Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Kwiecień 2021
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Analiza techniczna spółek: Mercator i Playway.

Od ostatniej analizy kurs NGG urósł ponad 11 %.

W tym wpisie przeanalizuję wykres spółki z sektora medycznego wchodzącego w skład SWIG80 oraz spółki z sektora gamingowego znajdującego się w składzie MWIG40. Na obu spółkach jest szansa na kontynuację wzrostów.

MERCATOR (MRC)

wykres dzienny

Mercator, analiza techniczna
Spółka od czasu pandemii znajduje się w mocnym trendzie wzrostowym. Aktualnie widoczny jest ruch boczny konsolidacyjny w kształcie a’la trójkąta zniżkującego, z którego wybicie górą otworzy drogę do próby ustanowienia nowych szczytów. Najbliższym oporem może być psychologiczny poziom 75 zł, natomiast lokalne wsparcie znajduje się w okolicy 47 zł. Dość dobrze widoczny malejący wolumen przy tej konsolidacji może oznaczać chęć dalszego wzrostu. Zagrywamy na wybicie z konsolidacji.

Przykładowy LimAkt 52,20 zł SL poniżej 50 zł (daleko do wsparcia + ochrona kapitału).

PLAYWAY (PLW)

wykres dzienny

Playway, analiza technicz
Kurs spółki osiągnął kilka sesji temu swój historyczny szczyt w okolicach 450 zł. Teraz mamy do czynienia z lekkim zejściem kursu w okolice ostatniego szczytu, czyli 390 zł gdzie może być dobre miejsce do zajęcia pozycji pod odbicie i kontynuację wzrostów. Najbliższy opór znajduje się przy 450 zł, natomiast wsparcie można wyznaczyć na poziomie 390 zł. Patrząc na wykres łatwo zauważyć, że największe obroty miały miejsce na dnie ostatnich spadków, dlatego uważam, że dalsze wzrosty są bardzo możliwe. Zagrywamy przy wsparciu na jego obronę oraz odbicie w kierunku historycznego szczytu.

Przykładowy LimAkt okolice 390 zł SL poniżej 385 zł.

Autor analizy: Przemysław Witkowski


Przykładowy LimAkt, to jedynie nasz wewnętrzny umowny poziom wejścia.

Zobacz podobne analizy:



6 komentarzy

  1. Błażej Błażej pisze:

    Playway: wsparcie wyznaczyłbym w obszarze 390-400 (okrągłe wsparcie z psychologicznym znaczeniem).
    Jeszcze można zwrócić uwagę na WIG.Games, który zanotował dzisiaj nowy historyczny szczyt i próbuje zanegować tym samym sygnał sprzedaży na MACD. Na wykresie h1 dopiero opuszczenie 27000 pkt będzie dla indeksu w krótkim terminie negatywne.

    • Przemek Przemek pisze:

      No widzisz kurs Playway jednak odbił od poziomu 400 zł, ale wczorajsza świeca nie jest zbyt optymistyczna, dlatego może dojść do ponownego przetestowania wsparcia.

      • Błażej Błażej pisze:

        Wczoraj WIG.Games wyznaczył kolejny historyczny szczyt, ale to głównie dzięki CDR, który także wyznaczył rekord notowań.

        Jeżeli chodzi o wczorajszą świecę na PLW, to faktycznie nie jest ona zachęcająca, ale otoczenie sprzyja.

  2. Błażej Błażej pisze:

    Mercator aktywował na wczorajszej sesji przykładowy LimAkt i jest na dobrej drodze do kontynuacji ruchu wzrostowego o którym pisze Przemek.

    • Błażej Błażej pisze:

      Na MRC utworzyło się wstępnie wsparcie na 40 zł. Jeżeli kurs zamknie się nad 43,40, to uznam że wsparcie zostało wybronione i kurs powinien kontynuować ruch wzrostowy.

  3. Przemek Przemek pisze:

    Na wykresie Mercator widać podaż, która umiejętnie zniosła cały zysk od momentu wybicia a na następnej sesji przebili wsparcie i utworzyli druga podażowa świece bez dolnego knota w takim przypadku kurs może zejść jeszcze niżej, dlatego trzeba czekać na pojawienie się popytu.

    Playway znajduje się teraz blisko poziomu oporu na 450 zł i teraz czekamy na pokaz siły ze strony popytu i próbę wybicia tego poziomu oporu.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

lion83 Anon Mercator dziwi mnie ten kurs przy takim c/z
lion83 Mercator zagraniczne fundusze pokochały akcje rękawiczek https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-04-07/overseas-funds-loving-malaysia-glove-stocks-again-after-selloff
Marianus89 mercator zasypasny :)
roger mercator wziął się do roboty, w końcu:)
Marianus89 czyzby mercator sie obudzil ?
kriss1975 Ed co z tego że xtb i mercator maja forsy że moga Polskę kupić razem z obajtkiem , a kurs ma to w dup...
space ale tennants i mr prepper się zwróciły, więc liczę na ruch w górę na playway
kriss1975 space już od dawna pisze ze nie torpol , tylko trakcja i tak jak teraz nie mercator , a mabion i nie XTB tylko PXM itd. :)
Michał (a) Ale wytłumaczenie Mercator ciekawe " "Podwyższenie rekomendowanej ceny minimalnej odkupu akcji wynika z uwzględnienia postulatów zgłaszanych w szczególności przez inwestorów indywidualnych" - podano w komunikacie."
Marianus89 mercator ale mój wykres
Marianus89 mercator jedzie
walduci50 Czyżby mercator zarzucil kotwicę na tym poziomie?https://stooq.pl/q/?s=mrc
Marianus89 tez sie na mercator czaje
roger cześć, analizował ktoś może mercator, trochę dużo spadło
Michał (a) Mercator znalazł się ponownie na głównym wsparciu 330,00 - 350,00 zł. Podtrzymuję to co piszę od dłuższego czasu - dopiero stałe przebicie oporu 400 zł da silniejszy, pozytywny sygnał.
roger mercator pierwszy dzień w wigu20 nie zalicza do najlepszych
walduci50 Gracze kupili 61 tys. sztuk Mr.Prepper w 72 godziny od premiery na Steam - Sprzedaż gry Mr.Prepper w ciągu pierwszych 72 godzin od premiery na platformie Steam wyniosła ponad 61 tys. sztuk, a koszty wydania gry zwróciły się po 12 godzinach - poinformowała spółka PlayWay.
lion83 Mercator od jutra w WIG 20 ale przez brak wypłaty dywidendy tylko zaproponowany skup przeważa negatywny sentyment do spółki.
walduci50 Pierwszy duży tytuł polskiego studia Rejected Games z grypy PlayWay w dniu premiery znalazł się na szczycie światowych bestsellerów na platformie Steam. W piątek notowania spółki Krzysztofa Kostowskiego
Michał (a) Główne wsparcie na Mercator to dalej 350,00 - 330,00 zł
Michał (a) Na Mercator w dalszym ciągu nie doszło do stałego przebicia oporu 400,00 zł.
hessa jakby ktoś szukał typów to Mercator jest dość blisko SMA200, która była broniona, dziś po sesji wchodzi do W20 i dziś na konferencji mówili, że buyback przeprowadzą w formie wezwania gdzieś za miesiąc (przedział skupu 400-770, chociaż wcześniej podnosili), więc może pod to rosnąć
lion83 Już w najbliższy piątek, tj. 19 marca, między 11:30 a 12:30, odbędzie się otwarte spotkanie z Zarządem Mercator Medical S.A., poświęcone omówieniu wyników rocznych za 2020 rok. Link do spotkania: https://bit.ly/3cF2uiO. Zapraszamy!
lion83 Jak interpretować skup akcji Mercator zamiast dywidendy ?
Michał (a) Mercator dalej "walczy" z oporem 400,00 zł. Najbliższe mniejsze wsparcie to 370 zł. Główne wsparcie to dalej rejon 330 - 350 zł.
lion83 Z polskich spółek Covid tylko Mercator osiąga mega zyski chociaż wg mnie to już nie do końca taka spółka COVID bo oferta już mocno wybiega po za medyczną
lion83 Drakkar7 ja miałem ciężko jak spadało poniżej 350 mam średnią 395 mogłem sprzedać jak było powyżej 500 ale wieżę, że Mercator nie powiedział jeszcze ostatniego słowa Zobaczymy co Prezes jeszcze powie przy wynikach na temat nowej strategii
Michał (a) Też na Mercator dawno nie było informacji o ew. sprzedaży przez insajderów. Ale na to trzeba uważać po wejściu w rejony cenowe powyżej 400 zł.
Michał (a) No i jak zatrzyma się Mercator powyżej 400,00 zł to będzie oczywiście pozytywny sygnał. Wtedy w poniedziałek byśmy sprawdzili ostateczną reakcję.
lion83 Drakkar7 Mercator w przyszłym tygodniu może pokaże nowe ATH przy wejściu do WIG20 ?
lion83 Dzikun MRC "W krótkim terminie jesteśmy pozytywnie nastawieni do spółki. Wyniki w tym i w przyszłym roku powinny jeszcze mocno odstawać na plus względem rezultatów sprzed pandemii. Ceny i marże na rynku rękawic są znacznie powyżej średnich cyklicznych poziomów, inwestorzy oczekują, że za kilka kwartałów ta hossa się skończy, ale na chwilę obecną nie widać jakiś większych korekt cenowych" - ocenił Michał Kozak, analityk Trigon DM. "Patrząc na plany podażowe dużych producentów można oczekiwać, że jeszcze przez dwa lata Mercator powinien odnotowywać świetne wyniki, a później - wskutek zwiększenia podaży rękawic i spadku cen - naturalnie nastąpi stopniowy spadek. Nie jest tak, że wyniki spadną zaraz po spadku cen rękawic. Spółka ma możliwość zabezpieczenia się w części na te ceny na okres około 12 miesięcy" - dodał. Analityk wskazał, że trzecia fala pandemii na świecie wspiera perspektywy spółki. "Wszyscy zdali sobie sprawę z tego, że nie będzie tak, że się zaszczepimy i nastąpi szybki powrót do normalności. Obecny scenariusz jest taki, że powrót będzie stopniowy i bardzo ostrożny ze względu na nowe mutacje wirusa i środki ochrony muszą być zachowane" - ocenił Kozak. Zgodnie z szacunkami, przychody Mercatora w 2020 roku wyniosły 1.836,1 mln zł, a zysk netto wyniósł 956,6 mln zł. Dla porównania, w 2019 roku grupa odnotowała 540 mln zł przychodów i 2 mln zł straty netto. Analityk Trigon DM wskazuje, że tak wysokie wyniki są przejściowe, ale pandemia może poprawić pozycję spółki na rynku w dłuższym terminie. "Ta skala wyników, którą widzieliśmy w poprzednim roku i będziemy obserwować w tym jest nie do utrzymania, bo nie da się operować na takich marżach w długim terminie. Jest to okres przejściowy, wynikający z niedostosowania się podaży do popytu. Wydaje się jednak, że Mercator może skorzystać na tej sytuacji i inaczej się pozycjonować wśród konkurentów także po pandemii" - ocenił Michał Kozak. "W samej dystrybucji dojście do nowych klientów, elastyczność i brak problemów z dostawą rękawic może wyżej spozycjonować Mercatora, dlatego niekonieczny jest powrót do tak niskich wyników jak przed pandemią - mogą one być trochę wyższe, również dzięki maksymalizacji wolumenów, dotarciu do wyżej marżowych klientów" - dodał. Zarząd Mercatora informował, że pracuje nad długoterminową strategią grupy. Jak dotąd spółka poinformowała o planach budowy fabryki rękawic nitrylowych w Tajlandii za ok. 155,95 mln zł i wyjścia z asortymentem poza obszar medyczny m.in. do branży beauty, do punktów weterynaryjnych i branży hotelarsko-gastronomicznej. Grupa pracuje też nad stworzeniem linii rękawic, które będą przeznaczone dla gospodarstw domowych. Na koniec 2020 roku grupa miała ok. 535 mln zł gotówki netto wobec ok. 380 mln zł na koniec września 2020 roku. "Nowa fabryka jest istotnie droższa od poprzedniej, ale dzięki lepszemu otoczeniu popytowemu i wyższej marżowości, instalacja może się zwrócić w 6 lat. Rozruch ma nastąpić w pierwszej połowie 2022 roku. Ma to biznesowy sens, ale może się okazać, że nowe moce wejdą, gdy otoczenie makroekonomiczne będzie już słabe, przez przecięcie się podaży z popytem, przy rosnących mocach wśród producentów" - ocenił Michał Kozak. "W mojej opinii warto byłoby dodać do oferty coś nowego wykorzystując siatkę klientów niż tylko dobudować moce. Spółka ma jeszcze informować rynek o dalszych planach. Moce dostawiają też inne podmioty, nawet te które wcześniej nie zajmowały się produkcją rękawic? - dodał. Mercator Medical zajmuje się produkcją i dystrybucją jednorazowych rękawic medycznych, ochronnych i gospodarczych oraz opatrunków medycznych. Wywołany pandemią wzmożony popyt na produkty spółki znacząco zwiększył jej wyniki. W ślad za wynikami wzrosła także wycena giełdowa. Na początku 2020 roku akcje Mercatora kosztowały ok. 10 zł, a 14 października - po wstępnych wynikach za trzeci kwartał - odnotowano najwyższy kurs w historii. Cena akcji wyniosła wtedy 770 zł. Aktualnie (12 marca, godz. 12.20) kurs Mercatora wynosi 391 zł, po spadku w ciągu ostatnich pięciu miesięcy o około 35 proc. "W ostatnim czasie było widać korektę i zmianę nastawienia na GPW - zaczęły rosnąć spółki, które najbardziej ucierpiały na pandemii, a kursy spółek, takich jak Mercator, zaczęły się normalizować. Mając przed sobą świetne perspektywy kolejnych kwartałów i patrząc na mnożniki za ten i przyszły rok, zalecaliśmy przeważanie spółki w naszej strategii. Gros wyceny to odzwierciedlenie nadzwyczajnych zysków, które spółce będzie się udawało wypracowywać przed powrotem do normalności i wcześniejszych marż" - powiedział analityk Trigon DM. "Nie wiemy jaka będzie sytuacja za kilka lat i jakie będą wyniki, więc waga teraźniejszych wyników powinna być trochę wyższa, co oznacza, że ta wycena może być bardzo zmienna" - dodał. Jego zdaniem to, co może jeszcze budować wycenę, to nadzieje na pomysły strategiczne i wykorzystanie sytuacji pandemicznej, czyli np. cross-selling produktów czy rozbudowa mocy. Wysoka aktywność inwestorów w handlu akcjami Mercatora doprowadziła spółkę do awansu w giełdowych indeksach. GPW Benchmark podał 4 marca, że Mercator zastąpi Alior Bank w składzie indeksu WIG20 po sesji 19 marca. "Wejście spółki do WIG20 nie pozostanie bez wpływu na notowania, ale patrząc na obroty na Mercatorze to nie powinno to być kluczowe dla przyszłego kursu? - ocenił analityk. (PAP Biznes) sar/ asa/
lion83 Mercator na przebicie 400 ?
lion83 Drakkar7 Mercator to król może nawet te 600 zobaczymy ?
Błażej (a) Mercator odbił się dzisiaj od SMA200 przy ~350 zł i przebił SMA50 jak na razie SMA50, która mogłaby ponownie nabrać charakter ruchomego wsparcia.
lion83 Ed tzn bo Mercator to przynajmniej krocie zarabia, a Biomed ?
lion83 Mercator do ilu może wybić ? https://stooq.pl/mol/?id=17727
Michał (a) Mercator cały czas znajduje się przy głównym wsparciu 330,00 - 350,00 zł.
Michał (a) Dzikun O jakim zrywie na Mercator mówisz?
lion83 Mercator z kolejnym atakiem na 360
roger na Mercator wejście do Wig 20 działa
lion83 Czy wejście Mercator do WIG20 dostarczy paliwa ?
Przemek (r) Mercator odbił się od sma200 i tworzy ładna świece. Jakby się tak zamknęli przy zwiększonym obrocie jest szansa na większe odbicie.
Przemas gaming frapuje... ostatnie sypanie na cfg, polyslash, gop, playway, tsgames... cdr też pogłębia
Michał (a) lion83 Ja w Mercator nie inwestuję, bo zbyt spekulacyjna sytuacja aktualnie. 26 stycznia wyrysowała się pierwsza pozytywna świeca po rozpoczęciu korekty 14.10.20. Kurs dalej przy wsparciu 330 - 350 zł. Negatywne będzie stałe przebicie dolnego knota świecy 26.01.21, więc to jest punkt "zaczepienia".
lion83 Mercator Medical https://m.imgur.com/V57PqPc
lion83 Ojoj już po Cdprojekt ? Na szczęście Mercator ożyje !
lion83 Mercator ? Szał na forach ?!
Dzikun jak nawet mercator rośnie, to wiedz, że coś się dzieje -- jak to mawiał klasyk
lion83 Będzie jazda na Mercator pod to ? Mercator szykuje się do przejęć ? https://www.pracuj.pl/praca/menedzer-ds-rozwoju-fuzji-i-przejec-krakow,oferta,1000712820
Michał (a) Faktycznie na Mercator pierwsza pozytywna świeca wystąpiła od dłuższego czasu.
kuna Mercator ciekawie się zamknął wziąłem na próbę :)
lion83 Anon Mercator jeszcze pociągnie jest pod co grać 19 lutego może wejść do WIG 20
lion83 Anon Mercator chyba właśnie staruje może skończyli już skup
Dzikun dawno mnie tak nic nie wku****o jak mercator
kriss1975 Agutek masz rację obecnie duzo sie tego zużywa , ale zakładam ze zanim powstanie fabryka , popyt juz nie bedzie tak szalony , a mercator nie jest jedynym producentem , nie wiem może sie mylę ale widze ze emocje na kursie juz tez mineły
lion83 ???? Już jutro, tj. 19 stycznia, między 16:00 a 17:00, zapraszamy do udziału w spotkaniu z Zarządem Mercator Medical S.A.! Link do spotkania: https://bit.ly/38VdrMm ????
kriss1975 jeżeli takim tokiem myslenia idziemy to czas najwyzszy pozwac mercator , jak ktos kupił po 700 , a dzis jest po 400 i pewnie za moment będzie po 300 , a rękawiczki ponoć idą jak świerze bułki
bylu Ed parowkowego nie stać na nic innego jak tylko wysyłac listy intencyjne .niby wyslal do playway ,a oni za kilka dni to zdementują .
wydra jak widzicie mercator. Kurs wrócił do SMA100. będzie odbijał z tego miejsca?
space nemooo tak wygląda że jak playway z tego artykułu, tylko plw wprowadza spółki na giełdę i zbiera na tym kasę bo od razu wycena leci +100%, a Ci uznali że wchodzą poprzez przejęcia
space nemooo no tego to w ogóle nie ogarniam. tak samo tych platynowych inwetsycji i playway
lion83 Luk ktoś miał tu kiedyś dylemat czy XTB czy Mercator
Michał (a) I Mercator dotarł do głównego oporu 500,00 zł. Zobaczymy pod koniec sesji i w poniedziałek jaka będzie reakcja na te poziomy. W piątki zazwyczaj są zbyt niskie obroty.
lion83 Źródło wykresów Mercator https://www.facebook.com/groups/2953355421432513/?ref=share
lion83 Mercator Zobacz obrazek <FB_IMG_1610041806720.jpg>
lion83 Mercator Zobacz obrazek <FB_IMG_1610041813496.jpg>
Przemas Nie wiem po co Playway platynowe inwestycje tak jak movie ten kkherbal
Inwestor Jak wydupczą wkoncu Alior z wig20 to chyba Mercator jest najbliżej?
Bartas_Gda (r) lion83 Analitycy Biura Maklerskiego BNP Paribas wytypowali 10 spółek, które mogą być ich zdaniem dobrą inwestycją na początku roku (w styczniu). Stalprodukt, Benefit, Playway, ML System, Asseco SEE, XTB, Wielton, Livechat, TIM, Budimex.
lion83 space śmieszna analiza akcji Mercator https://www.youtube.com/watch?v=VYblVSQwOVM
lion83 Mercator jednak boją się wszyscy batona na poziomie 430
lion83 MERCATOR kolejny atak na 430
lion83 Swoją drogą było jakieś info na Mercator ?
Michał (a) Ja w Mercator nie inwestuję. Negatywne było przełamanie 400 zł. Dopiero zacznę obserwować ponownie przy ew. przebiciu oporu 500,00 zł.
lion83 Mercator chce fabryki budować bo takie zapotrzebowanie a Wy piszecie o spadku zapotrzebowania https://www.bankier.pl/wiadomosc/Mercator-Medical-chcialby-poinformowac-o-szczegolach-rozbudowy-mocy-produkcyjnych-w-I-kw-21-8020996.html
lion83 Savio z Covidów to tylko Mercator chociaż wg mnie to już nie spółka COVID reszty nie tykam
lion83 Mercator się zabuksował w okolicach 400
lion83 Słyszałem, że Mercator idzie w ślady CCC i zapewnia dostawę rękawiczek w 60 min hahahaha
lion83 Ale mimo wszystko stawiam na Mercator w najbliższym czasie. Czuję po kościach że może być rekord zysku. Skup akcji i zapowiadana dywidenda. To już nie spółka COVID
lion83 Sal Ja wiedzę spółkę która godzi te dwie kategorie mianowicie MERCATOR, którą już nie uważam za typowo Covidową. Mega zysk i popyt na rękawiczki nawet po pandemii: Oczekuje się, że globalne zapotrzebowanie na rękawice będzie rosło o 15?25% rocznie w ciągu najbliższych dwóch do trzech lat w wyniku częstszego użytkowania i zwiększonej świadomości zdrowotnej. https://www.thesundaily.my/business/global-shortage-of-gloves-to-persist-for-next-two-to-three-years-FF5667236
Dzikun no, mercator mnie dzisiaj zaskoczył
lion83 Xtb widać spadek zysku na Mercator odwrotnie
lion83 Żaden inny Covid nie może się chyba pochwalić takim zyskiem. Kwarantanna narodowa. Lockdown w Europie powinien dalej pociągnąć Mercator
lion83 Dzikun na xtb zysk z kwartału na kwartał co raz mniejszy na Mercator spodziewam się rekordu
lion83 Ja uśredniłem i sprzedałem CCC że stratą dokonując optymalizacji podatkowej i przerzuciłem się na Mercator. Zobaczymy
lion83 Dzikun Właśnie też teraz przestawiłem się na Mercator, bo wydaje się być po korekcie, po 400 fundusze kupiły to chyba nie po to żeby stracić. Pandemia nie odpuszacza a rękawiczki to nie jakieś niedopracowane testy czy leki. Realny zysk w kolejnych raportach. Dywidenda, skup akcji. Syn Prezesa nawet kupił. Wg mnie wróci w okolice 700
Dzikun Mercator ile po wynikach?
lion83 Mercator myślałem, że może dopiero koniec stycznia jak będzie 3 fala, a tu rząd nam zgotował narodową kwarantannę więc się pokusiłem i chyba nie tylko ja https://www.bankier.pl/wiadomosc/MERCATOR-MEDICAL-S-A-Transakcje-osoby-blisko-zwiazanej-z-osobami-pelniacymi-obowiazki-zarzadcze-8023852.html
lion83 Mercator syn Prezesa :"Panie i panowie, dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam wespółakcjoariuszy ???? " https://www.facebook.com/groups/2953355421432513/?ref=share
space playway będzie musiał się wziąść na robienie gier, a nie wprowadzanie spółek na giełdę
Sal Krisjaworski Na to wygląda. JP Morgan słabo widzi perspektywy branży i obniżył o 50% cenę Top Glove. Ale to jeszcze nie jest powód, żeby Mercator był po 200
lion83 Sal Czyli czas może coś dobrać ? Tym bardziej, że WIG COVID to już jest chyba końec jak nawet Mercator leci na łeb.
Drakkar7 cooper nie no w takich kategoriach to sukces podobnie jak Mercator OAT czy nawet covidki....myślałem że rozważasz co będzie grane a nie to co było:)
hessa wpadł mi Mercator po 416, ale stoję tez niżej. cierpliwość popłaca
Grzesiek mercator sie budzi
Bartas_Gda (r) kozineczka Mercator 476
beatum Polyslash wybija, jedna z nielicznych spółek od playway, która jeszcze nie zaliczyła ruchu up, po korekcie z debiutu Zobacz obrazek <PSH_10122020.jpg>
Grzesiek Jak zachowa sie dziś Mercator ?
lion83 Mercator na widłach
lion83 hessa kupię Mercator końcem stycznia jak będzie może 3 fala. Teraz szczepienia i to bez rękawiczek także lipa
hessa Mercator blisko wideł i SMA100, myślę że jest blisko przesilenia i że cena w ABB będzie zbliżona
Inwestor Mercator po 400zł proszę
space czy mercator to robi emisję akcji i jednocześnie dywidenda albo skup akcji ?
lion83 Jak potraktować dzisiejsze info na Mercator ?
krzychu Dziś info, że PlayWay obejmuje 25 %
Michał (a) Na Playway również w piątek była reakcja na najnowszy raport finansowy.
Michał (a) Ze spółek producentów gier mam jedynie CDProjekt dalej (20% pozostałych akcji) i od tygodnia Playway.
Michał (a) Przykładowo Playway zalicza powoli historyczne szczyty po korekcie, która zaczęła się w lipcu tego roku.
lion83 Dziwią mnie wzrosty mercator czyżby podbitka pod kolejne wywalanie czy powrót do wzrostu ?
lion83 Koniec WIG COVID Mercator jutro pociągnie resztę za sobą
koku lion83 tyle że mercator spada już od ponad miesiąca i przecena ponad 30% także może się tu zatrzymać i odbić
lion83 Mercator jutro sruuuu. Dolne widły. 400 padnie w momencie !!!
lion83 Wg mnie duże prawdopodobieństwo, że Mercator jeszcze poleci poniżej 400.
lion83 Mercator co sądzicie o tej analizie ? https://jakinwestowac.com/mercator-traci-moc/
Grzesiek mercator na 1h spróbuje odbicia ? https://www.tradingview.com/x/ehLJclSF
lion83 Mercator traci moc. Czy padnie poziom 400 ? https://jakinwestowac.com/mercator-traci-moc/
lion83 Jakie perspektywy na mercator wg Was ?
lion83 Gdzie jest wsparcie na mercator ? Jak daleko to jeszcze może runąć ?
blender odnośnie Mercator widziałem fajną analizę : https://www.youtube.com/watch?v=wapdXuFc_XI
Piaskun Analitycy DM BOŚ, w raporcie miesięcznym z 9 listopada, obniżyli rekomendację dla akcji Mercator Medical do "trzymaj" z "kupuj", podtrzymując cenę docelową na poziomie 653,1 zł. Raport został przygotowany przy kursie 614 zł.
kriss1975 nemooo mercator dziś siadł prawie idealnie
Grzesiek Luk mercator juz odbił a mbf jeszcze bez wiekszego ruchu
k0gi a Mercator trz spadni
k0gi kozineczka tak, dokladnie, sa te ktore sie wybily i ktore staly sie silne i zostana takimi, np Mercator ale wiekszosc to wydmuszki
nemooo to mercator na luke leci?
Dzikun dlatego mercator, biomed, innogene już lecą
Drakkar7 kriss1975 zobacz 4mas boruta mercator....coś z testerami jest nie tak:)
kriss1975 nemooo napewno mercator wspomógł by naszą wigunie w przeciwieństwie do BML
Drakkar7 jak już nawet Mercator leci to ja już nie wiem co się dzieje;)
Sal guf Bez wątpienia był i jest. Zapewne na jednych spółkach z jego udziałem odbywa się dystrybucja, żeby mógł zainwestować w kolejne. Zwróć uwagę, że JC ma teraz taką pozycje, że wchodzi w spółki po cenie z bardzo dużym dyskontem, płacąć ułamek ich wartości. Właściciele tych firm wiedzą, że i tak im się to opłaci, bo przyciągnie inwestorów i kontrakty - te często krzyżowo w ramach własnego "imperium". Podobnie działa zresztą Playway
robcio Mercator zobaczymy czy dziś coś pójdzie mocniej
Ed Wiesław Żyznowski, prezes Mercator Medical, to najszybciej bogacący się Polak. Zajmuje się produkcją jednorazowych rękawiczek. Właśnie trafił na globalną listę miliarderów Forbesa, stając się jednym z 2095 najbogatszych ludzi na świecie
Drakkar7 Mercator to co jada że go tak nosi;)
Dzikun Drakkar7 nie pompują covidków? BML prawie 6% do góry, 4mass 18%, mercator 4%. Większość obserwowanych przeze mnie spółek spoza korona na minusie
Sal Przemek (r) przejęli w tym tygodniu studio z Poznania, które robi gry i w którym Playway ma 75 proc.
space Piaskun w sumie playway to juz od jakiegoś czasu głównie zarabia na wprowadzaniu spółek na giełdę, a nie na robieniu gier, ale jak ktoś napisał na bankierze "zysk jest, dywidenda jest, więc o co chodzi" :)
Piaskun space ten zysk na Playway z działalności gospodarczej jest...Zobacz Przychody 66mln zaledwie a zysk 136mln ....
Drakkar7 Luk Mercator niezrozmiale to przodu....to XTB niezrozuiale do dołu... i jeszcze ta energetyka z kosmosu:)
mediolan Mercator + 15 % ...
Drakkar7 Mercator co robi;).....ma gdzieś rynek;)
k0gi drugi mercator
Ed Jednak według metodologii powyższego indeksu, trzema prawdopodobnymi kandydatami do wejścia do MSCI small cap podczas listopadowej rewizji są Kęty, Mercator Medical oraz XTB. Biomed Lublin ma wyraźnie mniejszą kapitalizację niż powyższe spółki" - mówi Sugalsk
lion83 Mercator na widłach
lion83 Nawet mercator zaraz na dolne wsadzą
Dzikun space to prawda, że może być różnie. Nie tylko mercator, ale taki bml też poszedł ostro do góry. Dlaczego etfy mają nie dobrać spółki, która ma rewelacyjne fundamenty?
krzysieksisiek Playway coś próbuje
wydra Hej. Mógłby ktoś rzucić okiem na Playway? Wydaje mi się, że jest już po korekcie i można spodziewać się jakiegoś ruchu w górę Zobacz obrazek <Obrazek3322.png>
lukaz Mercator ładnie idzie :)
hessa Mercator odbija to może i BML pociągną
nemooo PiotrGPW bml mercator, 4mass po zrzutach:D
nowy Ładnie Mercator wycigaja
Fernon Inwestor Taki mercator się całkiem trzyma jeszcze
k0gi szyderca667 a moze Mercator drugi ;)
lion83 O XTB teraz się więcej trąbi niż o mercator. Czuję, że tu też są chęci do takiej jazdy. Tym bardziej, że c/z poniżej 10 Spore niedowartościowane i myślę, że miejsce na wzrosty
Dzikun To tak jakbyś powiedział mercator zarobił na pandemii, a kiedy ostatnio sprzedali tyle rękawiczek?
Piaskun lskibinski zobacz taki Mercator 1omln papiera zysk 200mln w q i urosl 36krotnie...
hessa zgadzam się, że rośnie dużo wydmuszek, ale są i spółki które na Covidzie gonią kapitalizację wynikami - np. Mercator
Fernon Mercator jak utrzyma takąkapitalizację to mogą go spokojnie wsadzić do wig20 :)
k0gi kozineczka IGN myslisz robic kolka czy to moze byc cos wiekszego jak MErcator
Anon Ed Mercator rownież
czarny mercator idealne odbicie od sma45, glc na h1 odbicie od ema15 :D pięknie się dzisiaj układają spółki ;)
mediolan mercator -10 %
nowy na mercator tez ubierali
nowy Mercator w chmuarach ciekawe do ilu to beda pompowac
baro Miałem biomed po 1,3, mercator po 18, mld po 23, for po 7,xx, GTS po 11,50 wszystko dużo za wcześnie sprzedane,
Piotrek Mercator szarpią dalej...Szaleńśtwo!
Kozak Mercator, Harper, Pccexol, 4mass, Prorektor widły
baro nie mogę patrzeć na mercator... sprzedałem go po 28...
Ed Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 8 lipca, podwyższyli cenę docelową akcji Mercator Medical do 175,5 zł z 32,5 zł, zachowując rekomendację "kupuj".
tomek mercator, na 130 zł małe wsparcie ?
Michał (a) Teraz na Mercator mocno spekulacyjna sytuacja jest - spekulacyjna w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Bo w ostatnim kwartale bardzo mocny wzrost zysku operacyjnego zaliczyli.
Michał (a) Kalam Odnośnie Twojej wiadomości o Mercator i strategii na wyjście z pozycji: przeczytaj ostatni wpis Premium. Możesz przykładowo ustawić wąski SL kroczący na połowe akcji, a drugą połowę sprzedać dopiero po przebiciu klcuzowego wsparcia. Teraz kluczowe wsparcie to 80,00 zł (odległe, gdyż dynamiczne wzrosty były bez żadnej korekty).
Grzesiek kozineczka też jestem tego samego zdania. Moze drugi mercator z tego wyjdzie ;)
szyderca667 kozineczka mi sie zdaje ze gej ruszy dopiero mocno po skupie, tak jak w czerwcu na mercator
Adamec21 Przyglądam się ECCGAMES i widzę, że na walnym nie było m. in. PlayWay a był za to Norges Bank...
beatum bronas16 SIM juz ma większe podstawy bo portfolio kilku gier, duży % w posiadaniu playway, mało akcji w obrocie
Ed Mercator po wejsciu do m40 to będzie hit pociągowy
VeRtO co myślicie o MERCATOR? Ostatnio za dużo info i teorii spiskowych i się można pogubić....
Ed Biomed-Lublin i Mercator zastąpią Forte i Stalprodukt w indeksie mWIG40 po sesji 19 czerwca
Roman Mercator skup 567k akcji własnych
baro bronas16 miałem mercator szpredany po 28... miałem gts sprzedany po 17... ech i kilka innych
piotrlotr ciekawe czy mercator na widly dolne poleci ale nie mam notowan teraz :P
nowy tam PlayWay ma udzialy wiec o rozwoj sie nie martwie
k0gi Mercator ladnie cofnął
Drakkar7 piotrlotr CBd brać i mercator;)
Karola lion83 mercator walczy, na 4h zamknał się ponizej sma 100 ale wskaźniki fajnie wyglądają tak jak mówił wczoraj h3rlitz https://invst.ly/qw7j5
lion83 Mercator chyba balonik pęka ?!
Bartman Jak się skończyło na mercator
Fernon Jak widzicie mercator? całkiem ładnie broni 40
romekkk86 baro bycie rentierem z giełdy to włóż między książki na obecnym etapie i zacznij się cieszyć od zysków jakichkolwiek, nie cieszyło Cię jak miałeś ten Mercator i IGN tak tanio kupione i widząć, że wreszcie coś złowiłeś po pierwszych niepowodzeniach po tym jak wróciłeś na giełdę?
baro erbosss nie, nie tak bardzo, kwotowo jakieś 8-10k, choć to dla mnie 25% portfela, 3 miesiące gry, totalnego odizolowania, i i tak jestem w plecy, mimo ze mialem mercator za 18 zł, innogene za 7 zł, itd.
Anon Panie, Panowie, co sądzicie o Sanwil? Czyżby rósł nam drugi Mercator...
ttrader nie koniecznie - patrz na Mercator
h3rlitz Playway, TSGames, bitsy
Ed Pojawiły się w domu nowe rękawiczki i widzę od Mercator to znak ;)
krzysieksisiek W sumie jedno i drugie jest ze stajni PlayWay
filip wyjebali mnie bez mydła na Mercator?
filip no nie wierzę, jeszcze wyciągną Mercator
filip Mercator 44,70 out
filip chyba Mercator do korekty
filip Przemek (r) mam Mercator
Przemek (r) Widzę że mercator nie zwalnia tempa :)
filip karkalis masz Mercator?
filip Janek nie, mam Mercator z korony
filip Mercator ładnie się korekci
nemooo a mercator może być naprawde złotym interesem życia, zwłaszcza że zapewne jak już opanujemy pierwszy rzut pandemii to będziemy na gwałt robić zapasy środków w obawie przed kolejnymi falami, co daje co najmniej 2-3 lata naprawdę dobrego prosperity dla firmy
filip nemooo widocznie inni podnieśli więcej ceny niż Mercator
filip przed pandemią to Mercator kosztował 5 zł
nemooo filip przed pandemią mercator miał jedne z droższych rękawiczek, duzo tńsze szły z czech
filip Ed ale nie powiesz że taki Mercator nie zarabia na rękawiczkach
Grzesiek no to mercator znów bedzie miało zamówienia
nowy playway na widlach
baro ja niestety sprzedalem mercator na dolnych widlach po 28,1 bo bałem się ze przy tak duzym obrocie spadnie jeszcze nizej, tym bardziej ze caly wig korona poleciał mocniej. i jeszcze myslalem ze polecą do ok. 25 zł zeby zamknąć lukę. choć wiem ze spolka dobra i perspektywy to sprzedalem. teraz widze, ze błąd. ale czy moje założenia były błędne?
baro że wy się nie boicie kupować na dolnych widłach? np. taki mercator, obrót na spadkach ok. 10 mln w godzinę i na jakiej podstawie kupować na widłach dolnych?
Mroczek widel mercator libet
Mroczek mercator sprzedany po 27.6 dziekuje a ty sie aptzr i szukaj dystrybucji
Mroczek arząd spółki Mercator Medical S.A. ("Emitent") informuje, że powziął wiadomość, że łączna wartość umów zawartych przez Mercator Medical (Thailand) Ltd. ("MMT"), jednostkę zależną od Emitenta, z Ammex Corp. z siedzibą w Kent, Waszyngton, USA ("Ammex") w okresie od dnia 28 lutego 2020 r. do dnia 3 kwietnia 2020 r. wyniosła, w przeliczeniu na złote, 56.598 tys. zł, tj. przekroczyła 10% wartości skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Emitenta za okres czterech ostatnich kwartałów obrotowych. Przedmiotem tych umów są dostawy na rzecz Ammex rękawic produkowanych w fabryce należącej do MMT. Umowy są zawierane na warunkach powszechnie stosowanych dla umów tego typu.
Fernon A tymczasem mercator atakuje szczyty
h3rlitz filip Mercator nie produkuje w Polsce rękawiczek
filip zresztą popatrz na Mercator i Biomaxima
baro moglby ktos mądry spojreć na mercator? czy tam jest szansa na wyzsze poziomy?
baro i teraz pytaie do ilu trzymac mercator??? jaki sl?
Marianus89 mercator pod te rekawiczki pewnie
baro i dobrze mowilem o mercator ze go zbierają
baro dobrze mysle ze mercator jest zbierany? od kilku dni bardzo wysokie obroty na + i dziś też szybko z -10 na plus wyszedl. Dobrze rozumuję?
szyderca667 nemooo zgadza sie. Jak na razie nikt nie pokazal zadnych zyskow poza pr, pewnie tylko blirt pokaze zyski skoro taki mercator nic ciekawego nie pokazuje
nemooo nawet mercator się ruszył
balrog kriss1975 przy cormay czy mercator +40% to był dopiero początek wzrostów.... oczywiście dopóki nie spadło :D
baro koku mercator chyba
Bartas_Gda (r) Playway
k0gi jak rzad by sciagnal jak Czesi amolotem rekawiczki to hcyba MErcator oberwie co ?
k0gi A mercator i lubawa.... przed szpitalami widac namioty lubawy nowe
baro ale jaja, w panoramie mowili dzis o Mercator Medical i prezes się wypowiadał. ciekawe czy jutro odbije sie to na kursie_ pewnie nie bardyo
k0gi mercator chyba powroci do spekulacyjnych wzrostów
baro Bartman tak, po 1,23 chyba, ale co z tego jak zostałem z biomed lublin i mercator... 1,33 i 19,70 się powiesiłem na nich...
baro mercator się ładnie trzyma i w miarę pgnig
Fernon Za to wziąłem troszkę playway po 200 :p
karkalis Inwestor mercator miał, ale zamknął w grudniu 2019:) mieli timing
beatum Ma tu ktos Mercator?? Wg mnie ten dzisiejszy spadek spowodowala glównie ulica.. Mercator podaje szacunki wyników za.każdy kwartal w okolicach 15 dnia miesiąca.. Miejcie to na uwadze.. Bo powinni za tydzień rzucic garś informacji.. A wtedy bedzie okazja sprzedać na mocnym %
k0gi no prosze MErcator leci i gielda leci,,,, popsuli wahadło
bronas16 Zarząd spółki Mercator Medical S.A. (?Emitent?) informuje, że obwieszczeniem z dnia 5 marca 2020 r. Minister Zdrowia zmienił wykaz produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych zagrożonych brakiem dostępności na terytorium, obejmując tym wykazem m.in. rękawice chirurgiczne, rękawice zabiegowe, obłożenia chirurgiczne, maski chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i fartuchy włókninowe.
Janek mercator widły dolne
Mariuszu Zarząd spółki Mercator Medical S.A. ("Emitent") informuje, że obwieszczeniem z dnia 5 marca 2020 r. Minister Zdrowia zmienił wykaz produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych zagrożonych brakiem dostępności na terytorium, obejmując tym wykazem m.in. rękawice chirurgiczne, rękawice zabiegowe, obłożenia chirurgiczne, maski chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i fartuchy włókninowe.
Mariuszu a tymczasem powiem tak, o ile mercator byl spekulacja o tyle wiem ze na bank wykaza zysk i dlatego porownanie cormay to mercatora jest lipą.
filip Mariuszu czyli na Mercator to infa były dobre a na Cormay i Biomaxima już nie
Mariuszu tylko ze mercator akurat mozna uwierzyc ze bedize mial swietne wyniki
filip Mariuszu to teraz poczytaj infa na Mercator
Roberts baro mercator chyba z 5 zł na 20 zł już
Janek no włąśnie o jest słabe że kontrakt na 11b ma x10, fajniejsze są x100 np playway
Rudy102 kozineczka sprzedalas mercator moze ?
Mariuszu spekuly w plecy czlyi mercator i cormay
Michał (a) Drakkar7 Wiadomo, że jak ktoś kupił przykładowo Mercator, to liczy, że choroba jeszcze bardziej się pogłębi. Inaczej stawiam, że by nie kupował tej spółki. I odwrotnie.
bronas16 https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-koronawirus-ministerstwo-zdrowia-wszystkie-probki-daly-w-pia,nId,4354639 "Jednocześnie jako Ministerstwo Zdrowia chcemy podziękować i docenić gest jednej z polskich firm, producenta odzieży ochronnej Mercator Medical za nieodpłatne przekazanie 50 tys. masek dla Agencji Rezerw Materiałowych. Taka postawa, w dobie zupełnie innych zachowań rynkowych, świadczy o społecznej odpowiedzialności firmy" - przekazał Andrusiewicz.
tango77 kozineczka a mercator jeszcze trzymasz :)
Mroczek mercator slaby
Dzikun jestem w gorącej wodzie kąpany, kupiłem mercator symbolicznie zaraz po infie po 20,20 i oddałem z minimalną stratą gdzieś po 40 min - zawsze mnie zaskakuje jak wolno dociera info do rynku :)
Dzikun i co, mercator po takim infie spada? Dystrybucja
filip Cormay, Bml, Mercator, Airway
Mroczek sprzedany mercator dziekje hahaha
tango77 h3rlitz ja od wczoraj stoje na peronie i sie przyglądam. Ostatni Mercator sprzedany i koniec aż sie uspokoi
h3rlitz mercator w dół, to reszta w górę :D
Fernon Karola ja podebrałem mały pakiet i obserwuję na razie, duże ryzyko brać na takim plusie, ale z drugiej strony jak mercator niedawno poszedł o ponad 100% to wolę trochę wziąć
robson33 spółka Playway
Mariuszu mercator ciekawe co dzisiaj odwali
nowy ja wiem ze nie jest to mercator
nowy Mercator zaczyna sie
nowy bardzo jestem ciekawy jakie wyniki pokarze mercator :)
Mariuszu space no bo nie ma, wg mnie mercator nie wyrabia sie z zamowieniami, dziwie sie ze komunikatow zadnych nie daja
Mariuszu tradycjynie mercator
Mariuszu oo mercator :D
Mariuszu Mroczek akurat wczoraj pisałem że mercator będze miał ssanie przez kilka dni i dałem rzeczowy argument a dzisiaj dałem kolejny odnośnie wczorajszej wypowiedzi kamińksiego
Mariuszu mercator wieksze obroty niz pkobp lol
Mariuszu ale Mercator wczoraj zaszalał, dizsiaj pewnie powtórka z rozrywki
Mroczek bronas16 tez licze na mercator
kozineczka Piaskun ale jakich ? jedynie szanse widze w mercator i scpfl
Janek kramrok bywa, a trzymasz mercator?
h3rlitz drugą jest Mercator :D
Mroczek o ktos sie martwil ze playway sie trzyma he
Janek Piaskun mercator podaż?
Janek a mercator? :)
nowy kozineczka kup mercator :)
h3rlitz Mercator akurat nie jest na wyprzedaży :D
nowy h3rlitz Mercator :)
nowy Mariuszu Mercator nie produkuje maseczek
Mariuszu Patrząc na sytuację we włoszech to dzisiaj Mercator będzie miał mega ssanie
k0gi Mercator mnie meczy, wzialem odrobine a toza nic nie chce w gore isc ;)
Michał (a) Martin Tak, dzisiejszy dolny knot świecy na Mercator może być miejscem pod ew. SL.
Janek playway
Przemek (r) Mercator jest w ciekawym miejscu do wybicia Zobacz obrazek <mrc_1_.png>
Michał (a) Na Mercator już przebicie 14,50 zł (opór) będzie pozytywne.
Michał (a) Na Mercator dalej ta "chorągiewka" się tworzy. Główne wsparcie to teraz 13,20 zł.
lion83 Spółki, które - zdaniem analityków DM BOŚ - w nadchodzącym miesiącu mogą zachować się lepiej od rynku to: 11 bit studios, AB, Asbis, Asseco Poland, Asseco SEE, BSC Drukarnia, Comarch, Erbud, Eurocash, Inter Cars, Lotos, LPP, LSI Software, Marvipol, Mercator, Play, PlayWay, Ten Square Games, Unibep, Voxel i VRG.
krzysieksisiek h3rlitz Chętny na S dla Playway ? :P
erbosss co robi playway o.O - dawno nie zaglądałem i szczena mi opadła :)
custer czesc. trzyma ktoś playway od 100 zł ? :D
Michał (a) Co do Mercator to akurat oddałem komentarz pół godziny temu. Timing widzę niezły był.
beatum Mercator jak sądzicie, co wyniknie z tego wykresu godzinowego?? Zobacz obrazek <MRC_hour_07022020.jpg>
nowy Playway idzie jak szalony
beatum karkalis cały FF na mercator w tym tygodniu się przemielił, wg mnie tylko czekać jak się zaczną infa od fundów o przekroczeniach progów, to może być rekordowy rok dla spółki, oni się long zapakowali
h3rlitz Mercator już 7mln obrotu
nemooo Mercator chyba szykuje się do kolejnego ruchu w górę, ktoś zbiera spore pakiety
Janek Może poza mercator jakaś inna spółka produkująca ochronny sprzęt medyczny na GPW lub NC? Ktoś coś wie?
marios beatum mialem to samo pisac o mercator
beatum Mercator pieknie. Produkuja rekawice lateksowe medyczne. To na wirus jak znalazl.. Moze tam byc dzida jakby sie epidemia rozlala
karkalis mercator na razie "wygranym" pandemii
yarp gdzie jest teraz wsparcie na playway ?
h3rlitz Przecież Mercator od zawsze ma słabe wyniki ;)
BAX Z gamingowych to warto obserwować 11bit, TEN oraz Playway super spółki ale korekta się należy.
space cfg to spółka która w pewnym momencie straciła chyba wszystkich pracowników, jedyne co mają na horyzoncie to house flipper city. nie wiem z jakim udziałem kasy, bo playway pewnie zgarnie swoje z tego tytułu
Przemek (r) Ciekawe czy SOK wybije z tej konsolidacji górą. Patrząc na spółki związane z Playway tutaj również jest możliwy wzrost Zobacz obrazek <sok.png>
Przemek (r) Moviegames po przebiciu 30 zł na koniec sesji możliwe wzrosty. Jakby nie patrzeć mamy zwiększone wolumeny na ostatnich sesjach a do tego spółka matka playway notuje znaczące wzrosty
Michał (a) Na Mercator trochę inna sytuacja, tutaj faktycznie świeca sugeruje - jak na razie - mniejszą korektę. W końcu kurs też doszedł do głównego oporu 10,00 zł.
yarp Gdzie waszym zdaniem jest sufit na playway?
space playway ładnie dalej idzie
Przemek (r) Playway pokazał bardzo dobre wyniki znacznie lepsze od konsensusu http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wiadomosci/34739714,wyniki-playway-w-iii-kw-19-vs-strong-konsensus-strong-pap-tabela
adamek k0gi emefe Jak Waszym zdaniem może dalej zachować się Mercator (MRC)
space playway ruszył, widać 170 zadziałało
Michał (a) Playway jak na razie dalej brak pozytywnego sygnału przy aktualnym wsparciu.
analizyprezesapl Zrobiłem analizę Playway wraz z AT zespołu gpwatak, proszę tylko nie krytykować bo to nie mój konik :-) https://www.analizyprezesa.pl/bez-kategorii/playway-fabryka-marzen/
emefe imo jest przynjamniej kilku kanddyatów do wejścia na GPW albo do wciagniecia w struktury firm takich jak PLayway
balrog Przemek (r) chyba że mamy spółkę typu playway która wydaje dużo gier, no to tutaj sprzedawanie przed każda premierą nie miałoby sensu, chyba ze jedna z gier miałaby wyjątkowo duże oczekiwania na tle innych- jak z agony np
laptop o mercator jak ladnie
Piaskun cooper premiera gry dopiero w 2020r CFG z grupy PlayWay planuje premierę 'House Flipper City' na IV kw. 2020 r.
Przemek (r) Playway
Hordos Creepy, Cherry, Bloober, Forever, Onemore, Qubic, Playway, Ultimate, Ecc na zielono
Michał (a) Dlatego 11BIT i Playway przeanalizuję ponownie za minimum tydzień.
Michał (a) To samo tyczy się Playway, gdzie również wcześniej była analiza z przykładowym LimAkt 170,50 zł.
Michał (a) PIEQ Co do obrony: patrzę m.in. na mniejsze bary intraday. Przykładowo na Playway widać już powoli pierwsze próby obrony.
space czyli jak na załączonym obrazku, 1 oferta to to co widzisz dla farm51, natomiast dla playway to jest 5 zleceń widocznych
balrog emefe ciekawe że w planie premier playway który dziś zaktualizowali nie podali daty drift19, bronas16 z tego planu wynika, że tylko pc
bylu mercator też leci ,lekko podwyzszone obroty,pewnie wali na minima
Michał (a) yarp Tutaj krótkie komentarze odnośnie Playway oddaję: https://gpwatak.pl/zar/premium-zapis-z-czata-12/#comment-23287
yarp Michał (a) czy playway wygląda pozytywnie ? ostatnia sesja zaskoczyła ale chyba tylko końcówką
yarp Przemek (r) playway oceniasz pozytywnie?
yarp jak widzicie dalej Playway po dzisiejszej sesji ?
bylu przydaloby sie zeby teg gniot mercator ruszyl
Michał (a) Sal O playway napisałem krótko tutaj: https://gpwatak.pl/zar/premium-zapis-z-czata-12/#comment-23234
Sal Rozumiem, że Playway wrócił do przełamanego oporu i dalej wzrosty ?
laptop Data sporządzenia: 2019-09-09 Skrócona nazwa emitenta MERCATOR MEDICAL S.A. Temat Podjęcie decyzji o zawieszeniu działalności zakładu produkcji wyrobów z włókniny Podstawa prawna Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu: Zarząd spółki Mercator Medical S.A. ("Emitent") informuje, że w dniu 9 września 2019 r. podjął decyzję o stopniowym ograniczaniu skali produkcji w należącym do Mercator Opero sp. z o.o. (spółka zależna Emitenta) zakładzie produkcji wyrobów z włókniny zlokalizowanym w Pikutkowie k. Włocławka i docelowo zawieszeniu działalności tego zakładu z końcem 2019 r. Powodem tej decyzji są w szczególności niezadowalające wyniki sprzedaży mające negatywny wpływ na rentowność Grupy Emitenta.
space mamy tam prawie spadającą gwiazdę, wygenerowaną przez taką formację na cdr i playway
Michał (a) Playway najbliższy opór to 185,00 zł. Wsparcie dalej przy 170,00 zł
Błażej (a) Playway z czytelnym momentem do zajęcia pozycji.
Mikesz Nie wskaze bo dane czerpie ze spolek a skoro zakladamy ze Bloober moze klamac to taki PlayWay rowniez
balrog kozineczka przydałoby się, bo 11bit i playway drepczą w miejscu, jeśli nie spadają. Zwłaszcza wkurza mnie 11bit- uznany deweloper a jak ogłosili premierę CHoM i FP na konsole to kurs w dół, podczas gdy taki skompromitowany CIG 10% w górę po infie o premierze nowego snipera... No, ale cierpliwi raczej zostaną wynagordzeni :P
laptop pieknie playway cudnie
space jakies słąbe obroty dziś. playway 12k pln, ulg 2k pln
space playway wypadł z trendu
les Tak samo interesująca wydaje mi się CFG. Niby niechlubna przeszłość, ale z drugiej strony to praktycznie nowy zespół pod skrzydłami PLW (i to od prezesa po programistów). Jeśli Playway rzeczywiście poskładał tę spółkę do kupy, to może dziać się ciekawie jeśli tylko wróci sentyment i zaufanie (przy obecnym rynku wystarczy jedna udana produkcja)
Michał (a) Dzisiejsza sesja jak na razie pozytywna dla producentów gier. 11BIT wychodzi z konsolidacji; na CDR czekamy na ~16:00; na Playway wytworzyło się wsparcie przy 180,00 zł.
bronas16 "Niezwykle ciekawie wypada zestawienie na jednym wykresie spółek gamingowych o najbardziej atrakcyjnych wskaźnikach P/E (C/Z) i P/BV (C/WK). Okazuje się, że najbardziej atrakcyjnymi wskaźnikowo producentami gier są: PlayWay, 11bit studios, Forever Entertaiment oraz Creepy Jar."
Piaskun kramrok niezłe przychody na ma Playway,Ultragames,11bit,CDR
Rad Mercator dalej dół, zaraz przebije linię trendu, którą wczoraj rysowaliście. Słabo to wygląda, jeśli jeszcze zjedzie będą ciekawe poziomy do skubnięcia
beatum hehe a teraz w sierpniu niech potrącą na 100szt lateksowych rękawiczek od Mercator :P
kramrok sprawdziły mi sie reko BDX, Torpol, Amica, TSgames, Playway
beatum Martin a ja widze taką analogie z fałszywym wybiciem w dół z piątku na Mercator
kramrok mercator tez leci w dół
piotrek68 Mercator coś się zawiesił na tych 7
beatum Mercator
Rad a co myślicie o Mercator ? Opór na 7.5 mocno trzyma, chyba potrzebny jakiś impuls np. w postaci dobrych wyników Q2
Rad Panowie, jak oceniacie Mercator ? Mocny opór na 7.5 zł, chyba potrzebny mocny impuls w postaci lepszych wyników Q2, aby to przeskoczyć. Ktoś z Was jeszcze trzyma ?
Michał (a) Playway jak na razie wsparcie na 170,00 zł wytrzymało.
Michał (a) TSGames oraz Playway bez zmian.
Michał (a) TSGames oraz Playway jak na razie zgodnie z analizą.
karkalis Marta mercor, nie mercator
Marta Investors tfi kupiło sporo akcji mercator, z 0% przekroczyli 20% ogólnej liczby głosów
bronas16 mercator ładnie poszedł
Mikesz grupa zaraz 5k. Na Wishlist przegonil Tank Mechanic Simulator dla ktorego PlayWay podal wielkosc listy jako 69k. Tylko ze wlasnie nie jestem pewien jak dziala ranking. Nie wiem czy mozna zalozyc, ze BW ma wiecej czy tez ranking bierze pod uwage tempo przystu listy na przyklad
Lubelak PLW: Liczba graczy oczekujących na zakup gier PlayWay przekroczyła 5 mln
beatum Rad w kwesti Mercator cierpliwie czekaj, zazwyczaj poziom fibo 61,8% wyczerpuje korektę spadkową po mocnym wzroście, poza tym układ wolumenów przemawia za mocnym zebraniem akcji w rejonach 5,00-5,50 i ta obecna podaż jest zdecydowanie mniejszego kalibru, wiec akcje są trzymane w mocnych rękach
Rad Co myślicie o Mercator ? Odbije od 5,5 zł ? strasznie słaby papier..
Fernon beatum ja trzymam mercator, liczę wlasnie na okolice 7,5, wczoraj było info, ale póki co kurs nie zareagował
beatum hej, na MERCATOR mam wrażenie taki subtelny oRGR się utworzył, powinno ruszać powoli w kierunku 7,50-8,00 zł jeżeli wybije poziom 6,20zł
Michał (a) Na Playway pojawiają się - tak jak również było wspominane - większe obroty właśnie przy 170 zł.
piotrek68 Cfg powinien w końcu drgnąć w końcu jest powiązany z Playway
piotrek68 Mercator jakieś przemyślenia
Gitaroszewc no i marketing to miało żaden... chyba tylko gracze pierwszej części a i tak pewnie nie wszyscy : ) Playway może sobie na to pozwolić bo ma tyle gier, że rozsyła kupony. BLO natomiast ma na tyle mało premier, że oszczędzanie na marketingu (tym bardziej, że na produckje dostali dotacje!) jest zgubne...
Michał (a) Ostatnie świece na Playway też pozytywne.
Michał (a) Teoretycznie Playway dobre wyniki wypuścił. Do tego trend wzrostowy trzyma się. Nastroje w branży pozytywne. Jak na razie większego czynnika nie ma.
laptop co myslicie o playway to juz koniec czy jutro jest jeszcze szansa
Michał (a) Playway po wypuszczeniu raportu finansowego za I kw. obroty ma jak spółki z WIG20
Mikesz bronas16 HF, CMS, Uboat, WW3 przytoczyles akurat wszystkie gry ktore sa robione tylko pod PC i które gatunkowo nie maja nic wspolnego z produkcjami Bloobera. To 300k w rok to wcale nie bedzie jakiś sukces, raczej plan minimum odhaczony. Przypominam, że Observer został wydany w 3 kwartale 2017 a w 4 kwartale zwrocil koszty. Tutaj bedzie pewnie podobnie. Nie jest to szał typu Playway - zrób grę za 200k i zrob break even w dobe, ale nie jest też tragedia.
Michał (a) Na Playway teraz będzie można zagrać na przebicie 170,80 zł lub przy 160 zł
Michał (a) Na playway rejony właśnie 160 zł a ULG 18 zł.
Michał (a) Na Playway i ULT doszło jak pisaliśmy do relatywnie większych korekt. W obu przypadkach do linii trendu wzrostowego. Dopiero teraz są miejsca na ew. wejście.
yarp playway jest waszym zdaniem w dobrej cenie teraz, nie wiem czy brać przed raportem 30 maja
Rad LiBra, pit. Po takiej informacje na MRC powinien być wystrzał, a tutaj nic. Mercator uczy cierpliwości...
pit Mercator info o tym ze prezes zarzadu kupil w tym tygodniu 42k akcji ze srednia cena ok 5.8zl.
Rad Ależ ten Mercator rozczarowuje...a chciałem zamienić na EUC :(
Przemek (r) Mercator ładnie :)
laptop jak widzicie zawodowcy playway ?
Przemek (r) mercator
Przemek (r) ciekawy czy Mercator zaliczy kolejną dobra sesję
beatum Mercator mi dziwnie przypomina sytuacje i wykres Synektika, tyle że tu dopiero zacznie sie powrót, jak to miało miejsce na Synektik, ktoś ma podobne spostrzeżenie??
Bartas_Gda emefe Mercator
Przemek (r) beatum fajny wykres :) myślę że mercator ma szansę na wzrosty
beatum Przemek (r) jakby historycznie spojrzeć to mamy w tym momencie dobry moment na próbę wejścia z bliskim SL na Mercator
Przemek (r) Mercator dzisiaj ciekawie wysoki wolumen
Gitaroszewc Zarząd PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") w nawiązaniu do raportów bieżących nr 15/2019 oraz nr 21/2019 informuje iż w dacie publikacji niniejszego raportu do sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 93 tys. szt. gry UBOAT, ponad 850 tys. szt gry Car Mechanic Simulator 2018 oraz ponad 845 tys. szt. gry House Flipper. Ponadto Zarząd dodaje, że dodatek DLC do gry House Flipper tj. Garden DLC produkcji spółki zależnej Frozen District Sp. z o.o., który miał swoją premierę w dniu 16.05.2019 r. o godz. 15.00 czasu polskiego w sklepie STEAM w ciągu pierwszych 72 godzin przekroczył sprzedaż 45 tys. kopii.
Gitaroszewc beatum co do tej obsuwy optymista powie, że dobrze - dbają o jakość... jako sceptyk powiem, że zrobili za duże przesunięcia na chernobylite. Ani to Playway, ani CDR, mają 2 projekty a nie dbają o jakość
Marta mercator też puscił info
cooper To że Uboat po weekendzie będzie 3 najlepszą grą od PLW jest bardziej niż pewne (przekroczymy liczbę społeczności i pewnie komentarzy pod względem Thief Simulator) - a to dopiero wczesny dostęp. Nie zapominajmy o planszówce która prze do przodu w rankingu gier. Ale do rzeczy. Jutro premiera Diesel Brothers: Truck Building Simulator. Gra na licencji Discovery (to już duży plus) ma społeczność lekko ponad 13 tyś. W rankingu Steam wygląda to obecnie tak: Nadchodzące Popularne - miejsce 4, Wishlista - miejsce 39. Za grę odpowiada studio Code Horizon co nie napawa wielkim optymizmem, ich poprzednie tytuły: hit Gold Rush: The Game (społeczność: 40,398; opinii: 4,998) oraz Giant Machines 2017 (społeczność: 4,297; opinii: 282) zebrały mieszane recenzje. Wiem, że PLW wprowadził pod koniec 2018 r. tzw. Playway Testing Center - testerzy mają wyłapać jak najwięcej błędów przed wypuszczeniem gry - i widzimy efekty: We The Revolution, Uboat. Nie robię sobie wielkich nadziei po DB, bardziej oczekuję Cooking Simulator i DLC do HF.
balrog emefe ja odkupiłem dziś playway za 186,40 po tym jak sprzedałem w poniedziałek po 201,50, wydaje mi się że nie powinien zlecieć poniżej 180 no ale nigdy nic nie wiadomo ;) dużą niewiadoma jest te premierą diesel brothers, to pierwsza gra multi od plw i nie wiadomo jak im to wyjdzie. Ale nawet jeśli to w przyszłym tygodniu Gardena dlc i thef Simulator na switcha, także chyba a warto trzymac
piotrlotr PIEQ moze nie dobrych, ale przynajmjniej nie w kryzysie, np : mercator, LBW, JSW, Kania, BHW, Benefit
Gitmen cena z kopii raczej na bank poniżej 40 zl. Rosja i Chiny to 2 z 4 głównych rynków jak widać w komunikacie. Gra jest tam sprzedawana w cenie 26 zł co daje playway około 13-14zł z kopii po odjęciu 12% dla dev teamu. Mix cenowy bardzo zaniża tutaj średnią.
space bronas16 przychód z gry. playway ma tylko procent z tego
space playway powtarza chyba manewr z 26.04
Michał (a) Playway zaczyna potencjalnie korektę.
balrog playway
mlody_inwestor Lubelak o ciech miałem też, ale wyszedłem w sumie na 0, sprzedałem za wcześnie, teraz mam unimot i niedawno był playway, i zrealizowałem już cały zysk z autopartner
Przemek (r) Obserwuje mercator który również doluje ale brakuje dla mnie ostatecznego wyprzedzania akcji
Przemek (r) Mercator spada i obrony nie widać
space widać rynek oczekiwał więcej od playway
roger playway idzie jak po sznurku
Hoze bierzecie mercator?
Hoze co się dzieję na mercator?
Mikesz MERCATOR nowe minima, 8.20 zł
balrog Nawet podpisali umowę na house flipper ostatnio, najlepiej sprzedająca się grę playway
filip borneo prawda jest taka, że z game dev liczy się CDR, 11bit, Playway, Ulg i Foreveren
Gitaroszewc Kwota dywidendy przypadająca na rzecz PlayWay S.A. wynosi 15 219 309,41 zł.
Gitaroszewc PLW PLAYWAY SA (17/2019) Wypłata dywidendy przez spółkę zależną
Gitaroszewc ja chcę sprawdzić jaka jest dynamika... w kontekście newsów, premiery etc. taki mały eksperyment na przezroczystym ogranizmie jakim jest playway :D
cooper Bartas_Gda na razie trzymam w porfelu PLW, ULG i MOV - czyli śmietankę Playway i poluję na CFG. Mnóstwo bardzo ciekawych premier przemawia za nimi. VAR trzymam do premiery BeeSimulator. Obserwując ich promocję, widzę że będzie grubo. Jak skorekci CRJ a będę miał gotówkę to na pewno zakupię. Green Hell to naprawdę dobra gra, widać po recenzjach. Z bio i tech stawiam na MAB, CLN, DAT, SCP i XTPL - dlatego nadal mam je w porfelu. Zauważ że zarząd SCP podzieli się zyskiem ze sprzedaży urządzenia z akcjonariuszami, cyt. "Minimum 50% zysku wygenerowanego ze sprzedaży naszych wynalazków wypłacimy naszym akcjonariuszom w formie dywidendy?. Myślę że pod to jest gra i może być dużo drożej. SLV i PURE mi trochę odjechały, więc na razie do obserwacji.
bronas16 Odpowiedź z Playway - "niezależnie od wagi premiery - gry bez pełnego akceptu testerów, nie będą wytłuszczone. chcemy tym wskazać, że warto wagę danej premiery poznać dopiero po premierze. trzeba też brać pod uwagę że namawiamy zespoły których gry nie mają akceptu testerów, do zmiany daty wydania i dostosowania się do zasad które przyjęliśmy odnośnie testów produktów."
karkalis krzysieksisiek mercator nie odżyje po wynikach za Q1
krzysieksisiek Mercator może w końcu odżyje po wynikach
roger playway ładnie
cooper Z serii techniczne inspiracje PLW, cytuję: Playway wygenerował najwyższy wzrost w naszym portfelu na przekroju ubiegłego miesiąca. Cena osiągnęła poziom historycznych szczytów i co ważne ? nie ma silnych sygnałów ku temu, aby coś miało spowodować głębszą korektę czy nawet krach na tym papierze. Zakładać należy, że kwiecień może być dla spółki neutralny, ale w długim terminie możemy oczekiwać dalszych wzrostów, ponieważ żadna z linii trendu nie została naruszona przez cenę.
cooper nowe infa od ULG : 1) Zawarcie umowy wydawniczej - gra Fat[EX] Courier Simulator na PC. W grze FatEx Curier Simulator wcielasz się w kuriera do zadań specjalnych. Będziesz musiał roznieść wiele paczek, mimo przeciwności losu. Gra została już opublikowana w serwisie STEAM i spotkała się z dobrym przyjęciem graczy. Premiera Gry planowana jest na 2020 r. 2) Kampanie kickstarterowe dla gier Deadliest Catch: The Game (gra tworzona na licencji DISCOVERY CHANNEL) i WoodZone są planowane do przeprowadzenia odpowiednio na kwiecień i maj br. Kampanie zostaną przeprowadzone we współpracy z PlayWay S.A., na platformie https://www.kickstarter.com ULG liczy na sukces marketingowy i finansowy, nie mniejszy niż ten, który miał miejsce w przypadku kampanii KS dla gry Gold Rush: The Game (również na licencji DISCOVERY CHANNEL).
beatum mercator to wychodzi że koło 8zł-9zł można próbować po zrealizowaniu wybicia w dół RGR
Michał (a) Oczywiście tutaj masz jak najbardziej rację, że na Mercator to nawet o mocnym wsparciu nie możemy mówić. Stąd też napisałem, że dlatego takie spółki odpuszczam.
Michał (a) erbosss Trochę błędne myślenie, bo właśnie wsparcie to dobry moment na wejście. Kwestia ustawienia sensownego SL, ale na Mercator właśnie pod tym względem jest problem (z uwagi na niski obrót, płynność).
roger Mikesz wolumen to jest teraz na playway
Michał (a) Po 11BIT czekamy teraz na Playway na ew. silniejszy ruch w górę. Kurs cały czas aktualnie konsoliduje się lekko przy oporze.
Batman piotrlotr jak szukasz czegoś fajnego o małej płynności to z mojego ike mercator
Bartas_Gda Mercator i Izolstal mam dzięki karkalis na bardzo dobrych poziomach złapane
Bartas_Gda karkalis jak będą wyniki Mercator daj znać
Bartas_Gda karkalis dziś Mercator
balrog cooper we the revolution miało w grupie prawie 5000 członków w dniu premiery, natomiast grave keeper nie ma nawet 300 a do premiery parę dni, wielkość grupy jest dobrym wskaźnikiem czego można się spodziewać. A nie spodziewam się jakiegoś szałowego marketingu przez te parę dni. Zresztą playway nawet nie ma wymienionej tej gry w swoim planie premier
cooper Podaję link do artykułu z czatu z Prezesem PLW, co ważne nie chcą wyjść z Podmiotów w których mają udziały. Zespoły pracują nad 60 grami na różne konsole. Najbardziej oczekiwane premiery to Uboat, Bum Simulator, Cooking Sim, czy CMS X1/PS4. Obecnie na giełdzie notowane są 4 spółki, w których PlayWay ma udziały. Są to: CreativeForge Games (47,81 proc.), Ultimate Games (45,89 proc.), Movie Games (33,43 proc.) i ECC Games (27,15 proc.). Prezes dodał, że jeszcze w tym roku na warszawskim rynku mogą zadebiutować kolejne 3 studia. link: https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/playway-nie-mamy-strategi-wyjscia-z-podmiotow-w-ktorych-jestesmy-akcjonariuszem,akcje,237324?utm_source=HP20&utm_medium=duzy
Janek co sądzicie o mercator na tych poziomach?
Bartas_Gda na Mercator też mega wymiana
Marta Bartas_Gda a co myslisz o mercator?
space a jak playway widzicie ? korekta ?
karkalis "Komentarz prezesa PlayWay wymiata ???????? - Bardzo nam jest miło że giełda doceniła producentów gier, i mamy nadzieje, że za rok powstanie WIG Plw, do którego wejdą wszystkie firmy z grupy PLW obecne wtedy na giełdzie.? - mówi Krzysztof Kostowski, prezes zarządu."
cooper Czaty inwestorów: Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay SA - start 21 marca o godz. 15:00, link: https://www.stockwatch.pl/czat-inwestorow-gieldowych/krzysztof-kostowski-prezes-zarzadu-playway-sa-start-21-marca-o-godz-1500,268
space jak widzicie playway ? bo coś widzę zwykle konsolidację w ciągu dnia. dystrybucja ?
Michał (a) Podobna sytuacja na Playway z utrzymywaniem się kursu powyżej 170 zł, mimo "podażogennych" rejonów cenowych.
balrog Przemek (r) jak widzisz playway? Wybicie górą? https://charts.stockwatch.pl/chart/dyqBGLGOJky3WsjippgvQ
Bartas_Gda karkalis nowe logo dla Mercator w pamiętniku?:)
piotrek68 Raport sprzedażowy cfg zarzucają nas pozytywnymi infami tu może być jeszcze ładna pompka playway jednak potrafi zarządzać swoimi spółkami dlatego na playway też może być jeszcze duże uderzenie trójkąt powoli staje się wypełniony
balrog playway też fajnie wygląda, kurs odbił się od lini trendu oraz sma50 i zamknął na plusie
balrog z jednej strony dobrze że dopieszczają gry, pewnie chcą uniknąć wpadek jak z Agony czy Phantom Doctrine, z drugiej jednak już od dawna playway nie wypuścił jakiejś większej gry
balrog nie wiem czy ktoś widział, playway zaktualizował wczoraj plan premier, niestety wszystkie ważniejsze premiery przeniesione na II kwartał :/ http://www.playway.com/premiery a część z nich miała być nawet w IV kwartale 2018....
Przemek (r) Monnari i Playway wyglądają ciekawie na wykresach
Bartas_Gda Ładna świeca na MErcator na wsparciu
space no właśnie też chciałem zapytać, co to jest mały plw, bo playway to na minusie dziś
space playway nadal w górę
cooper wkrótce WIG.GAMES, skład: CD Projekt, 11 bit studios, Ten Square Games, PlayWay oraz CI Games
space playway znowu próba w górę
space playway jest jakaś próba wybicia
karkalis Bartas_Gda Batman trzymać mi proszę mercator do 2020 roku, nie dać się wyleszczyć:P
karkalis Bartas_Gda a była korekta na mercator?
Bartas_Gda Batman myślisz, że już po korekice na Mercator?
Batman Z niego mercator moze soe szykuje do kolejnego wzrostu
custer balrog 11BIT (Kupuj, Cena Docelowa 356,00 zł), CD PROJEKT (Kupuj, 216,00 zł), PLAYWAY (Kupuj, 200,00 zł).
balrog ktoś na bankierze pisał, że bm santander wydał reko dla cdr 216 a dla playway 200, może ktoś potwierdzić? Wiem, że niektórzy mają santandera ;)
dr32 playway kolejny zwiastun nowej gry wypuscil
Batman mercator
space też od playway
karkalis z mdg osobiście się wycofałem, trzymam za to mercator pod fundament - to jest mój żelazny typ na 2019-2020
filip ECC od Playway?
Przemek (r) My-Bro-Joe ECC GAMES jest to spółka ze stajni Playway więc raczej wałków nie będą robić. Osobiście debiutów nie biorę.
piotrek68 Wydaje mi się że farm51 będzie tworzył szeroką konsolidację wformie trójkąta coś podobego do playway
roger przyznać się komu sl wywalił playway po145
balrog wziałem tez troche playway po 154, jak spadnie to dokupie
Batman karkalis Bartas_Gda dawno ike i ikze rzadzi sie u mnie innymi prawami fundament i dobrze jak jest dywidenda na mercator karkalis naganial i biznes mi sie podoba bardzo tez mozliwe ze jak pojawia sie u nas spadki jakies to wiekszosc portfela zbuduje na long i czesc tylko przeznacze na spekulacje
Batman acha właśnie widzę że nie mam już tej lki na cdr bo poleciała na ciasnym SL myślałem że tam kurs nie spadł sorki za wprowadzenie w błądz strata na jednym kontrakcie gdzieś 100 zł ... Czyli zstaje tylko portfel ike pcr mercator i mph
Mikesz cooper Mnie bardziej zmartwiła zapowiedź, że pierwsze ruchy sprzedażowe przewidują za 15 miesięcy, czyli znając zycie można założyć 2h2020, a co do tego czasu? Z Phantoma nie utrzymają nawet okrojnej załogi. Może PlayWay rzeczywiście coś im podrzuci żeby utrzymać się na powierzchni.
yarp playway waszym zdaniem trzymać czy wywalać mam po 160,50 kupiony
Mikesz kozineczka Równie dobrze po tragicznie zmonetyzowanym PD i obejrzeniu kolejnego prototypu PLW moze uznac, ze szkoda marnować na nich zasobów. PlayWay to nie jest dobra wróżka, kasa ma znaczenie :) Ja bym w każdym razie nie tykał narazie na dłużej, spekulacyjnie można sobie pokręcić ale nie widze pod jakie info mogło by się tam coś zadziać pozytywnie.
kozineczka Mikesz gdyby nie playway jako główny udziałowiec byłyby obawy co do zatrudnienia specjalistów, uważam, że mają znajomych w tym gronie i z zatrudnieniem ekipy nie powinno byc problemów. To tylko moja osobista uwaga. Gdyby to była kolejna wydmucha gejminogwa bez znaczącego udziałowca zgodziłabym się z Tobą.
Przemek (r) karkalis mercator myślę, że mogą jutro próbować wybijać po dzisiejszej świecy
karkalis Bartas_Gda A rozrysowalbys mercator? Wiem, że teraz konsolidacja ale jak to widzicie?
Bartas_Gda Mercator
yarp playway na tych poziomach to trzymać dalej czy sprzedać waszym zdaniem?
Bartas_Gda ale pakiety na Mercator
Marta mercator przegapiłam
Bartas_Gda karkalis zalecał mi pośpieszanie się z Mercator - bo spółkę rozwżałem ale jakoś opieszale zabierałem się do zakupów - i dzięki niemu dał już ok 20%
Bartas_Gda cognor ropczyce mercator
Batman karkalis sprzedałem dziś mercator z głównego konta po 13,75 :) 21% zysku
karkalis Bartas_Gda aaa, czyli pielegnujęsz stratę na IST, a na np. mercator zysk i w 2020 sprzedaż to i to aby nie zapłacić podatku przypadkiem?:)
Batman mercator jakiś większy obrót się zrobił :/
Batman mercator cały czas ładnie
Janek karkalis mercator to chyba nie jest akurat swig80
Fernon mercator na widłach, trzeba było brać po 10,80
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK