Kalendarz wydarzeń giełdowych
Kalendarz tworzycie sami. Możecie dodawać samodzielnie wszelkiego rodzaju wydarzenia / spotkania o tematyce giełdowej / forexowej. Wszystkie wydarzenia giełdowe w jednym miejscu.
Wrzesień 2019
  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Dodaj wydarzenie
Dodaj wydarzenie +

PZU

Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU) to jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Historia grupy sięga już 1803 roku, gdy powstało pierwsze towrzystwo ubezpieczeń w Polsce. Główną działalnością PZU jest działalność ubezpieczeniowa. Kolejnymi ważnymi segmentami spółki jest obszar inwestycji oraz zdrowia. Spółka również powoli wchodzi w sektor bankowy. Między innymi w roku 2016 został przejęty Alior Bank. W 2017 roku został odkupiony pakiet akcji PEKAO od UniCredit. W skład PZU wchodzą takie składniki jak: PZU Życie, PTE PZU oraz TFI PZU.


Komentarze z shoutboxa

Janek Batman cześć, coś ciekawego na rodzimym rynku widzisz? Może PZU?
Przemek (r) PZU jakąś konsolidacja się kształtuje na wykresie
Michał (a) A w PZU nie inwestuję. I ostatnia ważniejsza świeca z 27.08 mocno negatywna
k0gi Michał (a) a jak widizsz PZU PKN
k0gi Janek PZU tez wzialem :)
Janek ja licze na pzu, obroty dopisują teraz
Janek prośba o radę, jak widzicie PZU obecnie?
k0gi PGN PKN PZU chca rosnac, wypchna wig
k0gi PZU zrealizowalem Lki polowe
k0gi PZU cos tam cos tam probuje w gore
k0gi Gitaroszewc PKN ciagnie wig, jak ruszy PGN i PZU moze byc milo, moze tez CDR wroci
k0gi bronas16 PZU chyab zaraz kolejna proba
k0gi chociaz ja Lek na PZU juz czesc zrealizowalem z sukcesem ;) Zobacz obrazek <PZU_certy.png>
bronas16 k0gi znowu cofka na pzu
k0gi PZU w natarciu kolejnym
bronas16 kolejna próba na pzu nieskuteczna
Bartas_Gda dziś ACG i PZU trafiły na IKZE
Janek Błażej (a) jak widzisz PZU? jest szansa na udanego longa wg Ciebie?
bronas16 i zaraz pzu na minusie
bronas16 Bartas_Gda niemoc na pzu
Bartas_Gda na PZU luka jest i musi sił nazbierać:D
Przemek (r) k0gi bronas16 jakby nie to że PZU to państwówka to przy takich zyskach i przychodach spółka powinna stać znacznie wyzej
bronas16 i chyba sie skonczylo pzu
k0gi PZU super wybilo ponad opor i moze luke domknie
k0gi za chwile chyab odam PZU
bronas16 Przemek (r) spojrzysz na PZU
bronas16 Michał (a) jak widzisz pzu?
k0gi bronas16 PZU jak nabjardziej sie wydaje na L, tak samo moze byc PKN i PGN
bronas16 sorry PZU
k0gi PGN PZU piekne siewczuszki, KGH PKN to samo, moze byc jutro milusio,
k0gi wzialem lekko bloober dzis i ULT, zrealizowalem Lki na PKN, ale maly pakiecik juz odebralem nizej, mam jeszcze PZU PGN i KGH teraz na L
k0gi janiestety bez L na wig20 ale mam za to PZU KGH PKN PGN
k0gi erbosss no i baja,,, u mnie Lki wig20 PZU PKN PGN
k0gi erbosss niech odpala w koncu zgnojone spolki w gore i bedzie dobrze, PZU PKN PGN czy energetyczne, mamy na cyzm rosnąć
k0gi Maciej_M a c odo certow ing, w miedzyczasie jeszcze PZU 17% i PKN 17% ;)
k0gi no i trzymam Lki PZU PGN i PKN, PKN ciagle obracam bo tam troche miota a spread chyab nie za duzy na certach
k0gi PZU jak walneło o szok
Bartas_Gda tyg na PZU
Bartas_Gda erbosss te certy na PZU L
Bartas_Gda erbosss zapodasz jeszcze raz te certy na PZU
space ale to tylko dlatego że mi na koncie pokazuje stratę na zagrywaniu na pzu z zeszłego roku, chcę miec tam 0 lub na plus. taki punkt honoru .
k0gi space ja pzu dziabnalem lki wczora jna dole ;) ale juz oddalem, +20
space pzu właśnie na zero, bo nie przewidziałem że urwie z tej konsoli parę dni temu
k0gi ale PZU PKN i kilka innych dalej ma miejsce do wzrostu
k0gi erbosss no ja mam PKN i PZU w portfelu Lki, ale mam tez PGN, 4,9 licze ze przynajmniej dojadą
Bartas_Gda erbosss te certy na PZU jakie bierzesz?
erbosss PKN, PZU, PKOBP - wszystko na małych certach typu 2,3x (chcę mieć duży margines jeszcze ewentualnego spadku, ale jak w końcu pójdą w górę, to zarobię ponad dwukrotnie
Bartas_Gda Błażej (a) tak włąśnie wspominałem o tym na PZU
Bartas_Gda jutro wyciąganie na PZU?
k0gi pzu 3,44 - 3,94
space pzu wyciągnęli. zrobi sie ładny młotek chyba
Bartas_Gda PZU miesięczny
Adamec21 PZU Zobacz obrazek <Obrazek1584.png>
space pzu muszą jeszcze wyciągnać, bo ciąży wigowi20
Błażej (a) wyniki PZU https://stooq.pl/n/?f=1311581
Ed PZU
bronas16 przypomnij sobie jak bylo z pzu
erbosss k0gi Ja z wig20 skupuję pkn, pkobp i pzu. Tyle to. No i mam CDR.
space pzu idzie pionowo do góry
space Ed pzu pokonsoliduje się i jak wig20 ruszy w końcu do góry, to i pzu pójdzie
Ed A jak tam widzicie PZU dalej ?
malwina jak dla mnie to uklepywanie dna. Ja już czynię od paru dni zakupy KGHM i PZU na odreagowanie
k0gi pezet dokladnie, KGHM PKN PZU i jeszcze moze PKO
pezet erbosss a te najlepsze spolki to które? patrzac na ceny to wszystko jest nisko:)) ale chyba energetyki nie ma co się tykac, JSW tak samo, wiec zostaje PKN, KGHM i PZU
erbosss szczerze? zobaczcie co tak naprawdę leci na w20 - energetyka np. Duże działa (PKO, PZU, PKN) się tryzmają - widać jak jest odpływ kto stoi bez gaci :)
erbosss Bartas_Gda ja chcę brać pkn, pzu i pkobp z małą dźwignią typu 2-3 czyli certy
Bartas_Gda erbosss z wig20 coś na dłuzej konkretnego upatrzyłeś poza PZU?
piotrlotr erbosss taka spora luka tylko z powodu pzu ?
erbosss piotrlotr ale luka wynika z odcięcia dywidendy pzu, to nie jest jeszcze żaden sygnał że próbują wyciągać na zero
erbosss Bartas_Gda tak, wczoraj mi się coś pochrzaniło i pisałem o pkobp, a oczywiście pzu ma odcięcie dzisiaj
Bartas_Gda space dziś odcięcie dywidendy na PZU
space ale za to pzu jest w dobrej cenie
Piaskun space niby tak ale cos jest na rzeczy że Pzu wychodziło nisko....
Bazyli jutro odetną też pzu a to waży, więc powinno być już poniżej 2100
Bartas_Gda erbosss hej, w PZU celujesz po dywidendzie?
Bartas_Gda erbosss chciałem przed dywidendą PZU
erbosss Bartas_Gda Ja też pzu ładuję niebawem. Przymierzam się też do pkn cały czas
Bartas_Gda bo uważam że poziomy na PZU są atrakcyjne
Bartas_Gda PZU możliwe ~37
filip z elek to według mnie spółki defensywne, czyli ACP i PZU i telekomy
filip Nawet PZU, Acp i Opl krwawia
Przemek (r) PZU na interwale 5 minutowym też ciekawie wygląda i może się coś z tego wykluje. Zobacz obrazek <pzu_5.png>
lukasci87 Co sądzicie o PZU?
d00b ślicznie PZU leci na pysk
d00b krzysieksisiek nawet mnie ten scenariusz nęci... PZU niechby spadło jeszcze w dół, przed dywidendą
space tak widzę pzu
Roberts No i uwalili pzu na koniec
space Roberts pzu to się bierze S przy 45, a L poniżej 40
Roberts PZU ale lipa
Błażej (a) PZU
Błażej (a) PzU z wybitymi średnimi kroczącymi - od wczoraj
Roberts Denerwuje mnie to pzu
Roberts Pzu tez coś tam odbił..
Piaskun les zobaczymy czy PZU odpowie na wezwanie?
Błażej (a) na PZU
Roberts Licze na powtórkę z przed 2 lat na PZU
Błażej (a) to było tylko zapytanie jak Przemek się zapatruje na wykres PZU - nie była to sugestia o zajęciu S :)
Roberts Ok patrzę po wpisie Przemka czy nie szuka shorta na pzu czasem Błażej (a)
Roberts Ty widzisz S na pzu ? Błażej (a)
Roberts PZU znowu przy 42 zł ciekawe czy odbije od tego poziomu
Piaskun Michał (a) nie wiem czy PZU w tej cenie odda skoro brali dużo wyżej niż obecny kurs na MSW...
Piaskun Michał (a) co myślisz o MSW ściągną ich z giełdy czy raczej Pzu Aviva nie oddadzą akcji po cenie wezwania 3,45pln?
Przemek (r) Roberts tak widzę PZU Zobacz obrazek <pzu_d_1_.png>
Roberts Odbicie do ilu byś widział na PZU ? Przemek (r)
Przemek (r) PZU spadł do średnich SMA100 i SMA200 i to byłoby dobre miejsce na odbicie
Błażej (a) ws. PZU
filip Błażej (a) odnieś się w Kzk albo tutaj do PZU
Michał (a) Mimo, że kurs PZU właśnie znajduje się przy mocniejszym wsparciu ~42 zł.
Michał (a) PZU również przy mocniejszym wsparciu. Jednak w tę spółkę nie inwestuję. Jest to "defensywna" spółka dywidendowa. Spółki dywidendowe jednak moim zdaniem mamy lepsze na rynku naszym.
Przemek (r) Roberts jak dla mnie PZU porusza się w kanale horyzontalnym i teraz kurs znajduje się przy wsparciu i jeśli zostanie ono wybronione to jest szansa na dojście do górnego ograniczenia tego kanału. Jeżeli zostanie przebity poziom wsparcia to kolejny mamy w okolicy 42 zł. Zobacz obrazek <pzu_d5.png>
Roberts Jak widzicie PZU ?
Bartas_Gda PZU spadek 7%
Bartas_Gda VRG, PZU, PGN
Roberts PZU początek odbicia ?
d00b ładny pakiet 1700000 akcji na PZU
d00b Karola rozwiń proszę temat PZU
Karola kramrok słyszałam plotę, że PZU wychodzi na trk
Piaskun kramrok wszystkich akcji jest około 20mln 50% ma acciona,17% OFE PZU i Aviva chyba ponad 5%
Piaskun kramrok nie sądze że OFE PZU które posiada blisko 19% akcji sprzeda im w tej cenie....
Piaskun kramrok Pzu to pewnie powyzej tego poziomu kupowało....
Piaskun Zobacz PZU ofe ma spory procent w akcjonariacie po tej cenie nie powinni sprzedać....
Piaskun Michał (a) Acciona zaszalała na MSW chce zebrać papier po 3,60pln ciekawe czy ofe Pzu im sprzeda....Bardzo w to wątpie gdyż cena 3,60 pln jest dużo niższa niż ta po której kupowali ten papier...
piotrlotr Widzieliscie komunikat ? Pap biznes przewiduje podaz akcji przy orzeksztalceniu OFE, glownie nn, aviva, pzu. Myslicie ze bedzie grubo ? Sprzedawac akcje z nimi w akcjonariacie ?
space pzu jest na oporze i negatywne info się pojawiło. więc pewnie spadekj
erbosss problemem dzisiaj na w20 jest realizacja zysków na części grubszych walorach typu pkobp czy pzu
d00b Wziąłem PZU wczoraj trochę. STO, CCI, RSI, MACD wygenerowały sygnały kupna
Misiek91 PZU na godzinowym wygląda jak by zbierali poniżej 39,50 może się tam jakieś wsparcie tworzy
beemar Hej, ELB możliwe odreagowanie. Poszło info: https://www.bankier.pl/wiadomosc/ELBUDOWA-Rozszerzenie-na-wniosek-Akcjonariusza-porzadku-obrad-Zwyczajnego-Walnego-Zgromadzenia-7675205.html - PZU nie sypie ;-)
Bartas_Gda PZU jakby jeszcze zeszło biorę na długi termin
Bartas_Gda space PZU
space Bartas_Gda dziś mnie pzu kusiło na zamknięciu ale zdałem sobie sprawę z tego że świeczka fatalna
Bartas_Gda space PZU kusi na tych poziomach
space nie zebym chciał krytykować czy coś, ale tak mi się przypomniała dyskusja z lutego, czy PZU może być nizej
Michał (a) PZU pry 40,00 zł i dolne knoty.
d00b na PZU komedia jakaś :/
d00b duży pakiet na PZU
Marta Batman a PZU?
Marta PZU to nie rgr?
laptop ja pisze ze jutro dalej spadki piatek wiec jak spadki to i pzu a ty daj mi wykres ze jutro odbicie
laptop space oki pzu w ciekawym miejscu co to znaczy he
laptop space czytasz mnie czy widzisz ciekawe miejsca he ciekawe miejsca to jest monciak w sopocie a nie pzu gdziie rzadzi strach
space laptop piszę jedynie że pzu w ciekawym miejscu
space laptop pół gpwatak zagrywa na odbicia indeksów, a ty mi że pzu które jest w wig20 nie ma szansy. weź się przyczep do tych co widza odbicia indeksów
laptop space no i pzu wywali w dol ot
space laptop pzu z poziomu 40.2-40.6 odbijał ostatnio. nie mówie by wchodzić tylko ze jest w dobrym poziomie do obserwacji
space pzu jest na dobrym poziomie
Michał (a) Na PZU dalej opór na 42,80 zł.
Przemek (r) PZU po przebicie 42 zł pokazał siłę popytu
erbosss PZu przebija 42zł- dobry sygnał, zobaczymy czy się utrzyma do końca sesji
space pzu dokupiło kruka
erbosss piotrlotr Ja na części spółek które i tak traktowałem jako L przerzuciłem się na certy z małą dźwignią (np. x2 - pkobp, orlen, pzu np.). Bariera jest daleko, więc tylko armageddon na giełdzie wywaliłby mnie, a tak jeśli rynek pójdzie w górę, zarobie x2 :). Nerwy to trzeba mieć na dźwignie od x10 w górę :)
Misiek91 Na PZU powstaje prawe ramię RGR na dziennym czy źle widzę ? :)
Przemek (r) PZU ładnie idzie
d00b Jak widzicie PZU? Opór na 42?
Przemek (r) PZU sobie całkiem nieźle radzi nad Sma100
laptop filip chlopczyku pracowalem w pzu do 2004 roku wiec skoncz
custer wczoraj mogłem wziąć wszystko: Kruka, ciech, pzu, forte, farm, cdr, a wziąłem cholera PGE.. :) które nawet o 1 % nie potrafi urosnąc. Na dodatek Tchórzewski dzisiaj ją dobił...
Przemek (r) Lubelak zarówno Pzu jak i Pkn znajdują się w ciekawych miejscach dlatego można obserwować walory.
Przemek (r) Podobna sytuacja jest na PZU, którego kurs jest tuż nad średnią SMA200.
Lubelak a PZU, warto? kurs nisko.
Lubelak PZU gdy dojezdza do granicy SMA 200, to powinno odbić do sma 100 ?:)
Batman pzu ciekawie
d00b czy PZU właśnie wraca w okolicę 40,4?
Janek Przemek (r) masz jeszcze pzu? Jaki masz plan na te pozycję?
Przemek (r) cooper ja tam dalej trzymam certy na PZU i czekam na kontynuację wzrostów
Bartas_Gda Przemek (r) w tle dobre inforacje na PZU
Przemek (r) Bartas_Gda PZU wygląda fajnie wyników ajak do tego dojdzie PPK to będzie tylko lepiej
Bartas_Gda mnie SL na S na PZU i PGNIG rozłączył
Przemek (r) Bartas_Gda np na PZU na największej dźwigni możesz kupić w jednej transakcji za prawie 20k zł więc nie jest źle
Bartas_Gda jak grałem na PZU to był dramat z 1,5 miesiaca temu
Bartas_Gda a szlak mnie trafia bo mialem na S przy 44 na PZU
Bartas_Gda PZU fajne informacje w tle
Przemek (r) Bartas_Gda PZU dla mnie dzisiaj ciekawie
Przemek (r) Szkoda ze PZU zagasili i zamknęli się poniżej 42 zł
space pzu już ucieka z brastera
Hoze przestańcie sypać na pzu :P
Hoze jaka będzie róznica w cenie zamknięcia kontraktu na pzu samemu lub na zamknieciu dzisiaj?
Przemek (r) Mamy wybicie na PZU
Przemek (r) k0gi kupiłem PZU na korekcie i teraz obserwuję walkę z poziomem 42 zł
Przemek (r) kuna natomiast otworzyłem certy na PZU
Bartas_Gda ostatnio IKZe przenoisłem z PZU do mbanku
Michał (a) Janek Jeżeli wychodzimy z założenia, że WIG20 odbije, to PZU również powinno ruszyć. Dalej wsparcie 40,50 - 41,00 zł obowiązuje. W sprawie kontraktów jednak Błażej jest osobą głównie do pytań.
Michał (a) Janek W PZU nic ciekawego nie widzę.
Janek Michał (a) jak oceniasz obecnie pzu?
erbosss z wig20 - PKN (jedną transzę mam po 101, będe dobeirał gdyby spadało), PZU to samo, PKOBP - to samo (mam po 38, będę dobirał), MILLENNIUM (już mam, bo broni sma200), w kręgu zainteresowań: SANTANDER, DINO (ale tylko przy korekcie do okolic 100zł), amica (pisałem), oponeo, wielton. Obserwuję też KRUKA i co jakiś czas wchodzę spekulacyjnie. Z mniejszych tematów: Mabion, Forte, Aileron, PBKM, CDRL, Celon Pharma. Jak widać trochę tego jest, ale nie szarpię się tylko czekam na fajne poziomy.
Bartas_Gda numer normalnie na umowie nadany i z PZU mają środki przetransferować
Janek pzu walczy na 42, jak przebije to kolejny przystanek 43
Misiek91 PZU kosmiczny obrót :)
Batman loko cdr jest w msc wybicia z diamentu jakis czas temu wiec moze sie tu jakis popyt aktywowac pzu cos nie ma sily. Dopuki nie skoczy obrot na w20 nie tykam
loko Batman jak widzisz PZU i CDR
Donbas78 PZU gotowy do próby odbicia Jacek Rzeźniczek - Stooq 8 marca 2019 11:48 PZU jest dziś tym walorem w gronie blue chips, który od samego początku sesji sygnalizował brak ochoty do poddawania się presji strony podażowej i także aktualnie przy wzroście o 0,8 proc. ma największy pozytywny wpływ na indeks WIG20. Ostatnia próba odbicia zainicjowana przed tygodniem nie przyniosła bykom chwały. Kurs akcji dotarł na wykresie dziennym jedynie do oporu w okolicach poziomu 42 zł i na tym się skończyło. Obecnie szansa na przynajmniej chwilową zmianę układu sił wydaje się jednak większa. Kurs akcji dotarł rosnącej długoterminowej średniej i pojawiły się też pozytywne dywergencje. Okazja do odbicia jest. Zobaczymy czy byki zechcą z niej skorzystać.
Błażej (a) Donbas78 o PZU pisałem w KzK, tutaj rzadko pisze o spółkach z WIG20.
Donbas78 Błażej (a) Pzu jak obstawiasz?
Przemek (r) Na PZU wygląda całkiem fajnie wykres 30 minutowy i jest szansa na odbicie
Przemek (r) PZU ładny wolumen
k0gi Batman ze pieknej swiecy PZU nie zostalo nic
k0gi PZU i po pieknej swieczce
Przemek (r) Ładna swieca się tworzy na PZU
k0gi PZU jak sie meczy, nei wie co zrobic
Maciej_M k0gi PZU też ładnie wygląda. Dosyć ciekawy moment na wykresie też. Trzymam kciuki ;)
k0gi czesc PZU mam z dzwigna 12,,,, ale reka na spuscie bo ciagle blisko bariery :)
k0gi Przemek (r) ja walcze z certami PZU i CDR, Lki wziete,
loko PZU niestety w dol jednak chyba
Batman PZU jak pisał Michał zagranie ma sens
space loko ja z braku fajnych pozycji do zagrania, wziąłem PZU i dość ciasny SL
loko Michał (a) i jak dzisiejsze zachowanie PZU w twoich oczach, na dziennym bollinger zaczal zawracac od dolu, czyzby to byl koniec spadkow ?
loko i PZU mnei kusi
loko Batman jak oceniasz dzis PZU
Michał (a) loko Tak jak mówiłem, na PZU zagranie z SL lekko poniżej 40,60 zł.
loko Michał (a) co myslisz o PZU
loko niezly baton na PZU
Batman loko Jeśli okolica 41 zł wytrzyma na pzu to może być ciekawa baza pod większe odbicie
loko Batman masz chyba Lki na PZU, trzymasz ?
loko kurcze PZU tak ladnie odbilo od 40,7 liczylem na zmiane trendu a tu tak paskidnie wraca,, wlasnie przelatuje przez 61,8 fibo,,, Batman co myslisz o PZU ?
loko jak uwazacie, karkalis space i inni, PZU warto tu wchodzic jutro czy czekac na 40,7 powtorne ?
loko PZU,,,, na 30 minutowym ORGR ?czy za koslawe to ?
Michał (a) loko Będzie można zainwestować w PZU przy 41 zł właśnie na wytrzymanie ~~40,70 zł.
loko PZU to korekta wzrostu cyz powrot do spadkow ?
Zaba na pzu spadek zaczął się chyba powoli wypłaszczać po wczorajszym odbiciu od 42zł
k0gi PZU atak 42 kolejny
k0gi no PZU chyab teraz
Hoze pzu ładnie się zachowuje
k0gi PZU gdzie teraz jakeis mocniejszy opor
k0gi PZU rewelacja
Batman Mam cdr pzu pgh i fw20 L więc wystarczy mi ekspozycji na ryzyko po długiej str rynku. Dax kusił z rana ale wziąłem nasdaq wieczorem z resztą fajne msc było do wejścia
Batman No i pzu daje radę :)
k0gi No w koncu PZU :)
Batman k0gi może rusza to pzu
k0gi PZU jaki baton !
k0gi no wlasnie niech PZU kurde ,,,,
Batman może się to pzu ogarnie
koku Batman ok, ale analizowałeś ostatnio właśnie JSW i PZU.
koku Batman co teraz z JSW i PZU. Pyam w kontekscie BS z 27/02
hasior Batman PZU tez?
Batman k0gi cały czas mam L na pzu i w20
k0gi Batman PZU jak oceniasz szanse na odbicie ?
k0gi PZU super
k0gi PZU moze w koncu
Batman Pzu tez sie wlicza.
k0gi ten cert 22830 na PZU jak ktos teraz by wzial a PZU odbije to o ho ho ho ho ,,,,
k0gi Bartas_Gda teraz na PZU ciekawy moment na CDR tez ,,,, a mialem certy na CDR wzieta Lki gdy byl po 140 :) to byl dobry moment
Przemek (r) k0gi wczoraj wziąłem na próbę PZU z dźwignią 10, ale szybko sprzedałem jak nie utrzymali 41 zł. Na duży plus jest na pewno mały spread.
k0gi Przemek (r) ja jeszcze dobralem Lek PZU
Przemek (r) PZU walczy :)
k0gi PZU, to jest ten moment? to jest ta chwila ?
Hoze batman brałeś już pzu ?
Przemek (r) Batman jakby PZU się ogarnęło to można byłoby zagrywać
Batman Przemek (r) gdzie masz sma200 na pzu ?
Fernon Kusi to pzu by wziąć :)
k0gi a jak widzicie PZU Batman
k0gi na PZU zamienilem certy na te z bariera do 38
space ale pzu zbliża się do ciekawego poziomu.
Janek Pzu jeszcze chyba nie teraz
k0gi PZU poleci
Przemek (r) k0gi liczę, że zakumulują na minimach PZu i będzie odbicie :)
Przemek (r) k0gi jak dla mnie PZU jest w dobrym miejscu na odbicie
Przemek (r) k0gi wszystkiego nie przewidzisz odnośnie PZU
k0gi chociaz teraz chyba na nimutowym PZU powinno odbic, przy tej dzwign ico tam jest mozna sie zabawic ;)
k0gi dzis juz prawie oddalem certy PZU po 4 zł bylem na malutkim plusie
Przemek (r) k0gi na pZu poziom bariery dopiero przy 40,30 zł
k0gi PZU trzymam ale reka na spuscie bo blisko mam bariere
k0gi PZU to tez nie potrafi sie zdecydowac co ze soba zrobic
Janek Batman gdzie łapać to pzu?
Batman na pzu
Przemek (r) Batman pzu jest kuszący
hasior Batman PZU tez
k0gi dobralem jeszcze Lki PZU,
hasior ja biorę PZU jest nisko
Janek Gdzie jest sma200 na pzu? Na stooq podają w ostatnim wpisie że ok 40 zł, a mi wychodzi 41
k0gi ale ktos popsul PZU z drugiej strony
Misiek91 Dzisiaj będę śnił o Pzu po 41,00 na jutro :)
Batman Jsw pzu w20
k0gi PZU fajnie
Przemek (r) k0gi PZU ładnie Ci siadlo
k0gi PZU cos tam drgneło
Janek Przemek (r) co tam ciekawego narysowałeś na pzu?
k0gi Przemek (r) z twojej 10m rozrysowanej PZU wyszlo
Przemek (r) PZU na 10 minutowym wygląda ciekawie.
k0gi PZU nie chce zejsc nizej
Batman Jeśli wig20 ma w tym tygodniu przebić opór i wykonać rajd na PN to okolica 40 zł powinna wytrzymać na pzu i przynajmniej dać wyjśc po odbiciu
Daniels Przemek (r) Wcale nie bedzie tak super z tym PZU. Mam to po 42 i nie wiem co dalej z tym zrobic?
k0gi Przemek (r) no bo wlasnie PZU sie kieruje powoli na polnoc
Przemek (r) Super jakby PZU zeszło do SMA200
erbosss ale pzu wybrali
Przemek (r) k0gi ładnie PZU
k0gi chyab trafilem z certem na PZU
k0gi PZU cos tam odbija na minutowym
k0gi ja wzialem odrobinke PZU tego certa
k0gi np tutaj PZU https://www.ingturbo.pl/rynki/akcje/pzu/PLINGNV22830 mozna zaryzykowac ;) bariera gdzie wywali to 40,3 ale za to dzwignia az 10,7
filip k0gi na PZU lepsze Turbo
k0gi na PZU tez sie zastanawiam
Przemek (r) Batman pzu jeszcze słaby wolumen
Batman k0gi poszła jakaś pakietówka właśnie na pzu
k0gi batman jak widzisz PZU zatrzyma sie tutaj czy nizej zejdzie ?
Batman gdzie macie sma200 na pzu ?
Misiek91 PZU na sma200
pezet a na PZU wsparcie 40,50 ??
Misiek91 Jeszcze w piątek byłem zły na siebie że nie oddałem certow na PZU z lekkim zyskiem i zostałem że strata na weekend ale jeden tweet Trumpa i Chiny +4 więc u nas pewnie też północ dzisiaj :)
space a pzu jest blisko szczytu
space napewno pzu obecnie nie jest na minimum
space erbosss na pzu jest taki obrót i mała zmienność że możesz każdego dnia wchodzić i wychodzić. poza tym pzu to w 99% grane jest przez automaty. a jedyny powód posiadania pzu to dywidenda.
erbosss space w sprawie pzu. A skąd wiesz kiedy to będzie TEN moment? Napiszesz mi że npm niżej niz 40 nie będzie? A co jeśli hossa się rozpoczyna i niżej już nie będzie? Ja wolę już wejść i albo w jedną albo w drugą - albo uśrednie w gorę albo w dół.
Batman k0gi pzu odwrócony młot aczkolwiek liczyłem na doji
k0gi zamkniecie CDR i PZU oceniacie neutralnie?
space pzu w 2010 roku był po tej cenie co teraz (bez korekty dywidendy). a cdr po złotówce.
space no i samo pzu to słaby wybór
space karkalis pewnie tak. tylko jak mówimy o pzu to mi to nie pasuje. jak byś mi powiedział że cfg kupujesz stopniowo to ok
space karkalis ano widzę to inaczej. na pzu to mozesz kupić po kilka tysięcy akcji od ręki i spread jest 2gr
karkalis space zobacz. Chce kupić 100 akcji pzu do końca roku.
space karkalis powiedz mi jaką pozycję na pzu trzeba planować w czasie ? 100 milionów ? 500 ?
space karkalis ja mam bardzo duży portfel ale jak czytam że ktoś się przykłada do pzu gdzie dzienny obrót ma kilkadziesiąt milionów to mam wrażenie że rozmawiam z największym grubasem giełdy
space erbosss na pzu to można wejść za 10 milionów w jeden dzień i kursu nawet nie ruszyć
erbosss Batman ja już część tematów biorę na L: pkobp, millennium, pzu, tsgames, cdr. Na razie nie szaleje - biorę za ok. 1/3 kwot jakie zamierzam przeznaczyć. Zamierzam zostawić sobie oczywiście troche kapitału na spekulacje, ale chcę się ustawiać pod przyszła hosse na gpw :)
Batman erbosss Jak pisałem więcej jak na doji nie licze na pzu dziś
erbosss Batman ja wziąłem trochę pzu już z myślą o longu. Zamierzam dobierać gdyby spadał i czekać do kolejnej hossy na w20. Generalnie zaczynam skupować niektóre walory już na L.
Misiek91 Batman dopóki PZU nie zrobi nowego dołka to można trzymać chyba :)
Batman i na pzu też
Batman jak ktoś uważa że w20 ma szanse rosnać i pzu to jets idealne msc na L na pzu
Daniels Batman Jeżeli można wiedzieć to jaki obstawiasz zasięg wzrostów na PZU?
Batman żeby było jasne fajerwerek na pzu się dziś nie spodziewam. Wystarczy taka świeczka lub doi.
k0gi PZU odbija ladnie
Batman Lki na pzu zaladowane
Batman piekny obrót na pzu
Batman pzu jest w tych okolicach na wzięcie
filip kuna miałem tylko PKN i PZU
filip KRomek ja gram i na tych i na tych, Turbo fajne są na PKN i PZU
Misiek91 PZU potężny obrót + ładna świeca na godzinowym jak tak skończą
Misiek91 Kurde przejechałem się na tym PZU nie wiem czy już uciekać czy jeszcze nie
Batman do ścisłej PZU
Misiek91 Batman ja wziąłem wczoraj certy turbo L na PZU przy cenie 42,02 szkoda że się nie udało złapać poniżej 42 :)
space na pzu pewnie odbicie w górę, ale z małym zasięgiem, wczoraj S zamknąłem
Michał (a) Misiek91 Na PZU też zaraz mocniejszy opór 45,00 zł. Miejsce, które bym brał pod uwagę to dopiero ~40,50 zł.
Misiek91 Jak widzicie PZU ? Zatrzymało się na sma100 jak W20 ma rosnąć to PZU musza zebrać :)
space pzu to nie jest spółka co leci na widły, więc to na dłuższy termin
space Batman wziąłem S na pzu i coś nie chciało spadać, teraz coś idzie w dół, stąd mój entuzjazm :)
space hehe pzu leci
Batman PZU wydaje się mieć duży potencjał do spadku
filip PZU na L
Misiek91 Ja na tych certach ładnie zarabiam od kiedy tutaj o tym przeczytałem chyba nawet ty coś wspominałeś :) ładnie mi S na pzu dały po pare % szarpąć potem L na PKO ale PKN mnie zawsze przewiezie :
Bartas_Gda Batman a PZU jak widzisz?
karkalis koku jest pewnie gdzieś to fajnie opisane, ale w skrócie, TFI nie może płacić premii sprzedającemu jednostki uczestnicwa - czyli taki bank nie ma zachęty, aby sprzedawać jednostki TFI nie z grupy. Dlatego PKO, ING, PZU założyły własne TFI.
krzysieksisiek PZU jakoś słabnie
Bartas_Gda Batman po kontraktach wnioskujesz że może być szał zakupów? Mam S na PZU i CDR. PZU niestety wybił z konsolidacji - opór blisko ale możliwe, że z nim sobie poradzi.
Batman pzu na razie wygląda zdrowo jak chodzi o ten ruch
Janek Batman wiem, że 1 to mało na tej spółce, ale zastanawiam się czy ma sens S w obliczu dwóch ostatnich pieknych świec na obrocie na PZU
Batman Jeszcze mogą na w1 cień zrobić i się cofnąć na pzu więc jeszcze się nic nie stało
Janek Batman a pzu dzisiaj wybiło z formacji - trzymasz S?
Batman Ja na razie skromnie 2s na w20 1 s na cdr 2 na kghm i 1 na pzu
krzysieksisiek Ciekawe jak skończy PZU
krzysieksisiek Pzu wjeżdża ponad 45
Batman mam ski na cdr fw20 pzu kghm
Bartas_Gda PZU na S ładnie wyglada podaz widac
krzysieksisiek Batman No faktycznie, PZU i PGE, duży udziałowcy W20 też włączyli się do gry
Bartas_Gda erbosss trk, S na CDR, PZU
Bartas_Gda PZU
Janek Artonius i PZU też nieźle
Bartas_Gda a PZU co tak odjechało
erbosss Bartas_Gda Doskonale zdaję sobie z tego sprawę (odnośnie ppk). Realny zastrzyk może być widoczny od przyszłego roku tak naprawdę. Co nie zmienia faktu, że do tego czasu duże instytucje będą chciały na pewno podpomować kursy dużych spółek (PKN, PZU itd), w które ma być inwestowane ok. 50% kapitału akcyjnego z ppk. Pytanie tylko czy zrobią jeszcze zwałę na naszym parkiecie (dla mnie to bazowy sceariusz - dojedziemy do 2400 na w20, lekko pzebijemy - wszyscy uwierzą w hossę, pojawi się płynność i wtedy te wszystkie goldmany porealizują zyski ustawiając się niżej (np. w okolicach teraz 2250 gdzie biegnie sma200)
Misiek91 Bartas_Gda chyba miałem nosa do tego PZU wyciagna jeszcze trochę i będzie ładna świeczka :)
Misiek91 Bartas_Gda na 43 na PZU też jakieś delikatne wsparcie jest wezmę przy 43 i ustawie śl na 42,9 bo coś w kościach czuje :p
Bartas_Gda Misiek91 PZU
Bartas_Gda Misiek91 PZU walczyło kilka dni z oporem, widać było niezdecydowanie - ja od~45 gram na S
Misiek91 Chyba wezmę certy L na PZU bo coś czuję że ten spadek to straszak taki :)
Bartas_Gda malwina pzu walczył tydzien z oporem
malwina PZU słabnie, BOŚ obniżył rekomendację na KGHM. Miedź spada. Może to czas na głębszą korektę na GPW
Donbas78 karkalis chyba ze PZU ich wciągnie
Bartas_Gda PZU mnie akurat cieszy bo gram na S od 1-2 tyg
Bartas_Gda PZU jak leci
Misiek91 Alez PZU jest mocne wczorajsza i dzisiejsza świeca na D1 rewelka
Bartas_Gda nie nadal w portfelu PGE,IST, TRK i S na CDR i PZU - brak środków :D
Donbas78 karkalis ale zauważ tam ile PZU ma blisko 8% papierka a brali w okolicach 2,00pln
Bartas_Gda PZU mam S, PGE L
Bartas_Gda mam dwie pozycję z którymi mam zagwostkę PZU i PGE jak widzicie te dwie pozycje
Donbas78 ABC DATA śmieszne to wezwanie po 1,30pln , ciekawe czy PZU im odda skoro brali w okolicach 2,00pln?
karkalis custer jak masz wystarczająco kasy to możesz zrobić np. wezwanie na pzu jeśli uważasz że jest tanie/atrakcyjne. Tylko wiadomo, ja, jako posiadasz akcji, mogę uznać Twoją cenę za nieatrakcyjną i nieodpowiedzieć na wezwanie
karkalis Bartas_Gda nie mam pzu. Rano pisałem pod co zagrywam na mdg (coś miedzy 9 a 9:30 jest mój wpis)
PIEQ karkalis czyli z MDG czekamy na koniec sesji, aby potwierdzić że PZU już wyszło ?
Bartas_Gda karkalis masz PZU
karkalis albo koniec podaży (jak pisaem rano:) - pod to gram, ze już tego nie zasypią, bo pzu się wysypało i teraz sobie odbije trochę:)
karkalis polecam jeszcze obserwować mdg - zakładam, że wywala do 31.12 TFI PZU w ramach czyszczenia portfela - obrót 194k akcji od daty infa, a mają w portfelu 177k akcji - wiec w mojej strategii ostatnie dni z dużym nawisem akcji, a w styczniu może być odbicie. stosunek ryzyka do szansy adekwatny, AF na tym poziomie cen atrakcyjny, AT też mi się podoba.
Michał (a) PZU I PGE nie analizuję. Spółek z WIG20 nie analizuję za wyjątkiem CDR.
Donbas78 Pzu ma kupione w okolicach 2,00pln...7% akcji abc data mają sam zobacz...
Bartas_Gda PZU i PGE?
Bartas_Gda PZU też jak kamień w wode
Bartas_Gda mam S na cdr na PZU
Misiek91 S na PZU ? Co sądzicie
karkalis wiec nie wiem czy pzu to dobry pomysł, ale nie mam pomyslu an dziś
Batman karkalis ciekawe miejsce to też na S na pzu jest z SL powyżej dzisiejszych maximów
Bartas_Gda Batman 44-45 a potem może byc ciekaiwe chyba że PZU nadal bedzis sypac
leon ktoś tu ostatnio o votum pisał (w przypadku euco jest podobna sytuacja), pisałem już o tym z ponad miesiąc temu, bo sam chciałem euco kupić, ale pogrzebałem i nie bez powodu tak spadły te firmy w tej branży. Czy to zostało zdyskontowane już ? nie wiem, w każdym razie ja wolę nie ryzykować, i nie kupuję, bo te firmy mogą już nigdy nie notować takich zysków jak kiedyś. A o co chodzi? A no o to, że w branży istnieje groźba prawnego uregulowania biznesu, i to dość mocno. Żyjemy w kraju, w których państwo chciało by ingerować we wszystkie biznesy niestety, najlepiej znacjonalizować wszystko, bankowy sektor, ubezpieczeniowy itd, ale ostatecznie my wszyscy za taką kretyńską politykę ponosimy koszty. PZU to dominator na naszym rynku ubezpieczeń, ma konkurentów w postaci kancelarii odszkodowawczych ( votu, euco i wiele innych ) Co więc można z tym zrobić ? Prosta sprawa, zamordować biznes, i konkurencja znika! Senator Grzegorz Bierecki, ten od Skoków, co kradł z nich miliony (notabene Czarnecki o nim mówi na taśmach KNF, jak kiedyś do niego przyszedł z 80 milionami, ale Czarnecki się obawiał tych pieniędzy i ich nie przyjął) bardzo lobbuje za tym aby te kancelarie przestały być jakimkolwiek konkurentem dla PZU. Tak to wygląda w skrócie. Piszę o tym, abyście mieli na uwadze, że istnieje ryzyko regulacyjne w tej branży, co może mieć wpływ znaczny na wyniki a więc i na kurs. Niestety, takie mamy obecnie państwo, interwencjonizm główną zasadą, bolszewizm pełną gębą.
Donbas78 Fundusze TFI PZU mają mniej niż 5 proc. akcji Ciechu 19:03 04/12/2018 Profil: CIECH Fundusze TFI PZU mają poniżej 5 proc. akcji Ciechu - podała spółka w komunikacie.
Bartas_Gda mam dylemat z plw, pzu i nio
Batman Bartas_Gda pzu ciężki temat ale miejsce jeszcze jest
Bartas_Gda co myślicie o plw i pzu?
Bartas_Gda dobra decyzja z rana z zakupem PZU na kontynuajce wzrostów zgodnie z wczorejszym wpisem.
Bartas_Gda PZU dobrame
Bartas_Gda PZU na kontynuację
Bartas_Gda karkalis z tymi funduszami w PZU to już tak od 3 miesięcy.
Bartas_Gda PZU mam wrażenie że na _ zakończy
Bartas_Gda Batman PZU jak widzisz
Bartas_Gda spróbuję PZU skubnąć
Bartas_Gda PZU na wsparciu
Bartas_Gda PZU - pod wzrosty ~45
leon karkalis jest pewna teoria, quercus, trigon, altus się wyprzedawały, nagonke na nich robili, i dziwną koincydencją nagle skarbówki pzu i pekao ze swoimi ofertami wyszły, by odebrać ten kapitał z prywaty?
Batman pzu też wliczam do banków
leon Batman może te niskokosztowe fundusze w PZU i PEKAO przyciągna inwestorów, dodatkowio agio da od stycznia etf na wig20tr. Szum w mediach o ppk, że dzięki temu emerytura na wyspie będzie i hossa gotowa ;P
leon kontra wobec niskokosztowych funduszy PZU i PEKAO https://twitter.com/AgioFunds/status/1065884677079224320
leon Donbas78 czyżby ofe pzu pko pekao skończyły sypać na gnb?
Błażej (a) Największe szanse na dobre wyniki i pozytywne zachowanie kursu mają banki, PZU i PGNiG. Niewiadomą jest energetyka, ale jeśli uda się przenieść wzrost kosztów wytwarzania na klientów, także tu możliwe będzie odbicie. (s. 3, Parkiet)
leon "NBP zwolnił Idea Bank z obowiązku utrzymywania części rezerwy. Zwolnienie obowiązywać będzie od 19 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2021 r., a nie jak pierwotnie podano od 19 listopada 2019 r. do 31 grudnia 2021 r." W dłuższym horyzoncie czasowym jest to dobra informacji dla banku, i widać było rano pozytywną reakcję na kursie...ale kto niestety zakopał cały ten potencjał. Sprawa śmierdzi, pis chce uwalić te banki, moim zdaniem to piosowskie ofe wyprzedają. PKP PEKAO i PZU
sebastian PZU i PKO BP na L
Hoze batman PZU nie nadaje się czasem na L z sl poniżęj 39?
leon mam teorię nieco spiskową, że może na gnb to OFE PZU, OFE PKO BP, OFE Pekao tak sypią
Batman to co jakiś shorcik na pzu ?
Batman Jeszcze trzeba zrobić umiejętnie dystrybucję na pzu :)
leon ogólnie, kancelarie odszkodowawsze będą miały pod górkę. a taki pzu będzie zadowolony, zresztą senator ktry to lobbował był kiedyś w pzu
Błażej (a) PZU też na oporze
Batman Tam więcej negatywnych technicznych sygnałów widzę na pzu ale to tak na szybko
Batman Jeśli ktoś się nie boi to fajne miejsce na shorta na pzu
Mikesz Tylko że dalej nie ma zadnego info o przekroczeniu progu w gore lub w dol. Trigon nie pisal o zejsciu ponizej 10%. PZU wyszło ale to na tej perfidnej podbitce na ponad 50 :D
karkalis Batman o, to coś znaczy, pamiętasz co pisałem o pzu?
Batman karkalis Na pzu na mniejszym interwale podaż widoczna jest
Michał (a) PZU sytuacja dalej negatywna.
Donbas78 Przemek (r) Czyli ktoś od Pzu to zbiera:)
Przemek (r) Donbas78 dziwne, że PZU wychodzi na spadku a nie zrobili jakiegoś podbicia do wyjścia.
Donbas78 Przemek (r) czytałeś ostatnie komunikaty?Tam PZU wychodzi zastanawiam się dlaczego?
Batman karkalis pzu zaraz walnie
andrzej64 Batman PZU tym manewrem innowacyjnym,może znacznie zwiększyć czysty zysk https://inpzu.pl/tfi/
Batman ale obrót na pzu
custer Bartas_Gda Trigon, Quercus i PZU są... łącznie chyba 30% akcji...
Batman S na pzu
Batman Na pzu też poszaleli a ten już krzyże widzi :) https://stooq.pl/mol/?id=6381
Bartas_Gda przepraszam nie PZU a PKO fajnie
Bartas_Gda ciekawie PZU, PBKM, PGE, Boryszew
Bartas_Gda Batman ja k widzisz PZU?
Bartas_Gda co myślice aktualnie o PZU?
space bo widzę moje dino na liście z 4.88%, a pzu nie, a to dało większy zwrot
Bartas_Gda a cóż się dziś na PZU wydarzyło że taka luka?
karkalis TFI PZU, czyli zaczyna się brak płynności
karkalis hmm: "TFI PZU ocenia, że to dobry moment dla GPW, ale uwaga na USA i rynki wschodzące (opinia)"
d3 pzu widzę oczami wyobraźni od razu po 36
space jak widzicie PZU ? w okolicach 39 zł ?
d3 i S na PZU pozamykane :)
d3 Janek na PZU udało mi się podłączyć dzięki temu zobaczę czy na PKO to się uda :P
d3 wczoraj obserwowałem jak ktoś pakował na PZU Ski w dużej ilości po 41,95 i dziś PZU lider spadku, Przed chwilą podobna akcja na PKOBP - ciekawe czy to będzie jakaś analogia
Bartas_Gda Błażej (a) to rozumiem, ale chodzi mi w jakiej instytucji mozesz wybierać sobie spólki do IKE - w Twoim domu maklreskim? Mam IKZE w PZU jak na razie.
Przemek (r) Janek jak sie zamknie powyzej 45 zl to jest szansa na wzrost PZU do 48 zl
Janek jak widzicie PZU?
groldominika Co myślicie o S na PZU?
space pzu w cenie z której się wychodzi
Janek Batman a pzu nieźle zakończyło
Janek Batman eee nie tam, mi też się to miejsce na pzu podoba :)
Batman ciekawe msc na S na pzu z b ciasnym SL
lukasci87 hasior ja pisze o bah. Gdyby się wysypali to nie byłoby takiej podaży ale to tylko przypuszczenia. Jeśli nie PZU to kto sprzedaje?
lukasci87 Na bah sypia przy 2,28 pewnie dalej PZU sypie.
Batman pzu
Janek Nie, chodzi mi o pozostałe czyli PKO, pzu, kgh i pkn
Batman Ja mam Ski na pko i pzu w dobrej cenie i zysk już fajny ale mam nadzieję że korekt asię rozwinie
beemar kozineczka PZU wali resztki w rynek, duzo im nie zostalo. NN nie dalo zadnego komunikatu
Batman No ale zobaczymy mam S na pzu i pko
Batman ciekawe msc na S na pzu
beemar bronas16 to resztki PZU na moje
filip PZU chyba miałem ale PKOBP czy Peo to nie
usher Batman Przyjrzałem się ACP i jak dla mnie zbyt trudno pod górkę i brak wyraźnego sygnału kupna, ja bym poczekał na atrakcyjniejszy poziom. Ale może coś innego wyczaiłeś na ACP, ostatnio miałeś fajny typ z BLO, w którym też nic nie widziałem pozytywnego (szczególnie po info z PZU bodajże)
holydog Batman widzisz co s oprócz pzu?
Batman fajne msc na S na pzu
space kuna z tym pzu to chyba zależy z kiedy info. bo trzy dni temu kurs był gdzie indziej
kozineczka beemar Ja kupiłam po 2,30 dziś jak PZU dał info :)
kuna space w/g mdm pzu jest w złym miejscu itd ...omijać z daleka :)
space kuna a co nie tak z PZU ?
karkalis ale ja o pzu nic nie pisałem, tylko wspomaniałem o TFI PZU jako akcjonariuszu w BAH:)
kuna karkalis w/g dmd outlook dla pzu negatywny
beemar PZU datowane pismo na 10.08
karkalis jeszcze NN dziś albo jutro powinno rzucić info. PZU że tak szybko wywaliło, to mnie zaskakuje. OFE "powinno" walić w rynek bez głowy, a PZU to jest TFI
rataj PZU transakcje na BAH sa z 7 sierpnia, w kolejnych dniach tez byl spory obrot, wiec jest szansa, ze juz nic nie maja i ze NN niedlugo tez da raport
beemar 18,5mln wolumen przez ostatni tydzien na BAH a PZU sprzedało 1,5mln ;-)
Mikesz Przemek (r) Nie podoba mi się. Robią dużo kosztów przychody niziutkie z Observera mają jakieś grosze. Niby robią 3 projekty ale ciężko uwierzyć że mają je wydać do końca 2019. Dowiozą pewnie tylko Melies bo wydawca będzie trzymał za pysk. Medium niby w produkcji od 2012 a mają na tą chwilę wersję alpha na 45 minut pewnie tylko po to żeby dopchnąć projekt z EU. Dum Spiro (scophofobia) nie wiadomo nic. Puszczą Observera na switch. Doszło 2 mln pożyczki, i nie dziwota skoro za półrocze wygenerowali prawie 9 mln kosztów (z czego kolejne 300k na pojazd :)) PZU zeszło poniżej 5% a Metlife w porównaniu z ostatnim raportem zszedł z 140k na 90k czyli 5,1% i pewnie za niedługo poleci info o przekroczeniu
Batman Mikesz Po info że pzu się wysypało nie poszła jakaś dystrybycja. Przed była akumulacja teraz przy tym wsparciu też widać zbiórkę jak dla mnie
beemar BAH - myślę, że po przebiciu 3 zł dopiero zacznie się jazda. Jest tak jak piszecie: sypie NN + możliwe PZU - jak kozineczka wspomniała mają oni swoje procedury. Ostatnie minuty wczorajszej konferencji - co ciekawe nie ma chyba już nagrania video, tylko audio :D faktycznie padają słowa, że cena jest atrakcyjna, ale oni (zarząd) nie mogą teraz kupować - ale pracownicy już tak (to spojrzenie prezesa). Może być podobnie jak na MSZ, TRK, KPX - cierpliwości. Za dużo "towaru" poszło po 2,5 żeby teraz to zostawić. Spółka przez najbliższe 2 lata nadal ma umowę importerską. Prezes Mariusz Książek nie da zszargać swojego nazwiska (sam to wczoraj powiedział) i pewnie podpiszą z kimś nowym kolejną umowę importerską a z JRL dogadają się ws sieci dealerskiej. Tyle z mojej strony. Dobrej nocy życzę wszystkim! :)
kozineczka Donbas78 informacja od NN i PZU to raczej formalność.
Batman PZU w newralgicznym miejscu. Sma200 zadziałało
usher Donbas78 PZU ma spory udział w peo więc nie dziwi
Donbas78 Pzu 4% ja pierdziele:)
Batman Na blo po prostu widzę że pojawił się duży obrót 27.07 w tej okolicy i później zaczął się wzrost potem info o pzu
space a PZU możliwe że wyszło znając potencjalne wyniki co będą w raporcie
wydra ktoś tutaj trzyma Bloober? Poszło negatywne info o PZU i kurs silnie zniżkował. Niestety info pojawiło się w momencie w którym kurs zaczął się wybijać. Czy można prosić o aktualną sytuację techniczną na spółce?
beatum arthas9182 TFI PZU zmnieszenie poniżej 5%
Mikesz Batman erbosss myślicie że kurs na BLO sie nie stoczy bardziej po info o PZU? Sprzedalem dzisiaj gdy był jeszcze na zielono i nie wiem czy juz wracac czy czekac jeszcze.
Mikesz Kurde tak cos czulem z tym PZU, na ostatniej podbitce do 55 zl w marcu tez fundy troche sprzedaly
beemar ciekawe co po infie o zmniejszeniu przez PZU na BLO - ktoś przecież to "wziął na klatę" ;)
pablo Tymczasem TFI PZU właśnie zmniejszyło udział w Bloober poniżej 5%.
nowy Co myślicie o MDG fajne miejsc na podwójny dołek , PZU brało może będą bronic?
Donbas78 Pzu startuje:)
bronas16 szczególnie na PZU
bronas16 głównie PZU, TPE i KGHM
Donbas78 jak już takiego molocha jak Pzu ruszyli to co myslisz że na energetyce będa spali?
TakiOn Batman ja miałem pzu po 36 :P
Batman Na PZu ktoś się tu doczekał
PIEQ PZU ladnie, prawie 4%
nowy Jak widzicie PZU? Też buduje się trójkąt.
Aby przedłużyć lub wykupić abonament musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z darmowej rejestracji, która zajmuje dosłownie chwilę.

ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
ANULUJ
test
OK