Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Styczeń 2025
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Wydarzenia

Spółki: Action Mirbud.

W tym wpisie omówimy dwie spółki: Action i Mirbud. Zacznę od krótkiego omówienia indeksów. Wykres WIG20 po przebiciu oporu na poziomie 2100 pkt i udanej próbie wybronienia tego poziomu wygląda pozytywnie z chęcią do dalszych zwyżek w kierunku 2350 pkt. Kurs MWIG40 ma jeszcze miejsce do wzrostów. Jednak niedaleko znajduje się obszar konsolidacji na poziomie 4700-5000 pkt, który może stanowić najbliższy opór i przyhamować na jakiś czas dalszy wzrost. Wykres SWIG80 pokazuje, że kurs znalazł się przy psychologicznym poziomie 20000 pkt. Jednak na tą chwilę, nie widać większych oznak podaży.

ACTION (ACT)

Spółka jest dystrybutorem sprzętu przede wszystkim IT i RTV/AGD/GSM. Po wyjściu z restrukturyzacji radzi sobie coraz lepiej pomimo pandemii i zamkniętych do niedawna sklepów stacjonarnych. Tutaj, tak jak w innych spółkach główny nacisk na generowanie przychodów został położony przede wszystkim na kanały e-commerce. W dniu 27.05.2021 r. ma odbyć się ZWZA ws. m. in. podziału zysku za rok obrotowy 2020. Natomiast dnia 31.05.2021 r. ma zostać opublikowany raport kwartalny za 1Q 2021.

interwał dzienny

Action, analiza technczna
Action, analiza technczna
Kurs spółki porusza się w trendzie wzrostowym. Na pierwszym wykresie widać, że kurs po spadkach zaczął się konsolidować uklepując dno. Konsolidacja przypomina formację spodka, z której wybicie górą powinno dać w dłuższej perspektywie dalsze wzrosty. Aktualnie kurs się konsoliduje tworząc a’la formację trójkąta symetrycznego, poniżej poziomu oporu w okolicach 13,75 zł. Następny poziom oporu można wyznaczyć na poziomie 19,30 zł. Lokalne wsparcie wyznacza dolna linia a’la formacji trójkąta symetrycznego (okolice 12 zł). Podsumowując, zagrywamy na wybicie z wyrysowanej formacji.

Przykładowy LimAkt 13,05 zł SL poniżej dolnej linii trójkąta.

MIRBUD (MRB)

Spółka działa w sektorze budowlanym, zajmuje się przede wszystkim usługami budowlano–montażowymi w obszarze budownictwa przemysłowego, handlowo-usługowego, mieszkaniowego oraz inżynieryjno-drogowego. Spółka podpisując dobre rentowne kontrakty i pokazuje coraz lepsze wyniki finansowe. Najbliższy raport kwartalny za 1Q 2021 zostanie opublikowany 28.05.2021 r. Myślę, że Mirbud powinien wypłacić dywidendę za 2020 r. tak jak wypłacił za 2019 rok, ale jak na razie nic o tym nie wiadomo.

interwał dzienny

Mirbud, analiza techniczna
Kurs spółki porusza się w trendzie wzrostowym. Aktualnie widoczna jest mała konsolidacja w kształcie a’la trójkąta zwyżkującego, którego wybicie górą otworzy drogę w kierunku najbliższego poziomu oporu w okolicach 6 zł. Najbliższe lokalne wsparcie można wyznaczyć przy dolnym ograniczeniu trójkąta a następnie w obszarze 4,6-4,7 zł. Zagrywamy na wybicie górą z konsolidacji.

Przykładowy LimAkt 5,25 zł, SL poniżej 4,7 zł.

Autor analizy: Przemysław Witkowski


Przykładowy LimAkt, to jedynie nasz wewnętrzny umowny poziom, który brany jest do podsumowań i statystyk skuteczności analiz. Jeżeli zastanawiasz się nad zmianą konta maklerskiego, to sprawdź nasz ranking domów maklerskich.


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje

Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje
Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.

Zobacz podobne analizy:



Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

roger dawać mirbud na widły
Ed Konkurencja na polskim rynku dyskontowym się zaostrza. Jeszcze w tym roku mocniej do gry chce wejść niemiecka sieć Woolworth, która co tydzień chce otwierać nowy sklep w naszym kraju, a docelowo planuje w Polsce więcej sklepów niż w ojczyźnie. To ma być konkurencja m.in. dla Pepco i Action.
mediolan Po sesji 29 X z indeksu mWIG40 zostanie wykreślony GreenX zamiast CelonPharmy Ponadto poinformowano, że z list uczestników sWIG80, sWIG80TR i WIG140 zostanie wykreślona spółka Action zamiast spółki Tarczyński.
roger Prezes mirbud kupuje akcje
razor45646 kriss1975 tylko pytanie czy MSZ wybije teraz z tego spodka czy tak jak w przypadku MIRBUD zrobi najpierw sporą korektę. Gdyby była korekta na szerokim rynku po wyborach w USA to akurat może wtedy te +/- 30% poszło by w dół
mediolan Komunikat GPW Benchmark S.A. z dnia 5 września 2024 r. GPW Benchmark informuje, że po sesji w dniu 20 września 2024 r. zostanie przeprowadzona korekta kwartalna portfeli indeksów WIG20, WIG20TR, mWIG40, mWIG40TR, sWIG80, sWIG80TR, WIG30 oraz WIG30TR. W indeksach WIG20 oraz WIG20TR portfele pozostaną bez zmian, a udział spółki PKOBP zostanie ograniczony do 15 proc. W indeksach mWIG40 oraz mWIG40TR będą miały miejsce następujące zmiany: ? nowa spółka: MIRBUD ? spółka opuszczająca indeks: POLIMEXMS Udział spółki INGBSK zostanie ograniczony do 10 proc. W indeksach sWIG80 oraz sWIG80TR będą miały miejsce następujące zmiany: ? nowa spółka: MENNICA, MLPGROUP, POLIMEXMS, PURE ? spółka opuszczająca indeks: ACTION, MIRBUD, OTLOG, SPYROSOFT W indeksach WIG30 oraz WIG30TR portfele pozostaną bez zmian, a udział spółek PKOBP oraz PKNORLEN zostanie ograniczony do 10 proc
roger cześć, wiecie kto i dlaczego popsuł wczoraj mirbud?
Przemas przydałoby się żeby Mirbud zagrał na podwojenie
kozineczka kuna na mirbud mozna ladna linie trendu pociagnac od poczatku roku , po przelamaniu 12,5 mozna sie martwic...
kuna kozineczka spójrz proszę na Mirbud
roger dawać mirbud na 20
guf Piaskun pewnie temu, że budimex i mirbud wykazują spore zyski, a pxm straty, ale mogę się mylić
Piaskun guf spółki wszystkie rosły budowlane a teraz raczej wybiórczo do góry ida np taki Budimex i Mirbud a reszta w dalekim ogonie
Adam_ Mirbud ma korektę , budimex też może się trochę kapitału przemieści :)
roger Mirbud kolejna umowa na 800mln
roger Udział funduszy Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Mirbud przekroczył 5 proc. - podała spółka w komunikacie.
roger mirbud mam od ok.4, też dobrze
roger wszyscy chcą mieć mirbud?
roger mirbud info o chęci przejęcia w kolejnictwie
roger mirbud umowa na kolejne 600 baniek
LiBrA roger mirbud szacunkowe wyniki za I kwartal podal, zysk wzrosl r/r o 151,5%.
roger pchają mirbud na widły dzisiaj
roger jak widzicie mirbud, bo szaleje od kilku dni?
Adam_ ale jadą na Mirbud
Adam_ słabo przecenili Mirbud rano liczyłem na wiecej , trochę wpadło
roger mirbud odbuduje swoją hale za pieniądze z ubezpieczenia, to chyba dobra informacja, nowy kontrakt:)
roger mirbud wyniki lepsze od oczekiwań podał
Misiek91 ale udupili Mirbud tym infem o emisji
Adam_ kriss1975 PXM trzymasz na dłużej, czy na szybkie tango, bo tak myślę , czy kapitał nie bedzie szukał z Budimexu jakiejś budowlanej, która jeszcze nie odpaliła za dużo i on mi tak pasuje. Mirbud już trochę podrósł. Jestem ciekawy twojej opinii
roger to teraz mogą pompować mirbud
roger mirbud rusza pod info
kriss1975 koku mirbud , torpol,elt,msz , to moje perły w koszyku emerytura 2026 :)
roger mirbud kolejna umowa
roger mirbud ma budować fabrykę Izery, to oni dalej to robią?
roger ma ktoś może rysunki dla mirbud?
nowy I ładny obrót się pojawił na ostatnich sesjach, Mirbud i Budimex na szczytach więc tu widzę też potencjał.
qbik guf guf jak grasz na fw? wskazniki, price action czy cos innego? masz jakis konkretny zestaw czy kombinujesz z roznymi? jaka skutecznosc i od kiedy?
roger mirbud kolejna umowa
roger mirbud idzie na ath
roger na mirbud wymiana pakietów na 8,5
Przemas Ed ciekawe kiedy Mirbud za nim ruszy
space Piaskun budowlankę to juz pocisnęli pod kpo. patrz na budimex. erbud ostatnio poszedł w górę, mirbud. a pxm jak widać nikt nie chce.
roger mirbud może dzisiaj na dobre przebije 8pln
Przemas może Action też?
roger co stało się z mirbud?
roger mirbud info
roger pierwsze zaliczki na KPO unia chce wypłacić, czas na mirbud, torpol, polimex?
roger prezes mirbud kupuje akcje, będzie jak z cognorem?
Przemek (r) Piaskun czyli presja kosztowa. W Mirbud było tak samo więc nie jest to jakieś zaskoczenie.
sebinski Ktoś tu brał mirbud ? Chyba trzeba poczekać
roger o i mirbud budzi się
space a np. mirbud c/z 6, bdx już wysoko bo 18. ale to ulubieniec funduszy, bo duży i płynny
roger tym razem mirbud będzie atakował 10zł:)
Dzikun teraz patrzę na wykres mirbud, pierwszy raz
razor45646 kriss1975 mały budimek do mirbud?
roger mirbud po korekcie?
Cichy_2030 Mirbud ruszył
Cichy_2030 MIRBUD INFO
roger witam, co myślicie o mirbud?
Przemas Budowlanka cały czas mocna, MSZ nawet nie chciał zejść niżej, Budimex akumulowany. Mirbud też w ciekawym miejscu po korekcie na wsparciu MA100, wskaźniki schłodzone
mizarro I do mirbud po 2
kriss1975 Anon mirbud ?
Donbas78 Mirbud się rozwija mocno...
hessa Mirbud ma 5% w Torpolu
roger mirbud przy SMA50, ciekawe czy koniec korekty
mediolan cognor lubawa mirbud perełki spadają znaczy będa inne
Przemek (r) Mirbud
Piaskun Janek zobacz jak BDX rośnie z Mirbudem...Budimex to już ponad 80% od pażdziernika a Mirbud jakieś 140% a Taki MSW to tak naprawdę nic nie urósł...
Lechu wskaźnikowo IZS może pójść na 10PLN... to może być podobny case co mirbud
space mirbud ładnie pruje na północ
Przemas Coraz więcej dobrych spółek znika niestety. Nie zdziwi mnie jeśli następne w kolejce będą np. Cognor, Mirbud, Torpol
Dzikun The Federal Reserve and five other central banks announced coordinated action on Sunday to boost liquidity in their standing US dollar swap arrangements. The Fed announced the move with the Bank of Canada, the Bank of England, the Bank of Japan, the European Central Bank and the Swiss National Bank in a statement saying the action was designed to ?enhance the provision of liquidity via the standing U.S. dollar
Kam Mirbud sie rozkręca:)
Kam JSW pięknie:) Mirbud też:)
Kam zenek69 no i gra, niech Mirbud jutro rosnie a reszte będzie się brać na bieżąco jak będzie rosło:)
Kam ja póki co tylko Mirbud sobie zbieram
Kam Mirbud wzięty
Piaskun kriss1975 laptopy już action sprzedaje
roger a co to za popychacz na mirbud?
Przemas Mirbud i Polimex mocno
space to lepszy już mirbud
Mallo no i idą TORPOL ZUE i MIRBUD ramie w ramie :) świetny widok, ciekawe czy kulminacja eurofri wypadnie w chwili otrzymania środków
Mallo Rozpoczyna się rozgrywka pod KPO, mirbud i torpol solidnie rosną wybijając ostatni szczyt, jeszcze ZUE to odrobinę brakuje
space zue torpol, mirbud u mnie w portfelu, uważam że mają potencjał
Przemas Mallo zgadzam się, jak coś to infrastruktura: mostostale, PXM, Budimex, Mirbud, Torpol itd. pod KPO (ale też pewnie klepną za pół roku), energetykę, CPK itd. W połowie roku zaczną ruszać inwestycje w regionach z nowej perspektywy EFS
Maciejka poza tym, Mirbud ma swoich kibiców, a tak to jeszcze Erbud, Ferrum,
Kam Donbas78 ja to tylko PXM obserwuje i musze Mirbud wrzucić do arkusza, Rafako nie lubię
kriss1975 Przemek (r) mirbud
zenek69 a co myslicie o action? wczoraj wybili opor na duzym wolumenie... ktos ma ten wynalazek?
zenek69 Action wybija?
hessa a na stooq wrzucili wykres Action https://stooq.pl/mol/?id=29915
kriss1975 Piaskun mirbud to perła europejskiej budowlanki dlatego +7
Piaskun Mirbud - przymiarki do zakończenia ponad rocznej korekty Tomasz Gessner - Tavex 18 listopada 2022 11:53 Jeden ze stałych Czytelników podpytuje o technikę Mirbudu. Faktycznie już na pierwszy rzut oka na wykres tygodniowy robi się bardzo ciekawie, bowiem po po-covidowym rajdzie od ponad roku obserwujemy tutaj w miarę nieźle kontrolowaną korektę (dynamika wzrostu vs. dynamika cofnięcia), na zakończenie której popyt ostrzy sobie obecnie apetyt.
Grzesiek Action zbierają pod coś ?
Grzesiek Ed action moze przebije te 14zL
space powinni zrobić porównianie z action, abe, komputronik
space btw. skoro torpol czy budimex sobie poradził z inflacją, to ciekawe co pokaże mirbud
space Piaskun mirbud
space Piaskun no akurat mirbud urósł 700% :p
space mirbud ma c/z 2.3
mizarro patrze na elt i przypomina mi się mirbud po 1 zł
hessa space Mirbud ma prawie 3x większą kapitalizację, a większość umów to kilkadziesiąt do małych kilkaset baniek, a na MSW ma być 1 strzałem ponad 1 mld i do tego cześć z tortu CPK o wartości 1.7 MLD, ale zgadzam się, że to są często krótkotrwałe podbitki.
space mirbud też jest ciekawy, ale niekonieczne dziś
space action wygląda jakby chciał iść do góry w końcu
kramrok kriss1975 a jak widzisz PXM i Mirbud?
space action liczę na odbicie, skoro asbis dobre wyniki w IT zrobił to może i action, który nie jest obciążony problemami wschodu
Grzesiek ACTION co o nim sądzicie ?
kriss1975 Piaskun od zawsze powtarzałem Ci że Mirbud , torpol, budimex to perły
space ale mirbud też na 4 niech w końcu ruszy
Przemek (r) space hehe mój błąd mobruk ci chodziło a nie mirbud :)
Maciejka Mirbud
Kam Piaskun mi się wydaje że PXM i Mirbud rosną pod kasę z KPO
Adam_ Mirbud w końcu ruszył lekko,
Adam_ Mirbud nie wiadomo jaki procent ma podwykonawców- a tam podobny problem z pracownikami z Ukrainy po prostu ich nie ma i mogą mieć zawalane terminy,
Przemek (r) Może mirbud ruszy w końcu ze względu na możliwość podania szacunków za 2021 r. w następnym tygodniu
mizarro na logikę niby dość taki mirbud mógłby odbić bo fajne drogi robią ale tu nie ma nic na logikę więc i 2,56 może mu się przydarzyć , ceny zaklepane a surowce killują zyski
space a jak ktoś wierzy w dystrybucję IT, to fundy zdaje się ze typują nadla action pod wzrosty
space kriss1975 a to juz nakupiłem, mirbud, pozbud, erbud, torpol :) i pewnie coś jeszcze
kriss1975 Dzikun cięzko zbierało się bdx, mirbud, torpol , wczorajsza sesja przyspieszyła ten proces i w sumie chyba dobrze
space z budowlanki to mirbud jest dobry
Grzesiek action
Grzesiek action co próbuje do góry
space ja tam stawiam na mirbud i torpol
roger action idzie na widły?
KDondi Błażej, czy na ACTION należy uznać, że SL się aktywował?
Błażej (a) Oprócz sugerowanego wczoraj Action, także Pepco dorzucam do obserwacji.
Błażej (a) Action wybronił dzisiaj główne wsparcie na 14,50 zł. Po dzisiejszej świecy utworzył się dlugi dolny knot.
Błażej (a) do obserwacji na nastepnych sesjach wrzucam Action , który zbliza się do wsparcia na 15 zł.
Drakkar7 kriss1975 covidki już nawet nie istnieją (może MAB i BML jeszcze spekulacyjnie pójdą) ale łancuch dostaw i braki towarowe będą faktycznie ciekawe- ASB I Action mogą mieć problemy ....pytanie tylko jak to rozegrać;)
robx co do Action to rosnąć może bo wskaźniki będą gonić konkurentów. przebiło 16.5zl co dało sygnał. Rożnie pod zakończenie sanacji. Błażej (a)
Błażej (a) roger starajmy trzymać się poziom na shoucie. Jaki jest według Ciebie konkretnie powód dla którego akcje Action miałyby rosnąć?
roger action startuje
Michał (a) kramrok Jak na razie tak. Action dalej w trendzie wzrostowym i brak większych negatywnych sygnałów. Główne wsparcie to teraz 13,00 zł.
kramrok Action opór przeszedł?
Anon Przemek (r) liczyłem niżej zebrać Action, bez powodzenia
Przemek (r) Action jak ktoś kupił na tym spadku to jest sporo procent do przodu
tomciu Nowe reko od BOS -> Action BMX Votum Voxel Ferro B24
roger Hej, a action co tak mocno odbija?
Przemek (r) Na Action się coś dzieje bo spory wolumen się utrzorzyl
kriss1975 Drakkar7 ostatni tak jest , patrz mirbud , ale tutaj to spekuła pierwszorzedna więc myslę że jutro opór to pyknie jak zapałka
Janek Czy możesz rzucić okiem na mirbud?
Janek mirbud ktoś trzyma czy out dzisiaj?
Janek kiedy wyniki na mirbud?
Przemek (r) Błażej (a) ciekawie wygląda jeszcze Mirbud który ma małą konsolidację na bieżących poziomach a w poniedziałek mają opublikować raport finansowy, który po tak długim ruchu bocznym może w końcu ruszyć na północ.
Michał (a) Jak MostalZabrze, Instal Kraków, Mirbud itp
kramrok Błażej (a) jak widzisz Action po sesji? minus 11% i 13,30 zł
space a na action czasem nie wchodzą własnie nowe akcje ?
kramrok Ciekawe gdzie się Action skorekci
space action, rsi 85 :)
kriss1975 Piaskun w/g mojej oceny mirbud zakończył korektę i prawdopodobnie rozpoczął ruch na północ , co do torpolu nie jestem dróg przekonany , ale fajnie ze wam rośnie
kriss1975 Piaskun nie , wybrałem mirbud
jarek2434 witam poproszę ailleron, action i pkp
Przemek (r) Piaskun Mirbud ciekawie wygląda bo długo tkwi w konsolidacji dlatego przy dobrych wynikach byłby potencjał do dalszych wzrostów
Przemek (r) Piaskun jakiś przypuszczenia masz co do wyników spółki Mirbud ?
kramrok gdzie Action moze sie skorekcic? tzn. gdzie warto odkupic (sprzedałemn po 12,80)
hessa Gessner dziś szaleje, przez chwilę myślałem, że wziął na celownik tylko spółki na A, bo od rana pod rząd wrzucił AC, Action, Apator, Atrem, Arteria ale dołączył też inne litery :D
space action rsi 80, jeszcze trochę podrośnie i wchodzę ;)
bronas16 action tez gdzie widzialem
space bronas16 no ale zobacz co masz na stalówkach dziś a co na IT, np. action
space bronas16 asbis abe action
Piaskun kramrok action za Asbisem podąża
kramrok i na action ktosd zgarnał 60k akcji na raz
kramrok na Action fajne batony sie pojaiwły
kramrok Action widły
kramrok i Action powli sie wspina
Błażej (a) Action powoli dociera do małego oporu na 11 zł, o spółce pisaliśmy https://gpwatak.pl/zar/premium-wykorzystanie-ostatnich-rynkowych-spadkow/
robx Action akcje wyemitował już w lutym, teraz zostaną dopuszczone do obrotu bo subskrypcja zamknięta 25.06.2021. pozbędzie się balastu i zadłużenia. z zapasem 180 mln zł na koncie i konwersją długu na akcje stanie się końcu atrakcyjną spółką.
Przemek (r) Coś wiadomo kiedy Action ma emitować nowe akcje ?
Błażej (a) Action kolejny tydzień testuje wsparcie na okrągłej dyszce.
tomciu Action wyniki góra Zobacz obrazek <20210708_202731.jpg>
roger Action szacunki za czerwiec podał
Przemek (r) Jeśli na Action ma nastąpić odbicie to jest to dobre miejsce gdzie kurs dotarł do łuki wzrostowej połączonej ze średnią SMA100
roger action nie powalił szacunkami
tomciu Action Zobacz obrazek <20210606_141554.jpg>
roger może action będzie gonił asbisa
Piaskun space spoko action fajne zyski pokazuje
roger action takie dobre wyniki pokazał?
roger action
bronas16 widzę literki A znowu rządzą ASBIS no 1, mam nadzieję, ACTION będzie no 2
space no i na action wierzyciele przecież mają dostać akcje w zamian. jak by mi ktoś wisiał kasę 5 lat i w koncu oddał w formie akcji, to bym wywalił pewnie pkc
bronas16 DayCoot action, coś takiego bym widział z punktu widzenia AT Zobacz obrazek <Obrazek5431.png>
bronas16 action ładny start
bronas16 widze asbis arctic action wszystko na A rośnie ;)
Drakkar7 bronas16 ale Action zaskakuje przyznaję;)
bronas16 Drakkar7 ale wciagaja to action :D
bronas16 Drakkar7 ale action możesz brać :P
bronas16 Przemek (r) a action to teraz -> ~14 pln, a póżniej, jesli by doszło do przelamania oporu
bronas16 Drakkar7 Janek no dobra :D atc act, mam action :D żeby się nie pomylic
Janek Action czy Arctic?
space a na action czasem wierzyciele nie mają dostać akcji ? bo pewnie w takim przypadku wywalą od razu
Przemek (r) Może Action również pójdzie w ślady Asbis ?
kriss1975 koku mirka zle oszacowałem o jakieś 70-80 groszy , no nic dołek uszczeliłem górki nie udało się do końca , ale mam plan na niego już ułozony ponownie , co do poz to zakładam że on jest dopiero w miejscu w którym mirbud był rok temu.
kriss1975 cooper pozbud , w/g mnie kierunek ma tylko jeden (to mój taki drugi mirbud jak był po 1zł) ekp , cóz czekamy dalej
Drakkar7 a miałem brać Action ....chociaż w sumie kto wie czemu tak wystrzelio przy takim rynku?:)
Przemek (r) Mirbud mocna sesja dzisiaj i do tego bardzo bycza świeca tygodniową
luq19 ja dzisiaj zacząłem dzień z atende, w trakcie miałem action a skończyłem z asbis :)
space action się znudził to asbis teraz :)
Nietoperz Wychodzi, że miałem fuksa pozbywając się Action przedwczoraj rano.
Michał (a) luq19 Na Action spadki na relatywnie niskich obrotach ale ważna będzie końcówka sesji. Kurs jednak zbliża się do wsparcia 10,00 - 11,00 zł. Dla mnie kurs za wysoko stoi. Teraz dopiero bym się przyglądał w okolicach właśnie ~10 zł.
luq19 bierzecie Action?
space action dywidendę wypłaci ?
space bronas16 ale rewelacji to nie będzie z tym zyskiem chyba. ale co ja tam wiem, może jak w action jakieś długi przekonwertują na zyski.
Nietoperz Na Action koniec wzrostów?
space action coś słabo, liczyłem na rsi 95
space action rsi 87.6
kramrok Mirbud przypadkiem się nie szykuje na jakis ruch?
space action rsi 87.5 :) to co lubię :)
bronas16 ACTION DZIK KONTYNUACJA
space bronas16 ja wiem, ty wiesz, ale jak niektórych posłuchasz czemu kupują action to się za głowę złapiesz.
bronas16 ale na action walka piekna
Nietoperz Jeszcze trzymam Action, ale zaczynam się robić nerwowy :)
bronas16 action cisna
kramrok jesr juz korekta raportu Action
Michał (a) bronas16 Action w mocnym trendzie wzrostowym od początku 2020 r. Dalej nie widać większej negatywnej świecy.
bronas16 action kolejna próba wybicia
bronas16 action się nie poddaje
nowy na Action duzo tych gornych cieni
bronas16 action w którą storne
guf bronas16 a pod co jest gra na Action? bo ja nie w temacie
bronas16 action wspina się na widły
bronas16 Paweł zobaczymy, jeszcze trochę podebrałem 10.30-10.40 action, oby w górę :)
space na action to taki RGR na tikowym się zrobił
bronas16 Paweł zbiera się action, może ruszy z kolejną próba w góre
bronas16 Piękne zaoranie action
nowy Ale brzydko na tym Action graja
kozineczka Asbis, Action, to może i Komputron ... ?
bronas16 albo ktoś łąduje to action albo kreci z wora do wora, ale jak tam pierwsza opcja to moze yc wesoło
space dla tych co się zastanawiają kto pisał o action. to Bartas_Gda i pisał o tym w lutym
Drakkar7 Luk powiem Ci że giełda jest cudowna:) ACtion super wyniki podwójne widły górne... BLR fajne wyniki...podwójne widły dolne;)
roger bronas16 trzymasz jeszcze action, czy zarobione, jeśli można wiedzieć
Nietoperz bronas16 Ja tak samo. Kupiłem dzięki temu, że ktoś namawiał tutaj na Action.
bronas16 nie wiem kto napisał, ale dzięki "'ktoś" za temat action
roger action drugie widły
roger action
Nietoperz Ja Action kupiłem po 9,26. Ciekaw jestem do ilu urośnie.
nowy ja Action sprzedalem przed raportem :)
space action widać popyt przewyższył podaż :) widły
bronas16 action w koncu zasypany
bronas16 space to action to ma takie cap jak zyski
space nowy ja nie miałem action
nowy space i co oddales Action przed raportem
space przejrzałem ten raport action. to zabieg księgowy wygenerował aż taki zysk. zysk ze sprzedaży lepszy w 4Q niż w 3Q ale to nie on dał taki końcowy zysk netto.
Maciejka Co do Action to tam są jeszcze grube zobowiązania do spłacenia.
lskibinski Wpadłem powiedzieć GRATULUJĘ posiadaczom akcji Action. Taki raport rozbija bank.
nowy Action jednak słby raport
nowy ktos trzyma Action do raportu ?
cooper kriss1975 jaki cel postawiłeś sobie na ACTION?
kramrok Action ma wyniki jutro
roger z asbisa na action ?
space Ed a co sądzisz o pozostałych ? action i abe ? komputronik pomijam, jest jeszcze jeden dystrybutor ale wypadł mi z głowy
space nowy action ma raport 31.03
nowy Action chyba za Asbisem
nowy Action moze byc po korekcie
Piaskun kriss1975 Mirbud - 7-krotny wzrost kursu i ryzyko prawego ramienia Tomasz Gessner - Exeria.com 12 marca 2021 13:06
space action urwał wsparcie
nemooo US President Biden's second big bill may be a package of China-related measures pushed by Senate Maj. Ldr. Schumer; would likely include action on semiconductors, supply chains, US manufacturing, and 5G; Infrastructure bill timing is unclear, reports WaPo szansa dla nasdaqa czy raczej russela?
Bartas_Gda (r) jestem ciekaw action i votum
Anon chyba wezmę Action do kompletu
kramrok Mirbud sie budzi
space action widzę przegania asbis :(
kriss1975 Sal tez bardzo lubię literkę M , wczesniej Mirbud , teraz Mabion i czekam jeszcze na Merca I MDG
Sal walduci50 o to już wiemy dlaczego Mirbud tak ładnie się dziś zachowywał
walduci50 MIRBUD SA (9/2021) Informacja o wyborze oferty konsorcjum firm Emitenta i spółki zależnej Emitenta na budowę obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej
kriss1975 Sal mirbud to śmieć :)
Sal Mirbud dziś ładnie sobie radzi
krzysieksisiek Mirbud odbił od wsparcia
Przemek (r) Mirbud
space tylko jak ktoś kupuje action to niech spojrzy na RSI
Przemek (r) Action chyba nie dość wzrostów.
kriss1975 action , kolejny z serii bankruty są wśród nas
Przemek (r) Ciekawie wygląda action i jego konsolidacja przypominająca trójkąt wyzkujacy Zobacz obrazek <act.png>
nemooo Dzikun raczej słabo to wygląda Italy has sent a letter to Pfizer (PFE) warning the co. to meet contractual commitments over vaccine deliveries and the COVID commissioner will consider further action against PFE at national and European levels, according to a statement
nemooo Italy has sent a letter to Pfizer (PFE) warning the co. to meet contractual commitments over vaccine deliveries and the COVID commissioner will consider further action against PFE at national and European levels, according to a statement
nowy kriss1975 dobrze kupiłeś Mirbud ale nie rozumię czemu sprzedawałeś kurs cały czas do góry
Inwestor space asbis, mirbud, pxm jak najbardziej ale pdz to jest coś czego nie ruszam
Jas3105 k_jar oprócz mobruk, mirbud, eah co jeszcze zagrywasz?
k_jar mirbud 1,7
k_jar Ja specem nie jestem, gram na giełdzie od dwóch lat zaledwie ale wiem jedno bez analizy finansowej kreski nic nie dadzą, gdybym się opierał na at to dawno bym wyszedł z mirbud czy torpol bo nie jeden fachowiec zapowiadał tutaj korektę. Fachowcem nie jestem ale mi wystarcza analiza finansowa plus podstawy z at, do tego być na bieżąco z informacjami, komunikatami, a czysta at to wiesz może będzie góra, a może będzie dół
kriss1975 faziswd zakładam że firma powoli wstaje z kolan i przyszły rok pokaże że potrafią zarabiać , niech tylko znów nie zaczną bawić się w budowanie dróg , bo od tego jest budimek i mirbud
kriss1975 space mam nadzieję że to nie mirbud remontuje twoją ulice:)
Piaskun kriss1975 Budimex widze startuje na 30pln a Mirbud na 3,00pln
Michał (a) Piaskun Dalej większych sygnałów sprzedaży na Mirbud nie ma. Kurs dobił do oporu ale mocno spadkowych świec jeszcze nie ma.
lskibinski Piaskun nie, patrzyłem tylko na mirbud
lion83 Pamiętam jak na Mirbud wszyscy mówili że muł. Prezes skupwal
Piaskun Po 3q ERB zysk powyżej 33mln oni więcej zarobili jak Mirbud moim zdaniem niedwartościowana spółka
Agutek jak ten mirbud ladnie sie zzachowuje
lskibinski Piaskun a to nie ten action który dostał karę podatkową i był w upadłości
Inwestor Po prostu ten dramat na wykresie mirbud i wskaźniki to był kompletny brak zaufania do Mirgosa i emisję i ziewanie akcjonariatu ale to się ewidentnie zmienia, no i właśnie obiecali, że będą systematycznie już dywidendę płacić.
Inwestor kriss1975 mirbud 1,70 bardzo ciekawie, zobaczymy czy jakoś wolumen będzie na obronie czy jednak jeszcze niżej, też bardzo dobry zakup się szykuje
Inwestor Bardzo dobre miejsce na mirbud, zobaczymy reakcję.
kriss1975 space chociaz taki unimot , mirbud,asbis w cenach z marca to nie pogardził bym
Inwestor nemooo no ale ta lista tych gwiazd jest ogromna, nawet taki Mirgos z mirbud kupę lat dymał wszystkich dookoła
k0gi kriss1975 mirbud nieodzałowana perłą,,, tak jak i CRJ u mnie mialem i wypuscilem z rak mimo ze wierzylem
Inwestor Gdzie mirbud do odkupienia po korekcie widzicie?
lion83 Agutek pamiętam Mirbud wszyscy mówili że to muł. Prezes kupował a potem z 80 gr poszło na ponad 2 złote
Paweł kriss1975 opłaca się jeszcze w mirbud wchodzić ?
kriss1975 lion83 mirbud to perła budowlana
lion83 kriss1975 wygląda to coraz lepiej. VRG tam coś wiedzą i dlatego ciągle dokupują. Pamiętam Mirbud wszyscy mówili że to muł. Prezes ciągle dokupował potem wzrost o ponad 100%
kriss1975 Piaskun no cóz mogę powiedzieć , widocznie mirbud ma ładniejszą nazwę;)
k_jar jedynie mirbud nie zawodzi mnie dzisiaj
kriss1975 Drakkar7 dziwne , ale ja ostatnio to omijałem takie tematy , siedzę sobie na spokojniejszych spółkach i bynajmniej na takich sesjach nie obgryzam paznokci , zobacz na kruka , mirbud,ccc,ten
k0gi Piaskun to moze zobacz ile mirbud kosztowa ljak mial straty ;)
k0gi Agutek chodzilo mi o mirbud
Drakkar7 Mirbud to z kolei kriss1975 Twoja spólka;)
k0gi najgorzej, znowu paytrzylem na Mirbud jak byl po 1,6 mowie wezme, ale moze jescze cos cofna, poczekam
lukasci87 kriss1975 wiem ale nie jestem pewien czy wyniki będą dobre. Pamiętaj ze Mirbud to nie tylko budowlanka ale jeszcze deweloperka, centrum wystawiennicze i Marywilska, a to może ciążyć.
lukasci87 Wszystko zależy od perspektywy. Ja na razie krótkoterminowo patrzę na ta inwestycje. Czekam jeszcze z wejściem w Mirbud i te dwie spółki z budowlanki widzę pozytywnie.
lukasci87 lion83 ja z budowlanki sentyment mam tylko do. Mirbud ale perspektywy ma cała budowlanka i wierze w hossę związana ze sporymi inwestycjami jakie czekają PL
hessa Action coś się długo zbiera, często po takich infach były widły
hessa na Action info o zatwierdzeniu układu
Dzikun Uwiarygodniony skokowym wzrostem obrotów, luką bessy z otwarcia i zarysowaniem czarnego marubozu gwałtowny spadek notowań w płynny sposób zniósł 50 proc. całej, rozpoczętej w marcu, fali wzrostowej. Dotarcie do poziomu krótkiej konsolidacji z połowy lipca okazało się jednak punktem zwrotnym i zapoczątkowało dwusesyjny układ świec dysponujący paletą charakterystyk, które plasują go w gronie wzorców odwracających trend. Piątkowe otwarcie w okolicach połowy poprzedzającego czarnego korpusu, po którym nastąpiła kontynuacja umocnienia i zamknięcie na maksimum dziennym, to tzw. układ Above The Stomach. Ta jedna ze skuteczniejszych formacji odwrócenia automatycznie przedkłada się na wygenerowanie sygnałów na poziomie price action. Co więcej, zanegowaniu uległo również zejście poniżej linii trendu wzrostowego, co wzmacnia wymowę piątkowego korpusu. Całość można interpretować jako sygnał zakończenia dynamicznej korekty i zapowiedź powrotu do tendencji wyższego rzędu (ta jest wzrostowa).
lion83 Ja też wczoraj wziąłem Polimex po 2,30 uważam, że jest w dobrym miejscu. Faktycznie jak przebiłby 3 złote to może ruszyć mocniej jak Mirbud, którego kiedyś wszyscy uważali tu za miłą
k0gi Piaskun Mirbud na pewno !
k0gi Mirbud to spolka z ktora pracuje moj ojciec
k0gi Mirbud wychodzi z 1,7
kriss1975 szyderca667 mirbud sobie odpoczywa i proszę was tylko żebyście mi nie zepsuli mojej perły, ja nie chcę tutaj was widzieć i po 30% dziennie :0
portalanalizpl action?
Piaskun Ronson ładnie wybija...Czyzby 2 Mirbud?
Piaskun Ed Ronson ładnie zbierany czyzby 2 mirbud?
kriss1975 nemooo mirbud i ply , sandał a zagram na krótki czas , tak jak na kreskach
kriss1975 h3rlitz mam cały biotech , czyli slv,rvu,oat,cln i mirbud , reszta out , oczywiscie nie pisze o DT bo tutaj ostatnio duzo sie dzieję
Inwestor Trzyma ktoś cały czas mirbud, może Mirror pozwoli wkoncu
kriss1975 http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/info/2928602,mirbud-sa-(37-2020)-informacja-o-wyborze-oferty-konsorcjum-firm-emitenta-i-spolki-zaleznej-emitenta-na-budowe-drogi-s1-kosztowy---bielsko-biala--odcin Mirbud z kolejnym kontraktem
kramrok czyzby Action w końcu?
kriss1975 Dosyć długo ale bardzo sensownie , nie jest to moja praca , ale ten ktoś zrobił to naprawdę dobrze. Znalezione w necie. Żeby mieć szeroki obraz spółek budowlanych wybrałem kilka żeby porównać jak wygląda ich sytuacja. Sytuacja jest porównywana w kilku aspektach.Generalnie branża budowlana moim zdaniem wygląda na obecny czas ciekawie na tle całego rynku i innych branż dlatego warto się też nią zainteresować, warto też popatrzeć na sytuację w poszczególnych spółkach w dość dużym skrócie i później jeszcze samemu przeanalizować bo moim zdaniem różnice w zmianach przyszłych wyników spółek mogą być bardzo duże bo niby branża podobna ale Portfele kontraktów różne:I. Portfele zamówień i kapitalizacja spółki do wartości portfela ( wycena na GPW 1 zł wartości kontraktu)1.Budimex: Portfel: 12 mld zł. Kapitalizacja to 5,88 mld co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 5,88/12 = 0,49 zł2. Mirbud: Portfel około 5 mld. Kapitalizacja to 117 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 117/5000 = 0,023 zł3.Erbud: Portfel 2,55 mld zł:Kapitalizacja to 256 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 256/2,55 = 0,10 zł4.Ubibep: Portfel: 1,65 mld zł:Kapitalizacja to 318 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 318/1650 = 0,19 zł5. Torpol: Portfel: 2,79 mld zł Kapitalizacja to 263 mln co daje wycenę 1 zł Portfela kontraktów na 263/2790 = 0,094 zł6. Polimex: Portfel: 3,72 mld zł: Kapitalizacja to 619 mln co daje wycenę 1 zł Portfela na 619/3720 = 0,16 złJak widać najdrożej na GPW płaci się za 1zł Portfela kontraktów Budimexu bo prawie 0,5 zł a najmniej za 1 zł Portfela Mirbud bo zaledwie 0,02 zł.Można też przeanalizować strukturę tych Portfeli ze spojrzeniem na przyszłość w epoce po wirusie. Wydaje się że portfele infrastrukturalne powinny dać zdecydowanie dobre marże, ale z zaznaczeniem że te kalkulowane w ostatnich 1-1,5 roku. Te starsze są mało rentowne a te obecne przetargi też nie dadzą zapewne bardzo dobrych rentowności bo firmy już uwzględniły przy kalkulacji spadek cen podwykonawstwa i materiałów, z którym mieliśmy do czynienia przez ostatnie 1-2 miesiąca.Dokładnych obliczeń nie będę robił w tym zakresie ale wydaje się że Torpol ma bardzo duży udział nowych kontraktów w strukturze i robi tylko kontrakty infrastrukturalne, Mirbud ma w zasadzie tylko nowe kontrakty drogowe które stanowią ok. 80% Portfela, Budimex zdobył ostatnio dużo nowych kontraktów kolejowych i drogowych, które ważą już 70% w Portfelu ale te stare jeszcze raczej będą ważyły w wynikach 2020 a nowe coś więcej dodadzą pewnie od 2021, Erbud i Unibep też mają kontrakty infrastrukturalne ale ważą one pewnie coś około 20-30% Portfela. A w Polimex infrastruktura waży około 0% z tego co widzę w Prezentacji ale na energetyce też marże mogą być lepsze niż w ostatnich latach. II. Rentowność netto:1. Budimex: 2019:Przychody 7 569 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 226 mln Rentowność netto: 226/7569= 2,98%IQ2020: Przychody 1 474 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 22 mln Rentowność netto: 22/1 474= 1,49%2. Mirbud 2019:Przychody 949 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 28,1 mln Rentowność netto: 28,1/949= 2,96%IQ2020:Przychody 192,7 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 6,6 mln Rentowność netto: 6,6/192,7= 3,42%3.Unibep 2019:Przychody 1 659 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 29,3 mln Rentowność netto: 29,3/1659= 1,76%IQ2020: Przychody 346 mln zł, Zysk netto akcj. jed. dom: 3,22 mln, Rentowność netto 3,22/346 = 0,93%4.Erbud 2019:Przychody 2 313 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 33,6 mln Rentowność netto: 33,6/2313= 1,45%IQ2020: Przychody 439 mln, Zysk netto akcj jed dom: -0,4 mln Rentowność netto : -0,4/439 = - 0,09%5. Torpol2019:Przychody 1 604 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 29,1 mln Rentowność netto: 29,1/1604= 1,81%IQ2020: Przychody 248 mln, Zysk netto akcj jed dom: 7,1 mln Rentowność netto : 7,1/248 = 2,86%6. Polimex2019:Przychody 1 589 mln zł, Zysk netto akcj jed dom.: 50,7 mln Rentowność netto: 50,7/1589= 3,19%IQ2020: Przychody 351 mln, Zysk netto akcj jed dom: 9,7 mln Rentowność netto : 9,7/351 = 2,76%Jak widać za 2019 najwyższą rentowność miał Polimex, a tuż za nim Budimex i Mirbud.Natomiast za IQ2020 najwyższą rentowność miał Mirbud a tuż za nim Torpol i PolimexIII. Wskaźniki P/E i P/BV1. Budimex P/E= 26,8 P/BV=7,072. Mirbud: P/E= 4,1 P/BV=0,283.Unibep P/E= 10,4 P/BV=1,214.Erbud P/E= 8,2 P/BV=0,955. Torpol P/E= 8,1 P/BV= 1,136. Polimex P/E= 7,9 P/BV= 0,84Jak widać na historycznych danych najniżej wyceniany jest Mirbud zarówno P/E jak i P/BV. Najdroższy jest Budimex.Oczywiście to są dane historyczne a liczą się przyszłe zyski- zobaczymy czy aż taka premia Budimexu do wszystkich innych wymienionych spółek jest uzasadniona. Z drugiej strony czy takie duże dyskonto Mirbud jest uzasadnione.IV. Cash flow z działalności operacyjnej za 5 ostatnich lat ( nie liczę IQ2020) do obecnej kapitalizacji 1. Budimex: Cash flow operacyjny za 5 lat: 1556 mln, kapitalizacja 5880 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,262. Mirbud: Cash flow operacyjny za 5 lat: 256 mln, kapitalizacja 117 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 2,183. Unibep: Cash flow operacyjny za 5 lat: 204 mln, kapitalizacja 318 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,644. Erbud: Cash flow operacyjny za 5 lat: 1 mln, kapitalizacja 256 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,005. Torpol: Cash flow operacyjny za 5 lat: 57 mln, kapitalizacja 263 mln, Cashflow do Kapitalizacji= 0,216. Polimex: Cash flow operacyjny za 5 lat: -434 mln, kapitalizacja 619 mln, Cashflow do Kapitalizacji= - 0,70Bardzo słaby Cashflow Operacyjny Polimexu- jako jedyny ma bardzo duży ujemy, Erbud też słaby.V. Dywidend deklarowana za 20191. Budimex: Cena Akcji 229 zł, Dywidenda: 4,56 zł ,Stopa dywidendy: 4,56/229 = 1,99%2. Mirbud: Cena Akcji 1,28, Dywidenda 0,02 zł, Stopa dywidendy: 0,02/1,28 = 1,56%3. Unibep: Cena Akcji 9,06, Dywidenda 0,22 zł, Stopa dywidendy: 0,022/9,06 = 2,42%4. Erbud: Cena Akcji 20, Dywidenda brak, Stopa dywidendy: 0/20 = 0% ( ma być skup akcji za 16 mln zł)5. Torpol: Cena Akcji 11,45 Dywidenda 0,90 zł, Stopa dywidendy: 0,90/11,45 = 7,86%6. Polimex: Cena Akcji 2,61, Dywidenda brak , Stopa dywidendy: 0/2,61 = 0%Czas pokaże jak dalej pójdą dalej wyceny tych spółek na GPW i jak zmienią się wskaźniki.Trzeba jednak przyznać że różnice między wycenami i różnymi wskaźnikami są bardzo bardzo duże dla tych 6 spółek
Fernon Mirbud też wybił w końcu
Mroczek mirbud po korekcie gotowy do jazdy czy jeszcze postoj?
Fernon Mirbud przeszedł 1,17
k0gi mirbud
kubsi mirbud widły
k0gi skubany mirbud 1,05 nie do przejscia
Błażej (a) Piaskun o budowlance wypowiadam się pozytywnie od dłuższego czasu we wpisach KzK. Na mirbud musiałbym zerknąć na wykres przed monitorem.
Ed widzieli Action dziś
roger action goni komputron
Drakkar7 GTS, CLN , BDX, MIRBUD ;)....piątego elementu nie znam;)
Ed AB ASBIS ACTION
deco Trump in his remarks said that as part of the national emergency declaration, ?the action I am taking will open up $50 billion.?
Drakkar7 kriss1975 sypnij troche mirbud;P
kriss1975 dlatego w ostatnim czasie akumulowalem mirbud i dalej uważam że rynek za chwile upomni się o spółkę.
Piaskun k0gi Mirbud brałes?
k0gi Mirbud szansa na kolejny ruch w gore
k0gi Mirbud moze czas na dalszy up
beatum mocne info na MIRBUD
kramrok Bartas_Gda (r) tak Mirbud
kramrok na Action było głosowanie nad układen
k0gi kriss1975 nie prawda, mirbud to moj czarny konn na 2020 :)
k0gi no i mirbud dzis moze ladnie zaczac nowy rok
k0gi PIEQ strasznie meczacy jest ten mirbud
PIEQ k0gi juz batona na Mirbud :(
k0gi mirbud tez moze dzis wyjsc ponad 1,1
beatum k0gi ten mirbud to zawsze był takim drętwym papierem
Adamec21 A mirbud kiedy ruszy?
k0gi no i Mirbud, obserwowac bo jest szansa na wybicie
k0gi piotrlotr mirbud robi skup akcji JHM wlasnie
piotrlotr MIRBUD bardzo czytelny trójkacik, mozna zagrac na wybicie https://www.tradingview.com/x/KMlSlEcM/
kramrok Mirbud nie chcą puścić wyżej, znowu wielkie pakiety
k0gi i Mirbud sie zbiera znowu
PIEQ Irytujące jest to sypanie na Mirbud przy 1.05
loko kramrok Mirbud to moim zdaniem spolka z szansa na duze wzrosty w 2020
k0gi mirbud 1,04 poszedl odebral mi sie 97,,,, a mogl nizej, ehhhh
PIEQ brzydka swieca na Mirbud sie robi
kramrok Action poszedł:-)
k0gi Mirbud jaka srednia ?
k0gi do tego Mirbud i mysle nad eex ale cos nie ladnie sie tam robi
k0gi no i baja! a pisalem tu jak mirbud byl po 74-80 ze to koniec i ze trzeba kupowac
k0gi mirbud haha jaki baton na 0986
k0gi no mirbud jakies tam broty sa
k0gi kriss1975 a ja mysle ze w 2020 mirbud moze dac 100% zysku ;)
k0gi dzis Mirbud moze zmienic trend
PIEQ Czy możecie zerknąć na raport Mirbud z dziś ?
kramrok Mirbud rusyzł
k0gi no no mirbud moze cos w koncu
PIEQ Mirbud walczy z linią trendu i SMA100
Bartman tak samo nie mam wejscia na Mirbud
laptop WislaPlockSA @WislaPlockSA ??? Poznaliśmy wykonawcę nowego stadionu! Komisja przetargowa zakończyła pracę i wybrała ofertę skierniewickiej spółki Mirbud. ????????????? http://bit.ly/2KvlOl2
Michał (a) k0gi Konstelacja świec od 25.09 do 10.10.2019 była pozytywna na Mirbud i pod to można było zagrywać. Teraz jednak już kurs zbytnio się odddalił do najbliższego wsparcia 0,85 zł. Opór 0,90 zł również został przebity co pozytywnie świadczy. Jedynie jeszcze obroty w dalszym ciągu są niskie.
k0gi mozliwe ze Mirbud w koncu wyjdzie na stale ponad 90 gr
Piaskun Mirbud info
k0gi Mirbud robi podejscie na przebicie 90 gr
laptop dla tych co maja mirbud :)
laptop mirbud info
kriss1975 mirbud , powinien w końcu przyatakaować 1 zł
laptop o mirbud info i jada
k0gi Mirbud ladnie ladnie
Ed Mirbud czy ktoś analizował pod wejście ?
Hordos zaczynam obserwować Action, rozpoczynają głosowanie nad układem z wierzycielami, mają złożone w sądzie ostateczne propozycje
k0gi Bartman jesli mirbud odbija to ciagle cena jest niska, tak uwazam, ale duzo lepiej bylo brac ponizej 80 gr ;)
Bartman k0gi dzieki za Mirbud przyglądałem się ale jak zwykle zostałem na peronie:D
k0gi Mirbud a mowilem ze warto zbierac ;)
lion83 kriss1975 Mirbud ruszył 7 % w górę
lion83 kriss1975 Ja Mam Mirbud i Polimex
filip Mirbud też
lion83 Wybory potrafią zdziałać cuda! Na jutro (10 października) zapowiadane jest podpisanie umowy na budowę odcinka drogi ekspresowej S1 Przybędza ? Milówka, czyli obejścia Węgierskiej Górki!Jak dowiedział się nasz portal podpisanie umowy zaplanowano o 16.30 w Katowicach w Muzeum Ślaskim przy ulicy Dobrowolskiego 1 z udziałem premiera Mateusza Morawieckiego. Dodajmy, że jeszcze kilka dni temu Ministerstwo Infrastruktury (jak i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) zapowiadało, iż podpisanie umowy planowane jest w listopadzie. Jednak ?ciśnienie? wyborcze ze strony rządzących sprawiło nieprawdopodobne przyspieszenie, a wręcz cud? Mirbud
lion83 Mirbud ładnie kontynuuje wzrosty
lion83 13. MIRBUD - 1,14 mld zł (+32,9 proc.) Jerzy Mirgos, fot. PTWP Jerzy Mirgos, fot. PTWP Firma założona przez prezesa Jerzego Mirgosa zaliczyła awans o jedną pozycję. Spółka jest beneficjentem hossy na rynku magazynowym oraz deweloperskim. Ostatnie lata to także dynamiczny rozwój grupy na w sektorze budownictwa drogowego.
lion83 Mirbud dzisiaj ładnie.
filip Mirbud na przebicie 0,83
filip Polnord, Rafako, Mirbud
k0gi Mirbud puscily widly
k0gi Mirbud widły :o
laptop filip korci mnie ten mirbud ale to mul
filip Mirbud widzę biorą
kriss1975 lion83 Mirbud jak dla mnie to jedna z lepszych spółek budowlanych , wydaję mi się że niebawem powinna zmienić kierunek.
lion83 Mirbud uklepał dno
lion83 Mirbud https://m.bankier.pl/wiadomosc/MIRBUD-S-A-Zmiana-stanu-posiadania-akcji-MIRBUD-S-A-7748503.html a kurs jakoś dalej w d....
filip Teraz będzie spuszczanie się nad Mirbud
lion83 mirbud kontrkt
lion83 Mirbud 7 % w górę ?
laptop mirbud ale to elci dna nie widac szok
lion83 Mirbud gdzie jest dno spadków
lion83 k0gi Mirbud odbije na północ
lion83 k0gi Mirbud jakieś info o kontrakcie i poleci ponad 1PLN bez problemu
k0gi MIRBUD jest zdrowa spolka
k0gi ktorego dnia Mirbud po prostu odpali i poleci ostro nad 2 zł
k0gi ale,,,,,, Mirbud zrobi ktoregos dnia to co zrobil UNIMOT, tam tez osoby zwiazane z zarzadem ciagle dobieraly jak spadalo
lion83 Karola Mirbud kurs leciał kilka sesji w dół ulica się wystraszyła a Prezes korzystał z okazji i kupował.
lion83 Mirbud na zielono odbija
lion83 Mirbud może w końcu odbije i zakończy na zielono po tygodniu spadków
Michał (a) laptop Tak, na Mirbud wsparcie poszło. Teraz najbliższe wsparcie może się uformować przy 0,80 zł. Kurs dalej idize zgodnie z długoterminowym trendem spadkowym.
lion83 emefe ja zbieram 01C w okolicach 1,50 i Biomass poniżej 0,45. Obstawiam też, że ten nieszczęsny Mirbud odbije w górę w tym tygodniu.
lion83 Mirbud chyba osiągnął dno ?! Obroty zerowe ?!
lion83 Mirbud cały czas szarpią ale jakoś zabrać nie może
k0gi lion83 nic nie jest pewne, ale mirbud w miare znam bo to spolka z moich okolic i z tego co mi wiadomo problemow tam wielkich nie ma, w ub roku weszli tam skandynawowie powyzej 1 zł prezes co by nie mowic nazbieral akcji sporo w przeciagu dwoch lat okolo dokupujac,,,, mysle ze przyjdzie dzien gdzie 1,2 to bedzie minięte
k0gi lion83 mirbud dla cierpliwych, przyjdzie dzien ze wywali na 1,6 lub wyzej ale tutaj to ja kan unimocie bedzie, spadalo spadalo spadalo, prezesi dokupywali nizej i nize i nizej, az pewnego dnia zaczelo rosnac
lion83 laptop mirbud muli muli to fakt ale ten niski kurs i zakup Prezesa korci
laptop lion83 mirbud to najwiekszy mul sypie ktos i sypie bez wzgledu na cene
lion83 Mirbud może coś odbije w górę ?!
lion83 k0gi mirbud dokładnie
lion83 k0gi dokładnie mirbud nisko pod odbicie trochę też kupiłem
k0gi ale mirbud nisko, ja troche wzialem, unimot tez spadal i spadal a osoby z zarzadu kupoway coraz nizej i coraz nizej, tez sie robilo to nudne az nagle z 8 zł zrobilo sie 24 za akcję :P moze na mirbudzie tez tak odpali w koncu
lion83 Mirbud Prezes skupuje akcje
k0gi a ktos sie orietuje czemu mirbud spadl az na 93 grosze ?
kramrok i na Action coś kombinuja od kilku sesji, coś tam się kroi
kramrok Action puścili
kramrok Action 8% już bez info
kramrok i Action coś kombinuje
kramrok w mirbud kurs chyba był trzymany, moze w końcu odblokuja, zawsze po przebiciu 1,10-1,11 był wielki zrzut
kramrok Mirbud ładnie
kramrok Mirbud też próbuje
kramrok obserwujmy action
kramrok MIRBUD też próbuje wyskoczyć ponad 1,10
goscniedzielny Witam, proszę o kilka słów o spółkach : Kruszwica , Mirbud ew Larq- czy jakiś sygnał kupna się pojawił
hasior ACTION ktos obserwuje? podali raport, ale nic się nie dzieje po za 1 porannym niecierpiwym
Przemek (r) karkalis PRICE action
kozineczka Osobiście kupie EEX jak zejdzie do 5,4 lub na panice po raporcie , ewentualnie jak zobacze Price Action. Póki co żaden scenariusz się nie realizuje.
hasior ACTION ktoś śledzi? będzie cos z tego piątkowego wystrzału?
loko czytaliscie ze Mirbud chce zdjac JHM z gpw
k0gi ooo mirbud mi sie budzi
kramrok ja stawiam na dalsze wzrosty na msw, msz, tor, kan, otlog, forte, vistula, onemore, qubic, medicalg, eex, rafako, oponeo, synetik, vistal, getin, mirbud, unimor, praire, nowagala
pit hasior hej ja obserwuje Action i wg mnie kurs jest w konsolidacji. Dzienny wolumen jest coraz wiekszy i wydaje sie ze powoli kurs powinien zblizac sie w kierunku lokalnego szczytu na 4xx. Ale czy i kiedy? Zobaczymy.
hasior ACTION ktoś obserwuje p ostatnim wystrzale?
Fernon Mirbud ciekawie wygląda
hasior Donbas78 ale Ty chyba o ARCTIC piszesz, a ja o ACTION
kramrok hasior ogolnie nie lubie tracic na takich podbitkach, poza tym takie zakupy robie z gotowki która oczekuje odzyskac w ciagu 1-2 dni bo jest potrzebna w nagłych sytuacjach jak np. to info o action
kramrok komuś udało się kupić action?
loko Karola mirbud to troche spekulacyjna spolka, tu moze byc i 1,9 ;)
loko Karola mirbud wybil z dlugoterminowego spadkowego kilka sesji temu i pewnie bedziechcial dojechac do 1,5
Karola Co myślicie o Mirbud, ładnie się dziś otworzył ...
Michał (a) Co do oceny Mirbud: tak, cała branża poleciała z powodu obaw o dalsze rosnące ceny surowców i braku pracowników. Mirbud w swych kontraktach z zeszłych okresów jeszcze uwzględniał rosnące koszta, więc mniej więcej wyszli obronną ręką patrząc na wyniki. Płynność mają OK, płynność operacyjna również pozytywna. Zadłużenie relatywnie wysokie, ale tym cechuje się budowlanka. Budimex na ten przykład ma wskaźnik ogólnego zadłużenia powyżej 0,80. Zyski operacyjne za cały 2018 również solidne.
k0gi Mirbud moze naprawde odbic w koncu
k0gi kilka klopotow Mirbud rozwiazal, jak Plc Unii w Wwie
k0gi MIRBUD czyzby wybil ie z trendu spadkowego ?
Donbas78 Błażej (a) Mirbud ładnie biorą:)
Błażej (a) Mirbud, podobnie jak zdecydowana większość spółek budowlanych znajduje się w silnym trendzie spadkowym.
Michał (a) Oddam swój komentarz dt Mirbud wieczorem. Teraz muszę iść na chwilę.
Donbas78 Michał (a) zobacz jak sektor budowlany odbija a mirbud jest dość dobrą spółka dlatego uważam ze moze odreagować przy takiej wycenie...
karkalis Donbas78 unibep znam, warto. Mostek - bankrut na kroplówce. erbud - dawno nie zaglądałem. mirbud - wlaściciel mi się nie podoba. Ceny jak kiedyś pisałem już zaczynają spadać w budowlanece, wiec w 2019 jest szansa na poprawę marż. Jakbym stawiał na konie z budowlanki, to budimex i unibep.
Hoze no i mirbud jeszcze
filip ostatnio był ruch na Budimex, Mirbud czy BBD
filip Ursus Rafako Cormay Mirbud Elbudowa - moje typy na jutro
kozineczka Przemek (r) na tle konkurencji np Action c/wk się zrównało, może cena urealniła się w stosunku co do spółek z branży... Asbis ma c/wk jeszcze niższa. Może wcześniej abc był wyceniany wygórowanie na tle sektora...
filip na rynku lubuskim to z notowanych na giełdzie działa Budimex i Mirbud przez Kobylarnię
karkalis Hej, po wynikach erbud, pomyslałem, że napiszę tutaj moje przemyślenia na temat wig-bud, albo raczej ostrzeżenie. Trakcja, jako pierwsza w raporcie za Q1 zweryfikowała budżety kontraktów - weryfikacja polega na tym, że aktualizyjemy budżet kosztowy projektu i przez możemy mieć tzw. Overrun (przekroczenie kosztów) albo underrun (koszty przy sprzedaży projektu byly niedoszasowane). Obecnie mamy w sumie na wszystkich kontraktach podpisanych w latach 2015-2017 dość znacze kotnrakty i overruny rozpoznał cześciowo trk (ale moim zdaniem jeszcze jeden kontrakt - budowa odcinka S5 jest niedoszacowana i tu jest ryzyko one-offa na wynikach Q2). ZUE ma stary portfel kontraktów - tutaj moim zdaniem też b. duże ryzyko tego samego co erbud pokazał. Analogicznie Mirbud (ale z postępu przerobów na ich głównych kontraktach jest jakaś nadzieja, że nie aż tak źle, bo przeroby mają duże i zdywersyfikowany biznes). Unibep - miał w Q1 -14% rentownosci branży drogowej, ale ich wyniki pompuje deweloperka (tu bym spodziewał się raczej nadal dobrych wyników, ale z segmentu deweloperskiego, a nie budownalnego).
filip Action typowany obok Elemental tez rośnie
filip Batman ja wrzucam Action i Elemental
Donbas78 Batman ja obserwuje Mirbud,Lubawę
Zaba mirbud też do obserwacji
holydog Donbas78 w ABC Data jest kontrola skarbowa, wg mnie to że kurs nie reaguje na tak pozytywne informację ma swój powód. Może się skończyć tak jak na Action. Jak będą ustalenia za jeden rok do kontrolowane będą kolejne
Przemek (r) Batman dzisiaj publikuje swój raport EEX, Action, Groclin
leon mirbud do obserwacji
leon mirbud ładny młotek
Donbas78 Batman zobacz na Mirbud ktoś na ukrytym cały czas zbiera po 1,31
holydog analizyprezesapl Kontrola skarbowa w toku - Jeśli wchodzą to jest powód - pytanie ile będzie przypisu i za ile lat. Casus Action schładza entuzjazm
Batman mirbud do obserwacji
leon tez patrzyłem na mirbud dzis
Batman Przemek Ciekawie ten mirbud muszę się nad tym pochylić :)
Przemek (r) Asia Batman zobaczcie Mirbud ładna świeca Marubou
karkalis U.S. stock futures edged up on Monday, extending Friday?s mostly upbeat action, but traders were steering away from big bets as they got the session off for Presidents Day. American stock markets and the bond market are closed for the holiday, and there are no economic releases expected, as federal agencies are shuttered. - czyli dziś jak rozumiem US za dużo nie powie nam
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK