Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Marzec 2019
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Wydarzenia
MAR
22
EXPO INVEST CUFFS - Kongres Inwestycyjny
Kraków 08:00
MAR
23
EXPO INVEST CUFFS - Kongres Inwestycyjny
Kraków 08:00
Dodaj wydarzenie
Dodaj wydarzenie +

Prairie

Komentarze z shoutboxa

loko Dzis walne na JSW, moze cos powie prezes o Prairie, wtedy mozliwy ruch tam
k0gi zeby 1,10 na prairie peklo
k0gi kramrok PRAIRIE nie ma pary ,,,, musi pojsc jakies info
k0gi erbosss i PRAIRIE i JSW ruszyly w gore na wysokim obrocie, wiec chyab sie dogadali dogaduja i pracuja nad szczegolami
k0gi erbosss JSW to niedlugo komunikat o przejeciu prairie da, i ciekawi mnie jak na to zareaguje rynek, i jak przejma PRAIRIE i skad kasa na to
k0gi I prairie, w Australii 20procent na plusie
k0gi no fajnie dzis :D CDR bardzo ladnie przebil 186, WSE elegancko podskakuje, JUJUBEE tez niczego sobie, PRAIRIE lepiej niz dobrze tylko liczylem ze GETIN dzis poleci ponad 1,8x, tak czy siak moj portfel jest zadowolony i uśmiechnięty
k0gi Przemek (r) siedze z certami CDR, akcjami PRairie i Getina oraz WSE
k0gi Prairie trzeci raz atakuje 1,1
k0gi kramrok ale wiesz, kwestia jak JSW to przejmie, moze PRAIRIE odda akcje im a na pozostale bedzie wezwanie, moze bedie mega dodruk, ciort wie
k0gi nie no 1,4 to moze spokojnie, ale generalnie, gdy mieli koncjesje i PLANY budowy dwoch kopalni spolka byla nawet 2,4. JEsli przejmie JSW to jets koncesja spokjnie pozwolenie na budowe kopalni z czego jednej nie beda budowac bo,,, JSW chce z sasiedniej kopalni tunelami przejsc do tyc hzloz wiec koszty spadaja znaczaca w porownaniu z planami PRAIRIE,,,,,
k0gi PRAIRIE puscili, 1,10 i teraz koryguje
k0gi kramrok raba na prairie moze byc teraz naprawde niezla pompka
k0gi mam sporo prairie
k0gi PRAIRIE na oporze
k0gi PRAIRIE jak sie zerwało ze smyczy !
k0gi rozmawia z prairie i mysli nad sposobem finansowania zakupu
k0gi krzysieksisiek JSW rozwaza emisje ,,,,, zeby miec kase na Prairie, o ile sie dogadaja
k0gi prairie rano wzialem 89
k0gi Prairie pieknie ! wzialem po 1 zł z obawa ale cudnie odbilo
k0gi prairie rozwalaja opor 1zł
Michał (a) k0gi Pierwsze wsparcie jest przy 1,00 zł. Ja w Prairie nie inwestuję.
k0gi a jak widzicie Prairie, przebilo 1,08 czyli na ta chwile chyba wzrosty zakonczone na jakis czas. Gdzie w dol powinno dojechac
Michał (a) zuza Ale ja kompletnie nic nie napisałem, czy Prairie będzie rosło, czy też nie. Spółka kompletnie nie w kręgu moich zainteresowań. Napisałem jedynie, że oRGR nie mamy tam, stricte jako "formacja techniczna".
k0gi zuza sprzedalem prairie powyzej 1,2 i pod co to napisalas odkupilem 1,09 1,1
k0gi Prairie czyzby koniec wrostów i korekta ?
Marta Prairie *
Błażej (a) Przemek (r) wszystko w swoim czasie. Na razie szumu narobiły Getiny oraz prairie.
piotrlotr Przemek (r) ja pisalem wczoraj o prairie i o swiecy i wolumenie, dalem nawet typ
Hoze kozineczka mamy widły na prairie teraz będą karmić ? :D
Kropka piotrlotr do prairie dorzuć jeszcze niski sts oraz dywergencję cena/RSI, cena/sts na H1 i H4
piotrlotr filip wczorak pisal o prairie. po dzisiejszej sesji ja tez uwazam ze moze to byc swietne miejsce na krotkie odbicie i szybki zarobek. Duzy wolumen, mlotek i do tego skrajnie niski RSI. Ktos cos wiecej?
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK