerii ?
Ed zamknięte sklepy Nam służą :) LPP +7%
space LPP rośnie bo pewnie chce jakąs fajną stratę zaroportować ;P
nemooo Piaskun jak na lpp to chyba całkiem spory ten obrót
nemooo lpp ciśnie w górę ponieważ...?
lion83 VRG czy szykuje się wybicie z trójkąta ?
lion83 VRG http://biznes.pap.pl/pl/news/simple/info/38238288
lion83 VRG pod kolejne otwarcie galerii handlowych ?
Ed lion83 podam Ci w ciemno;))) ccc amrest vrg....
lion83 Na VRG przetasowania pełną parą
Luk 4ms umowa z lpp a mnie przy kompie nie było :|
lion83 VRG Warszawa, 07.01.2021 (ISBnews) - Grupa VRG oczekuje stopniowego powrotu do normalnych warunków w branży handlowej w drugiej połowie bieżącego roku, wynika ze słów wiceprezesa Radosława Jakociuka. "Byliśmy dobrze przygotowani na to, aby podążyć za trendami konsumenckimi i dopasować ofertę do bieżących oczekiwań. Sukcesywnie zwiększaliśmy udział segmentu casual we wszystkich markach odzieżowych. W obliczu pandemii z większą stanowczością podeszliśmy do optymalizacji sieci handlowej. Zamykaliśmy nierentowne salony. Kolejne lokalizacje dobieramy ostrożnie. Inwestowaliśmy w e-commerce, dzięki czemu spółce udało się podwoić udział online w sprzedaży. Zakładamy, że te trendy będą oddziaływać na działalność grupy również w przyszłym roku. Spodziewamy się stopniowego powrotu do normalności w drugiej połowie 2021" - powiedział wiceprezes Radosław Jakociuk, cytowany w komunikacie. VRG podało, że na wyniki grupy w IV kw. 2020 roku istotnie wpłynął rozwój pandemii, a w szczególności decyzje administracyjne dotyczące zamknięcia salonów stacjonarnych grupy, znajdujących się w galeriach handlowych. "Przez 4 ważne dla wyniku tygodnie czwartego kwartału VRG mogła prowadzić sprzedaż wyłącznie w kanale online. W tym czasie spółka inwestowała w ruch e-commerce i uruchomiła działania mające wspierać sprzedaż online m.in. startując wcześniej z promocjami. Dzięki temu, w grudzień marki grupy weszły z bardzo dobrym momentum w kanałach e-commerce. VRG odnotowała rekordowe wyniki sprzedaży online na Black Friday" - czytamy w komunikacie. Po otwarciu galerii handlowych stopniowo obserwowano odbudowę popytu, czego efektem były zadowalające wyniki sprzedaży marek odzieżowych i dobre wyniki sprzedaży W.Kruk w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia. "Mimo administracyjnego lock-down salonów stacjonarnych w galeriach handlowych oceniamy, że grupa dobrze poradziła sobie ze sprzedażą w kluczowych dla handlu tygodniach poprzedzających okres Bożego Narodzenia. Grudzień był zdecydowanie najlepszym miesiącem kwartału" ? powiedział Jakociuk. Wcześniej spółka podała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez grupę VRG w grudniu 2020 r. wyniosły ok. 130,7 mln zł i były niższe o ok. 17,1% r/r. W całym 2020 r. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 853,4 mln zł i była niższa o ok. 20,1% w skali roku. Zdaniem prezesa Andrzeja Jaworskiego, grupa VRG wyszła wzmocniona z próby, jaką był 2020 rok i pandemia. "COVID-19 przyspieszył w grupie zmiany, które przyczynią się do większej stabilności naszej działalności w długim terminie. Dzięki wcześniejszym inwestycjom, dynamicznie rośliśmy w kanale online. Wykorzystaliśmy wzmożony popyt, zbudowany dzięki efektywnym wydatkom na marketing on-line i przemyślanym promocjom. Sukcesywnie doskonaliliśmy procesy logistyczne, aby coraz sprawniej obsługiwać zamówienia klientów e-commerce. Wykorzystanie doświadczeń marek z grupy i wsłuchiwanie się w głos klientów będzie pozytywnie wpływać na sprzedaż internetową również w następnych kwartałach" - powiedział Jaworski. VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. (ISBnews)
lion83 To już lepsze chyba VRG może też strata ale dużo mniejsza i jeszcze mają jubilerstwo.
Sal VRG chyba pozamula trochę dłużej, przelozyli NZW na marzec
lion83 VRG 11.01 NWZ kto będzie rządził w spółce ?
lion83 VRG arkusz zleceń co raz ładniejszy
lion83 VRG czy po nowym roku będzie powyżej 3 złotych ?
lion83 VRG ładnie zaczyna
lion83 VRG rusza już 2,70
lion83 Sal ja VRG mam sprzed pandemii się zoptymalizowałem i trzymam tam w 2021 będzie 5 zł wg mnie
Sal lion83 Wszędzie pompują, może i VRG zaczną ;) Doszukałeś się wiadomości jak poszedł skup Ipopemie ?
Ed LPP ładnie rosnie pod zamknięte galerie i podatek handlowy :)
lion83 VRG wsadzą na widły ?
lion83 Na VRG jest tak mało akcji, że jak będą chcieć to 5 zł w momencie
lion83 Ed VRG ma moc pana Mazgaja
lion83 VRG może pomału będzie się wspinało przed 11.01
lion83 VRG Ciekawe czy walczą dalej o akcje i szkoda, że nie przekłada się to na realny wzrost kursu
lion83 Vrg posiada ktoś jakieś info jak zakończył się skup ?
lion83 VRG kolejny strzał Zobacz obrazek <Screenshot_2020_12_23_14_19_56_031_pl_asseco_mpromak_android_app_bre.jpg>
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK