Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Maj 2019
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Dodaj wydarzenie
Dodaj wydarzenie +

Prześwietlamy sektor bankowy!

Sektor bankowy to największy komponent indeksu WIG-20. W indeksie WIG20 znajdują się: Alior, BZWBK, mBank oraz dwa największe banki Pekao oraz PKOBP. Same te banki mają ~35% udziałów w całym indeksie blue chipów.

Już  9-10 maja ukażą się raporty finansowe trzech banków: Pekao, Alior oraz mBank. Będzie to więc najważniejszy tydzień w tym kwartale na naszej giełdzie.

Indeks WIG-Banki

WYKRES MIESIĘCZNY

 

Można śmiało powiedzieć, że wykres indeksu WIG-Banki znajduje się od połowy 2011 w konsolidacji. Aktualnie zostało przebite kluczowe wsparcie na poziomie 8.000,00 pkt. Czekamy na przebicie 8.071,00 pkt zanim wejdziemy w wymienione poniżej banki: PKOBP, PekaoAlior oraz Millenium.

 

Przejdźmy do analiz technicznych czterech banków, które według nas mają największe szanse na – jak na razie – krótkoterminowe wzrosty:

 

Analiza techniczna PKOBP (PKO)

WYKRES TYGODNIOWY

Wybraliśmy ten bank o przeanalizowania, gdyż znajduje się przy głównym wsparciu 40,00 zł. Wykres dalej idzie zgodnie z trendem wzrostowym.

WYKRES DZIENNY

Będziemy tutaj inwestować pod przebicie 42,42 zł, czyli pod potencjalne wybicie górą z al’a formacji technicznej flagi.

Przykładowy LimAkt 42,51*

 

Analiza techniczna Pekao (PEO)

WYKRES MIESIĘCZNY

Pekao natomiast znajduje się bezpośrednio przy wsparciu ~117 zł. Negatywne jednak było przebicie 120,0 zł, więc będziemy czekać ponownie na potencjalne przebicie tego poziomu, tym razem jednak górą.

WYKRES DZIENNY

Inwestujemy tutaj pod potencjalne wybicie górą z al’a formacji technicznej klina zniżkującego oraz pod przebicie oporu na poziomie 120,00 zł. Jednocześnie wykorzystujemy lokalne wsparcie na poziomie 116,50 zł.

Przykładowy LimAkt: 120,10*

 

Analiza techniczna Alior (ALR)

WYKRES MIESIĘCZNY

Alior znajduje się przy głównym wsparciu 70,00 zł.

WYKRES DZIENNY

Zagrywamy tutaj pod potencjalne wybicie górą z kanału spadkowego, pod przebicie oporu na poziomie 72,00 zł.

Przykładowy LimAkt 72,10*

 

Analiza techniczna Millenium (MIL)

WYKRES TYGODNIOWY

Aktualnie kurs znajduje się przy kluczowym wsparciu 80,00 zł. Tutaj największym minusem jest bezpośrednie położenie linii oporu na poziomie 9,00 zł.

WYKRES DZIENNY

Będziemy jednak inwestować już pod przebicie 8,80 zł. To z uwagi na fakt wystąpienia w ostatnim czasie trzech pozytywnych świec (patrz zaznaczone świece na powyższym wykresie).

Przykładowy LimAkt 8,81*

 

Autor analizy: Radosław Michał Suchy


*Przykładowy LimAkt to jedynie nasz wewnętrzny poziom, który zostaje użyty do naszych dwutygodniowych podsumowań, jak również do podsumowań trzymiesięcznych oraz rocznych. Wszystkie analizy, których kurs przebił dany poziom LimAkt, są zamieszczane w naszych podsumowaniach.

Zobacz podobne analizy:



4 komentarze

  1. Michał Michał pisze:

    Jest widoczne minimalne zarzymanie spadków na najważniejszych indeksach. Czekamy jednak dalej na przebicie oporu 2.350,00 na WIG20. Za wyjątkiem powyższych spółek, dalej u mnie analizy spółek z WIG20 będą do tego czasu zamrożone.

    Na indeksie WIG-Banki czekamy na przebicie 8.071,00 pkt.

  2. Michał Michał pisze:

    Banki jeszcze nie przebiły wyznaczonego przez nas oporu na indeksie WIG-Banki.

  3. Michał Michał pisze:

    W dalszym ciągu nie doszło do przebicia wyznaczonego przez nas oporu na indeksie WIG-Banki, który był przesłanką do potencjalnego wejścia na poszczególnych bankach. Analizy więc zostają zamrożone bez aktywacji.

  4. Michał Michał pisze:

    Indeks WIG-Banki przebił na piątkowej sesji ostatecznie nasz poziom.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

Michał (a) analizyprezesapl Mniej więcej tyle to właśnie będzie. Pokrywa się to też z wcześniejszymi wyliczeniami Millennium. Dzięki.
Michał (a) Bartas_Gda W rekomendacji banku Millennium kiedyś wyliczali, że szacowany podatek handlowy w przypadku Vistula to ~1,5 mln zł
d3 to tak w ramach szukania okazji może PKO na L duży obrót na wsparciu
Batman Pekao
Batman pko
Michał (a) Na Alior słabsze wsparcie przy 52,00 zł.
Michał (a) Millennium
Przemek (r) Alior ciekawa utworzona świeca ala ważka wzrostowa na ostatniej sesji na podwyższonym wolumenie
Batman Przemek (r) sam sobie odp na pyt jaki jest sens grac na indeksie notowanym 24h certem not od 9 do 17... abstrahujac od animatora i innych koszyow i niedogodnosci to tak jak bys gral na pko czy jsw i moglbys zawrzec transakcje tylko miedzy 11 a 15
Lubelak a np. w pko mam iż zaczyna np. rosnąc ten sp500 :)
Lubelak w pko mi wszystko smiga jak nalezy .
custer Przemek (r) przepraszam, pomyłka, źle zapamiętałem... to PEKAO
Michał (a) Na Alior czekamy na potencjalne przebicie 60,00 zł. Tutaj jest lokalny opór.
Michał (a) Na Pekao wsparcie dopiero przy 110,00 zł.
Michał (a) Na PKO dalej czekamy na stałe przebicie 40,00 zł.
Michał (a) Banki powoli wyglądają coraz lepiej, patrz choćby Pekao
erbosss W złoto poprzez ingturbo, a oprócz tego mam fundusz pko akcji rynku złota - zbierany przez ostatnie półtora roku. Obecnie ten ostatni ok. 10% na plusie, czekam
Michał (a) crespo13 Domy Maklerskie uczestniczące w konsorcjum: BM Alior Banku DM mBanku DM BOŚ DM BDM
Lubelak Bartas_Gda ja sie interesuje od lutego 2019 r,. bo sie zmienił system w PKO, nowa platforma.....
Ed Widzę że bank PEKAO odpalił lokatę na 3% do 30k na 6m Czyżby aż tak słabo
loko pekao wybilo 114 moce pociagnac WIG20 wyzej
Lubelak laptop narazie -12%, głównie to mnie chyba zjadają prowizje, na początku miałem w PKO, teraz sie przeniosłem do ING
Lubelak znalazłem już tą opcje na stooq, ale nieststy nie widze w DM PKO ;/ czy to mozliwe iz nie mają??
erbosss yarp Jak dla mnie sypnięcie przez tfi millennium akcji bloober tylko po to, żeby zejść poniżej 5%. Sypnęli 1tys akcji, a mieli 88tys, więc nie jest to jakieś spektakularne wyjście.
kramrok ok, dzieki, alior to ma straszny ten system, co dziennie nie działa kilkanaście razy, a dzisiaj nie działa od poczatku...
Michał (a) Na Alior zagrywaliśmy już wcześniej.
Michał (a) PKOBP oraz Pekao również na wsparciach.
erbosss z wig20 - PKN (jedną transzę mam po 101, będe dobeirał gdyby spadało), PZU to samo, PKOBP - to samo (mam po 38, będę dobirał), MILLENNIUM (już mam, bo broni sma200), w kręgu zainteresowań: SANTANDER, DINO (ale tylko przy korekcie do okolic 100zł), amica (pisałem), oponeo, wielton. Obserwuję też KRUKA i co jakiś czas wchodzę spekulacyjnie. Z mniejszych tematów: Mabion, Forte, Aileron, PBKM, CDRL, Celon Pharma. Jak widać trochę tego jest, ale nie szarpię się tylko czekam na fajne poziomy.
Lubelak ma ktos konto w pekao ??
Bartas_Gda Alior b. ładnie
Lubelak ja w PKO jestem, tam spora ta prowizja, ide do ING niebawem.
Lubelak a konto w ING jest okey? aktualnie mam w pko. ;P
KRomek Batman S poprzez certy, PGNiG kupowałem jak rosło od 7,5 do 7,7, średnia mam 8,12 na lewarze 3. Alior brany 2 dni temu, oraz S na wig20, na ropę mam też certa ale tu siedzę na razie na 0.
Maciej_M Też PKO BP jeśli by wrócił pod 41 to dałby świetna stopę zwrotu. Najwyższa dźwignia na certyfikatach to w chwili obecnej 10.1.
Batman KRomek Tzn chyba bo generalnie wszedzie mam jakieś dodatkowe opcje ze względu na generowany obrót i na xtb i na dm alior więc nie jestem pewny co jest w ,,standardzie"
GreenGo Alior u mnie działa teraz, wcześniej były problemy
Hoze cześć, działa wam alior ? mam jakiś błąd portfela i zleceń :(
Hoze dax znowu cisnie :D może pko by skubnoł pod wybicie 38 wiem że już ogromna ekspozycja na L no ale hossa :P
Misiek91 PKO na L ?
Przemek (r) pezet czekam na jeszcze niższe poziomy na PKO okolice 36,9 zł
Batman pko skoczyło w przepaść bez bungi
Hoze pko na minimach jednak korci żęby coś skubnoć:D
Hoze ja też batman :D pko nisko jest też tylko tko wywalili w kosmos
Batman pko coś sobie nie radzi
erbosss Batman ja już część tematów biorę na L: pkobp, millennium, pzu, tsgames, cdr. Na razie nie szaleje - biorę za ok. 1/3 kwot jakie zamierzam przeznaczyć. Zamierzam zostawić sobie oczywiście troche kapitału na spekulacje, ale chcę się ustawiać pod przyszła hosse na gpw :)
d3 Batman zobacz na PKO czy tam nie chcą definitywnie rozprawić się z tym dziwnym tworem trójkątnopodobnym
Batman co fajnego jest w alior ?
Przemek (r) Bartas_Gda Alior dobry typ fajnie wygląda
Bartas_Gda Przemek (r) Alior z aktywacją ~61 ciekawie
Hoze zaraz pko wybije
Hoze czyżby pko chcialo wrocic na 40?
Hoze pko coś chce pokazać
d3 pko wyzbierali na dużym obrocie
d3 uznajemy że PKO wypadł czy jeszcze nie :P
Bartas_Gda Batman a jaki masz proent od transackjic w alior?
filip Batman Alior się zapłacze, ba pewny bankrut
filip jak nie kupujesz i sprzedajesz to chorujesz Alior zresztą też
dr32 d3 na PKO widze, ze 28ego pozbierali sporo i potem mi wolumenu brakuje, ktory by to wyrzucił, czy to kontrakty czy nie
d3 Batman a nie czaisz się na PKO? pod 39 może być przepaść
d3 mogliby jeszcze PKO poniżej bandy spuścić
Misiek91 Jak PKN się zamknie na takiej świecy to wątpie że 100 zł się utrzyma a to główny pociągowy W20 z PKO
Hoze gdzie sl na pko batman 39,17? bo mam L z piatku
Hoze pko też się zbiera chyba
d3 w sensie że PKO kandydatem jest
d3 PKO leży na dolnej bandzie bierze ktoś L?
Hoze chociaż patrz teraz pinbara zrobią na pko imoże pojdzie do góry :)
Hoze poszlo L na pko sl 39,80
Misiek91 Ja na tych certach ładnie zarabiam od kiedy tutaj o tym przeczytałem chyba nawet ty coś wspominałeś :) ładnie mi S na pzu dały po pare % szarpąć potem L na PKO ale PKN mnie zawsze przewiezie :
Gitaroszewc karkalis prezesowi pogratulować, tylko sam sprzedał.. Może być jeszcze mała pompka pod spekulacje czy PKO podbije cenę
karkalis Gitaroszewc gratuluję! PKO ciekawe co zrobi:) jesteś i tak zarobiony:)
Hoze no musialem L pozamykać na pko jeszcze nie wiemco z L na pge chyba zostawie puki co
filip albo elki na PKO
filip Batman popieram z PKO
Batman tzn pkp nie pko
Batman na jutro ciekawie wygląda pko
Hoze pko ladnie leci na 40,10
Adamec21 Co sądzicie o wynikach Millennium?
filip PKO
Hoze powiedz mi filip jak widzisz pko bo otwarłem wczoraj 10 L i musze z tego wyjść jutro jakoś :D
Hoze pko trzymam
Roberts Hoze pko ?
Hoze no i pojechali na wig20 :D skubnołem z rana kontraktów na pko
Błażej (a) Janek https://gpwatak.pl/zar/premium-kolko-za-kolkiem-121/#comment-19716 o PKO
Janek Błażej (a) cześć, jak oceniasz EUR i PKO? Możesz odpisać w kzk?
Janek Hoze duzo masz tego pko?
Hoze i dobrze bo pko ladnie rosnie :D
Janek Przemek (r) dzięki, a pko jak widzisz?
Hoze ulala może jednak te kontrakty na pko nie skasują mnie :P
Hoze teraz dobre miejsce dla tych co lubią ryzyko blisko do SL na kontraktach na pko 38,80 np
Hoze tzn ze pko poleci na 37+
Hoze no wlasnie mnie wiozą ale w złą strone na pko :D
Janek co z tym pko? czyżby mieli tego nie wyciagnąć?
Hoze poszły L na pko
Hoze a tak na teraz to bym brał kontrakty :D np na pko
krzysieksisiek Czyżby dziś odbicie PKN i PKO szykuje się ?
Hoze pko też wyprowadza kontre
Janek Jak oceniasz PKO? To jest SC na godzinowym?
Batman d3 ładna zbiórka na pko
Hoze pko doszlo do 40,80 ciekawe czy odbije teraz
Janek Hoze chyba dobre miejsce na dobranie L na PKO, ale soec jakiś mgółby sie wypowiedziec
Hoze co tak pko spada? toż to chyba okazja żeby dobrać L jak uważacie ?
karkalis koku jest pewnie gdzieś to fajnie opisane, ale w skrócie, TFI nie może płacić premii sprzedającemu jednostki uczestnicwa - czyli taki bank nie ma zachęty, aby sprzedawać jednostki TFI nie z grupy. Dlatego PKO, ING, PZU założyły własne TFI.
Misiek91 Jak Alior widzicie ? Dobije 57,xx i na S ? :)
Janek Hoze PKO nie wiem gdzie TP tez sie zastanawiam
Hoze janek gdzie walisz pierwszy tp na pko bp ?
Batman alior też coś jak by stał w przedbiegach
Janek Batman ale moge nie mówić obiektywnie bo mam Lki na PKO od 39,7x
Janek Batman pko dzisiaj świeca niezdecydowania, ale zobaczymy co z tym zrobią jutro
Batman Janek zobacz pko
Hoze pko też małe wybicie
krzysieksisiek PKO będzie ciągnąć W20
Batman w20 jedzie dalej pko silne
Bartas_Gda PKO też mi ładnie na S wygląda
Batman W odpowiedzi Błażeju na Twoje pytanie :) Problem jest mocno złożony. Mamy ponad przeciętny skok obrotu na w20 w bardzo istotnym msc. Opór skośny/poziomy + fibonacci 61,8 https://bankfotek.pl/view/2131480 Rysując jednak wykres na W1 mocno podażowe msc mamy dopiero w okolicy 2500 i lekko powyżej tego miejsca a to nie tak wcale daleko bo jedynie 3% od okolic 2420. https://bankfotek.pl/view/2131481 Jest też zaznaczona widoczna formacja jakiegoś podwójnego dna. Kolejny problem jest w moim założeniu ponieważ zakładałem że zbiegnie się nabicie 2400 pkt z wyznaczonym prze mnie msc podażowym na sp500 w okolicy 2700 pkt. Dziś wig 20 nic siboe nie robił z chwilowego osłabienia na sp500. Patrząc tez na rozkład wolumenu na d1 to co się stało w dniu wiedź może oznaczać ze smart money cały czas są na L. https://bankfotek.pl/view/2131482 Spółki z tego indeksu też są mocno ,,rozerwane" Na wielu wieje słabością inne wykazują siłę... W skrajnie optymistycznym przypadku możliwe jest respektowanie tego kanału wzrostowego i właśnie wzrost do okolic 25xx https://bankfotek.pl/view/2131484 tym bardziej że średnie pomagają i złoty krzyż (sma200 i sma100) Spółki: Alior - nijako CCC widoczna słabość i możliwość testowania dolnego ogr klina. https://bankfotek.pl/view/2131485 CDR - Taki wzrost po rekomendacji podmiotu który zaryzykuję mocno manipuluje kursem wielu spółek przez rekomendacje ? Mocno to ,,śmierdzi" w dodatku to własnie cdr mocno przyczynił się dziś do takiego wzrostu indeksu... dość ciekawa spekulacja. Jak dla mnie ta okolica jest idealna na S jeśli kurs jeszcze delikatnie wzrośnie (jutro albo w pt) https://bankfotek.pl/view/2131487 CPS - standardowo nie omawiam EUR - Miejsce silnego oporu - łatwo już było https://bankfotek.pl/view/2131488 JSW - ciągle przy mocnym wsparciu ale im dłużej tam jest tym bardziej prawdopodobne wydaje mi się finalne wyłamanie i test 60 zł gdzie możliwe że nastąpi akumulacja https://bankfotek.pl/view/2131489 KGHM - konsolidacja trwa w nieskończoność i ciągle widać oznaki słabości... https://bankfotek.pl/view/2131490 LPP - nie omawiam LTS - wszyscy widzą trend jest mocny i ciężko szukać oznak przesilenia. Możliwe że psychologiczne 100 zł będzie ciężkie do przejścia MBK - w okolicy silnego oporu. https://bankfotek.pl/view/2131492 OPL - nie omawiam PEO - robi się podażowo aczkolwiek tak długo jak okolice dolnej linii klina trzymają i powstają świece na większym obrocie to ciężko jest stwierdzić czy faktycznie jest tak podażowo jak się to wydaje.. Zapewne rozwiązanie już niebawem https://bankfotek.pl/view/2131493 PGE jak i cała energetyka (enea energa TPE (wykresy wyglądają mimo wszystko dość podobnie)) - mimo że można dostrzec pozytywny rozkład wolumenu na poszczególnych D1 zachowuje się dość nijako i czekamy na jakiś silniejszy ruch https://bankfotek.pl/view/2131495 PGN - aż się prosi powiedzieć wystarczy ! pora troszkę się cofnąć https://bankfotek.pl/view/2131496 PKN - mocny opór ale aż się prosi by go nabić więc możliwy short dopiero w okolicy 115,xx https://bankfotek.pl/view/2131497 PKO - Możliwe że właśnie tu się wszystko rozegra. Kurs zatrzymał się idealnie na górnym ogr trójkąta, a ostatnio obrót mocno wzrósł i widać na prawdę zaciętą walkę. Strona wygrana może mieć decydujący wpływ na indeks z racji wagi pko w w20 :) https://bankfotek.pl/view/2131498 PZU - bardzo silny opór i problem byków na D1 https://bankfotek.pl/view/2131499 Santander jak Mbank TPE jak PGE lecz trochę bardziej harmonicznie. Co mnie wprowadza w dodatkowe zakłopotanie ? USD/PLN - spadek spowodować może dalesze paliwo na w20 https://bankfotek.pl/view/2131500 SP500 - dalej moc i możliwy scenariusz nabicia 2700 pkt co powinno dać paliwo na w20 nawet do 2500 pkt z przecinkiem... https://bankfotek.pl/view/2131501 Jaki mam plan na pozycję ? Mimo tego że w okolicy 2420 planowałem mocno wejść w shorty słaby USD i mocny SP500 mocno krzyżuje mi plany. Sytuacja wydaje się mocno skomplikowana i daję szansę 55/45% dla niedźwiedzi co własciwie nie daje mo żadnej przewagi. Mimo tego że obecnie posiadam jedynie 2 kontrakty nie zamierzam uśredniać. Możliwe 3 scenariusze dalszego postępowania. 1. Z samego rana wywalam 2 ski i obserwuję 2. W razie skrajnie optymistycznego scenariusza trzymam i liczę się ze stratą 100 pkt na 1 szt uśredniają x2/3 w okolicy 2500 xx i staram się wyjść na 0 co jest bardzo prawdopodobnie w między czasie rozgrywając pojedyncze pozycje. 3. W razie optymistycznego scenariusza na w20 gdy zobaczę po ewentualnym wzroście zdrową korektę i pozytywny rozkład wolumenu (przy pozytywnym usd i sp500) lub od razu rano korektę i j.w. zamieniam S na L i podpinam się pod jakiś mały swing do 2500 pkt. Reasumując - muszę się z tym wszystkim przespać ponieważ sytuacja jest jak dla mnie mocno skomplikowana i momo że czekałem na obecne poziomy tym razem nie jest tak że mówię sobie... Mam to inni myślą inaczej 0,5% do 1% i pójdzie po mojej myśli więc mogę zbierać pozycję :) Pozdrawiam ! Tem komentarz zamiast wpisu z powodu braku czasu a tak jest szybciej - nie ukrywam że nowy sposób robienia wpisów wcale nie jest dla mnie intuicyjny i mocno wydłuża mi redagowanie wpisu niestety... jak macie jakieś sugestie zapraszam do dyskusji bo jestem ciekaw !
Hoze Doradzcie panowie bo nie gram na kontraktach gdzie mam ustawić SL na pko bp na tą chwile najbliżej jak się da
Hoze pko przejdzie 41,50 ?
Hoze ja dalej mam L na pko jescze dobralem dzisiaj
Hoze ustawiłem się jeszcze na pko la 41,34
krzysieksisiek Ale PKO ciągnie W20 do góry ;)
Bartas_Gda Donbas78 PKO
custer KNF przydusiła PEKAO w kwestii dywidendy?
Batman Hoze pko miał w piątek buying climax ale widać że mogą cisnąć zobaczymy
Hoze no nic ja dalej te Lki mam na pko
Gitaroszewc karkalis dziś PKO przedłużyło termin niejako wykazując dalsze zainteresowanie
Batman czyli tak jak wczoraj pisałem wszystko w rękach pko
Batman nieźle pko wybija z trójkąta na ogromnym obrocie
Hoze widzicie pko :O umęczyli
Hoze nie wiem dobierać tych kontraktów na pko ?:D
Hoze ale kecą nami dzisiaj :D pko do 300kk obrotu dobije :O
Hoze coś z tych kontraktów na pko może jesczebędzie uciekam miłego weekendu
Batman no nic czekam na D1 na pko
Batman Bartas_Gda pko słabnie
Batman Błażej (a) W innym msc masz średnie kroczące na pko niż na stooq...
Błażej (a) dot PKO
Błażej (a) pko wczoraj był przy wsparciu właśnie patrzę
Błażej (a) pko przy średnich kroczących i z rana był w okolicy wsparcia
Batman Błażej (a) zerknij prosze na pko
Janek Batman pko na razie daje rade
Batman właściwie to wszystko wrękach pko obecnie
Janek Hoze patrze na obrót na górce a potem spadek na pekao
Hoze jak pkobp zaraz wywali do góry to nie wiem czy S na pekao to dobry pomysł :D
Janek pekao na S kandydat?
laik Batman Alior dalej powyżej sma45
Batman wybili sma200 na pko
Batman Hoze chyba ze tak właśnie wyglada wybicie z tego trójkata na pko
Janek 100m obrotu na pko
Hoze pko nie powiedziało ostatniego słowa :D
Batman Donbas78 wywaliłem lki na pko
Donbas78 karkalis pko bp:)
Hoze batman gdzie sl walnoć na pko dzisiaj jeszcze dobralem po 40
Batman walczą na pko
Batman Janek Jeśli mieli by wycisnac w20 do lekko ponad 2400 to pko jest niezbędne
Janek Batman kurcze, a ja mam L na JSW, PKO, PGE, Eurocash ;-)
Batman Ja mam nedze w portfelu na gpw troszke PAt kilka L na pko i JSW
Misiek91 Jak tak skończą to będę sobie w brode pluł ze tak szybko zamknąłem certy na L na PKO
Batman pko przy dolnym ogr kanału na h1
Hoze ile 1 kontrakt kosztowal na pko ?
Batman Patrzac na rozklad wolumenu na d1 juz zajalem L na pko z sl ponizej dzisiejszych min
Batman Radze obserwowac pko bo zapewne to on zdecyduje o dalszych losach w20. Msc w trojkacie sie konczy a dzis mamy skok obrotu na spolce juz prawie 100mln a dppoero 1r
arthas9182 Pko dalej zacieśnia trójkąt
karkalis Nie mówię, że jutro zagrywac, ale niech się skorekci, a na korekcie L, bo na pekao widzę i 120-130.
karkalis Bartas_Gda mam na myśli trend. Jak na lotosie. Moim zdaniem na pekao masz fajny trend
karkalis Knf dla reko, że banki mogą sowite dywidendy wypłacić , więc pekao może fajnie urosnąć
karkalis A że pompa pod polaczenie, to na moje to jeszcze urosnie. Pekao też chyba pompuja.
Batman Donbas78 ciekawie mozna ustawic sl ponizej dzisiejszych mininow. Mnie sie udalo wziac przy minimach wiec do SL blisko. Ciekawie alior wyglada
filip choć eski na Alior też mnie kusiły
Przemek (r) Donbas78 arthas9182 pko ładnie formuje ten trójkąt
arthas9182 PKO rysuje ciekawy trójkąt
Batman Misiek91 tak ciekawie pko wygląda
Batman tylko pko coraz słabiej wygląda za to pkn nieźle trzymają
Hoze S na alior :P
Batman pko słabnie
Donbas78 Przemek (r) pko kupie ale najchętniej bliżej 38:)
Przemek (r) pezet z tego co widzę to jest dobre miejsce na wykresie pko na odbicie
Batman pko na razie wypadł dołem. Muszą zrobić długi dolny cień
eryxta Batman a tak w ferworze longów, co sądzisz o PKO BP na S?
Hoze Dobrym działa wam alior bo mam wieczny loading screen?
Batman pko jednak wygląda jakby miął chetkę wyjśc wreszcie górą
Batman pko coś nie ma siły
karkalis taki PCM ma wezwanie od PKO leasing (konkurent) i hitachi (nowy grasz na rynku)
space alior jak rozumiem zmiana z 0.29% na 0.21%
Janek Batman pko to chyba na oporze teraz
Batman Ciekawe jak się zachowa pko
Batman No ale jeśli masz 30k na maklerskim i chcesz mieć za 10 peo za 12 pko i za 12 cdr to bierzesz 1 fpeo 3fpko i 1 fcdr i to już ma sens
Batman alior też
Bartas_Gda PKO
Batman No i pko ruszyli :)
erbosss Batman trochę już skubnąłem MILLENNIUM, może jeszcze dopakuję jeśli troszkę zleci
erbosss Batman Co myślisz o millennium po korekcie ostatniego rajdu? Według mnie dalej jest sens się podłączyć. Z Kruka skorzystałem z rana :)
Tanarii Batman tak jak mówiłeś popyt na Pekao
Batman jeszcze tylko pko do obserwacji
Batman to samo pko
Batman Na jutro JSW na L, Kruk na przebicie 160, GNB na kontynuację i Alior na L
Batman pko i peo niestety nie zjechały niżej o kilka gr... szkoda,
karkalis I miałem S na pekao po 108, close po 107.5 bo mam dużo pracy więc stwierdziłem zamykam eski i spadam do roboty, i kilka S na fwig20. Nie żałuję, bo zrobiłem tak bo czasu nie było, ale koniec na wig20 kompletnie nie tak jak obstawialem;)
karkalis tak jak i pko
karkalis a pekao jako bank panstwowy to widać, że jak pastwowy sektor (energetyka) obrywa, to oni też
karkalis pekao - jak pięknie chodzi
Hoze batman alior mi działa
Batman balrog mnie alior tez nie działa
balrog działa komuś cdm24? makler z pekao
Bartas_Gda ew Alior
cooper BM Alior Bank: FORTE - Spółka Dnia: http://inwestycje.pl/wyniki_spolek/BM-Alior-Bank-FORTE---Spolka-Dnia;329616;0.html
Batman nawet z ike sprzedałe pekao :)
Błażej (a) PKO tańczy na średnich
Przemek (r) Błażej (a) zobaczymy co dzisiaj na PKO wyrysują
Błażej (a) Przemek (r) tak, PKO niby wybiło tę linię, ale nadal jest poniżej 42 zł
Przemek (r) Błażej (a) na PKO nie było tak źle :) kurs się utrzymuje powyżej kanału
Błażej (a) Przemek (r) MBK wczoraj pokazał klasę, ale PKO nadal bez wyraźnego sygnału. Może dzisiaj.
space co sądzicie o S na pko bp ?
filip ja myślę na longach na Alior
Bartas_Gda Alior *
leon karkalis ale PEKAO brane 16.11 jeszcze trzymam
leon no i pekao wciaż trzymam, i podobnie, tylko niewielką czesć oddałem w piątek
Batman Błażej (a) Ciech może iśc na fali bo wiele osób tu to w piątek typowało na kilku bloigach zobaczyli ten młotek i nawet w dm alior banku analitycy o tym pisali rano dziś
Błażej (a) teraz mój Alior strajkuje
karkalis Peako też promuje, PKO też. Ciekaw czy zaczną się pozytywne naplywy na giełdę
filip no i Alior zatypowałem
Janek Błażej (a) ładnie pko, szkoda, że nie zauważyłęm komenatrza
Błażej (a) a pozycja zajęta na PKO procentuje
Batman pko w opałach
ja a jak tam dzisiaj ALIOR widzicie ?
Bartas_Gda na PKO też mpoim zdaniem miejsce się kończy
Błażej (a) jeden z głównych pociągów ostatnich wzrostów, PKO, powoli dociera do nietuzinkowego miejsca, oporu. Jeżeli opór zostanie wybity, to WIG20 powinien ostatecznie potwierdzić swoją siłę.
leon upłyniłem dziś trochę pekao
Bartas_Gda custer PEKAO;p
leon Donbas78 post factum, każdy mądry bynajmniej. Ja najgorszy shit zrobiłem w tym roku na pekao, kupiłem w pazdxierniku za ok 101, poszło niemal do 112, a ja nic z tym nie zrobiłem, zwalam to na karb obowiązków, bo miałem bardzo mało czasu na giełdę, ale to głupie tłumaczenie. Spadło póżniej i sl ma wywalił na 99 zł jakoś. Kompletna głupota, ale byłem na tyle elastyczny, że szybko odkupiłem za 98 na tej panice bankowej 16.11, no i wciąż trzymam, ale tym razem będę pilnował uważniej kursu.
karkalis pańśtwowe bańki robią swoje TFI i dosprzedają swoim klientom oferty swoich TFI. PEKAO już od stycznia chce zrobić ETF z niską prowizją
leon karkalis jest pewna teoria, quercus, trigon, altus się wyprzedawały, nagonke na nich robili, i dziwną koincydencją nagle skarbówki pzu i pekao ze swoimi ofertami wyszły, by odebrać ten kapitał z prywaty?
leon pekao nieco wynieśli
Bartas_Gda Batman z wczorajszego naszego pisania ALior, PEAKO, ABC ładnie
karkalis i ten alior, kurcze, no tani jest:P
Bartas_Gda PEKAO jak burza idzie
Bartas_Gda przwidujesz zwrotkę na WIG bo ma PEKAO z fajnym procentem ale nie wiem czy realizowac czy trzymac
Bartas_Gda PEKAO o GRI na razie ładnie
usher Batman a to info co zapodałem, uważasz, że neutralne? Alior wiadomo od dawna, ale po tak ogólnym artykule może jutro być różnie.
Bartas_Gda nie wiem coś pokarzę co do PKN oraz PEKAO
Bartas_Gda mam PEKAO za 100
Bartas_Gda nie wiem co z tymi bankami po tym info ale dziś dobrałem jeszcze PEKAO
Bartas_Gda dziś fajny dzień GRI w portfelu +18%, PEKAO jak na razie 6%, Trakcja 4%, niestety JSW i na razie IST na minusie
usher Bartas_Gda nie boisz się Alior, PKO i PEO? Mają ponoć coś partycypować w mniejszym (niewiadomym) lub większym (Alior) stopniu przy rozliczaniu getback z obligatariuszami. Dla tych banków jutro może być mocno czerwone. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Panstwowe-banki-powinny-wesprzec-postepowanie-ukladowe-GetBack-przewodniczacy-rady-wierzycieli-7628882.html
Bartas_Gda PKO możliwy jutro sygnał zakupu na MACD
Bartas_Gda PEKAO sygnał kupna na MACD, przebicie oporu
Bartas_Gda alior na wsparciu
Bartas_Gda niech to PEKAO łyknie to ~106 to dobiore
Bartas_Gda PEKAO pokonało ważny opór
Bartas_Gda PKO na przebicie ~40
Michał (a) Na Alior nie widzę jeszcze żadnych pozytywnych sygnałów.
leon Batman może te niskokosztowe fundusze w PZU i PEKAO przyciągna inwestorów, dodatkowio agio da od stycznia etf na wig20tr. Szum w mediach o ppk, że dzięki temu emerytura na wyspie będzie i hossa gotowa ;P
leon kontra wobec niskokosztowych funduszy PZU i PEKAO https://twitter.com/AgioFunds/status/1065884677079224320
Bartas_Gda PEKAO - zastrzelcie mnie;p
custer ja bym PKO pop 106 sprzedał z radością :)
Bartas_Gda jak PKO ~106 przebije dobieram kolejny pakier
Bartas_Gda PEKAO na na oporze
Błażej (a) Bartas_Gda PEKAO SA, to PEO. PKO BP to PKO
sebastian PKO BP
Bartas_Gda PEKAO?
sebastian PKO bo na wzrosty PKN na spadki
Hoze chyba ze na pko
Bartas_Gda widzę szaleństow a ja bez zmaian na cdr pekao trk i ist
filip Alior też mam statikę za darmo z 1 ofertą, 5 ofert - obrót lub 88,19
Mareksy alior też statice oferuję z 5 pozycjami?
Bartas_Gda Michał (a) jak pekao i cdr i trk widzisz?
filip elkę to brałbym na Alior
leon pekao
Bartas_Gda spadam spać w portfelu trk, cdr i ist oraz pEKAO
filip nawet certy spadowe na Alior
leon Ed obligacje getbacku sprzedawało ponad 70 instytucji na naszym rynku finansowym, w tym tak "szacowne" instytucje jak pekao
leon w getinie z tego co wiem, najatrakcyjniejsza lokata teraz to 3,3% a mi Czarnecki dał 3,5% bo jestem jego stałym klientem. Ale ja tylko lokaty mam u niego, nic więcej, to mi wystarczy. PKO daje 1,8 %. Jeśli znacjonalizują system bankowy to w każdym banu tyle mniej więcej będzie. ludzie tego nie rozumieją, że duża część prywatnych firm to konkurencja, a co za tym idzie, niższe koszty dla konsumentów
holydog leon alior - blisko minimum 2-letnie
leon holydog alior balansuje w okolicach wsparcia
holydog Batman czy Alior nie jest przypadkiem do wzięcia na L?
leon zwodowali alior
filip Marta bierzes eskę na alior?
Marta filip na alior?
Batman ładna zbiórka na alior
leon alior się już wyłamał z zieleni wig 20
leon Donbas78 czyżby ofe pzu pko pekao skończyły sypać na gnb?
Bartas_Gda byłbym wdzięczny za Waszą ocenę cdr i PEKAO
leon jedynie duże spółki się trzymają, ale nie wszystkie, taki PEKAO w piątek był na poziomach z kwietnia...2009 roku!
Bartas_Gda jak widzicie PEKAO i cdr?
karkalis https://www.ingturbo.pl/certyfikaty certy są dostępne w mdm, pewnie j w Alior
leon "NBP zwolnił Idea Bank z obowiązku utrzymywania części rezerwy. Zwolnienie obowiązywać będzie od 19 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2021 r., a nie jak pierwotnie podano od 19 listopada 2019 r. do 31 grudnia 2021 r." W dłuższym horyzoncie czasowym jest to dobra informacji dla banku, i widać było rano pozytywną reakcję na kursie...ale kto niestety zakopał cały ten potencjał. Sprawa śmierdzi, pis chce uwalić te banki, moim zdaniem to piosowskie ofe wyprzedają. PKP PEKAO i PZU
Bartas_Gda korba trk, pko wszystko w dół
Bartas_Gda PEKAO ładny zwrot
custer Marta bo przeznaczają na dywidendę 100% zysku co rok, są tańsi od Pekao i nie są znacjonalizowano. Stopa dywidendy nieznacznie niższa.
custer PEKAO (i) na dywidendę za rok 2018 przeznaczyć co najmniej 90% zysku Banku za rok 2018; dodatkowo, jeżeli Bank osiągnie za rok 2018 co najmniej taki zysk jak osiągnął za rok 2017, kwota dywidendy za rok 2018 będzie nie niższa niż kwota dywidendy wypłacona za rok 2017, (ii) na dywidendę za rok 2019 przeznaczyć 60%-80% zysku Banku za rok 2019, (iii) na dywidendę za rok 2020 przeznaczyć 50%-75% zysku
Bartas_Gda mam PEKAO ale mcad mi się nie podoba bardzo
leon pekao też ładne zamknięcie
leon ciekawie to pko wygląda, ale dziś był lepszy moment na kupno
leon jak ktos siedział dzis , to pko o 11:16 był super moment na minutowym
leon pko jednak sl rozłączył, w sumie po piątkowej posesyjnej analizie tego się spodziewałem, że bedzie młotek
leon pekao mam nadal
Hoze pozmieniali coś w alior banku? bo cośszybko kontrakty rozliczyło
Hoze pekao się mocno trzyma, pewnie za wczesnie wyszedłem znając zycie
sebastian PZU i PKO BP na L
Hoze Wy tu gadu gadu o aferze a L na Pekao i pkobp juz z zyskiem :D
custer filip w podstawach inwestowania jest wskazanie horyzontu czasowego inwestycji. a PEO i PKO to nie są spółki na spekulacje. Mogę je trzymać dla dywidendy i dla poprawy wyników i przez 3 lata uzyskać ładną stopę zwrotu, ale musza być do tego podstawy, a te kruszeją.
custer Przemek (r) obrona pko? mówimy o najbezpieczniejszym banku w UE wg Gapinskiego? totam trzeba czegoś bronić? :D
Przemek (r) Martin na pko obrona ponizej piatkowej swiecy
Martin Przemek (r) Pko miało być
Bartas_Gda Batman usher PKO w piątek na koniec sesji brałem, myślę że odbicie jak najbardziej możliwe.
usher i może coś skubnę z banków, wig-banki wygląda jakby chciał wykonać małą korektę - Alior, PKO lub całkiem spekulacyjnie GNB, zobaczymy po pierwszej godzinie handlu
leon Batman na wykresie minutowym na PKO jest asytolia ;)
leon moż efaktycznie ten alior bosia przejmie, kto wie
leon z banków taki alior słabo jakoś, najlepiej imho pekao
leon a ta świeca na M na PKO o 12:22, widzieliście to?
leon zaraz chyb ana pko będzie lekki atak popytu
leon przydałoby się jeszcze by PKO nieco podskoczył
leon karkalis coraz bardziej delicious się ta świeca na pekao
karkalis leon pierwszy raz od dawna jesteśmy w tej samej łodzi, dmuchaj na te pekao, niech wraca na 110:D
leon na razie najbardziej mi się pekao podoba
leon karkalis ja zrypałem ostatni z tym Pekao, już ni epamiętam kiedy tak transakcję schrzaniłem, idę się dziś napić ;P
leon Bartas_Gda ja juz jeden bank mam, ale tez myslałem nad PKO
karkalis leon wziąłem eLki na pekao po 100:P
Bartas_Gda biorę PKO
leon mnie coś nie przekonuje na razie PKO
Batman na pko tez niezła akumulacja
leon mam teorię nieco spiskową, że może na gnb to OFE PZU, OFE PKO BP, OFE Pekao tak sypią
leon Batman co sądzisz o Alior? dzisiejszy volumen nie jest już tak duży jak wczoraj, jednak jest duży. załatają tę lukę z grudnia 2016, ciekawe. Co myślisz o tym?
leon pekao wspinają się powoli, po ścianie strachu
Inwestor2000 na pko 287mlz obrotu....masakra przy takim spadku
leon Batman a jak widzisz PKO?
leon Bartas_Gda zdarza się, ja jestem zły na pekao na siebie, zjebałem strasznie
leon pekao https://www.youtube.com/watch?v=wzXSGPIZQqA
leon pekao, wspinaczka po ścianie strachu
leon pekao walczy
leon ale pko dostało, neczytelny
leon karkalis z pekao na long term za bardzo myslałem, a ostatnio nie miałem czasu, i niewiele obserwowałem co się dzieje, i są efekty
leon karkalis teraz na niemal minimach (chyba ) wziąłem pekao, zobaczymy, jest panika
karkalis pekao i alior nie lubi zagranica, handlowy jest wg ich ok
leon karkalis ale z pekao zwaliłem strasznie
leon wziąłem pekao
karkalis strahoo alior i pekao stracili zaufanie pod to info i ich niby połączeniu
strahoo Na bankach ze skarbem państwa to już jakaś panika Alior poniżej 50 zł
Roberts no warto kupić czlonkostwo w SII :) za prowizję sie zwróci ;p ja mialem w pko 0,39 dzięki SII zszedlem na 0,29 a potem wynegocjowalem na 0,20%
karkalis no to już moje shorty na pekao sumarycznie zarabiają;P
karkalis lol, pekao na 100
Batman fajnie obrót na pko znowu rośnie
Misiek91 Na jakich poziomach warto Alior łapać ? Bo wolumeny urosły ostro i dalej leci :p
Batman Do obserwacji PKO
Batman Alior wczoraj zanotował ogromny wolumen na fixingu
Marta alior sl puscił
Janek alior zamarł
Batman Marta Alior powinien zaskoczyć w tym miejscu
Marta o Alior sie pytam :) poniżej dzisiejszych minimów?
Batman w20 mam na 2228 a Alior nie wiem jeszcze
Batman Alior jest na L
Batman Cześć! Dziś do obserwacji zepak na przebicie 7 zł Alior i gnb jako spekulacja ostra :)
Batman Alior przegapiłem
filip teraz na niebiesko i piszą że Alior przejął
Batman Alior też słabo jednak
Batman Bartas_Gda Na alior nietety widać że podbitka i zasypanie (intra day)
Bartas_Gda Batman gdzie widzie WFO na Alior?
Batman Alior do wzięcia
Batman Ja mam L na Alior i cdr tu i tu SL poniżej dzisiejszych minimow
Batman Z w20 do obserwacji cdr i Alior na L
leon pekao nadal perspektywicznie moim zdaniem
Batman Błażej (a) A jaki jest Twój subiektywny pogląd na Alior aktualnie ?
Batman Błażej (a) Na alior mamy dziś fajny temat pod odwrócenie
Batman Wziąłem symbolicznie Alior na L
leon ale alior to dementuję
leon Batman alior ponos miałby bos przejąć
leon Batman boś to inna sprawa. Info dziś wyszło, właściwie wczoraj. dlatego alior i bos tak zareagowały
Bartas_Gda Przemek (r) Batman Alior fajnie wygląda naprawdę.
Przemek (r) Batman fajny ten Alior
Batman Przemek (r) Zobacz wykres alior
Batman patrzcie jak alior wyzbierali na ładnym obrocie
Batman Szkoda że alior się taką luką otworzył bo po wczorajszej świecy idealnie na S
Michał (a) Mowa o PKO oraz Pekao
DayCoot leon chyba będę musiał trzymać Pekao bo mam notowania opóźnione 15 minut i ciężko mi transakcje w czasie sesji składać
leon DayCoot parafrazując giełdowe przysłowie...jeśli chcesz dobrze spać, trzymaj pekao, jeśli chcesz dobrze jeść, kup F51 ;)
leon DayCoot ja trzymam na dłużej, pekao za 101 uważam, ze to okazja była
DayCoot Polecacie zostać na Pekao czy sprzedać z zyskiem 5% i lecieć na F51?
Ed PKO Leasing chce kupić PCM za 11,38
Batman na pko to samo
Błażej (a) chwilę słabości zaliczył Alior, który jednak został rzutem na taśmę wyciągnięty nad wsparcie.
Błażej (a) Nieco słabiej radził sobie najcięższy walor jakim jest PKO, ale za to świetną sesję zaliczył Lotos, który szybko odrobił ostatnie spadki
leon na pekao niemrawy volumen, ktoś kto nie ma może pomyśleć na kupnem, i SL pod dzisiejsze minima, to oczywiście nie jest rekomendacja. Każdy sam podejmuje decyzję.
DayCoot Przemek (r) no też prawda może poczekam rozwinięcie sytuacji z rana też zaciekawiłem sie Pekao tam kurs doszedł do wsparcia i chyba kierunek północ tylko
leon custer pekao mam na dwóch rachunkach, na jednym jakoś coś koło 102 a na drugim 101
leon Marta mam tez pekao kupione na dołku
Michał (a) Pekao odbiło się od wsparcia.
Michał (a) Pekao dalej w obszarze wsparcia
Michał (a) PEKAO oraz PKOBP dalej nieziennie na wsparciach. Przebicie ich dołem tylko spowoduje, że proces odmrożenia spółek z WIG20 będzie trwał dłużej.
Michał (a) PEKAO ma pole do wzrostu.
leon C/WK dla Pekao niższe niż podczas kryzysu 2008-2009
Michał (a) PEKAO podobnie jak PKO na wsparciu
Batman Za to w Alior dziś dzwoniłem i dalej apka mobilna jest nie aktywna ...
Batman pko tez w krytycznym msc
leon pekao silne na tle indexu
Michał (a) PEKAO tak jak PKO i inne banki: w obszarze wsparcia.
Michał (a) PKO oraz większość innych banków również na wsparciach aktualnie.
Batman Działa wam aplikacja mobilna Alior banku ?
Bartas_Gda ja koncentuje się na att, f51 oraz obserwacji trk, cdr, pekao, i vvd
Siano CDM Pekao rekomendacja z 18.10.2018 sprzedaj CDR cena docelowa 140 PLN
leon pekao z sensem zamek
Batman karkalis ciekawe jak we sp500 zamknie bo jak poniżej 2800 to wcale nie będzie tak kolorowo a to odbicie też takie dynamiczne nie jest usd wcale się nie osslabil na ta chwilę a jak zobaczysz na wykres pko to największy obrót mamy na fixingu pod oporem co mnie nie napawa jakoś być do
Błażej (a) PKO także ładnie zatrybil na wskazany z rana poziom.
Batman carlittoo Zaczynam czuć mały lęk bo na pko nie widze dystrybucji
Batman Donbas78 Nie wiem. Ale mnie zrobili z typ pko... plan był dobry co pisałem tylko trzeba było do dziś zaczekać :/
Batman na razei też nie widać podazy na pko
Batman karkalis wczoraj ktoś zaukumulował pko
Błażej (a) PKO przebijając 38.8 chwilowo zaneguje prospadkowy scenariusz.
Batman niezły obrót na pko
leon pekao dziś załadowałem do worka
Batman Zwiększa się obrót na pko więc zaraz pewnie jakiś ruch
Janek Batman niemrawo ten pko
Batman L na pko szybka spekulacja pod odbicie z ciasnym SL
Błażej (a) alior i boś ma staticę
Batman na pko coś się zaczyna dziać
custer dlaczego fundalemntalnie silną spółką nie jest ergis, alumetal, pekao?
Batman Dziś był jednak sens brać pko na spadek jak pisałem :)
Błażej (a) PKO na S, trochę na siłę, spójrz na SMA100
Batman Błażej (a) Co myśłisz o S na pko w tym msc ?
Batman ciekawe miejsce na S na pko
Batman Błażej (a) Działa Ci alior
Batman Ale masakra z tym alior bankiem
Batman karkalis jest jak jest mam 1/2 pozycji na S pko i w20 z wczoraj i starczy
Batman Hej możecie się zalogować do alior banku ? Bo mi coś nie działa
Batman Hej możecie się zalogować do alior banku ?
Janek Batman o ile tam spadnie, zastanawiam się gdzie teraz Sl obnizyć. a S na PKO gdzie byś realizował?
wydra Mógłby ktoś rozrysować pekao? Kurs jest już chyba na atrakcyjnym poziomie...
Batman na pko
Janek Batman na pko tez mi sie podoba
Batman jak kazdy na giełdzie jest dość precyzyjem msc na pko więc zaryzykowałem
Batman i biorę tez na pko
leon po cichu liczę na pekao poniżej 100 zł
leon aczkolwiek pekao jest już atrakcyjny na long term
Batman Cześc ja tylko na chwilę. Przedłużył mi się weekend. Ale jak widzę dobrze wstrzeliłem się w Ski mowa o PKo LTS i PGN. Dziś wracam to wieczorem coś naskrobię bo musiałem sobie zrobić przerwę od pracy i giełdy :)
Błażej (a) Patton ali, to nie alior, chyba że mowa o ali :)
Przemek (r) Błażej (a) alior stoi tuż przed wybicie
Batman kozineczka Ja walę dalej S na pko
groldominika Ja Sek nie mam na PKO ale zagrywałąbym pod coś takiego i masz rację z dobieraniem S
Batman karkalis Dobieram s na pko
d3 obrót na tym spadku duży nie jest poza pko
Batman karkalis o pko leci
Batman Dobra starczy tych S na pko
Batman tylko dobieram na pko
Batman Mam S na lts i pko
Batman karkalis Walę te shorty na pko a to nie chce spadać :P
d3 czaiłem się na pko po 43 ale nie wpadło więc wziąłem pkn. nie mam budżetu dużego a wczoraj uwalili mnie na fw20 przez głupie błędy
Batman więc walnąłem ski na pko jeszcze dobrałem
Batman d3 Nie wiem bardziej mi się podoba miejsce i wisielec na pko
d3 na pko obrót 34mln i 15 kontraktów tylko
Batman wczoraj wisielec na D1 na pko
Batman Jutro mnie będzie w kratkę bo na weekend jadę:) robią się ciekawie usd w górę my przy oporach na sp500 tych 2 świeczek raczej nie przejdą ... Ustawiam SL na swoich S na pko lts i pgn. I zobaczymy :) jak nabijan2232 to daj msc na S na w20
Batman pko też leci :(
Batman na w20 został lts który ledwo się trzyma i pko na
Batman karkalis Trochę S na pko
custer taki bank handlowy rośnie, a pekao spada... jakie to wszystko racjonalne...
Bartas_Gda przepraszam nie PZU a PKO fajnie
Batman carlittoo Ja jestem cały w S pisze z tel bo czasu nie mam na kompa i prądu:) Mam S na w20 lts pko cdr jsw i coś tam jeszcze i zastanawiałem się cały dzień czy nie przestrzelilem i nie czekać na 2320 ... zobaczymy jutro. Najwyżej trochę stracę mam msc wyjścia. Co do pytania nie wiem na wielu spółek z w20 wydaje mi się że idzie dystrybucja rozłożona w czasie ale jak będzie zobaczymy...
Bartas_Gda Batman nie jest tak że pko włąśnie wybiło opór z połowy maja, robiac przegląd po sesji dziś właśnie wydała mi się na jutro fajną pozycję na L
Batman no i pko się znalazł w moim msc na S
Batman kusi mnie S na pko i w20
Bartas_Gda pko poszedł
Bartas_Gda Batman wczoraj brałem PKO dzis mi Sl wywalił, wczoraj nie obronili wsparcia i zakłądałem że poleci dalej -
nowy Alior teraz wybija trójkąt
Błażej (a) PKO dochodzi do oporu na 42,5 i nie może teraz odpaść - w innym wypadku rośnie szansa na podażową formację
Batman piotr_kas na h4 mamy nie fajny buying climax na w20 i jesteśmy na pko i indeksie przed silnym oporem
Batman carlittoo Jak wziąłem shorta na pko to oczywiste jest że tak samo widzę w20 :)
Batman szybkie S na PKO
carlittoo Batman masz rachunek maklerski w alior ?
Batman na pko tez ciekawie
Batman pko do obserwacji jak się zachowa w okolicy 40,60
Batman Janek zarobiłem na S ale za mało na alior niestety
Janek Alior na przykład :-)
kozineczka Przemek (r) orlen mi tylko nie siadł a tak to pko lts i cdr głownie piknie :)
kozineczka karkalis Nie tpe :) ale jeszcze szorta na cdr też wziełam jakiś czas temu. PKO szort i Orlen szort :D
d3 Janek na PZU udało mi się podłączyć dzięki temu zobaczę czy na PKO to się uda :P
Batman karkalis No ja mam sajgon w robocie i w życiu więc tez ciężko dziś tylko Shortowałem pko
Batman Jutro pewnie wywalę ski na pko bo może jakieś podejście na w20 się szykuje czekam ciągne na S na pgn ale czegoś mi wciąż brakuje
Batman dziś mam tylko S na pko
Batman alior się rozpędza
Batman pko
Batman zobaczymy co zrobi pko
Janek Batman alior lekko wyciągnełi na dolnym ograniczniu kanału
Batman Zobaczymy jak się zakończy sesja ale na ta chwilę analiza w20 jaka przedstawiłem się sprawdziła. Ciekawy jestem końcówki. Alior jak nie wyciągna to jutro może być grubo. Pgn czekam na koniec i może na fixingu Dobiorę S
Batman alior też super na S ale wszystko we wpisie
Janek Błażej (a) ale też różna liczbę kontraktów kupuje w zależności od ceny jednostki właśnie, np. 1 kontakt na CDR to ok 5 na Pko
Janek Pko, ale też PEO, ALR, BZW
Batman S na pko fajnie zarabia
Janek Nie, chodzi mi o pozostałe czyli PKO, pzu, kgh i pkn
Batman Ale mam ski na pko więc niech upada :)
Batman Ja mam Ski na pko i pzu w dobrej cenie i zysk już fajny ale mam nadzieję że korekt asię rozwinie
Batman No ale zobaczymy mam S na pzu i pko
Batman na pko już 112 mln i to w takim msc możliwe że nie zarobię na S trzeba zacieśnić SL
Janek Batman myślisz że 44zł to max na razie na pko?
Batman pko zostaje i będę uśredniał :)
Batman Janek tak mam na razie S na pko
Błażej (a) PKO ponownie gigantyczny obrót. Przy takich wzrostach warto przeskanować wskaźniki w poszukiwaniu jakiegoś przesilenia. Technicznie to ten ruch ma szansę na szczyty.
erbosss Ja na tę spółkę akurat staram się patrzeć długoterminowo, bo jeśli dalej będziemy mieć dobry sentyment na WIG20 to kto wie czy tak zdołowane spółki jak ENA, czy TPE nie będę później głównymi beneficjentami wzrostów (w sensie takim, że na nich potencjalna %-owa odbitka może być dużo wyższa niż na tych obecnie popularnych spółkach jak PKN czy PKO
groldominika Batman wziąłeś S na PKO?
Janek Batman bierzesz S na PKO? obrót rośnie na górce
Batman dobra lecimy wyżej na pko :)
Batman Odnawiać S na pko czy jeszcze poczekać ? Jak myślicie :)
Batman Dobrze że pozbyłem się S na pko
holydog Batman a S na PKO masz z wczoraj?
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK