Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Kwiecień 2024
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Wydarzenia

Analiza techniczna LPP! Inwestycja długoterminowa.

Dzisiaj zrobię mały wyjątek i wstawię spółkę z WIG20 – spółki z tego indeksu nie analizujemy praktycznie od roku. Zdarzają się jednak wyjątki: gdy widzieliśmy, że się tworzy bezpośrednio mocny sygnał kupna. Takowy tworzy się właśnie na LPP. Pozytywne dywergencje na wskaźnikach MACD oraz RSI, bezpośrednie położenie przy wsparciu 5k zł oraz korekta, która przez pół roku zabrała 50% ceny. Do tego wszystkiego tworzy się aktualnie formacja trójkąta zniżkującego/klina zniżkującego.

Spółka w długoterminowym trendzie wzrostowym na inwestycję długoterminową.

Analiza techniczna LPP

Wykres tygodniowy:

Analiza techniczna LPP

Jak już na wstępie krótko wspomniałem: jest to bardzo płynna spółka nadająca się na wejście większym kapitałem. Wstawiam tylko wykres tygodniowy, gdyż na nim najlepiej widać wszystkie punkty, które chciałem szczególnie podkreślić. Na dziennym jest widoczna luka spadkowa, pod którą również będziemy zagrywać. Inwestujemy pod przebicie 5600,00 zł – a więc pod potencjalne wybicie górą z formacji technicznej.

Przykładowy LimAkt: 5611.00

Spółka LPP jest właścicielem sześciu rozpoznawalnych marek: RESERVED, Tallinder, MOHITO, House, Cropp i SiNSAY


Otwórz rachunek w LYNX i otrzymaj aż 50 EUR zwrotu za prowizje
Jeśli chcecie przetestować rachunek w LYNX, to koniecznie uzupełnijcie pole kupon: GPWATAK – dostaniecie 50 euro na handel (w postaci zwrotu za prowizje). Promocja nie obejmuje zwrotu za transakcje na CFD i certyfikatach turbo.

Zobacz podobne analizy:



6 komentarzy

  1. Michał Michał pisze:

    LPP znajduje się bezpośrednio przy aktywowaniu przykładowego limitu aktywacji (LimAkt).

  2. Zbyszek Zbyszek pisze:

    Przykładowy LimAkt: 5611.00? Dopiero jest 5200.

  3. Zbyszek Zbyszek pisze:

    Widac ze dlugo nie trzeba bedzie czekac na limit akt.

  4. Zbyszek Zbyszek pisze:

    Jednak chyba nic z tego.

    • Błażej Błażej pisze:

      I po to są właśnie LimAkt, aby wejść, gdy pojawi się sygnał kupna. Na dzisiejszej sesji akcje spółki leciały o ok. 10% w dół.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czas minął. Proszę odśwież CAPTCHA.

Komentarze z shoutboxa

kuna mediolan Otworzyłem shorta na LPP
mediolan kuna FW na LPP ?
kuna S lpp In
Ed + ccc i lpp i detal pod babciowe
blender z drugiej strony Alianz był mocno zapakowany w LPP Zobacz obrazek <LPP.jpg>
hessa Na LPP dojechali do luki spadkowej, przy której wcześniejsze odbicie zawróciło
mediolan LPP i Orlen robią +0,7% wzrostu na indeksie
blender Marshall Wace LLP shortuje chyba całego WIG :D już ma na LPP, Allegro, Budimex, JSW, PKN i CDR
defjohn ja wisze na S na LPP
mediolan kriss1975 jasne tam zagrali S ( spekulacja ) - LPP, ale zobaczymy co dalej z detalem
kriss1975 i mysle ze nie skończyła jeszcze ujeżdzania lpp, cel maja chyba w okolicy 10500
kriss1975 mediolan lpp wyniki petarda , tam akurat zleciała sie smietanka spekulacyjna
mediolan LPP, Dino ..? kto następny ? detal ?
defjohn ale rownowazenie cdprojektem czy lpp to im sie nie uda :P
Piaskun Zaraz się okaże że ktos duży zajął pozycję na spadki na Dino to poleci -20% jak LPP
kozineczka kriss1975 wczoraj napisales ale 3 cyfrowy i tak sobie pomyślałam, w sumie jak LPP i DINO przeżywają ostatnio gorszy okres to jakiś detal bedą ciagneli wiec pozostaje ALE :)
Ed Nawet Marshall skusił się na małe S na LPP
kuna kriss1975 dino wyniki słabe - pociągnie lpp jutro nie wiem .Banki to jest znak zapytania . Ja mam S na mbnk :)
kriss1975 kuna Dino , myślę że LPP nie skończył jeszcze tego co rozpoczą kilka dni temu , plus niech tylko banki przestaną rosnąć i pyk mamy 100 pkt w dół
defjohn korci mnie zagranie jeszcze raz lpp shorta
kriss1975 defjohn lpp nie polityczny i pograli az miło:)
defjohn LPP tez pograli :P
koku kozineczka też miałem takie wrażenie odnośnie ING, dlatego np. dla LPP kupowałem certy w piątek Raiffeisen'a
Anon LPP widzę że jednak nie wyciągnęli
pezet kriss1975 z LPP skonczyles zabawe ?
defjohn ja wzialem po 2314 5 kontraktow i pozbylem sie lpp Zobacz obrazek <Obrazek7352.png>
defjohn uf LPP zatapiane dalej
defjohn o matko ale sie sam rozegralem, nie zamknalem zlecenia stoploss ktory mialem wczesniej na LPP na 12900 i mi dorzucilo shortow tam wiec moja srednia znaczaco spadla i teraz raptem +200 zl :p oby jutro wyprzedali rano troche zebym sie tego pozbyl, nie mialem jak zerknac nawet, wstyd
kozineczka czy ja dobrze widze ze samo LPP > obroty od wszystkich z w20 ?
mediolan latają na LPP jak chcą !!!
mediolan LPP słabiutkie od 15 godziny
Anon a co to na LPP się dzieje, miało być up a ktoś uwala konkretnie
pezet dawac lpp w dol !
hasior ruszyła lawina na LPP
pezet kriss1975 pytanie czy juz skonczyli z lpp :)
mizarro LPP, Allegro, CDpro niech częstują i przewalają między sobą, ja skupiam się na innych.
kozineczka gratulacje zarobionym na lpp. Przykro sie patrzy, że jak na wig20 cos wiecej rośnie to musza uwalać inne spolki...
koku to ja też się pochwalę :) nie kupowałem akcji LPP a wziąłem małym pakietem (na zasadzie wejdzie to będzie miło a jak nie to strata która nie zaboli), ale z lewarem x4 cert RCFL4LPP2 po 52 grosze oddane dziś po 1,35. Ciekawe doświadczenie i lekcja jak napisał kriss1975
mediolan defjohn nie myślałem że tak odbije LPP
mediolan LPP i budimex trzymają rynek , a reszta z udziałem znaczcym w wig20 na minusach co daje -1,35 % gdyby nie było LPP i budimexu na plusach a na zero
mediolan kriss1975 ale z tym 35 % na LPP to strzał w 10 :):)
kriss1975 Anon tak zagrałem na lpp , jak juz wspominałem -40% na w20 zmusza do myslenia
Anon kriss1975 zapakowałeś LPP? Ja wykorzystałem ten sentyment do dobrania ASB poniżej 24,50, średnia 24,50 i mam nadzieję, że teraz już tylko up
Anon Cześć, na LPP solidnie kto zarobił
kuna macie rację jak LPP popuści, a popuści pod koniec sesji (realizacja zysków to banan się osunie . tak to widzę na ten moment
pezet mediolan masz racje dzisiaj LPP ratuje wig20
mediolan pezet gdyby nie LPP mamy spadek -1,2 % na w20
kuna pezet licze na realizacje lpp mam S 2376
mizarro szyderca667 " Chcesz pokoju, szykuj się do wojny" Zgadzam sie z pezet, Lpp i w mojej ocenie służy co wyciskania , mogą skakać po innych płynnych, kierunek na loonga mimo wszystko jest UP
pezet w przpadku realizacji na LPP pociagnie wig20 w dol
Ed Akcja na lpp idzie zgodnie z planem,))
mediolan strona LPP padła
mediolan komuś udało się zarejstrować na konfe LPP , bo jest problem
mediolan to czekamy na konferencję LPP
kriss1975 lpp na 14 k?
Misiek91 LPP chyba jednak da zarobić, wyniki spoko i o 10 na konfie prezes będzie sie bronił po ile oddajecie jak będzie luka up ?
Ed Według LPP raport Hindenburg Reasearch to element przygotowywanego od 5 miesięcy ataku dezinformacyjnego celującego w spadek kursu akcji spółki. Spółka nie wyklucza, że to działanie może być próbą przejęcia wpływów w LPP przez podmioty trzecie.
Ed LPP zwołało na poniedziałek na godz. 10 konferencję prasową prezesa Marka Piechockiego i wiceprezesa Przemysława Lutkiewicza - wynika z zaproszenia przesłanego PAP Biznes.
Ed Polecam po akcji z lpp sprawdzić które spółki nagle mają wzrosty sprzedaży od momentu startu wojny na Ukrainie Gdzie pojawiają się hity exportu jak Kazachstan, ZEA itp
blender LPP 1 mld obrotu
kuna kriss1975 kozineczka szyderca667 może ktos na kogoś sie w ku... i ten numer z Lpp zrobili . Taki dzień a oni taki numer zrobili
kriss1975 kuna ogólnie dawno nie było takich wiedzm , ale ja mysle ze to dzis co widzimy to zasługa lpp, chyba nikt sie nie spodziewał , nawet taki morgan
kriss1975 oj wyglada ze nie dadza dokupic na -40 lpp :)
kozineczka kriss1975 brak odbcia na lpp wiec docisk
pezet kriss1975 masz lpp?
hessa ciekawe czy jest dziś na rynku jakiś trader, który się nie skusił na akcję LPP :)
hessa jeszcze brakuję żeby LPP pozwało Hidenburga np na 10mld czy o ile tam spadła kapitalizacja :)
Dzikun coś jeszcze poza LPP tak ciągnie indeks w dół?
hessa a w rejestrze KNF brak krótkiej sprzedaży LPP
hessa już 3 dementi z LPP i zawiadomienie do prokuratury a na kursie minima
Ed Ładny obrót zrobią dziś na lpp
kozineczka kolejne oświadczenie LPP
kriss1975 kozineczka tak mysle ze ten numer z lpp nie na reke morgana , i musza teraz cos rozkminic , czyli pkn, kghm, alek , cdr up
kozineczka kriss1975 niefortunnie morganim to LPP weszło i musza czyms wyciagac :D
kriss1975 kozineczka tak , mysle ze to dobry pomysł , lpp -40 , alek +40 nic nie moze zginąc
hessa ciekawe czy amerykany będą wyciągać czy spiuszczać LPP
hessa prawie 500mln obrotu na LPP
kriss1975 lpp in 11500
Piaskun Ktoś bierze lpp w tej cenie?
Dzikun puścili lpp
hessa drugie ESPI LPP już bardziej konkretnie się odcinają od zarzutów
koku kriss1975 :) bardziej obstawiam, że smród wokół LPP spuści jeszcze CCC trochę niżej
kriss1975 pezet dobra to lpp , to twoja sprawka
kriss1975 mediolan wiedziałe chyba o tej akcji z lpp , i wczoraj podebrał S:)
kriss1975 koku nie mam pojęcia , ale uwazam ze ccc ma tyle wspolnego z lpp co ja z lotami w kosmos:)
koku kriss1975 na ccc też od razu pomyślałem, że dostaje rykoszetem, ale może ten rykoszet będzie się jeszcze odbijał, a nie tylko jednorazowo, jeśli wyprzedaż na LPP będzie kontynuowała
Ed Lpp tko ponad -40%
kozineczka pewnie dzisiaj po sesji LPP uruchomi swoich prawnikow. Może z rana w poniedzialek bedzie podbitka ale po takiej podazy to ciezko o odbicie V
Misiek91 pezet ostatni kurs LPP był 12900 jak otworza po 10000 to przy wadze 6,3 % LPP w W20 wog zjecie automatycznie o 1,4 % w dół czyli na -2,9 troceh ryzykowne
kriss1975 bylu a i jeszcze jedno wszyscy lukają na lpp , a tu Bogu Ducha winny ccc obrywa , rano podebrałem jak sie gawedz pomyliła z lpp
szyderca667 po ile jest lpp teraz, czy zawieszony?
Piaskun LPP lecimy na 10000zł równe
szyderca667 lpp ma wielkiego pecha, za duza spolka sie zrobila i jeszcze ten zarobek na s, spolka nie ma politycznego parasola ochronnego jak inne giganty 'praworzadne' EU
mediolan Były pracownik LPP, w rozmowie z Hindenburg Research, potwierdził, że sprzedaż aktywów była "fasadą" i że działalność w Rosji jest "bezpośrednio kontrolowana" przez centralę firmy
szyderca667 no lpp sporo straci wizerunkowo na tej aferze i odleci sprzedaz ro ru, bo teraz bedzie patrzenie na rece. Srednioterminowo wzrostow poza podbitkami moze nie byc, wazna rynek i PR spolki zaorany, do tego wyjcia pewnie fundow. Do wczorajszego poziomu to dlugo nie dojdzie wg mnie
blender 11 godzina 530 mln obrotu, przy czym 230 mln obrotu na samym LPP
koku kriss1975 mediolan kozineczka a to nie jest trochę tak, że to tajemnica poliszynela, ale kiedy jest oficjalne info (potwierdzone) to każda poważna instytucja nie chce być łączona z tym faktem i opuszcza pokład. LPP to przecież fundy i chyba lawina ruszyła, każdy może będzie chciał wyjąc póki jeszcze zysk albo niewielka strata do tego indywidualni inwestorzy i efekt domina
szyderca667 'Hindenburg Research to aktywiści, którzy wcześniej zatopili negatywnymi raportami spółki Adani i Nikola, a także Tether i zmusili Muska do kupna Twittera' to przeciwnik wagi ciezkiej dla lpp
szyderca667 powazne zarzuty stawiaja lpp, spolka 30mld kapitalizacji, armaty z 2 stron beda lecialy
mizarro polecam patrzeć na w20 bez LPP , ciekawie co
mediolan space boją się tykać LPP teraz i dla mnie na wykresie pierwsze wsparcie 14200 a drugie to na linii trendu 13000
mediolan amortyzują spadek LPP innymi spółkami ciągnąc je
blender https://stooq.pl/n/?f=1602541 Kurs akcji LPP zniżkuje o ponad 17 proc. po raporcie Hindenburg Research
blender LPP -18% Co tam się stanęło ?
mediolan LPP zawieszone na -19 %
mediolan Spółki, które w nadchodzącym miesiącu mogą - zdaniem analityków DM BOŚ - zachować się lepiej od rynku to: 11 bit studios, AB, Alior, Arctic Paper, Asbis, Asseco SEE, Benefit Systems, Comp, Decora, Eurocash, Erbud, LPP, Marvipol, mBank, Millennium, Neuca, Pekao, Vercom, Voxel. Według autorów raportu, gorzej niż rynek mogą zachowywać się natomiast akcje Asseco Poland, CI Games, Cloud Technologies, Comarch, Cyfrowy Polsat, Dino, Inter Cars, KGHM, PGE.
kozineczka bez bankow i dino, zeby w20 ruszyła to musza kupowac pkn lpp ale kgh, najwieksze udziały w indeksie
gface Ed LPP też, ale zielone, tylko świnka w tyle
mediolan pod co rożnie LPP, CCC i allegro..?
pezet detal rosnie CCC LPP. ALE a swinka stoi :)
mediolan Lpp i allegro to wzrost łącznie 0,7 %
mediolan LPP daje w wig20 obecnie +0,35 % ( a mamy wzrost 1,2%)
mediolan kriss1975 lepiej LPP i Dino niech poświecą na czerwono
blender tylko 2 spółki na czerwono CDR i LPP
Ed BM mBanku podwyższyło cenę docelową akcji LPP do 20 tys. zł, utrzymało rekomendację "kupuj
Ed BM mBanku podwyższyło cenę docelową akcji LPP do 20 tys. zł, utrzymało rekomendację "kupuj
mediolan LPP 0,01 cena :):) pekao 0,10 zł
mediolan kozineczka twoje faworyty nam trzymają w20 LPP KGHM ALE
Ed mediolan ale to dotyczy też innych lpp ccc itd
Piaskun mediolan może detal w końcu odpali LPP tez rusza czekamy na VRG
mediolan kozineczka LPP, Dino, PKN Orlen te 3 mają duzy udział, KGHM też
nowy LPP wczoraj slabe wyniki kurs -5% dzis +3 gdzie tu logika
mediolan guf mam LPP wykres ale nie śledzę tego papieru bo nie ma jak grać tam na krótko... słaba plynnosc kontraktów
mediolan guf LPP nie aż tak bardzo , bani i Dino mają dużo
guf no ciekaw jestem jak to rozegrają, ważny moment, mediolan dasz wykres LPP? spory udział ma w w20, Zobacz obrazek <fwdyw.png>
mediolan LPP nowe plata na zimę rozdaje
guf kriss1975 banki, orlen, dino i lpp trzeba
Piaskun Anon pięknie CCC i LPP idzie jak burza ja jeszcze spoglądam na mniejsze spółki z sektora VRG,MON
kriss1975 Piaskun nie obserwuje lpp, mnie interesuje pco i ccc
Piaskun kriss1975 LPP,CCC gra pod 2 pracujące Niedziele?
Piaskun kozineczka LPP,CCC,VRG te spółki moga zyskiwać na umocnieniu złotego
Piaskun LPP jaki odpał
Misiek91 No i łyknęło mi CCC, LPP i Dino jedzie inflacja 6,5 wynagrodzenia realne rosną więc ludzie wystartują po buty na zime ? :P
kozineczka pezet zmina koni, kety kghm lpp orange w gore, banki nieco gasna, szkdoa, ze jsw stoi
Ed Widzę że wskakują pierwsze fundy z S na odzieżówki lpp o ccc
kriss1975 do 6 miesiecznej bessy nie pasuje mi index bankowy , energetyczny który kończy korekte , i kopalnie , wiec nie wiem czym tu uwalic index , pepco , dino, lpp , za mały udział tak mysle
Piaskun CCC ładne wzrosty LPP sie rozkręca
walduci50 Kupilem dzisiaj LPP po13120 na wsparciu sma50 zobaczymy
walduci50 Lpp do brania na wsparciu 1350na pare% plynne hehe
mediolan LPP urwało 5 % w dół
Piaskun kriss1975 LPP i CCC perełki
Piaskun Ed LPP fajne zyski pokaże oni płaca z towar w USD także marze lepsze pokażą...
Ed Lpp czas uderzać na 20k
Ed Lpp jedziemy dalej i wyżej:;)
Ed Obroty lpp = dino ;) pewnie przypadek
Ed LPP +19% na koniec ;)
Ed Zobaczcie jakie obroty na lpp i dino vs reszta ;)))
Ed Ustawiają kurs Wig20 dziś przez LPP i Dino, szybka akacja idzie
Piaskun Ed LPP da kierunek reszcie spólek odziezowych?
Ed Lpp +17% szanuje graczy
Piaskun Przemek (r) LPP ładna dzida obserwuje jeszcze z odzieżówki VRG Tylko oni jeszcze nie wystartowali
Piaskun kriss1975 tani USD,EUR to miód dla takich spółek jak LPP,CCC,VRG
Ed Lpp +10% ;)))
Przemek (r) Lpp rekomenduje wypłatę dywidendy w wysokości 430 zł na akcję przy kursie 1000 zł co daje 43% dywidendy Wow :)
Misiek91 Jak widzicie LPP ? walczy na SMA200 na dziennym sporo się już skorekcili i wchodzą na nowe rynki
Ed A jak idzie zimno to CCC i LPP
Ed Wyniki LPP słabiej niż rok temu a więc kupujemy
Piaskun kriss1975 no i lpp
Triathlonista Piaskun a co do eur mam te same wnioski mysle ze ludzie beda chciec poczuc normalnosc po pandemii i beda swieta na bogato, licze tez na lpp
Ed W II kwartale roku obrotowego 2022/2023 zysk netto LPP spadł o 46 proc. do 246,2 mln zł i był o 4 proc. niższy od konsensu prognoz analityków.
Ed Ccc lpp itp płacą za ciuchy pewnie w USD także nie kumam tej radości na kursie
Triathlonista Co myślicie o lpp? Kurs całkiem nisko, niby recesja w drodze i ogólnie słaby czas ale nadal zatrudniają nowych pracowników do e-commerce więc chyba nie tak źle u nich
defjohn Janek wczesniej wrzucalem LPP wykres, moim zdaniem na cienkim wolumenie zbijali i zaluje ze mam longa z 10000 a nie tych 9500/9700 jak bylo :P
defjohn LPP malym wolumenem zbili wiec gdyby sie skonczyla wyprzedaz to moze byc dobry strzal - na 50 DMA Zobacz obrazek <Obrazek6240.png>
defjohn LPP z co raz wiekszym potencjalem na 200 DMA Zobacz obrazek <Obrazek6237.png>
Ed LPP gwiazda ostatnich sesji
Ed wysoki kurs USD to przypadkiem nie lipa dla takich spółek jak CCC i LPP ?
space wyniki LPP chyba obarczone odpisami za Rosję i Ukrainę, tylko nie wiem czemu te odpisy nie są w 2022
space Ed a ile zysku w 4Q LPP ?
Ed Grupa LPP w roku 2021/22 miała 953,5 mln zł zysku netto, Grupa CCC miała, 223,4 mln zł straty netto. widać że CCC będzie rosło :)
Ed Wyniki lpp za 21 wyglądają ładnie
Ed Maciejka LPP też konkret od kilku dni
Ed Jest tam wizja LPP 30k
Ed LPP +7% szanuje :)
Przemek (r) Myślę że i asbis ccc oraz lpp na tym skorzystają
Ed pójdzie LPP
Przemek (r) Julabik lpp powyżej 10k zł moze dac sygnał do dalszych zwyżek
Julabik niech cetry ida za lpp
Ed Hmmm LPP to Ukraina?
Przemek (r) Anon wig Ukraina ruszyła więc i asbis i lpp ruszyło
Aron Ktoś wchodzi w LPP?
Ed Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 24 lutego, obniżyli cenę docelową akcji LPP do 13.020,2 zł z 22.030 zł poprzednio, utrzymując rekomendację "kupuj".
Ed Dobra nie ma co się jarać wzrost na DAX to zasługa głównie dwóch spółek Adidas i ubezpieczyciel. Adidas to efekt CCC i LPP dziś
Ed LPP +10% :))))))
Ed spadł śnieg na wschodzi i od razu CCC z LPP +6% :)
Przemek (r) Artykuł odnośnie Famur LPP oraz Amica jako spółki które mogą stracić najwięcej na wojnie rosyjsko-ukraińskiej https://pl.investing.com/analysis/3-spolki-z-gpw-ktore-najbardziej-odczuja-wybuch-wojny-na-ukrainie-200256405
Ed LPP zawiesza działanośc w Rosji
Drakkar7 Ed i wtedy LPP otworzy tam możliwośc kupna parówek;)
Ed Zaraz im tylko LPP zostanie
Błażej (a) jeszcze czekam co zrobi LPP ze sklepami w Rosji, póki co dzisiaj po sesji info o delikatnym zbyciu i nabyciu akcji wyszlo
Ed Bo chyba ekipa z LPP zapomniała że chcemy wprowadzać sankcje
Ed Ciuchów LPP
Przemek (r) podało przedstawicielstwo spółki LPP (LPP.PL), firma podjęła decyzję o zawieszeniu działalności na rynku ukraińskim oraz odpisaniu wartości wszystkich aktywów na Ukrainie o wartości 270 mln zł. Wszelkie działania zostaje podjęte na czas nieokreślony, do momentu przywrócenia stabilności na Ukrainie gwarantującej bezpieczeństwo pracowników firmy. Spółka zobowiązała się zapewnić wsparcie oraz pomoc pracownikom oraz ich rodzinom zlokalizowanym na Ukrainie. Obecnie niemal 5% sprzedaży firmy generowana jest właśnie na Ukrainie.
Ed a LPP ciagle cisza i robi biznes na Białoruś i Rosja ? brawo
Ed Czas banować LPP za pozostawienie otwartych sklepów w Rosji. Wstyd LPP
defjohn wiec LPP to sie bede pozbywac dzis
defjohn jakies odreagowanie na LPP
defjohn LPP to jazda bez trzymanki
Ed LPP -23%
Rudy102 a co z lpp sie zadzialo >
tomciu Maciejka LPP podobnie leci Obawy o lock w PL i byki mają żer
kozineczka to LPP tez powinno
mediolan Ed LPP ma chyba tylko 5 % udział w w WiG20
Ed mediolan LPP robi robotę
Ed LPP może w końcu pocisną ponad 2ok
Błażej (a) jest to najwyższa rekomendacja dla LPP.
Błażej (a) BOS od wczoraj z nową rekomendacją dla LPP na 22.030
Michał (a) Główne wsparcie na LPP leży przy 14 tyś zł. Główny opór to aktualnie 18 tyś zł.
Michał (a) lukaz Cześć, na LPP w dalszym ciągu brak większych sygnałów negatywnych. Dalej w trendzie wzrostowym który jest potwierdzany przez takie pozytywne świece jak 09.12.21 oraz 10.12.21.
lukaz Michał Cześć, coś o LPP ? jaki opór aktualnie ?
kozineczka karkalis tak ja mam S na LPP od 2 dni. RSI historycznych maxach
karkalis rozważa ktoś lpp na S?
Błażej (a) 10 grudnia Trigon wydał rekomendację dla LPP na 20200.00 zł. To najwyższa rekomendacja dla spółki.
Błażej (a) Dla przypomnienia JP wydał reko dla LPP na 18,2 tys. zł.
Błażej (a) Cena docelowa dla LPP od JPM została dzisiaj osiągnięta. Niecały tydzień po wydaniu rekomendacji.
mediolan kriss1975 jak widzisz wykres LPP ?
mediolan kriss1975 co mylisz o LPP na krótko ? czyli S
Ed LPP cel 22k to moje reco
kriss1975 Drakkar7 tak palto od lpp i trzewiki z ccc , albo na allegro mozna kupić :)
space kriss1975 gorzej jak LPP będzie już po 100k :P
kriss1975 space perła , co tu dużo pisać , Kiedyś .D.Miłek w jednym z wywiadów powiedział że przegoni LPP z ceną akcji , trzymam go za słowo:)
space kriss1975 lpp 600mln zysku q 3Q, ponad miliard w 2021 będzie, tak więc się ludzie nakręcają na spółkę
kriss1975 Drakkar7 aż się cisnie na usta , kupuj ccc , patrząc na LPP , ale zapomniałem ze obowiązuje sprzedaj ccc
Drakkar7 a LPP pod co idzie? zazwyczaj po wynikach była realizacja;)
mediolan defjohn zamknąłes bo nadala rozgrywaja LPP do góry
Ed brawo lpp
defjohn puscilem 2 shorty LPP, ciekawe czy splone :-)
lece przykład LPP ale to już było
Ed LPP po wynikach - czas na atak 20k za akcje
Błażej (a) LPP nieźle zareagował wczoraj przy SMA200 w okolicy 11700 zł. Byki nadal nie powiedziały ostatniego słowa.
Ed CCC, LPP
Ed no dobra to czy będą jutro ratować Wig20 jak CDR zrobi dobrą wyprzedaż ? CCC i LPP ?
Ed No to jak ccc to i lpp
lece popatrz na dino lpp i myśl
lece kupuj allegro orange sprzedaj lpp ccc dino
space a LPP na 20k ;)
Michał (a) mediolan U mnie na razie LPP odpada po świecy 06.10 oraz 07.10. Na 14.615 zł znajduje się teraz główny opór Pierw kurs by musiał przebić ten poziom.
mediolan Michał (a) co myślisz o CDR ? i LPP ?
Błażej (a) defjohn LPP jak zamknie się po obecnej cenie, to potwierdzi wybicie nad kolejną średnią kroczącą oraz wczorajsze doji. Short w tym miejscu raczej ryzykownie oceniam
defjohn na LPP probuje shorta :p Zobacz obrazek <Obrazek5834.png>
space ciepłe palto po 14 tysi od LPP na zimę też dobre
defjohn ciekawe czy to nie ubieranko na LPP bylo
hessa Paweł ja byłem przekonany do shortów i że na konferencji po 12 powiedzą to co na LPP tylko w mniejszym stopniu i łagodniej, ale widzę że tu już jakaś konferencja była i przekaz jest odmienny. Nie zmienia to faktu, że i takich mogą spuścić, bo to się często zdarza po wynikach - sprzedaż faktów.
defjohn a Rzezniczek to tak specjalnie na LPP ubiera? 50DMA jest dosc wazne Zobacz obrazek <Obrazek5823.png>
Ed Wolą LPP
Ed ALE -6 to LPP +6 i jest okej
Ed LPP i JSW łykają jak pelikany
Ed LPP tez widać że siedzą tu i rozdają karty
Ed CDR out LPP in taka akacja poszła :)
Ed LPP też szacun :)
Ed to może teraz trochę LPP pociągnie pod braki towaru, wyższe ceny zakupu itp :)
Ed S na LPP ładnie
Błażej (a) mocny spadek zaliczył LPP, który jednym ruchem wybił m.in. dwie ważne średnie kroczące.
defjohn LPP
Julabik LPP ma problemy z dostawami z Chin i notuje wyższe ceny produkcji n
Michał (a) tomciu LPP w końcu nie wziął pomocy z tarczy covidowej PFR.
tomciu Tak właśnie było w przypadku LPP. Firma wycofała się, ponieważ procedury z poprzednich miesięcy miały zastosowanie wobec innych wyników finansowych. A po odbiciu te wyniki się zmieniły. LPP wzięła pieniądze na dofinansowanie wynagrodzeń, ale z pożyczki zrezygnowała.
tomciu Michał (a) pożyczki covidowe Tylko teraz doczytałem że LPP miało tylko żywy i skarbówkę PFR zrezygnowali
tomciu Ed a nie wiesz czy LPP już rozliczeni z PFR?
Ed no i gacie z LPP
Ed myślę że czas na powrót pompy na LPP
Ed odpalamy LPP
Michał (a) gabat46 Takie świece też były w przeszłości wiele razy. LPP dalej w trendzie wzrostowym.
gabat46 Na fixie LPP przemieliło się 60mln zł. Any idea ?
Ed LPP to lepsze niż covidówki
Błażej (a) LPP kolejny raz potwierdza istotę średnich kroczących, konkretnie SMA50, od której kurs rośnie ok 5%.
Ed LPP ładnie grane od rana oby tak dalej cel 20k
Janek piotrlotr ładnie short na LPP Ci zarabia :)
space na LPP znowu palta po 14k sprzedają
Ed Lpp silny papier
space Ed na lpp to zaraz palta po 15k będą sprzedawać
Ed są lepsze bańki niż stalówki :) CCC i LPP moje ulubione
Przemek (r) space na tle LPP tamte spółki są niso wycenione
space Piaskun LPP wycena niska ?
Piaskun kriss1975 teraz to odzieżówka do obserwacji bo 2q był świetny obserwuje WTN,VRG,MON,SOL,RDN a na tle LPP wycena niska tych spółek
kriss1975 tomciu gucci , armani w tym chodzi Polak , a nie w lumpach od LPP , czy innego h&m :)
tomciu Swoją drogą wg OLX prawie 40proc Polaków planuje zakup nowych ciuchów przed wyjazdem na urlop . Paliwo dla LPP
space LPP na 20000 ;)
Michał (a) LPP powoli wybija opór 13.950 zł. Główne wsparcie leży przy 12.500 zł. Dalej można zagrywać pod pozytywną świecę z dnia 18.06.21 oraz pod aktualny trend wzrostowy.
Błażej (a) Na LPP dopiero wybicie 13560 zł EOD zachęcić mogłoby do korekty.
Błażej (a) LPP pomimo wyśrubowanych wskaźników nadal z presją na nowe szczyty.
Marianus89 Ed lpp jest o tyle gorze ze jest znacznie drozsze
Ed Patrząc po C/Z do LPP już bliskie jak balon BML ;)
Ed 20k na LPP samo się nie zrobi ;)
Ed Marianus89 LPP lepsze ?)
space Ed no właśnie te eSy mają wpływ, bo najprawdopodobniej robienie ATH na LPP to fundusz zamykający pozycję
Ed Przykład LPP najlepszy
Błażej (a) widzę że fundusz grający na spadek LPP zszedł poniżej 0,5%.
Błażej (a) AKO Capital LLP możliwe że zmniejszy swoje zaangażowanie w shorta po dzisiejszym wystrzale na kursie LPP
space Ed lpp to w czasach zarabiania miało c/z 30-60. obecnie jesteśmy na historycznych poziomach, więc nawet nie ma co liczyć c/z. balon i tyle.
Ed tomciu no to manna dla CCC i LPP ;)
morlinek92 Mallo co do potrzeb ubraniowych to uważam, że będzie wzrost. Pandemia sprawiłą ze większość przytyła wiec nowe ciuchy trzeba kupić, później schudną to do starych wracać? Podejrzewam, że dzieci sporo się narodzi bo ludzie czekali na popandemie znowu ciuszki, wakacje no to nowe sandały, czapeczka, okulary, itd. Widziałem co się działa w wiosce jak i dużym mieście jak tylko otworzyli sklepy. Największe kolejki były do LPP, CCC i innych odzieżówek.
Michał (a) LPP też na zbliżonym poziomie co w 2018
space a LPP to drogie jest, tam c/z zwykle oscyluje w przedziale 30-60
Piaskun Ed LPP fundamentalnie to najlepsza spóla z sektora...
Ed Oby tylko LPP zysku nie pokazał to do 20k dojdą
Błażej (a) jeszcze nie szukałem wyjaśnienia dla którego World Quant siedzi na shorcie na LPP od kwietnia
Błażej (a) Piaskun zagram na spadek LPP gdy indeks WIG-Odziez wybije 6500 pkt :)
Błażej (a) Eminence Capital, LPP zwiększył shorta na CDR z 0,67 do 0,85.
Ed LPP to chyba obecnie większy balon w wycenie niż Covid team a podobno pójdzie na ponad 20k :)
space tomciu hehe, jak LPP też dywa ze straty będzie wypłacona
Ed A Lpp nac22
mediolan LPP rekomendacja poranna kupuj działa jednak
Ed jak już BOŚ daje kupuj LPP to znak że mega balon
Błażej (a) Jak wynika z rejestru krótkiej sprzedaży fundusz grający na spadek kursu LPP jeszcze nie zrezygnował z pozycji.
Błażej (a) ale tak jak napisałem, sytuacja prowzrostowa na kursie nadal trwa, dodatkowo potwierdzają ją dobre nastroje na innej spółce z WIG-Odzież, LPP, która notuje historyczny szczyt.
mediolan inwestorzy wczoraj poszli do galerii zobaczyć czy sklepy są otwarte LPP i CCC Monnari i mówią Morawiecki nie kłamał
Ed LPP ładna pompka czy już najdroższy w historii ?
Ed gwiazdy CCC i LPP podały cyfry za Q1 - były jakieś szacunki i oczekiwania ?
Ed Analitycy Ipopema Securities, w raporcie z 26 kwietnia, podnieśli wartość godziwą dla akcji LPP do 9.950 zł z 8.500 zł wcześniej, a dla akcji CCC do 117 zł z 82 zł poprzednio. Dla obu spółek podtrzymana została rekomendacja "kupuj
Ed To teraz S na LPP i zarabiamy w dwie strony
Błażej (a) LPP w interwle miesięcznym zamknął się najwyżej w historii.
Ed Dobry balon ten LPP także prawo do obrony;)
Drakkar7 świat się kończy honoru wiguni broni tylko LPP na szczytach;)
space Ed lepiej kupić LPP na ATH bez zysków, może wrócą do zysków i znowu będzie c/z 60
Błażej (a) widzę, że LPP zetknęło się dzisiaj z 10.000 zł
space Błażej (a) a to nie dziwne, skoro LPP wchodzi na ATH, z tymi wynikami co pokazali
Błażej (a) od wczoraj na LPP na spadki gra AKO Capital LLP
space LPP idzie na ATH
Ed LPP podał ładne minusy tak więc jedziemy dalej ponad 10k za akcję
Ed Jak tam C/Z na LPP ?;)
tomciu Prezes Piechocki z LPP o tym co się sprzedaje Dziś ludzie do czegoś innego potrzebuj:a odzieży. Widzimy. że np. ubrania ,.formalne''. bardziej elegainckie czy do biura nie cieszą się takim zaintcresowanic1n jak kiedyś. Sprzedają się źle. Od koszul męskich przez damskie bluzki. garsonki ... Klienci kupują głównie odzież casu-alową-dresy. leisure. home wear ... Ale to akurat nie powinno dziwić. Obserwujemy natomiast inny typ zmiany zachowań konsumentów, który ma wpływ na nasz biznes: ludzie nie mogą lub boją się podróżować, więc te wszystkie atrakcyjne z ?turystycznego" punktu widzenia największe centra handlowe odnotowują najbardziej dramatyczne spadki sprzedaży, a z kolei mniejsze centra retail czy obiekty lokalne są w bardzo dobrej kondycji a wraz z nimi sklepy naszych marek. To cierpienie wielkich jeszcze potrwa, niestety. Prędko do podróżowania nie wrócimy. To z kolei skłania nas do myślenia bardziej lokalnego.
Piaskun space MON ciekawe ruchy robi no ale to nie CCC czy LPP raczej dużo młodzszy brat
Błażej (a) Fundy mają jeszcze shorty na CDR, 11B i LPP
Drakkar7 kriss1975 ale oni teraz nie do końca covidowi;) lakiery będą robic dla lpp
Ed Grupa LPP szacuje, że miała w czwartym kwartale roku obrotowego 2020/21, czyli w okresie listopad 2020 r. - styczeń 2021 r. 2,18 mld zł przychodów i 35 mln zł zysku operacyjnego - podała spółka w komunikacie. W analogicznym okresie rok wcześniej przychody wynosiły 2,724 mld zł, a zysk EBIT 295 mln zł. LPP szacuje, że marża brutto na sprzedaży LPP wyniosła 1.135 mln zł (spadek o 20 proc.), a koszty operacyjne sięgnęły 1.010 mln zł (spadek o 3 proc. rdr). Powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2021 roku wyniosła 1.438 tys. m kw. (wzrost o 17 proc. rdr). Grupa LPP ma opublikować raport finansowy za IV kwartał 2020/21 29 kwietnia 2021 roku. (PAP Biznes)
kriss1975 sandał i lpp jedyne zielone wyspy , świat oszalał:)
Ed zamknięte sklepy Nam służą :) LPP +7%
space LPP rośnie bo pewnie chce jakąs fajną stratę zaroportować ;P
nemooo Piaskun jak na lpp to chyba całkiem spory ten obrót
nemooo lpp ciśnie w górę ponieważ...?
Luk 4ms umowa z lpp a mnie przy kompie nie było :|
Ed LPP ładnie rosnie pod zamknięte galerie i podatek handlowy :)
Ed Widzę że LPP już nawet dało kumikant że tak robi ;)
Piaskun LPP śpi na kasie skoro w fundusze będzie inwestować....
Błażej (a) podobnie jest zresztą na WIG-Odzież, z tą różnicą, że tam LPP ma ponad 7)% udziału
Błażej (a) lion83 tak, AKO Capital LLP gra na spadek na LPP od 9.11, ostatnio 19.11 zmieniał (zmniejszał) swoją pozycję krótką na LPP
lion83 Piaskun LPP fundusz gra na spadek
Piaskun lion83 zdecydowanie LPP jest lepsza firmą CCC to ma spore problemy z gigantycznym zadłużeniem
Błażej (a) z ciekawostek, to Millennium LPP zaczął grać na spadki na LTS
dzejpi nemooo dla mnie to jest zagadka, bo analiza techniczna mówi co innego a otoczenie co innego i może być ciekawy tydzień. Allegro przy 80 Wig banki nie pewne , Lpp i ccc nagrzane ,ale pozytywne informacje dotyczące odmrażania
guf lion83 stoch i RSi raczej pokazują S w danej chwili na LPP
lion83 LPP fundusz gra na spadki
Błażej (a) na LPP impuls do wzrostu powinien pojawić się po wybiciu 7000 zł, czyli piątkowego maksimum.
Błażej (a) LPP jest nad głównymi średnimi kroczącymi, ponadto respektowana jest wybita linia trendu spadkowego przy 6800 zł
koku Umorzenie pożyczki udzielonej w ramach PFR, czyli jsw i inne podmioty, które otrzymały i otrzymają, powinny urosnąć. Ktoś może wie kto dostał pomoc z odzieżówki? LPP zrezygnowało a inni?
Błażej (a) w rejestrze krótkich pozycji tylko AKO zmienił wczoraj swoje zaangażowanie w LPP
hessa w LPP ABB
Piaskun k_jar Najlepiej to wypada LPP na tle branży...
koku VRG może i wyglada lepiej technicznie ostatnio ale fundamentalnie słabo. Jeśli chodzi o sprzedaż kanałem internetowym to nie ma nawet co porównywać z CCC czy LPP. Nie wiem jak radzi sobie biżuteria (W.Kruk), ale też chyba gorzej, chyba, że marki luksusowe jak Rolex, którego mają. Możliwe, że ludzie rzucą się przed świetami na zakupy, ale roku uratować w 1 miesiąc się nie da. Z drugiej strony Mazgaj skupuje, także coś może być na rzeczy
lskibinski w ogole ciekawe są te shorty grubasów. Marshalle na Orlenie od 09.11. AKO na LPP od 09.11 i to nieszczesne Insignis na Aliorze od 06.11.
Błażej (a) AKO Capital LLP powiększył krótką na LPP
Ed patrząc po wzrostach to na szczepionce CCC i LPP najbardziej skorzystają :):)
mediolan wydaje mi się że CCC i LPP dyskontowały to w cenach ( zamkniecie galerii) bo się mówiło o tym kroku że taki jest nastepny i szkoly też były brane pod uwagę klasy 1-3 gdyż jest to rozsadne a mały koszt ( mniejszy niż galerie) nie zamkneli innych sklepów rtv i budowlanych wiec tam pewno jest o to spór
Inwestor Ładnie ubrali na ccc i lpp, przecież te wzrosty wczoraj to stwierdziły na kilometr.
space lskibinski mogą, ale znasz powód by wig20 urósł 5% ? poza short squezee czy rozgrywką grubasów ? czemu CCC i LPP rośnie ? skoro właśnie są dyskusje o zamykaniu galerii ? jak ktoś to umie rozegrać to super, ja tam stoję z boku. popkorn se kupię :p i albo napiszę tu "matko co to się odwala" albo "hłe hłe hłe" :)
Ed LPP + 16% szacunek lepsze niz covid team
Błażej (a) LPP +19,17% i tuż pod widłami górnymi. Sesja jednak nadal nie zmienia w tym przypadku trendu spadkowego
hessa fajna ta giełda, niektóre media piszą, że mogą juro zamknąć galerie handlowe a LPP czy CCC dzida w górę
Inwestor nemooo dlaczego akurat ccc i lpp tak odbija, nie ma już ryzyka zamknięcia sklepów i galerii?
Janek niezły short squeeze robią na LPP CCC i W20 :)
lskibinski Piaskun poki co to tylko korekta w ruchu spadkowym. Na EAT, CCC, LPP podaż ma argumenty
space lpp chcą przejmować ?
space Piaskun tak słyszałem, tylko 1) po co im większa płynność ? by upłynnić akcje ? 2) te akcje nie są drogie przecież, tak więc nie wiem co to da. to nie LPP gdzie za akcje parę tysi trzeba dać
Ed Jak tam strata LPP vs CCC ktoś porównywał ?
nemooo Piaskun to jutro pompka na lpp
Piaskun LPP fajny raporcik ...
Inwestor Ccc, lpp, eat... https://mobile.twitter.com/LukaszBok/status/1313062700650508296
space Piaskun tak LPP lepsze, ale c/z zwykle w okolicach 30, więc zaliczam do drogich spółek
Piaskun Fundamentalnie to LPP.VRG finansowo o niebo lepsze niż CCC wejdz w bilans tych spółek...
Piaskun space nie no LPP to na kasie siedzi....Nie ma co porównywać....
space Piaskun no ja od dawna mówię ze bankrut i balon, chyba najgorsza spółka z wig-odzież. LPP też balon
space dawid409 nie wiem. Może odbić. Rok temu wrzuciłem tu ocenę spółek odzieżowych i lpp i ccc to były balony podczas gdy reszta miała fajne wskaźniki. Teraz to wiadomo że wiele się zmieniło. Może jutro jak będę przy kompie to wrzucę aktualizację.
Błażej (a) LPP odpowiada za 3/4 udziału w tym subindeksie.
Błażej (a) Natomiast dzisiejsza sesja to duża zasługa spadkowej sesji LPP, który ma największy udział w indeksie
space tak samo LPP, balon
space dino c/z 44, c/wk 11.5 lpp c/wk 4.64 c/z 76, ccc c/wk 3.39, c/z brak (bo nie ma zysku) :)
space na banki bym nie patrzył, bo one bedą miały gorsze wyniki co kwartał, więc ta wycena będzie sie pogarszać. CCC to balon, LPP też, jsw przestało generować zysk
Piaskun Ed dokładnie...Spójrzcie na LPP chce skupowac akcje za 2mld czyli kase maja
Inwestor Czyli co lpp bierze siano z tarcz, tnie zatrudnienie a jednocześnie robi skup?
space LPP strata netto, ale robi skup akcji.
Piaskun kriss1975 nie podoba mi się że LPP,CCC zaczyna spadac to może być niekorzystny czynnik dla tej spółki...
kozineczka i żeby kupować LPP :)
hessa ja mam ziomka co uważał, że lepiej kupić Bioton bo akcje były po 20 groszy niż LPP bo po kilka tysięcy :)
space LPP pokazało stratę i kurs 3.6% na plus
Piaskun kriss1975 CCC i LPP ładnie odbiją również, natomiast słabo się zachowuje VRG,WTN
Piaskun kriss1975 LPP tez powinno zyskiwać
Piaskun space szkoda że o VRG nie napisali...Mbank równiez wycenia LPP na 6900pln
space lskibinski w zeszłym roku analizowałem całą odzieżówkę sobie, i LPP i CCC miały słabe wskaźniki c/z c/wk, CCC niestety nie raportuje od jakiegoś czasu zysku. zobaczymy jak to będzie przyszłościowo.
h3rlitz 4 (słownie: cztery) akcje LPP :)
lion83 Według agencji, cena docelowa akcji VRG została ustalona na 3,15 zł, a średnia cena docelowa dla tej spółki wynosi 2,79 zł (przedział 2,43-4,80 zł). VRG miało dotychczas 4 rekomendacje "kupuj" i 1 "trzymaj". Cena docelowa akcji LPP ustalona przez Erste Group wynosi 7.100 zł. Średnia cena docelowa dla tej spółki to 6.940,55 zł (przedział 5.274-10.463 zł). LPP miało dotychczas 7 rekomendacji "kupuj", 7 "trzymaj" i 1 "sprzedaj". Cena docelowa akcji CCC została z kolei ustalona na 75 zł, a średnia cena docelowa CCC wynosi 69,60 zł (przedział 35-237.50 zł). Spółka miała dotychczas 6 rekomendacji "kupuj", 7 "trzymaj" i 1 "sprzedaj". W piątek około godz. 9.55 jedna akcja VRG kosztuje 2,47 zł, LPP 7.415 zł, a CCC 63,58 zł. (PAP Biznes)
Ed ale LPP nie ma nic :)
Ed ale skąd ta radość np na LPP to nie kumam - sklepy pozamykane a wycena jakby się nic nie stało
nemooo h3rlitz Schmetterling kurcze a już chciałem wrzucić info że jednak wszystko wraca do normy:D i ccc i lpp lepsze oborty od oczekiwanych
space lpp to ma kilka marek więc moze jakąs agregację sklepów zrobić
h3rlitz zamkna calkiem duzo, jak lpp
szym918 podam wam przykład inwestowania w instrumenty ktorych sie nie rozumie kupiłem kupilem cert s na lpp po 1,20 kurs był 8k teraz kurs jest 6k cert po 1,20 kurtyna
Ed LPP widzę ciągle na wojnie z centrami i salony pozamykane - tu też może być mega nie ciekawie
space lpp coś tam rośnie
Rudy102 lpp nie sciemnia z otwarciem sklepow
kriss1975 nemooo jak ktoś chciałby zaiwestować w LPP 20K to miałby 3akcje:)
space Ed na lpp ulicy nie ma. akcje za drogie
Ed Ciekawostka zobaczcie LPP tragiczne wyniki a kurs trzymają
Ed LPP
nemooo i jeszcz eodnośnie tego całego hype na otwarcie galeri, lpp planuje redukcję 30% sklepów, empik zamknie 40 sklepów, ile osób zostanie przez to zwolnionych? i to tylko spółki z gpw a co z mniejszymi podmiotami?
Piaskun Grupa LPP szacuje wartość niesprzedanego towaru w pierwszym półroczu na 400 mln zł, a wartość całego towaru niesprzedanego w 2020 r. na ok. 1 mld zł - poinformował wiceprezes Sławomir Łoboda. Dodał, że według szacunków strata operacyjna spółki w marcu wyniesie 120 mln zł, w kwietniu może wynieść 110 mln zł.
Ed Zarząd LPP zdecydował o odstąpieniu od części umów najmu zawartych z właścicielami galerii handlowych w Polsce. Spółka odstąpi od umów stanowiących około 29,5 proc. ogólnej powierzchni handlowej wykorzystywanej przez grupę - podała spółka w komunikacie.
Ed Lpp widły;)
Ed Jutro chyba LPP podaje wyniki i tu też może być gruby minus
h3rlitz nemooo no LPP tez w Polsce zatrudnia ;)
karkalis h3rlitz lpp kojarzy mi się, ze wycofał się z cypru, ale to trzeba sprawdzic w sprawozdaniu
h3rlitz LPP czesciowo placi podatki na Cyprze
Ed pamiętajcie że 24.04 raport Q1 z CCC a 25.04 z LPP
Ed Lpp maski także można brać;)
Ed Warszawa, 16.04.2020 (ISBnews) - Agencja Rozwoju Przemysłu (ARP) w ramach projektu 'Polskie szwalnie' zawarła 7 umów z podmiotami integrującymi działalność ponad 200 polskich szwalni produkujących maseczki ochronne. Te firmy to: 4F, LPP, PTAK, Paco Lorente, EM Poland, Rascal Industry, Modesta, podała Kancelaria Prezydenta. W ciągu miesiąca ARP planuje zapewnić do 40 mln maseczek, a do końca czerwca - do 100 mln sztuk
nemooo włapałem lpp i4f i protektora
nemooo protektor i lpp będą szyły dla rzadu
Ed LPP ma na magazynach towaru za 2mld zł na wiosna/lato
beatum Ed LPP aż tak bardzo jak CCC nie spadło
Ed może LPP pójdzie jak CCC ?
wolter134 Członkowie zarządu spółki LPP dobrowolnie zrezygnowali z wynagrodzenia. Zamiast sześciocyfrowych sum miesięcznie będą dostawać symboliczną złotówkę.
Ed Zarząd LPP SA z siedzibą w Gdańsku informuje, że w dniu 30 marca 2020 roku podjął uchwałę, w której postanowił rekomendować Radzie Nadzorczej LPP SA i Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy LPP SA niewypłacanie dywidendy za rok finansowy zakończony 31 stycznia 2020 roku.
Drakkar7 ktoś wie czemu rośnie lpp?
baro tak sie zastanawiam kriss1975 czy gielda juz zdyskontowala kazdy najgorszy scenariusz i teraz juz tylko powoli lub szybko w gore? zamkniecie szkol przedluzone do Wielkiej Soboty to pewnie to samo zrobią z centrami handlowymi a np. LPP rosnie (tak, wiem, maseczki :D)
Drakkar7 A swoją drogą ktos wie czemu lpp tak mocno up a vrg pałowanie?
Ed Pompka na LPP ;)
Drakkar7 a LPP skad tak ładnie poszło?:)....Pod te maseczki?:)
h3rlitz LPP bardzo ładnie rozegrało sprawę z maskami PRowo
filip co do CCC czy Lpp zakaz otwierania galerii dla takich sklepów jest do odwołania
defjohn lpp nabycie akcji przez zarzad za 40 tys to jakis zart? XD
space LPP też balon.
baro lpp tez -8%
space najgorzej CCC, LPP, WOJAS, VRG, PRT a reszta tania.
filip space tylko sklepy zamknięte też masz na VRG, Lpp i Monnari
astonish Nie rozumiem zasadności aż takich wzrostów VRG, LPP itp. Przecież niemal pewne jest, że galerie będą zamknięte dłużej... Nie ma szans, żeby nadrobić to wszystko onlinem.
filip Lpp rośnie
filip a Lpp sobie rośnie
filip 5500 widzę na Lpp
filip baro bo piszesz że Lpp spada
baro bardzo jestem ciekaw tego ccc, a lpp juz tylko +10%
baro lpp już +15%
baro lpp +12 a ccc nie moze sie wygrzebac z 30 zł, hmmmm
h3rlitz gram pod podciąganie CCC, patrzcie na LPP
filip lpp widły
filip więc Amrest, Vrg, CCC i Lpp są w czarnej dupie
baro lpp -6 a ccc -23 co za sprawiedliwość?
filip Lpp mocno dostatnie ale to inne finanse
space więc moze mniej paniki na lpp jest.
space filip na lpp jest mało ulicy bo cena akcji zbyt wysoka ;)
baro h3rlitz dokładnie, czemu lpp rosnie
filip dziwię się odbiciu na Lpp
h3rlitz kriss1975 Tam są widły w dole, dziwne jest to że LPP ruszyło a CCC stoi
filip Imho dobre miejsce na eski Lpp
filip 2000 nie wyjęte będą na Lpp
filip zaraz Lpp 4000 rozmienii
filip Lpp koniec odbicia?
Ed Trigon DM zawiesza rekomendacje LPP, CCC, VRG, WTN, WLT i RBW
demo filip a shortów na lpp pozbyłeś się ?
beatum CCC I LPP robia mocny marketing na zakupy w sieci i dodatkowe promo z rabatami. Takze nie bedzie tak zle ecommerce bedzie miala rekordowy wynik
demo LPP również,chyba że zamknięcie galerii jest już w cenie
Mareksy filip nie wiemy jak są skontruowane umowy, pozatym lpp nie spada tak bardzo jak ccc ???????
filip sam mam eski na Lpp
filip a chyba zamkną to Lpp i CCC leci na łeb na szyję
Drakkar7 a LPP ?
filip teraz mam eski LPP
kriss1975 takie spółki jak ccc,vrg, lpp, to będą wisiały na widłach co najmniej jeszcze z tydzień
filip a jak zamkną galerii to Lpp i CCC widły za widłami
Mariuszu bedzie moda na spolki ktore sa niezalezne od czynnikow zewnetrznych. jak na przyklad gaming, ludzie wyjda z takich ccc, lpp i innych ktore są zalezne od dostawcy z chin i które sprzedają na europe. ja tak widze scenariusz tej bajki o bananie.
Mariuszu wczoraj wypowiadał się ktoś z LPP i ppowiedzieli że mają problemy z dostawami kontenerów
Karola LPP
tango77 Poproszę o wklejenie pełenego arkusza zleceń LPP
Michał (a) Janek masz pod ręką arkusz LPP?
tango77 Przemek (r) Przemek możesz arkusz zleceń LPP wkleić
tango77 może ktoś wkleić pełen arkusz zleceń albo 5 ofert LPP ? z góry dziękuję
Karola Lpp
tango77 Karola poproszepełen arkusz LPP
tango77 Luki daj pełen arkusz LPP
tango77 ktoś interesuje sie LPP ??
tango77 Przemek (r) Możesz jeszcze raz LPP
tango77 Cześć. Mogę prosić o wklejenie 5 zleceń ofert kupna i sptzedaży LPP. Ma ktoś ?? ja mam chwilowo jedno zlecenie
tango77 Witam. Może ktoś wkleić 5 pozycji kupna i sprzedaży LPP ??
lion83 Spółki, które - zdaniem analityków DM BOŚ - w nadchodzącym miesiącu mogą zachować się lepiej od rynku to: 11 bit studios, AB, Asbis, Asseco Poland, Asseco SEE, BSC Drukarnia, Comarch, Erbud, Eurocash, Inter Cars, Lotos, LPP, LSI Software, Marvipol, Mercator, Play, PlayWay, Ten Square Games, Unibep, Voxel i VRG.
tango77 Ponawiam pytanie. Ma ktoś dostęp do 5 zleceń i może wkleić LPP sprzedaz i kupno ??
tango77 Przemek (r) Możesz arkusz zleceń sprzedaży i kupna LPP wkleić ?? Więcej pozycji
tango77 A ktos może arkusze LPP ??
tango77 h3rlitz Możesz arkusz zleceń sprzedaży i kupna LPP wkleić ?? Więcej pozycji
tango77 ktoś coś na temat LPP może nakreślić. Jakieś sugestie z obserwacji ??
nowy ccc i lpp beda grane widac po obrotach
nowy LPP ma 35 mln obrotu
Hordos h3rlitz fajnie jest, na 01C większy wolumen niż na Alior, LPP czy Tauronie XD
Michał (a) Na LPP główny opór to teraz 8,600 zł.
nowy ccc i lpp tez
Kozak Cdr, telekomy, Dino, Lpp, Pzu to tematy z Wig20 które powinny rosnąć
space LPP + CCC to 93% indeksu wig-odzież. a obydwie spółki wskaźnikowo wyglądają słabo.
space minus to wig-odzież który jest zdominowany przez LPP i CCC, ccc to wiadomo że słabo i najbliższy raport roczny też pewnie będzie ciągnął w dół, a LPP wydaje mi się wskaźnikowo słabe
space pewnie dużą rolę odegra w tym wig20 bo lpp i ccc tam siedzi. a wig20 dobrze moim zdaniem nie wygląda.
Błażej (a) space zgadza się, LPP i CCC są najcięższymi papierami w indeksie. Sygnału jeszcze nie ma, bo przedwczorajsza świeca jest naciąganym młotem, a świeca wczorajsza nie zamknęła się nad maksimum świecy "młot", tylko w jej zakresie.
space Błażej (a) ten indeks to głównie lpp i ccc. lpp "stoi" a ccc odreagowywuje. A dlaczego twoim zdaniem nie ma sygnału ? jest młotek i potwierdzenie następną świeczką
Inwestor space lpp c/wk 5,50
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK